Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
REGULAMIN ŁÓDZKIEGO FORUM WESELNEGO


I) Zasady ogólne:

1. Zanim rozpoczniesz nowy wątek sprawdź czy nikt przed tobą nie pisał już kiedyś w tej sprawie. Do przeszukiwania forum najlepiej użyć polecenia "szukaj". Nie pytaj ponownie o to samo. Takie posty będą usuwane.
2. Każdy jest inny i ma różne doświadczenia. Nie stosuj przemocy słownej w dyskusjach. Szanuj pozostałych uczestników i ich poglądy.
3. Wszystkie wypowiedzi użytkowników forum są ich prywatnymi opiniami. Odpowiedzialność (również prawna) za treść postu spoczywa na jego autorze. Nie pisz nigdy tego, czego nie odważył(a)byś się powiedzieć rozmówcy twarzą w twarz.
4. Na Forum panuje ogólny zakaz używania słów wulgarnych oraz słów uważanych ogólnie za obraźliwe. Posty:
- zawierające wulgarne, obraźliwe słowa,
- z obecnością w nich wyraźnych intencji szkodzenia innym uczestnikom / firmom
- nacechowane agresją,
- niezgodne z prawem R.P.
będą kasowane a forumowicz otrzyma stosowne ostrzeżenie.
Zachęcamy do wyrażania wszelkich opinii w sposób kulturalny, zgodnie z netykietą.
5. Gdy nie jesteś pewien(a) jak coś zrobić napisz w dziale "Porady techniczne". Oczywiście sprawdzając uprzednio czy nikt wcześniej o to nie pytał. Odpowiedzi na wiele pytań znajdziesz w odnośniku "FAQ".
6. Sprawy prywatne załatwiaj przez Prywatne Wiadomości (PW) lub e-mail.
7. Posty o charakterze kryptoreklamy są surowo zabronione. W przypadku pojawienia się takich postów na forum, będą one natychmiast kasowane, a autor otrzyma ostrzeżenie od Administratora lub Moderatora.Jeśli chcesz się zareklamować na forum lub portalu http://www.slubnyportal.pl prześlij swoją prośbę do administratora lub na email: bazafirm(małpka)slubnyportal.pl
Zabrania się umieszczania linków do stron www firm z branży ślubnej a także innych serwisów o tematyce ślubnej oraz numerów telefonicznych do tych firm, za wyjątkiem wątków do tego przeznaczonych (spisy wszelakie)
8. Administratorzy i Moderatorzy nadzorując forum mogą dzielić, łączyć, przesuwać i kasować posty a nawet całe wątki. i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań. Administratorzy i Moderatorzy są na forum najważniejszymi osobami i nie można podważać ich decyzji. Jeżeli twój post lub wątek zniknie nie umieszczaj go ponownie w tym samym miejscu. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy wyjaśniać na priv z Administratorami lub Moderatorami forum.
9. Zabrania się rejestrowania więcej niż jednego konta przez jednego Użytkownika.
10. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do wyłączenia forum bez podania przyczyny. Administratorzy nie odpowiadają za zaistniałe przerwy w działaniu forum wynikłe z winy serwera lub prac modernizacyjnych.
11. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu.
12. Niniejszy regulamin obowiązuje od chwili jego opublikowania na forum.wesele-lodz.pl.
13. Rejestracja na forum i korzystanie z niego są jednoznaczne z akceptacją warunków tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Jeśli nie zgadzasz się z regulaminem forum - wyloguj się.
14. Na Forum nie wolno podawać cen / cenników oraz ofert firm. Takie rzeczy podajemy wyłącznie na priv (PW) lub email zainteresowanego.
15. Zabrania się umieszczania na Forum treści naruszających polskie prawo. Zabrania się również umieszczania odnośników do stron WWW, które zawierają takie treści.
16. Na Forum zabronione jest zamieszczanie zdjęć, grafik i treści naruszających prawa autorskie i pokrewne osób trzecich. W przypadku naruszenia takich praw odpowiedzialność za to ponosi osoba, która zamieściła takie ww. na forum.
17. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = zablokowanie możliwości pisania),a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu (np. SPAM) użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
18. Używanie forum do rozstrzygania sporów między użytkownikami, traktować należy jako ostateczność. W szczególności usuwane / ukrywane będą wszelkie spory prowadzone na łamach forum jeśli otrzymamy zawiadomienie / potwierdzenie, iż spór jest lub będzie prowadzony drogą sądową.
19. Forum jest miejscem publicznym, prosimy więc o zastanowienie się czy na pewno chce się pisać o rzeczach osobistych publicznie (jeśli już to najlepiej w swoich dzienniczkach ślubnych / mam - w odpowiednich działach). Z chwilą publikacji postów na forum stają się one własnością administratora serwisu. Użytkownik może modyfikować / kasować swój post tylko poprzez określony ustalony na forum czas (obecnie 8 godzin). Administrator może odmówić późniejszej możliwości kasowania postów jeśli wpłynie to negatywnie na ciągłość wątku na Forum.

II) Pisanie postów:

1. Zastanów się na jaki temat będziesz pisać i znajdź forum najbardziej odpowiadające temu tematowi. Posty nie odpowiadające tematowi forum będą przenoszone przez moderatorów.
2. Forum jest skarbnicą wiedzy, więc nie zaśmiecaj jej nic niewnoszącymi postami "Popieram", "Też tak myślę", "To zabawne" itp. Pamiętajmy - forum to nie czat.
3. Pisząc post, jasno sformułuj w temacie czego on dotyczy. Nie pisz tak: "Mam pytanie" lub "Proszę o odpowiedź". Napisz np. "Który salon polecacie", - Firma xxx - co sądzicie -, co pozwoli innym łatwo zorientować się czego dotyczy temat.
4. Pisząc post stosuj zasady netykiety (http://www.netykieta.prv.pl). Nie cytuj całych wiadomości a jedynie fragmenty do których się odnosisz, nie krzycz (nie pisz dużymi literami) bez potrzeby.
5. NIGDY nie pisz tej samej wiadomości w kilku miejscach.
6. Podobno nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi - mimo wszystko zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz, wybierz jakość a nie ilość.
7. Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Edycja swoich postów jest dozwolona w przeciągu 360 minut od napisania postu. Jeśli potem chcesz coś poprawić/zmienić, napisz do Moderatora.
8. Jeśli kopiujesz wiadomości z jakiejkolwiek strony www bądź innego źródła, zawsze podawaj do nich linka lub napisz skąd zostały zaczerpnięte.
9. Nie wszystkie posty z Forum są zliczane. Wyłączone z naliczania postów są następujšce działy: Luźne rozmowy, Powitania, Życzenia, Głupawki, Nasze dzienniki, Nasze śluby i wesela, Sprzedam kupię zamienię, Archiwum, Dział familijny.


III) Kryptoreklama na forum, wiarygodność opinii:

1. W przypadku postów, których treść może być uznana za nieuprawnioną kryptoreklamę ostateczna ich ocena należy do Moderatorów lub Administratorów forum. Posty uznane za kryptoreklamę będą usuwane bez ostrzeżenia. Nie weryfikujemy tożsamości osób publikujących na forum, nie jesteśmy policją wiec decyzja i interpretacja Moderatorów jest ostateczna i nie podlega dyskusji. Można zgłosić swoje uwagi i zastrzeżenia do rozpatrzenia wykorzystując pocztę elektroniczną lub Prywatne Wiadomości. Jeżeli ktoś nie zgadza się z decyzjami i działaniami podejmowanymi przez Moderatorów lub Administratorów forum, powinien skontaktować się bezpośrednio z osobą, co do której poczynań ma zastrzeżenia.
2. Wpisy użytkowników nie związanych aktywnie z forum, uznanych przez Administratorów / Moderatorów za mało wiarygodnych, krytykujące lub reklamujące firmy będą konsekwentnie moderowane i mogą być bez ostrzeżenia kasowane.
3. Użytkownik uznany za niewiarygodnego to użytkownik, który nie działa aktywnie na Forum, interesuje się tylko ściśle określonym działem / firmami a jego dane rejestracyjne są w pełni anonimowe (adres email z ogólnodostępnych domen, IP dynamiczne).
4. W szczególności w przypadku wątpliwości co do prawdziwości opinii/pomówień Administrator/Moderator może poprosić użytkownika o skan umowy lub inny dokument potwierdzający wystąpienie zdarzenia, które opisuje użytkownik (tylko do wiadomości wewnętrznej). W przypadku braku reakcji ze strony użytkownika w terminie 48h od prośby post zostanie usunięty lub ukryty do wyjaśnienia.
5. Jeżeli więc nie chcesz aby Twój post został skasowany to przestrzegaj następujących zasad:
a) Forum nie jest tworem budującym marketing firm ślubnych.
b) Jeżeli Twoja aktywność na forum ogranicza się wyłącznie do opisywania zalet firmy X i wad firmy Y Twoje posty mają automatycznie dużo niższą wiarygodność.
c) Jeżeli jesteś nowym użytkownikiem Forum, Twoje dane rejestracyjne są w pełni anonimowe a piszesz wyłącznie o wadach lub zaletach jakiejś firmy bez podania konkretnych dat, miejsc ułatwiających weryfikację ich prawdziwości to niestety musisz się liczyć z mniej wyrozumiałą moderacją.
6. Administracja Forum chce tym samym jednoznacznie sprzeciwić się agresji oraz anonimowym działaniom kryptoreklamy / antyreklamy obecnej na Forach.


IV) Prywatność na forum:

Trudno zachować w Internecie prywatność, mamy tego świadomość. Jednak Forumowicze mają możliwość korzystania z kilku narzędzi (np. opcja hide), które częściowo ich chronią przed podglądaniem. Proszę uszanować wolę zachowania prywatności autorów takich postów.
1. Dostęp do Albumu jest uzależniony od ilości postów. Bariera dostępu wynosi 150 postów.
2. Zabronione jest pisanie w wątkach z postami "hide" postów typu "podglądam" lub pisanie tylko w takich wątkach krótkich postów, nie wnoszących nic nowego do wątku. Posty takie będą usuwane.


V) Podpisy:

1. Zabronione jest umieszczanie wulgaryzmów wszelkiego typu w podpisach oraz obrazków o rozmiarach większych niż 400 x 100 pixeli (max. wysokość 100 px.)
2. Zabronione jest umieszczanie w podpisie linków do komercyjnych stron internetowych (czyli stron oferujących jakiekolwiek usługi).
3. Podpis nie może swoim wyglądem razić innych uczestników forum.
4. Zabronione jest umieszczanie podpisów przez firmy (bez zgody Administratora)


VI) Avatar (emblemat):

1. Maksymalny rozmiar avataru to 80 na 80 pikseli. Waga pliku poniżej 20000 bajtów.
2. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych, drastycznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.
3. Zabrania się Firmom wyświetlania w avatarze treści reklamowych, napisów w tym własnych stron www.


VII) REGULAMIN DLA FIRM:

Definicja FIRMY:
Poprzez firmę rozumiemy zarówno podmiot gospodarczy jak również osobę prywatną, która oferuje jakiekolwiek usługi związane bezpośrednio lub pośrednio z branżą ślubną.


