Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

Zaproszenia - zakup zaproszen w Łodzi na Pomorskiej 8

bizmak - Pią Lip 18, 2008 11:37 am
Temat postu: zakup zaproszen w Łodzi na Pomorskiej 8
Witam
Odradzam kupno zaproszeń w Łodzi na ulicy Pomorskiej 8 (DESIGN CARDS) siedziba również w Głownie Wojska Polskiego 18. Osoby pracujące w tym zakładzie nie informują o wszystkich kosztach. Informacje te są przekazywane dopiero po wpłaceniu zaliczki. Na zaproszenia nie czeka się 3 dni jak informują pracownicy ale nawet do miesiąca (tyle czekałem). Ponadto akceptują listę gości (w złej formie osobowej twierdząc że w drukarni jest to zmieniane na właściwą formę) a później twierdzą, że złą zrobiliśmy. Tak zostałem oszukany, że postanowiłem się skontaktować z właścicielem. Jak się okazało właściciel również zachowuje się nieodpowiedzialnie. Najpierw mnie straszył sądem (za fakt rezygnacji z zaproszeń po tym jak się okazały, że są w złej formie osobowej), a jak przesłałem maila z informacją od pracownika, że jest to zmieniane w drukarni powiedział że go to nie interesuje co pracownik mówił. Dlatego postanowiłem się z nim w celu wyjaśnienia wszystkich niedomówień umówić. Jednak do spotkania nie doszło bo po prostu nie przyszedł. Mało tego jestem z poza Łodzi i specjalnie przyjechałem w takim terminie jaki on wyznaczył. Kontaktując się telefonicznie dlaczego nie przyszedł powiedział że nie musi spotykac się z klientami. Brak słów nie dajcie się tak oszukać jak ja. Mało tego na 60 zaproszeń 20 musiałem dokupić nowych gdyż były źle posklejane (brałem laserowe tekst odwrotnie do otwierania zaproszenia).



edit: usunęłam z tematu słowo "odradzam", wątek będzie bardziej uniwersalny
kryszka

sistermonn - Pią Lip 18, 2008 12:08 pm

Nie wiem skąd wynikają Twoje problemy z tą firmą.
My załatwiliśmy wszystko ekspresowo (spotkanie w sprawie projektu zaproszeń i odbiór), żadnych kosztów ukrytych i wszystko jak należy.

Anapeya - Pią Lip 18, 2008 12:45 pm

Ja mam podobne doświadczenia do Sistermonn, o wszystkim zostaliśmy poinformowani-o kosztach, formie drukowania (jak napiszemy personalizacje tak będzie na zaproszeniu- odmienialiśmy więc nazwiska gości), zmieniałam parę razy koncepcję wyglądu tekstu / projektu i i możliwe,że czepiałam się detali , ale nikt nie robił problemu. Odebraliśmy zaproszenia po tygodniu, wszystko się zgadzało, braliśmy 2 rodzaje zaproszeń - na ślub i ślub+wesele, nic nie zostało pomylone, dostaliśmy mały rabacik. Czyli ogólnie było ok.
Stella - Wto Lip 22, 2008 12:55 pm

My mieliśmy ten sam problem ci bizmak, długi termin oczekiwania na zaproszenia miało byc około tygodnia było miesiac, zaproszenia wykonane bardzo niestarannie, krzywo wklejone, jakies takie pogniecione. Jak z bazaru. Pan jest tak niesympatyczny i dumny że nie warto wdawać się z nim w dyskusje bo i tak ma swoje racje a klient jest po prostu "głupkiem". Odradzam wszystkim składać zamówienie w tej firmie.
aka - Wto Lip 22, 2008 4:59 pm

Zamawiałam na Pomorskiej zaproszenia i nie miałam żadnych problemów. Zależało mi na czasie, bo chciałam wybrać zaproszenia osobiście i odebrać je podczas tygodniowej wizyty w kraju. Wcześniej uzgodniłam szczegóły mailowo i zgodnie z umową przed wyjazdem dostałam gotowe zaproszenia. Kosztów ukrytych też nie było. Co do druku się nie wypowiadam, bo zamawiałam bez. Jedyny mały minus to mniejszy połysk w okolicach wyciętych na okładce naszych imion. Prawdopodobnie powstał na skutek oczyszczania okładki po wycięciu literek po zewnętrznej stronie zamiast od wewnątrz. Ale byłam jedyną osobą, która to zauważyła. Ka nawet jak mu pokazywałam nic nie widział :lol: (więc nawet nie próbowałam tego zareklamować, zwłaszcza, że wyjechaliśmy)
Ogólnie polecam.

Stella - Wto Lip 22, 2008 5:49 pm

aka, to miałas to szczęscie że zamawiałas bez nadruku, podejrzewam ze gdyby były z nadrukiem wówczas pojawiłyby sie kłopoty, bo tam robi sie wszystko na łeb na szyję i nastepny klient, a tego niezadowolonego straszy sie zaraz sądem. To metoda nadętego szefa.
aka - Wto Lip 22, 2008 5:56 pm

No ale problemów z terminowością nie miałam. Nawet były gotowe wcześniej niż wg wstępnych uzgodnień mailowych.
Aha, przypomniało mi się, że dostaliśmy gratis naklejki z obrączkami i tablice rejestracyjne, choć wydawało mi się, że wg promocji powinny być dodawane tylko do zaproszeń z wydrukiem (nie drążyliśmy sprawy ;) )

bizmak - Wto Lip 22, 2008 7:37 pm

to widze ze nie jestem jedyna osoba ktora zostala oszukana a myslalem ze jest to spowodowane faktem ze nie chcialem nadruku na kopertach ale za tyle kasy ile chca mozna ten nadruk samemu na zwyklej dukarce zrobic i nie widzac roznicy bo w obecnym czasie nie problem znalezc odpowiednia czcionke w necie. ja jestem bardzo zawiedziony poniewaz przeciagali jak mogli z terminem to w dodatku 20 poszlo na straty i nawet nie uslyszalem slowa przepraszam nie mowiac o zwrocie gotowki zapomnialem jeszcze o jednej sprawie na wszystkich zaproszeniach nie mialem polskich znakow ą i ę
szept - Wto Lip 22, 2008 10:43 pm

bizmak napisał/a:
na wszystkich zaproszeniach nie mialem polskich znakow ą i ę


:o :o :o
I co, takie z błędami rozdawaliście?

veroni - Wto Lip 22, 2008 11:18 pm

rzeczywiście coś niefajnego się zdarzyło z Waszymi zaproszeniami i być może tak było...współczuję że trafiło akurat na Was... ja też się niecierpliwiłam ze swoimi(inna firma) bo podali że do 10 dni roboczych a 9tego dnia jeszcze nawet się za nie nie wzięli... dziwne troszkę ale cóż! jedne przesłanie-pozostawić "zapas" czasowy ;D
pozdrawiam

bizmak - Sro Lip 23, 2008 10:32 am

niestety tak bo juz nie było czasu nowych zamawiać co prawda błędy były z osobą towarzyszącą (miałem kilka takich) i jeden błąd w nazwisku z ę jedynie musiałem poprawić 20 źle posklejanych bo z takie wstyd było rozdać
nastka - Sro Lip 23, 2008 12:36 pm

Powiem tak, nie będę opisywał moich przejść i straconych nerw i zdrowia, kłótni z moją druga połową, która chciała w innym miejscu zamawiać zaproszenia. Stanowczo powiem tak
wszędzie tyko nie Pomorska 8 w Łodzi.

Malwina_łódź - Sro Lip 23, 2008 2:11 pm

Zastanawia mnie tylko to, czemu w tym temacie wypowiadają się negatywnie osoby, które mają na forum po 1,2 posty... Jak dla mnie antyreklama...
Stella - Sro Lip 23, 2008 3:48 pm

To nie antyreklama, zamów i zobaczysz sama współpracę. Powodzenia bo o jakiejkolwiek reklamacji zapomnij.
magdasid - Sro Lip 23, 2008 8:16 pm

Malwina, widzę, że też to zauważyłaś?? :roll:
Malwina_łódź - Sro Lip 23, 2008 8:23 pm

Tego nie da się nie zauważyć...
bizmak - Pią Lip 25, 2008 7:36 am

jakbym był zadowolony napewno bym napisał że wszystko ok jesli chodzi o ilosc postow nie kazdy ma zdanie na dany temat po weselu rowniez wystawie opinie zespołowi
Gumisia - Sro Sie 06, 2008 8:58 pm

Ja rowniez zamawialam tam zaproszenia i zadnych problemow nie bylo.Tekst na zaproszenia sama wyslalam mailem i prosilam o potwierdzenie i ogolny wyglad przed wydrukiem.Poprosilam rowniez o ,,przejrzenie i wykrycie ewentualnych bledow,, co zostalo zrobione.na zaproszenia czekalam 2 tygodnie.Zadnych ukrytych kosztow.Informacja o tym ze sa juz gotowe zaproszenia przyszla do mnie mailem.naprawde nie wiem czemu wy mieliscie z nimi takie przezycia.
magda26 - Czw Sie 07, 2008 10:55 am

Cytat:
Osoby pracujące w tym zakładzie nie informują o wszystkich kosztach. Informacje te są przekazywane dopiero po wpłaceniu zaliczki.

Nie zgodzę się z tym, przy wyborze zaproszeń zostaliśmy poinformowani o wszystkich kosztach, wyjaśniono nam co i jak i za ile.
Cytat:
...zaproszenia wykonane bardzo niestarannie, krzywo wklejone, jakies takie pogniecione. Jak z bazaru.

Z tym też się nie zgodzę, zaproszenia wykonane bardzo starannie.
Cytat:
...na wszystkich zaproszeniach nie mialem polskich znakow ą i ę

ale przecież musieliście chyba najpierw zaakceptować wersję do druku, czyżbyście wtedy też nie mieli polskich znaków czy po prostu tego nie zauważyliście??

Jedynym kłopotem z tą firmą jaki mieliśmy to to,że okładki na zaproszenia zostały pomylone, ale pomyłka została zaraz wyjaśniona (zrobiono nam szybciutko właściwe, mogliśmy też wziąć z dużym rabatem te złe, ale nie chcieliśmy). Grzecznie przeproszono nas za pomyłkę, dołączono upominek.
Mimo tej pomyłki polecam, ktoś pewnie zdziwi się, ale jesteśmy tylko ludźmi i każdemu mogło się to zdarzyć, wystarczy tylko "po ludzku" podejść do sprawy. :)

vera5 - Czw Sie 07, 2008 11:01 pm

Magda ale ty zamawialas zaproszenia rok temu wiec wiele moglo sie zmienic i pracownicy i szef.
Anapeya - Pią Sie 08, 2008 10:33 am

Ja zamawiałam 2 miesiące temu i w sumie było tak jak pisała Magda26. A miałam do czynienia zarówno z panią jak i z panem, oboje byli ok. Dzwoniono do mnie, informowano mailem, itp.
Niusia80 - Pią Sie 08, 2008 2:38 pm

też zamawiałam zaproszenia w tej firmie i jeśli chodzi o cenę to podana w katalogach i w zamówieniu nie zmieniła się. Natomiast jakość ich pozostawiała już wiele do życzenia - każde zaproszenie musiałam samodzielnie sklejać. Nie muszę mówić ile kosztowało mnie to pracy. Dodam, że zaproszenia nie były najtańsze - 4.50 za szt. Gdyby nie fakt, że nie mieliśmy już zbyt wiele czasu to najchętniej oddałabym je wszystkie do reklamacji.
Stella - Sob Sie 16, 2008 11:26 am

Ten salon to jakas pomyłka :kwasny:
Aida - Pon Sie 18, 2008 2:20 pm

A ja się dopiszę do zadowolonych. Gdy poszliśmy wybrać wzór zaproszenia i złożyć zamówienie, to obsługa została z nami chwilę po godzinach, bo nie mogliśmy się zdecydować. :lol: Daliśmy własny tekst w formie elektronicznej i mimo, że pani zapowiadała, że tekst się nie zmieści, to pokombinowała i wyszło bardzo ładnie. Projekt dostaliśmy na skrzynkę mailową. Mailem zaakceptowaliśmy. W ostatniej chwili przed drukiem przypomniało nam się, że 2 zaproszenia muszą mieć lekko zmieniony tekst, bo będą przeznaczone dla rodziców. Nie było z tym żadnego problemu. Z terminów się wywiązali zgodnie z ustaleniami. Zabrakło chyba 30 białych kopert, ale zamiast nich dostalismy kremowe (zmiana została z nami wcześniej skonsultowana, mogliśmy też czekać na białe koperty). Ja bym tej firmy z góry nie przekreślała. Myślę, że nawet najlepszym zdarzają się wpadki. Jednak współczuję osobom, które nie zostały należycie potraktowane i rozumiem dlaczego wystawiły negatywne opinie.
bizmak - Sro Sie 27, 2008 8:22 am

błedy były w nazwiskach więc nie da się tego wszystkiego zauważyć w dodatku juz przy odbiorze pracownicy mieli do mnie pretensje że z szefem rozmawiałem
sistermonn - Sro Sie 27, 2008 10:39 am

Ostatnio składaliśmy dodatkowe zamówienia na zaproszenia dla rodziców ( z własnym tekstem) i parę zaproszeń ślubnych i weselnych.
Zamówienie zostało zrealizowane tak jak za pierwszym razem - idealnie :) szybko, sprawnie, nic nie zostało zniszczone, pogniecione, nie było żadnych literówek.
Jak najbardziej polecam

Kociadło - Pią Wrz 26, 2008 12:26 pm

moja kuzynka jak przyszła z zapraszac nas na swoje wesele i dowiedział się że my też zaczelismy planowac swoje, poleciała nam pare firm z których usług korzystala m.in. dała nam namiary na pomorska 8 z której miała zaproszenia - swoją droga bardzo ładne - powiedziała ze z ich usług jest bardzo zadowolana i że możemy tam smiało uderzac:)
ewcia29 - Sro Paź 08, 2008 11:17 am

Ja też robiłam zaproszenia Teiściowej na rocznice ślubu i też były ładne i wszystko ok.
Agguniaa - Sro Paź 08, 2008 7:10 pm

My też zamawiamy zaproszenia w tym zakładzie:) nawet poprosiliśmy żeby Pan odniósł się do tego co niektóre osoby tutaj piszą...wszystko zostało wyjaśnione:) a nasze zaproszenia będą jutro:) :smile:
bizmak - Pon Paź 13, 2008 9:31 am

zycze powodzenia szef zawsze jest mily przed podpisaniem umowy ze mna mial sie spotkac specjalnie przyjechalem w terminie ktory mu pasowal i nie przyjechal a mowilem mu ze jestem z poza lodzi
Agguniaa - Wto Paź 14, 2008 4:52 pm

Powodzenia nie było potrzebne. Cala transakcja przebiegła spokojnie i bez żadnych "wpadek". Paczka dostarczona została kurierem, otrzymaliśmy tyle zaproszeń ile zamawialiśmy, żadne nie jest pogniecione, ani druk nie jest krzywo naniesiony. Co ciekawe to czas realizacji zajął dwa dni, od zaakceptowania ostatecznej wersji.
Polecam tą firmę:)

ewcia29 - Czw Paź 23, 2008 4:43 pm

ja pamiętam że jak zamówiłam zaproszenia to też szybko były i niebyło żadnego problemu :)
sylwunia_niunia - Sro Kwi 29, 2009 11:04 am

A my w sobote odebralismy swoje zaproszenia. Zamowilismy tydzien wczesniej przez internet. Pani grafik to chyba tam pracuje 24h na dobe, bo pierwszy projekt wyslal nam mailem w niedziele po 16, nastepne poprawki wprowadzala bardzo szybko. Nawet raz dostaismy poprawiony porjekt ok.23 :o
Nie bylo zadnych problemow. Zaproszenia takie jak chcielismy, tekst bez zadnych pomylek, bledow. Bardzo szybka realizacja zamowienia. Ogolnie polecam.

