Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

Czym do ślubu ? - MILA-TOUR

koniczynka84 - Pon Lip 15, 2013 12:59 pm
Temat postu: MILA-TOUR
Nie sądziłam, że kiedykolwiek napiszę takiego posta na tym forum... ale jeśli chcecie aby Wasz Wielki Dzień odbył się bez problemów i zgrzytów, łez i wściekłości

! ! NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY ! !

My wynajęliśmy ich 14.04.2013 aby zapewnili transport przyjezdnym gościom z hotelu na ślub (06.07.2013) a później spod kościoła na salę weselną. Byliśmy w ciągłym kontakcie z właścicielem firmy. W środę 03.07 napisałam maila przypominającego o ślubie wraz ze stworzoną przeze mnie mapką dojazdową do hotelu, żeby kierowca nie musiał błądzić. Otrzymałam potwierdzenie, że właściciele pamiętają i bus będzie pod hotelem po gości o 16:10 (ślub o 17:00).

W dniu ślubu, gdy dojeżdżaliśmy już do kościoła (ok.16:30) zadzwoni telefon (dobrze, że mieliśmy komórki przy sobie), że busa nadal nie ma, a goście "kwitną" pod hotelem. Dzwonię przerażona do właściciela firmy. Najpierw nie chciał ze mną rozmawiać i powiedział, że oddzwoni a za drugim razem, gdy wykrzyczałam płacząc do słuchawki o co mi chodzi usłyszałam od gnoja "A TO MIAŁO BYĆ DZISIAJ"? Później już nie odbierał.
Na szczęście udało nam się zamówić taxówki i goście z poślizgiem ale dotarli na nasz ślub...

Niemniej podejście właściciela firmy przewozowej jest PONIŻEJ JAKIEJKOLWIEK KRYTYKI.

Czekaliśmy tydzień na jakiekolwiek słowo PRZEPRASZAM od właściciela firmy. Bezskutecznie. Wczoraj wysłałam do niego wiadomość, że zaistniałej sytuacji nie zostawimy bez echa. Na co ten odpisał, że w dniu naszego ślubu dzwonił z przeprosinami na telefon osoby interweniującej (czyli mój bo tylko ja dzwoniłam do niego) i zostawił przeprosiny na poczcie głosowej... tylko jego problem polega na tym, że ani ja ani mąż nie mamy AKTYWNEJ poczty głosowej na co już zdobyłam odpowiednie zaświadczenie operatora sieci.

Dlatego jeśli szukacie firmy przewozowej na jakąkolwiek okazję, uważajcie na
MILA-TOUR

Może i jest tania ale ich kompetencja, szanowanie klientów i kultura osobista pozostawiają wiele do życzenia.

Juska - Pon Lip 15, 2013 1:17 pm

I to kolejny dowód na to, że promocyjna cena nie zawsze oznacza dobrej jakości usług, lub usługi jakiejkolwiek, jak w Waszym przypadku. Przykre, że ludzie żerują na nas w tak ważnym dniu... :(
gaskaB - Pon Lip 15, 2013 11:44 pm

koniczynka84, i bardzo dobrze, że napisałaś o tym! Kurcze, ja bym chyba wybuchła jak bym spotkała tego kolesia i po prostu nie ręczyła za siebie. A mówią mi, że jestem nienormalna że dzwonię już teraz potwierdzać wszystkich usługodawców....
Aniełek - Czw Mar 27, 2014 11:01 am

W firmie mieliśmy też z nimi problemy, pani dyspozytorka zapomniała o naszym wyjeździe na konferencję i puściła busa z innym zleceniem.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group