Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

Fotograf - fotogral na impreze plenerowa na 300 osob

radokowal - Wto Lip 24, 2012 12:24 am
Temat postu: fotogral na impreze plenerowa na 300 osob
Witam. Szukam zaangażowanego fotografa, który potrafi robić atrakcyjne ujęcia wieczorową porą w plenerze. Organizuję sporo przyjęcie z kontrahentami. Przyjęcie odbędzie się w ciekawym ogrodzie w poliżu Łodzi. Oświetlenie nastrojowe, tak aby stworzyć klimat. Niestety wypróbowałem 4 fotografów i zdjęcia kompletnie mnie rozczarowały. Nie znam się aż tak, ale wiem co znaczy dobre zdjęcie. Miałem do czynienia z fotografem z Płocka ale nie mam na niego namiarów, miał chyba na imię Piotr. Może ktoś go zna? Od razu powiem, żeby ograniczyć zbędne wpisy, przewidziny koszt na sesję całonocną i około 500 zdjęc to 2500 zł netto. Moge wystawić fakturę. Proszę odpisywać tylko tutaj. Ewentualnie sam się skontaktuję. Termin pierwsza połowa września 2012.
artisticzoom - Wto Lip 24, 2012 11:27 am

Witam. We wrzesniu mam wolny tylko pierwszy weekend, jesli ten termin będzie odpowiadał to zapraszam do obejrzenia portfolio oraz do kontaktu w celu omówienia szczegółów m.in. ilośc godz. reportażu, ilość ujęć w formie cyfrowej, odbitek oraz co oznacza nastrojowe oswietlenie, bowiem od tego oświetlenia będzie zależała w duzej mierze estetyka zdjęć. Pracuję najczęściej w świetle zastanym i potrafię wykorzystywać dostępnosc sprzętu w taki sposob, aby "nie zabić" zbędnym oświetleniem klimatu.

Pozdrawiam:)

dmam - Wto Lip 24, 2012 8:58 pm

Witam. Ciekawe wyzwanie dla ambitnego fotografa, więc i ja się zgłoszę. Zachęcam do odwiedzenia mojej strony, na której będzie mógł Pan obejrzeć próbki mojej działalności. Pozdrawiam Darek.
Perfect Moments - Czw Lip 26, 2012 2:01 pm