Sylwiam - Wto Maj 19, 2009 9:20 am

Kurczę, podobała mi się strona internetowa, zaproszenia i ceny też w miarę przystępne, a teraz zaczynam się wahać...po przeczytaniu Waszych opinii.

Mam jeszcze pytanie - w cenie z nadrukiem zawarta jest też personalizacja czy trzeba za nią dodatkowo zapłacić? I co z nadrukiem na kopertach (w cenie czy trzeba dopłacić)?

Debussy - Wto Maj 19, 2009 9:23 am

Trzeba zaplacić za personalizację osobno, o ile się nie mylę około 1 zł.
My też pierwotnie chcieliśmy zamawiać tam zaproszenia, ale po podliczeniu wszystkich usług wyszłoby nam 7, 25 zł za jedno zaproszenie!
Dlatego postanowiliśmy robić sami i de facto jedno zaproszenie kosztowało nas niewiele ponad 2 zł, a jaka frajda i satysfakcja, że samemu zrobiliśmy :D

Yoanna - Nie Maj 31, 2009 1:19 pm

A ja tam zamówiłam i nie było żadnych problemów... :razz:
Sylwiam - Sro Cze 03, 2009 11:46 am

Zdecydowałam się jednak zaryzykować - w czwartek odbieram zaproszenia - napiszę Wam czy wszystko OK.

[ Dodano: Pią Cze 05, 2009 2:44 pm ]
Jestem zadowolona - szybko i bez problemów. Jakość papieru - super, laserowe cięcie i nadruk bez zastrzeżeń. Polecam. Dodam tylko, że zmawiałam i odbierałam zaproszenia osobiście - nie wiem jak wygląda sprawa zamówień przez internet.

kasia_m85 - Sro Wrz 02, 2009 9:16 pm

My dzisiaj odebralismy zaproszenia i jesteśmy bardzo zadowoleni.Na maila dostaliśmy projekt,nie bylo problemu z poprawkami jak mieliśmy inna wizję:)Po zaakceptowaniu tydzień i były do odbioru:)A zaproszenia maja piekne:)
Jedyny minus to taki,że wybraliśmy sobie najpierw trzy wzory i ich nie było (i nie bedzie),dopiero czwarty był.Ale i tak polecamy!!!

Aga1986 - Pią Lut 19, 2010 3:52 pm

my również zamówiliśmy zaproszenia z tej firmy :) jeszcze nie wybraliśmy tekstów do końca więc konkretnie nie mogę napisać czy jesteśmy zadowoleni czy nie bo nie mamy jeszcze zaproszeń ale jak do tej pory wszystko idzie świetnie, Pani obsługująca bardzo sympatyczna i taka "do dogadania" :D

[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 12:06 am ]
zaproszenia odebrane :D wyszły przepięknie :)
bardzo długo trwało ustalanie szczegółów i po przeliczeniu okazało się, ze jednego nam brakuje, dość długo czekałam na odp mailową od Pani z Pomorskiej dlaczego mamy jedno mniej ale nie odpowiedziała i może to nic bo to tylko jedno, całe szczęście wszystkie mamy kupione z zapasem i jakoś przeżyjemy, ale mimo wszystko nieładnie z jej strony że nie odpisała i dlatego zdecydowałam się o tym napisać...
wszystko wyszło pięknie, ale na koniec taki mały niesmak pozostał...

Bella - Sob Maj 15, 2010 12:34 pm

Powiem tak... jeśli ktoś ma nerwy ze stali i duuuzo czasu to może tam zamawiać.
My tam zamówiliśmy i bardzo tego potem żałowaliśmy, bo firma w ogóle nie liczy się z klientem, nie wywiązuje się z terminów, a sama pani z obsługi jest bardzo niemiła. Ale po kolei...
Składając zamówienie w poniedziałek powiedzieliśmy, że bardzo nam zależy, aby szybo otrzymać zaproszenia i otrzymaliśmy informację, że projekt na mailu będzie wtorek-sroda i jak tylko zaakceptujemy i damy listę gości to drukują, wiec zaproszenie będą kilka dni później. Niestety projektu nie było w środę wiec dzwonię do pani, która informuje, ze będzie w czwartek, w czwartek nie ma dowiaduje się, że będzie w piątek. W piętek nie wiec dzwonie po południu do firmy, zostaje zapewniona, że były wysłane, więc potwierdzam z panią adres mailowy na który miały przyjść, pani mi zapewnia podczas rozmowy, że w tym momencie wysyła mi ponownie maila. Niestety juz do końca dnia się nie doczekałam projektu więc w sobotę pojechaliśmy osobiście do firmy i pani jak zobaczyła że nasze zamówienie leży na biurku to powiedziała, że projekt pewnie nie jest jeszcze gotowy :o Zapytałam, czemu w takim razie wczoraj dwa razy mi potwierdziła, że wysłała, na co stwierdziła ze nie wie :? Okazało się ze projekt jest ale ograniczał się on w zasadzie do przeklejenia naszych informacji z pliku word do pani programu. Wiec pokazaliśmy pani na monitorze, co i jak gdzie ma, co być, co powiększyć, co pomniejszyć itd. Poprosiłam panią by wysłała mi mailem ten projekt, bo chciałam tez mieć i umówiliśmy się na odbiór zaproszeń na wtorek.
We wtorek pojechałam odebrać zaproszenia i okazało się, że zamiast pięknych bordowych przyjechały... żółte, złote w zasadzie ciężko określić ten kolor. :o W pierwszej chwili myślałam, ze pani dała mi nie ten karton, co trzeba ale okazjo się ze dane w środku się zgadzają. Pani stwierdziła, że takie zamówiliśmy ona tu tyle pracuje i nigdy się nie pomyliła i że musze je wziąć. :evil: Powiedziałam ze chce moje zaproszenia, a te nie są moje. :evil: Wywiązała się nieprzyjemna dyskusja, w której pani stwierdziła ze takie zamówiliśmy, bo jest taki numer koloru wpisany na zamówieniu. Powiedziałam, że ja wypisywałam tylko moje dane, kto gdzie kiedy itd w formularzu, a nr zaproszenia kolor, symbol czcionki to , ja nie znam ich symboli wiec to nie moja wina. Poza tym dostaliśmy przykładowe zaproszenie do pokazania w domu w kolorze, który zamówiliśmy i to chyba tez świadczy o tym ze takie zamówiliśmy. Pani stwierdziła, że musze wziąć te zaproszenia a jak chce to mi zamówi drugie w kolorze bordowym i na te drugie da na rabat. Wtedy już się w ogóle wściekłam i powiedziałam ze absolutnie nie wchodzi w grę takie rozwiązanie, bo, po co mi podwójne zaproszenia w tym takie, których nie chce, oczekuje nowych zaproszeń. Pani stwierdziła, po konsultacji z szefem, że zrobią nam nowe, ale na za tydzień. (a w weekend już mięliśmy umówiony wyjazd 130km od Łodzi z rozdawaniem zaproszeń ). Za tydzień okazało się ze są zaproszenia takie jak chcieliśmy, ale nie wszystkie, z niewiadomych powodów dwóch brakowało. Pani tylko ironicznie się uśmiecha, chcieliśmy porozmawiać z właścicielem, gdy do niego zadzwoniła o jakimś rabacie, ale powiedziała ze właściciel nie chce z nami rozmawiać. Niestety wydrukowane zaproszenia, których brakowało były złe, wiec znów czekaliśmy na chyba z tydzień wiec w sumie cała "przygoda" trwała ponad 3 tygodnie a nawet nie usłyszeliśmy przepraszam... :( Bardzo żałujemy że tam zamawialiśmy, choć zaproszenia wyszły bardzo ładne, to kosztowało nas to wiele nerwów, musieliśmy przekładać umówione z rodziną spotkania i wyjazdy... :cry: Zastanawiamy się tylko gdzie zamówic winietki pasujące do zaproszeń, bo już na pewno nie tam!

kasia_m85 - Sob Maj 15, 2010 12:50 pm

Bella współczuję tych nerwów i niekompetencji pracownicy. My nie mieliśmy żadnych problemów,ale jak widać mieliśmy szczęście...
Aga1986 - Sob Maj 15, 2010 1:00 pm

Bella, u nas też to wszystko trwało bardzo długo, na szczęście wzięliśmy się za to z dużym wyprzedzeniem więc się nie musiałam tak stresować jak Ty kochana :/
w każdym razie Pani na początku była bardzo miła, ale w trakcie ustalania szczegółów mailowo też działała mi na nerwy bo odpisywała po kilku dniach, często nie uwzględniała moich wcześniejszych zmian ... no i tak trwało to 2 miesiące ...jak z resztą widać po moim wcześniejszym poście...

Bella - Sob Maj 15, 2010 1:08 pm

Dokładnie, panie jest bardzo miła, ale tylko na pierwszym spotkaniu, potem ma wszystko w nosie i mnie strasznie denerwowała, bo jest bardzo niesłowna. A tak na marginesie projektu na mailu nadal nie mam a zależało mi na tym ;) Ja teraz odradziłam mojemu kumplowi zamawianie u nich (bo też zależy mu na czasie) a dostał info od nich ze będzie mail zaproszenia w 4 dni! Powiedziałam, aby na to raczej nie liczył, bo firma nie wywiązuje się z terminów i na szczęście znalazł w innej firmie takie same i tam zamówi, miejmy nadzieje, że będzie szybciej ;)
kata100710 - Sob Maj 15, 2010 1:33 pm

U nas to trwało ok 2 tyg, i też musiałam się sama pofatygować gdy nie przysłali w umówionym czasie projektu. I faktycznie pani bardzo nie miła ciągle wisi na telefonie i bynajmniej nie są to sprawy służbowe
LoLa68 - Sro Cze 02, 2010 9:54 pm

droga bello firma ta istnieje na rynku juz baaaaaaaaaardzo długo, więc nie psuj opini bo to Ci nic nie da. termin oczekiwania wynosi 7 dni, a jezeli się to przedłuża to tylko i wyłącznie dlatego że mają bardzo wielu klientów, a to samo za siebie mówi że jednak muszą być w tym dobrzy, bo gdyby nie mieli nic do roboty i pie*rdzieli w stołek to zapewne miałabyś zaproszenia w 2 dni!
ja brałam u tych Państwa zaproszenia na: ślub, chrzciny oraz komunie dziecka, na urodziny i większe imprezy. LUDZIE BĄDŹCIE LUDŹMI, co niektórzy z was oczekują niemożliwego, firma ta jest dużą firmą, a pracownica która tam pracuje jest w pełni kompetentna i bardzo odpowiedzialna, to jest jest jej praca i wykonuje ją najlepiej jak umie, przecież to nie ona ręcznie wypisuje zaproszenia! jeżeli jest dużo klientów to czas oczekiwania z 4 dni wynosi 7 dni, a o takich rzeczach jak zaproszenia trzeba myśleć z wyprzedzeniem, a nie na ostatnią chwilę.
Pracownica jest niemiła? a czy Wy jesteście mili? trochę wyrozumiałości, człowiek jet tylko człowiekiem, obsługa jest profesjonalna, zaproszenia są profesjonalnie zrobione, wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie ma się o co doczepić. jeżeli czas oczekiwania się nieznacznie przedłuża to tylko dlatego że maja bardzo wielu klientów i trzeba to zrozumieć, warto poczekać te 3 dni dłużej bo robota jest wykonana na tip top! polecam ze szczerego serca! my mieliśmy zaproszenia zawsze w terminie ustalonym.

Stokrotka812 - Czw Cze 03, 2010 9:56 pm

Ostatnio też się tam przeszłam i muszę przyznać, że niektóre zaproszenia są naprawdę piękne, obsługa miła i aby zapobiegać pomyłką projekt zaproszenia przed drukiem wysyłany jest na maila,następnie trzeba go potwierdzić i dopiero drukują. Chyba się skuszę na tę firmę, napisze Wam jak mi poszło gdy się zdecyduję :wink:
instadri - Sob Cze 05, 2010 7:28 am

też ich odwiedziłam, zaproszenia ładne [smilie=e058.gif] a które Wam sie podobają?mi te zwróciły uwagę:

http://www.zaproszenia-lo...04.01&katalog=1

http://www.zaproszenia-lo...F973o&katalog=5

http://www.zaproszenia-lo...F948o&katalog=5

http://www.zaproszenia-lo...F975o&katalog=5

http://www.zaproszenia-lo...3242&katalog=34

tutaj dziewczyny może dostac bezpłatne próbki do domu:

http://zaproszenia-slubne...robki/form1.php

p.s. coś mi się poch*** ze zdjęciami i wkleiłam linki do zaproszeń
:bacik:

Stokrotka812 - Sob Cze 05, 2010 11:59 am

Mnie się podobają takie:
http://www.zaproszenia-lo...01.30&katalog=1

http://www.zaproszenia-lo...04.01&katalog=1

http://www.zaproszenia-lo...03.01&katalog=1

Malwina_łódź - Sob Cze 05, 2010 12:09 pm

Użytkownik Lola68 zarejestrował się 2 czerwca i od razu zachwala firmę. Wnioski sugeruję wyciągnąć samemu ;)
Dla mnie firma zupełnie nieprofesjonalna, jeśli nawet nie umie przyznać się do pomyłki i przeprosić. (tak wynika z opisu Belli)
I nie ważne ile ktoś ma zamówień, 2 czy 102 - jeśli mi ktoś mówi, że projekt dostanę do wtorku, to we wtorek powinnam mieć go na skrzynce. Słowność na pierwszym miejscu.
Takie traktowanie klienta, jak potraktowano Bellę nie daje firmie prawa do nazywania siebie profesjonalistami.

Stokrotka812 - Sob Cze 05, 2010 4:50 pm

Ja akurat mam zamiar zamawiać zaproszenia w Głownie na Wojska Polskiego, to jest ta sama firma tyle, że ma dwa sklepy. Mam nadzieję, że nie będzie źle. Wydawali się być w miarę profesjonalni jak tam byłam, ale czas pokaże.
Pescharella - Wto Cze 08, 2010 1:53 pm

Nie dam złego słowa powiedzieć o firmie z Pomorskiej 8. Zaproszenia (ładne i bardzo chwalone) wykonali szybko, fakt, że pomylono koperty (dostaliśmy białe zamiast perłowych), ale błąd naprawiono w ciągu dwóch dni (co dla dobrze rozplanowanego terminarza tragedii nie czyni).

Ponieważ tydzień przed ślubem "zachciało" nam się winietek, zamówiliśmy je też na Pomorskiej, były do odbioru 3 dnie przed terminem "0".

W środę przed ślubem, kiedy przeanalizowałam listę gości, jaką wysłałam, zamawiając winietki, zauważyłam na niej brak jednej bardzo ważnej osoby. W czwartek przed południem pojechałam - w panice - na Pomorską. Pani wykonała 2 telefony i o 15 tego samego dnia mogłam odebrać swoją jedną (!) winietkę z zapomnianą osobą - za co jeszcze raz tej Pani bardzo dziękuję o ile czyta to forum ;) ).

instadri - Pon Cze 14, 2010 11:44 am

ja zamówię w tym tygodniu i dam zac jak to jest z ich profesjonalnością ;)
emi82 - Sro Cze 16, 2010 10:39 pm

Zamawiałam zaproszenia na Pomorskiej około 1,5 mc temu. Pomimo wielu negatywnych opini ilośc wzorów i ceny biły konkurencję i to znacząco. Zaproszenia były wykonane na czas jednak były krzywo złożone i troszkę czasu kosztowało nas poprawianie.
Byłam jednak świadkiem nieprzyjemnej awantury klienta z pracownicą sklepu. Zamówione zaproszenia nie dotarły bo już ich nie ma i nie będzie w magazynie- to usłyszał klient przychodząc na umówiony dzień po odbiór. Nikt nie powiadomił zamawiającego a i oddanie pieniążków traktowano jako łaskę. Zamawiający miał pretensje głównie o to, że nikt go wcześniej nie powiadomił i miał rację. Najgorszy jednak był sposób w jaki dyskutowała pracownica. Była niemiła, opryskliwa, niegrzeczna a to co mówiła było bardzo nie na poziomie. Pozostali klienci -świadkowie dyskusji zamarli słuchając całej dyskusji. Nie rozumiem jak można tak traktować klienta. Zamawiający pomimo, że miał racje zachowywał się grzecznie a został potraktowany po prostu ****.
Całe szczęście nam sie udało ale nie poleciłabym komukolwiek zamawianie tam zaproszeń. Gdybym usłyszała awanturę wcześniej, przed zamówieniem swoich zaproszeń, napewno uckiekałabym do konkurencji nawet ze znacznie wyższymi cenami. Zdecydowanie nie warto ryzykować.

loletka1986 - Czw Cze 17, 2010 3:58 pm

Znam tą firmę dość dobrze... pracowałam w niej 2 lata (nie pracuje już w Forum półtora roku). Cały wątek zaczął się od pana "bizmaka", który zamawiał zaproszenia jak ja pracowałam. Akurat nie ja robiłam temu Panu projekt, bo robiła go koleżanka, która została zwolniona od razu po tej historii. Historia ta jest mocno ubarwiona przez Pana bizmaka.
Po pierwsze na formularzu zamówień jest napisane, że lista do personalizacji zaproszeń ma być już odmieniona, i że firma nie wprowadza żadnych poprawek w liście, nawet jeśli chodzi o błędy typu "Borzene" a nie "Bożenę", ponieważ te listy nie są poprawiane. Projekt dotyczy samego tekstu. Fakt, że wtedy koleżanka nie przeczytała temu Panu tekstu, który jest napisany na czerwono i pod nim podpisuje się klient. Poza tym zawsze informujemy o kosztach. Cena na internecie to cena zaproszenia z kopertą i nadrukiem ale bez personalizacji. I również na formularzu zamówienia i na ścianach w firmie są informacje o cenach personalizacji...
Też zdarzały mi się pomyłki... ale wszyscy jesteśmy ludźmi. Tym bardziej w sezonie, wiemy, że jest najwięcej wesel, warto jest przewidzieć takie ewentualności jak opóźnienia, których my jako firma zawsze staraliśmy się unikać. Samo zamówienie zależy nie tylko od punktu w Łodzi na Pomorskiej. Wystarczy, że zawali jedno ogniwo "łańcucha zamówienia" :magazyn, kurier, drukarnia, pracownicy... Ale Firma zawsze dbała o wzorowe traktowanie klienta. :lol:
Znam trochę obecnych pracowników i wiem, że jeśli podejdziemy do pracowników ok to i oni postarają się o nasze zadowolenie. Ludzie w tej firmie lubią tą pracę i starają się jak mogą ale ludzie są różni. Wystarczy, że trafi się jeden klient bez kultury i czar pryska. :cry:
Każdy z nas teraz gdzieś pracuje i prawda jest taka, że nasze zachowanie w dużym stopniu zależy od podejścia klienta. :roll:
Sama teraz zamawiałam zaproszenia w tej firmie i było wszystko ok i w terminie.

ania i michał - Pon Lip 12, 2010 3:03 pm

Witam,

Ja również zamawiałam zaproszenia na Pomorskiej 8. Przyznam szczerze, że po wizycie w tym miejscu byłam trochę przerażona. Pani, która tam pracuje jest nawet miła (chyba że ktoś ją wkurzy) ale jakoś tak malo profesjonalnie się zabiera do obsługi klientów. Nam się bardzo spieszyło z zaproszeniami i nie mieliśmy czasu szukać innego miejsca. Zaproszenia zamówiliśmy, potem wydruk próbny, na miejscu poprawki. Po niecalym tygodniu byłu juz gotowe zaproszenia bez żadnych błędów. Czyli w sumie wszystko ok. Biorąc pod uwagę, że cenowo są raczej konkurencyjni to mogę polecić to miejsce.

Pozdrawiam

instadri - Nie Wrz 12, 2010 9:07 am

ja już jestem po odebraniu zaproszeń, efekt taki jak na zdjęciu, z tymże dodam z=że ja zamawiałam przez ich stronę internetową, panie z on-line bardzo miłe, zamówiłam w poniedziałek a dostałam w środę, także polecam
anooleczka - Pon Paź 11, 2010 10:41 am

My tez zamierzamy sie tam wybrac.
Powiedzcie mi czy mozna tam wziac jakies probki zaproszen?? A jesli tak to ile to kosztuje??
Chcielibysmy wziac i pokazac rodzicom, w koncu oni tez beda zapraszac jakis tam swoich ludzi chociazby na slub..

martula_87 - Sob Sty 22, 2011 2:57 pm

Ja dziś odebrałam zaproszenia zamawiane właśnie na Pomorskiej 8.
I jestem bardzo zadowolona :smile: Wszystko ładnie wykonane zgodnie z naszymi uwagami i proźbami.
Zaproszenia były gotowe wcześniej niż mieliśmy zapisane w umowie.
Ponieważ pierwszy projekt średnio nam się podobał jeszcze w środę zmienialiśmy tekst i wiersz.Wszystko bezproblemowo załatwione każda nasza uwaga była brana pod uwagę.A obsługa super cierpliwa.Mogę polecic z czystym sumieniem :)

malu86 - Nie Sty 23, 2011 7:59 pm

M rowniez zamawialism tam swoje zaproszenia. Caly termin realizacji 7 dni. Sprawnie,konkurencyjne ceny,zaproszenia bardzo nam sie podobaja. Polecamy
madzulka - Pią Kwi 22, 2011 4:14 pm

Witam
Chciałabym podzielić się z wami przeżyciami na temat firmy mieszczącej się przy ul. Pomorskiej 8 . Zamawialiśmy 80 zaproszeń z czego 10 było wykonane na innym papierze, niektóre były krzywo przycięte lub zabrudzone tuszem drukarskim. Ok, takie rzeczy mogą się zdarzyć. Tak więc, złożyliśmy reklamację, prawdopodobnie przyjmował ją szef, to było tydzień przed świętami Wielkanocnymi. Gwarantował że w następny piątek będziemy je mieć już poprawione. Zależało mi na czasie by te zaproszenia gotowe były na okres świąteczny, wiadomo. Wczoraj został wykonany telefon do tej firmy a propos tego czy można je w piątek już odebrać, pani w słuchawce wielce zdziwiona. Dziś telefon wykonany został ponownie i oczywiście zaproszeń nie będzie. W końcu zapłaciliśmy już całą kasę za zaproszenia to klienta można już olać. Brak szacunku do klienta a przepływ informacji w tej firmie między szefostwem a personelem zerowy.Żadnych telefonów od strony firmy.
To były minusy jednak plusem w tej firmie jest to że mają naprawdę ogromny wybór zaproszeń niedrogich, czyli tak naprawdę na każdą kieszeń. Z realizacją też nie jest najgorzej, bo projekt zostaje wysłany w terminie, można się dogadać w każdym względzie. Jednak po odbiorze i zapłacie za towar zaczynają się schody i profesjonalizm gdzieś umyka.

L - Sro Maj 11, 2011 1:53 pm
Temat postu: obsłudze z Pomorskiej mówimy stanowcze "NIE"
Witam,
ja niestety podzielam opinię wszystkich niezadowolonych. Zaproszenia zostały zamówione ponad 3 tygodnie temu. Pierwszy problem pojawił się kiedy otrzymaliśmy wstępną wersję. Okazało się, że osoba wykonująca projekt pomyliła wzory zaproszeń. Kiedy dokładnie opisaliśmy o co nam chodzi otrzymaliśmy dość niegrzecznego maila w stylu " niech pani sobie zobaczy". Kiedy zwróciliśmy jej uwagę, że jednak błąd leży po jej stronie i że wybrany przez nas wzór jest inny, nie usłyszeliśmy nawet "przepraszam". Następnie przez 5 dni trwało nanoszenie poprawek na tekst, który wspomniana pani otrzymała w takiej wersji w jakiej miał być wklejony do zaproszenia, ale jak widać dla kogoś kto zajmuje się od lat zaproszeniami jest to najwyraźniej zbyt trudne. W końcu udało się uzyskać ostateczną wersję zaproszenia. Kiedy jednak doszło do odbioru okazało się, że brakuje 2 sztuk, bo jest to nowy wzór i maszyna "zjadła" zaproszenia. W zasadzie co mnie interesuje, że jest to nowy wzór? Jest dostępny, można go zamówić więc powinien być wykonany. Pani wydająca nam zaproszenia była delikatnie mówiąc nieuprzejma, nie widziała problemu że musimy ponownie przyjechać po brakujące zaproszenia. Co prawda proponowała wysłanie ich pocztą, ale baliśmy się w jakim stanie do nas dotrą, jakoś trudno uwierzyć, że zapakowano by je należycie. Zaproszenia miały być gotowe w ciągu 7 dni. Ponieważ nie mogliśmy ich odebrać w tym terminie, poszliśmy 4 dni później, czyli mieli 11 dni na wydrukowanie 2 sztuk. I co? I okazało się, że ich nadal nie ma. Pani dalej nieuprzejma, nie mówiąc już o właścicielu, który jest gburem i klientów ma za nic. Stwierdził, że jak mi się nie podoba to pracownica może oddać mi pieniądze i generalnie nie obchodzi go że zaproszenia nie są gotowe. Jedyne co potrafił powiedzieć, że jest to nowy wzór. Na pytanie po co im jest nr telefonu a nawet mail zamawiającego skoro nikt nie poinformował nas o braku zaproszeń stwierdzili że zamówienia nie ma już w sklepie więc nie mogli zadzwonić, a w zasadzie to mogłam przecież zadzwonić sobie sama. Zastanawia mnie skąd bierze się taka postawa ludzi i generalnie olewanie klienta? O ile zaproszenia są ładne, to jakość obsługi pozostawia zdecydowanie wiele do życzenia. Tylko nie piszcie proszę, że nie jestem wyrozumiała i takie tam. Bo generalnie to oni zlewają swoich klientów, lekceważą ich i prezentują takie nie?adnie, że szkoda gadać :(

Wioneczka - Pią Gru 09, 2011 8:03 pm

Dziś ja również mogę wyrazić opinię na temat tego sklepu, bo właśnie odebraliśmy zaproszenia - są cudne, wykonane bardzo precyzyjnie, bez jakichkolwiek błędów, obsługa bardzo miła i pomocna. Zaproszenia były gotowe 3 dni przed ustalonym terminem. Nie mogę powiedzieć ani jednego złego słowa - gorąco POLECAM :smile:
Marteczka85 - Wto Kwi 10, 2012 2:53 pm

My chcemy zmówić zaproszenia w tej drukarni w tym tygodniu. czytając niektóre opinie trochę mam obawy, ale na stronie internetowej mają duży wybór, że pewnie zaryzykujemy i zamówimy :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group