1. W przypadku, gdy osoba jest właścicielem lub pracownikiem firmy z branży ślubno-weselnej, należy zarejestrować się na forum pod nickiem TwojaNazwaFirmy np. Abcedef_video pozwalającym jednoznacznie zidentyfikować daną firme i branżę, w której działa firma (zabronione jest jednak używanie jako nicka adresu www firmy). Jednocześnie zaraz po rejestracji Firma proszona jest o napisanie priv do administratora w celu dopisania jej do grupy "Firma" celem wyróżnienia jej na Forum. Firmy zarejestrowane obecnie na Forum proszone są o niezwłoczny kontakt PW z administratorem serwiu w celu zmianu nick_a na forum i dopisania do grupy "Firma".
2. Firma ma prawo pisać posty i uczestniczyć w dyskusjach związanych z tematyką wesela i ślubu. Jak najbardziej wskazane są porady innym użytkownikom pomocne przy organizacji imprez.
3. Firma ma prawo w uzasadnionych przypadkach uczestniczyć w wątku dotyczącym ich firmy i wyjaśnić wątpliwości Forumowiczów dotyczące ich firmy. W wyjątkowych sytuacjach dozwolone jest nienachalne przedstawienie elementów oferty firmy w jej wątku. Taki wyjątek zachodzi wówczas kiedy wypowiedź przedstawiciela firmy jest bezpośrednią odpowiedzią na post użytkownika celem wyjaśnień . W takiej wypowiedzi nie można używać epitetów (np. wspaniały, piękny, najtańszy itd.) oraz przemycać reklamy swoich usług.
4. Zabrania się dyskusji o prywatnych sprawach firmy w ramach forum.
5. Zabronione jest firmom pisanie jakichkolwiek treści o charakterze reklamowym / kryptoreklamowym i podawania linków do stron związanych z tematyką ślubną zarówno swoich, jak i innych firm z branży slubno-weselnej. Zabronione jest również wklejanie linków do swojej strony www w podpisie. Można to zrobić WYŁĄCZNIE w profilu w miejscu do tego przeznaczonym.
6. Kategorycznie zabronione jest komentowanie działalności innych firm z tej samej lub pokrewnej branży ślubno-weselnej.
7. Kategorycznie zabronione jest wykorzystywanie PW, email, Gadu Gadu Forumowiczów do rozsyłania własnych ofert, linków i innych treści reklamowych - jeśli uzyskamy informację o tego typu praktykach od forumowiczów spowoduje to natychmiastową blokadę konta firmy.
8. Zabronione jest umieszczenie przez firmy podpisów w szczególności zawierające jakiekolwiek linki www lub treści reklamowe / kryptoreklamowe (w tym informacji o promocjach, rabatach itp.). Jeżeli chcesz zamieścić reklamę swojej strony w podpisie skontaktuj się z Administracją Forum.
9. Firma zobowiązana jest do posługiwania się podczas rejestracji emailem firmowym (dostępnym również na jej stronie internetowej) celem potwierdzenia / weryfikacji konta. Ma to też zapobiegać podszywaniu się pod daną firmę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości autentyczności użytkownika podającego się za firmę konto zostanie zablokowane.
10. Surowo zabronione jest podszywanie się firm pod własnych klientów lub inne osoby.
11. Zabronione jest przez firmy "nabijanie" postów na forum celem pokazania się w danym dziale / na Forum. W szczególności zabraniane jest podbijanie własnego wątku na Forum.

W przypadku nieprzestrzegania regulaminu dla Firm firma otrzyma ostrzeżenie oraz upomnienie na PW. W przypadku kolejnej próby łamania tego samego punktu regulaminu mimo upomnienia konto firmy zostanie natychmiast zablokowane.


VIII) Reklama na forum:

1. Wszelkie komercyjne formy ogłoszeń / bannerów reklamowych na forum są płatne.
2. Dane adresowe i komercyjne oferty firm ślubnych dostępne są w Bazie Danych na: http://www.slubnyportal.pl
3. Wszelkie informacje dot. cennika oraz form reklamowych na portalu / forum można uzyskać pod adresem bazafirm(małpka)slubnyportal.pl


 



Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl