Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokość zaliczki
Autor Wiadomość
askapi 

Wiek: 45
Dołączyła: 01 Kwi 2007
Posty: 166
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Kwi 01, 2007 10:30 pm   

Planująć swoje wesele, jestem na etapie poszukiwania orkiestry. I chociaż znalazłam już swój typ, to zdziwiła mnie troche suma zaliczki rezerwującej termin. Wynosi ona 50% ogólnej ceny wynajęcia zespołu. Czy ktoś spotkał się z tak wysoką zaliczką, czy tylko dla mnie jest to wygórowana zaliczka?
_________________

 
 
 
fotoGrzegorz 
Firma

Wiek: 52
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 9:27 am   

Rzeczywiście na pierwszy rzut oka może tak się wydawać, sądze że jest to maksymalna wysokość ogólnie przyjętej wpłaty zaliczki, powyżej 50 % byłoby wg mnie już nieetycznie.
_________________
tu nie może być adresu mojej strony www :)
 
 
 
@Mac-erson 
Administrator
forum.wesele-lodz.pl


Wiek: 51
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 323
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 9:32 am   

askapi napisał/a:
Wynosi ona 50% ogólnej ceny wynajęcia zespołu. [/color]


No trochę duża, może ze względu na termin podpisywania umowy (marzec , post, nie ma imprez) zespół chciał podreperować swoje finanse :D

Najczęściej przyjęte jest branie zaliczek 10-20% umowy.
 
 
jacek 
Firma

Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 87
Skąd: łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 3:42 pm   

zgadzam sie z toba Macku ale jest jeszcze jedna mozliwosc a mianowicie nie maja za duzego popytu i jak wezma taka zaliczke to raczej malo prawdopodobne zeby ktos z nich zrezygnowal a nawet jesli juz to siedza w domu a polowa kasy jest no kazdy robi jak jest dla niego najlepiej ja tez uwazam ze 10-20% to jest max
 
 
kochecka 
żona i mama


Dołączyła: 16 Mar 2007
Posty: 1652
Skąd: z daleka
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 11:20 pm   

my zapłacilismy 20% ceny i 50% wydaje mi się nieco dużo.w zasadzie w każdym przypadku gdy coś rezerwowaliśmy (sala,orkiestra,kamerzysta,fotograf itd)a trzeba bylo zapłacić zaliczkę, to nigdy więcej niż 20%
_________________
 
 
sauvignon_blanc 


Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sty 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 09, 2007 11:37 pm   

My daliśmy troszkę ponad 10%
Chyba nie zdecydowałabym się na kogoś, bez względu na to czy byłaby to sala, orkiestra czy fotograf gdyby chciał 50%.
No chyba że to byłby ten i żaden inny :wink: ale wtedy negocjowałałabym.
_________________
Szczęśliwa mężatka.
 
 
=MiLi= 


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 897
Skąd: Rtk, ale z Bałut
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 9:02 am   

Pan z naszej orkiestry nie chciał zaliczki, powiedział, że uregulujemy wszystko po ślubie, ale nasi rodzice się uparli i dali Mu 200zł :)
_________________
 
 
askapi 

Wiek: 45
Dołączyła: 01 Kwi 2007
Posty: 166
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 9:23 pm   

Dziękuje Wam gorąco za Wasze spostrzeżenia. Przyznam ze 50% wartości usługi jako zaliczki też wydawało mi się troszke przegięciem. Na szczęście znalazłam zespół, który nie ma takich wyimaginowanych oczekiwań i bierze 10% ceny usługi jako zaliczki. :)
_________________

 
 
 
Hatifnatka 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2007
Posty: 948
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 11:25 pm   

to dobrze, że wszystko zakończyło się pomyślnie :) my naszemu zespołowi daliśmy nawet mniej niż 10% więc 50% to wydaje się przesada.
_________________
 
 
dominiqsz 

Wiek: 40
Dołączyła: 21 Sty 2007
Posty: 1224
Skąd: Aleksandrów Ł.
Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 8:27 am   

my równiez daliśmy mniej niż 10% całej sumy:) Faktycznie podejrzane to troszke zeby dawac 50% jakies szalenstwo!!!
_________________
 
 
Maja_Kris 


Wiek: 40
Dołączyła: 05 Mar 2007
Posty: 1020
Skąd: Łódż/Kanzas
Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 10:18 am   

my dalismy 200 zl i to wychodzi niecale 10 %. super!
_________________
najszczęśliwsza żona na świecie :)
 
 
Szpilka 

Wiek: 39
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 362
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 10:01 am   

My dalismy 5% i wystarczyło :)
_________________


Buziaki Gość
 
 
asia84 
żonka

Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 819
Skąd: Łodź
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 6:57 pm   

my daliśmy 12 % ceny 50 % bym nie dała :/
_________________


19 lipiec 2008 nasz dzień :)


Magia, która nas otacza sięga gwiazd...
 
 
SYLWECZKA 


Wiek: 39
Dołączyła: 01 Paź 2007
Posty: 680
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 05, 2007 1:13 pm   

To bardzo duża zaliczka! Zaliczka powinna wynosić ok. 20%
_________________
 
 
aness 

Dołączyła: 15 Sie 2007
Posty: 81
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 5:14 pm   

mój zespół z poprawinami bierze 2500 zł , z narzeczonym daliśmy zaliczke w wysokości 200 zł,reszte płacimy po poprawinach :tancze:
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 9:11 pm   

My daliśmy 400 zeta z 2.000,00
 
 
*lmyszka 
Moderator
EL jak elmyszka :P


Wiek: 40
Dołączyła: 26 Lis 2006
Posty: 2328
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 9:24 pm   

my też daliśmy 400 z 2200 :)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl