Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Katedra
Autor Wiadomość
poison_moon 


Wiek: 40
Dołączyła: 24 Lut 2008
Posty: 221
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 09, 2008 9:31 pm   

4000 zł, a nawet ten tysiąc jest jakąs kosmiczną sumą... Katedra sama w sobie jest bardzo dekoracyjna i podniosła więc kwiaty przy ołtarzu to według mnie w sam raz. oczywiście gdyby nie te zawrotne sumy, jęli udałoby się zrobić jakas dekorację mniejszym kosztem, to czemu nie?
_________________
 
 
Dorszynka 


Wiek: 37
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 3:57 pm   

Myślę, że mogłybyśmy popytać się w mniejszych kwiaciarniach czy zrobiliby nam dekorację i za ile i wpisywać propozycje. Chyba powoli trzeba się już zorientować, bo przynajmniej mnie i Julii zostało niewiele czasu do ślubu.
_________________
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 6:18 pm   

kurcze tez musze sie popytac a kompletnie nie mam kiedy! najfajniej byloby sie skontaktowac z parami, ktore maja slub w ten sam dzien (o ile maja) i podzielic sie kosztami...
_________________
 
 
 
juliazuk 


Wiek: 42
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 336
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 10:12 am   

dokładnie. Doroszynko, czy wiesz może ile par jest zapisanych na nasz termin? do mnie jeszcze nikt w sprawie dekoracji się nie odzywał. tylko niechętna jestem dekoracji ze sztucznych kwiatów...
_________________




9.08.2008 r.
 
 
pauluska 


Wiek: 40
Dołączyła: 02 Sty 2008
Posty: 183
Skąd: łódź manchester
Wysłany: Sro Maj 21, 2008 12:02 am   

juliazuk.. wiesz co?? ja słyszałam że sztuczne kwiaty odpadają w Katedrze, mają być żywe gdyż są one później darem od wszystkich par na ołtarz..
_________________
Nasz dzień: 02.08.2008

 
 
gosia83 


Dołączyła: 13 Cze 2007
Posty: 17
Skąd: anglia/lodz
Wysłany: Pon Cze 30, 2008 8:42 pm   

Czy ktos wie, ile "kosztuje" slub w katedrze? Mamy juz zabukowany termin, ale jesli pytam o kwestie finansowe, to mowi, ze to sie dogada na koncu...boje sie, ze pozniej powali mnie cena, a bedzie za pozno, zeby cos zmieniac....
 
 
Klaudynka 


Wiek: 38
Dołączyła: 20 Kwi 2008
Posty: 1321
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 30, 2008 9:15 pm   

Gosiu, w tym wątku:
http://forum.wesele-lodz....b54540b5#230007

znalazłam post Dosi-Zosi:

Dosia_Zosia napisał/a:
My dzisiaj byliśmy w kancelarii przy Katedrze podpisać akt ślubu, przy okazji zapłaciliśmy za ślub. Daliśmy 500 zł. Ksiądz mówił,że możemy dać ile chcemy i że średnio młodzi dają właśnie 500zł ale nie narzucał nam,że mamy dać właśnie tyle.
_________________
 
 
 
juliazuk 


Wiek: 42
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 336
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Wto Lip 01, 2008 9:13 am   

O! A my, jak poszliśmy zarezerwować termin, to od razu usłyszeliśmy: rezerwacja terminu 50, ślub 500. Z resztą od moich przyjaciół ksiądz nie chciał wziąć 400 (bo powiedział, ze 500) i musieli jechać wypłacać forsę z bankomatu. A to był inny ksiądz, niż ten, z którym my rozmawialiśmy. Wygląda raczej na to, że cennik jest sztywny...
_________________




9.08.2008 r.
 
 
gosia83 


Dołączyła: 13 Cze 2007
Posty: 17
Skąd: anglia/lodz
Wysłany: Sob Lip 05, 2008 4:22 pm   

Dziekuje :) Mam nadzieje, ze cena sie duzo nie zmieni, bo spodziewalam sie o wiele wyzszej....
 
 
Emi 


Wiek: 38
Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 524
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 14, 2008 3:53 pm   

O rany jak tak czytam te wasze posty to aż mi się słabo robi!!!
My zarezerwowaliśmy termin ślubu w Katedrze już rok temu i jakoś do tej pory nie przejmowaliśmy się kosztami. Ale teraz zaczynam się naprawdę martwić :doubt:
Nawet jeszcze nie myślałam o dekoracjach. Chyba trzeba będzie się skontaktować z parami, które mają ślub wcześniej, bo my jesteśmy prawdopodobnie ostatnią parą (ślub o 19).
W najgorszym przypadku spróbuję sama, przy pomocy rodzinki, udekorować kościół - zawsze to wyjdzie taniej i niekoniecznie gorzej.
Nie wiecie może, czy w Katedrze można samemu dekorować kościół???
_________________

 
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 7:15 pm   

dziś byliśmy już w Katedrze ze świadkiem, aby dopełnić ostatnich formalności i omówić szczegóły (podpisy itd.), tylko z moim świadkiem, bo drugi dolatuje z Italii w przeddzień ślubu, więc będzie musiał podpisać w sobotę, nie ma wyjścia. Wygląda to tak: podpisaliśmy śmiejąc się, że no w zasadzie to już jesteśmy małżeństwem, fajny młodziusi i milusi ksiądz :razz: wytłumaczył nam mniej więcej jak msza wygląda, zapłaciliśmy za ślub 500 zł, w cenie są kwiaty przy ołtarzu, rozłożony czerwony dywan i krzesła dla Młodych udekorowane. Podobno bardzo ładnie to wygląda, mówiła mi też koleżanka mamy. Katedra w ogóle jest piękna. I takak jak ja przywiązuję wagę do szczegółów i zawsze CHC? wszystko co najlepsze :razz: , tak dekorację z kwiaciarni sobie po prostu odpuściliśmy! Tyle kasy, chyba żarty. My mamy ślub w środku, przed nami jest jeden i po nas, więc zadzwoniliśmy do innych par, ale one też nie robią dekoracji!!! Gdyby robiły dorzucilibyśmy się, ale tylko się utwierdziliśmy w tym, że nie chcemy jednak:) Czy samemu można, nie wiem...trzeba uzgodnić z proboszczem. powodzenia!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Martysia Pon Lip 21, 2008 7:17 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Pon Lip 21, 2008 7:33 pm   

Emi chyba można, przynajmniej tak wynika z tego postu -
Claudinelle napisał/a:
Witajcie..
Mam dobrą wiadomośc dla wszystkich którzy będą brali ślub w Katedrze
Otóż ,można się jednak porozumiec jeżeli chodzi o dekorację kościoła ,trzeba tylko miec dużo siły i wiary żeby przekonac Proboszcza
Nam się udało ,bierzemy ślub 02 czerwca i sami będziemy dekorowac kościół
Najważniejsze -Za połowę ceny tego co zaproponowała Skrzydlewska!!!!
Pozdrawiam wszystkich


Ten post zostaŁ napisany już dobry kawaŁek czasu temu więc proponuję dowiedzieć się u źródŁa, czyli w Kancelarii.

A na przyszŁość proponuję przeczytać caŁy interesujący wątek, przed zadaniem pytania :) .
 
 
Emi 


Wiek: 38
Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 524
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 12:44 pm   

Dziękuję Sajonara6 :-) Widać byłam zbyt roztargniona czytając cały temat i nie zauważyłam wpisu o dekoracjach [smilie=e058.gif]
_________________

 
 
 
Kociadło 


Wiek: 39
Dołączyła: 17 Lut 2008
Posty: 2269
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 02, 2009 5:10 pm   

Dziś byliśmy na rozmowie w kancelarii z księdzem Ryszardem - tak więc dzielę się tym o mi powiedział - ślub 500 złotych ( w tym organista i kościelny )
Jeśli chodzi o dekoracje to ołtarz zawsze jest udekorowany a jeśli ktoś chce udekorować cały kościół to już w swoim zakresie ( ksiądz da namiary na pary biorące ślub tego samego dnia ) dekoracja nie może być tylko jak to już wspomniano wyżej ze sztucznych kwiatów, pani Skrzydlewska wcale nie ma monopolu na dekoracje - wybór należy do par. To że kwiaty potem są darem od młodych - to tylko jeśli oni sami z tym wyjdą ale ponoć najczęściej dekoracja jest zabierana przez firmę która dekorowała.
Co do muzyki i do dodatkowej oprawy typu skrzypaczka - to już do uzgadniane z panem organistą bo księża w to nie ingerują.
Jeśli para chce żeby mszę prowadził ich znajomy ksiądz - to nie ma problemu.
Jeśli para młoda nie chce żeby była zbierana taca i nie jest to godzina w której jest zwyczajowo msza w sobotę to może to powiedzieć to kościelnemu i nie ma tu żadnej dodatkowej opłaty.
_________________
 
 
 
organ_katedra 
Firma


Wiek: 48
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 36
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 12:24 am   

Kociadło napisał/a:
ślub 500 złotych ( w tym organista i kościelny )

Takie małe sprostowanie - organista jest wliczony, ale tylko w standardowej wersji, obejmującej wyłącznie stosowne pieśni liturgiczne. Natomiast wszelkie inne formy oprawy muzycznej stanowią usługę dodatkową i podlegają dodatkowej opłacie.
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 41
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:37 am   

Może komuś sie przyda :)
SAKRAMENT MAŁŻEŃSTWA

Narzeczeni zgłaszają się do kancelarii parafialnej trzy miesiące przed ślubem z następującymi dokumentami:
zezwolenie z parafii narzeczonej lub narzeczonego na przeprowadzenie formalności przedmałżeńskich i pobłogosławienie małżeństwa w archikatedrze, w przypadku, gdy żadne z nich nie mieszka na terenie parafii archikatedralnej
świadectwo chrztu św. z adnotacją o przyjętym bierzmowaniu (uwaga! ważność tego dokumentu to 6 miesięcy)
świadectwo ukończenia katechizacji przedmałżeńskiej (może być ze szkoły średniej) oraz Poradni Rodzinnej; informacje na temat Poradni Rodzinnej znajdują się w dziale Adresy i telefony
druki z USC do ślubu konkordatowego (ważność 3 miesiące), lub odpis aktu małżeństwa zawartego w USC

Dodatkowe informacje:
istnieje możliwość zamówienia dekoracji kwiatowej na uroczystość zaślubin (szczegóły u księdza dyżurnego)
osoby filmujące i fotografujące uroczystość zawarcia małżeństwa mają obowiązek przed ślubem przedstawić stosowne upoważnienie i poprosić o zgodę celebransa
w sprawie oprawy muzycznej uroczystości zawarcia małżeństwa należy skontaktować się z organistą katedralnym (dane kontaktowe w dziale Adresy i telefony). W przypadku braku kontaktu archikatedra zapewnia wyłącznie stosowne śpiewy liturgiczne (bez utworów muzycznych, np. marszów weselnych, Ave Maria itp.). Istnieje możliwość zaangażowania solistów i instrumentalistów po uprzednim uzgodnieniu tego z organistą katedralnym
w przypadku rezygnacji z zarezerwowanego terminu ślubu opłata rezerwacyjna będzie zwracana, jeśli rezygnacja nastąpiła nie później niż 3 miesiące przed planowaną datą ślubu

http://www.katedra.lodz.pl/?page=sakramenty
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
KotaBasia 

Dołączyła: 07 Mar 2009
Posty: 81
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 14, 2009 7:56 pm   

Witajcie,

czy któraś z Was wychodzi za mąż w Katedrze w miesiącu? Chętnie dowiedziałabym się aktualnych informacji i zobaczyła, jak wygląda ceremonia.
_________________
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 14, 2009 9:54 pm   

KotaBasia napisał/a:
czy któraś z Was wychodzi za mąż w Katedrze w miesiącu?

Którym? :cool:


Jak wygląda ceremonia to zobaczysz bez problemu. Katedra jest oblegana, więc o której byś nie poszła w sobotę na pewno trafisz na ślub.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
mjmj2010 

Dołączyła: 17 Sie 2009
Posty: 253
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 9:43 am   

Dziewczyny

Czy jest obowiązek chodzenia na nauki i do pradni w parafii, w której bierze sie ślub? Ja jestem parafianką Katedry i nie wiem może tam sobie tak życzą ? Wiecie coś na ten temat?
 
 
myszka11986 

Dołączyła: 16 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 16, 2010 3:29 pm   

mjmj2010 napisał/a:
Dziewczyny

Czy jest obowiązek chodzenia na nauki i do pradni w parafii, w której bierze sie ślub? Ja jestem parafianką Katedry i nie wiem może tam sobie tak życzą ? Wiecie coś na ten temat?


ja też biorę ślub w Katedrze i nam powiedziano, że możemy odbyć nauki przedmałżeńskie gdzie chcemy, ale musimy później okazać dokument potwierdzający ten fakt. My chodziliśmy na wieczorki dla zakochanych do centrum pomocy rodzinie. Gorąco polecam to miejsce.
 
 
karolka-d 

Dołączyła: 26 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lodz/wawa
Wysłany: Pią Mar 05, 2010 9:49 pm   

potwierdzam te informacje :) my mieszkamy w warszawie a slub bedzie w lodzi
i ciezko by nam bylo przyjezdzac na nauki tutaj na szczescie Ksiadz powiedzial ze spokojnie mozemy zrobic je w wawie tylko musimy pokazac potwierdzenie :)
_________________
 
 
kasia84kasia84 

Dołączyła: 19 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Wto Mar 23, 2010 12:54 pm   

witam .
25 wrzesnie 2010 roku bede brała slub w Katedrze chciałbym się konkretnie dowiedzić jak wyglada przybranie kosciola.Bo rozumiem ze w cenie którą usłyszałam 500 zł przybranie juz jest.
 
 
 
Blondili 

Dołączyła: 19 Maj 2010
Posty: 32
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Maj 19, 2010 7:43 pm   

Witam
Właśnie dziś zarezerwowaliśmy wstepnie termin ślubu w katedrze na 18 czerwca 2011 roku, jutro idziemy ustalić szczegóły...przyznam szczerze, że byłam bardzo szcześliwa, aczkolwiek wypowiedzi na forum bardzo mnie zaniepokoiły.
Proszę o kontakt kogoś kto ma już za sobą ślub w Katedrze i może udzielić niezbędnych informacji!!!!
Ostatnio zmieniony przez Blondili Sro Maj 19, 2010 7:44 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 8:00 pm   

A czy na ok 140 osób to nie będzie za wielki kościół :lol: ??
Bardzo bym chciała w katedrze...
 
 
Blondili 

Dołączyła: 19 Maj 2010
Posty: 32
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 8:17 pm   

Myślę, że nie ....my planujemy wesele na 100 osób i też bierzemy ślub w Katedrze:)
Wiadomo, że do tego dojdą jeszcze goście zaproszeni tylko na ślub!!!
Dziś byliśmy na rozmowie z Księdzem i konkretnie zapytałam o kwestię wystroju, gdyż zaniepokoiły mnie niektóre posty. Ksiądz powiedział, że nie będzie problemu jeżeli pary się dogadają i zamówią wystrój z innej kwiaciarni niż "Skrzydlewska".
Organista również jest w cenie 500 zł, chyba że ktoś ma jakieś szczególne zyczenia;)
A czy ktoś planuje równiez ślub na 18 czerwca 2011 roku????
Jeżeli tak proszę o kontakt....
 
 
mjmj2010 

Dołączyła: 17 Sie 2009
Posty: 253
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 8:23 pm   

Interesuje mnie kwesta wyboru księdza , myslicie że można sobie wybrać ? Ja bym chciała zeby slubu udzielał mi Proboszcz albo ten wyyyysoki :)
 
 
organ_katedra 
Firma


Wiek: 48
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 36
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 10:41 pm   

Witam, na Forum często przewija się wątek oprawy muzycznej i organisty w przypadku ślubu w katedrze, jednak okazuje się że jest sporo niedomówień i niejasności. Sytuacje komplikuje też fakt, że informacja, jaką dostajecie w kancelarii nie zawsze jest wystarczająca, a też i nierzadko mija się z prawdą. Wychodzi to zarówno w dyskusjach tu, na Forum, jak i podczas rozmów telefonicznych z parami biorącymi ślub w katedrze. W związku z tym postaram się przybliżyć najważniejsze kwestie związane z oprawą muzyczną.

1. Na ślubach zawsze gramy z dużych organów (tzw. koncertowych). Czasem zdarzają się wyjątkowe sytuacje, jak np. awarie czy bieżące remonty organów, wtedy zmuszeni jesteśmy grać z małego instrumentu, znajdującego się przy prezbiterium.

2. W katedrze gra na stałe dwóch organistów. Dzielimy ze zmiennikiem zarówno codzienne i niedzielne obowiązki, jak i oprawę muzyczną ślubów. W kancelarii pary dostaję przeważnie numer telefonu do mnie, jeśli jednak okazuje się że w danym dniu będzie grał mój zmiennik, wtedy podaję numer do niego i proszę o kontakt bezpośrednio z nim.

3. Teraz sprawa budząca najwięcej kontrowersji: mianowicie zakres oprawy i płatności z tym związane. Parafia katedralna w ramach opłaty wnoszonej w kancelarii zapewnia wyłącznie podstawową oprawę muzyczną, czyli stosowne pieśni liturgiczne. W tej opcji nie ma więc żadnych utworów (marszów weselnych, Ave Maria itp.). Jeśli para jest zainteresowana wykonaniem utworów, konieczny jest kontakt z organistą i uiszczenie dodatkowej opłaty. Informację tą powinny otrzymywać wszystkie pary podczas wizyty w kancelarii, jednak życie pokazuje, że różnie z tym bywa. Niestety zdarza się, że księża przekazują tylko cząstkową informację - czyli że organista jest w ramach opłaty kancelaryjnej, ale nie dopowiadają już, że wtedy grane są tylko pieśni.

4. Możliwy jest udział zaproszonych solistów - skrzypków, wokalistów, trębaczy, flecistów itd. Pary mogą organizować sobie to na własną rękę, prosimy wtedy o informację o utworach, które mają być wykonane. Możemy też udostępnić kontakty do solistów.

5. W katedrze dostęp do organów mają tylko osoby upoważnione przez Proboszcza. Nie praktykujemy udostępniania instrumentu organistom z zewnątrz.

6. Nie ma możliwości "przemycenia" do liturgii ślubnej utworów rozrywkowych, jak również odtwarzania muzyki z nośników elektronicznych (CD, taśma, mp3 itd.). Kategorycznie zabraniają tego przepisy kościelne, które gdzie jak gdzie - ale w katedrze muszą być respektowane.

Mam nadzieję, że ten post wyjaśni wątpliwości, w razie czego zawsze można pytać: organista@katedra.lodz.pl

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez organ_katedra Sro Cze 16, 2010 12:29 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Greginia 
improvers salseros


Dołączyła: 10 Gru 2008
Posty: 511
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 16, 2010 5:42 pm   

organ_katedra napisał/a:
Mam nadzieję, że ten post wyjaśni wątpliwości

Wyczerpująca wypowiedź :ok:
_________________
 
 
lizbona 


Wiek: 43
Dołączyła: 21 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sie 21, 2010 12:02 pm   

organ_katedra napisał/a:
Kociadło napisał/a:
ślub 500 złotych ( w tym organista i kościelny )

Takie małe sprostowanie - organista jest wliczony, ale tylko w standardowej wersji, obejmującej wyłącznie stosowne pieśni liturgiczne. Natomiast wszelkie inne formy oprawy muzycznej stanowią usługę dodatkową i podlegają dodatkowej opłacie.


Witam,
My mamy zarezerwowany termin na przyszly rok, marzy nam sie chor gospel - podobno oprawiali juz sluby w jakichs lodzkich kosciolach, zastanawiamy sie w jaki sposob odniesliby sie do tego w Katedrze?
 
 
Amelia 

Wiek: 37
Dołączyła: 28 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 8:54 am   

Witam,

poszukuję par, które biorą ślub w katedrze 27 sierpnia 2011 :) proszę o kontakt na priv.
_________________
 
 
malu86 

Wiek: 37
Dołączyła: 29 Cze 2009
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 11, 2010 3:22 pm   

Aktualna cena to 700 z l- podstawowa opraw muzyczna, dywan te jest rozlozony. My wczoraj zarezerwowalismy termin 28.05.2011 na godz. 19.00 Rezerwacja kosztowała nas 50 zł. Ksiadz bardzo mily wyjasnil nam wszystko. Uznawane sa nauki przedmalzenskie w liceum (te zolte kartki) tylko trzeba jeszcze udac sie do poradni rodzinnej. Oltarz glowny zawsze jest udekorowany zywymi kwiatami. Dodatkowe dekoracje i oprawa muzyczna jest mozliwa oczywiscie za dodatkowa oplata.
_________________
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 5:15 pm   

Może wiecie ile trwa ślub w katedrze z mszą?
 
 
lizbona 


Wiek: 43
Dołączyła: 21 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 7:39 pm   

slub mojej kolezanki b uroczysty i z msza trwal ok. 1h05min
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 7:58 pm   

lizbona, dzięki :)
 
 
karolka-d 

Dołączyła: 26 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lodz/wawa
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 9:41 pm   

Winter, my zamowilismy slub z msza
slub mamy o 16.00 a nastepny slub juz jest po nas zarezerwowany na 17 wiec nie moze trwac dluzej niz 45-50 minut
_________________
 
 
paulinkaaMU 


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Sie 2009
Posty: 1509
Skąd: Pabianice/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 10:02 pm   

Nam ksiądz powiedział, że ok.45min. Wszystkie śluby są co godzinę, i te 15 min jest na spokojne wejście i potem wyjście pary z kościoła :)
_________________


 
 
 
Dosia_Zosia 


Wiek: 43
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 931
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 4:04 pm   

My braliśmy ślub w Katedrze i msza trwała 50 minut.
_________________
 
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 5:26 pm   

No to już wiadomo :) godzina 16 ;) ...
 
 
Dosia_Zosia 


Wiek: 43
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 931
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 5:55 pm   

Winter napisał/a:
godzina 16 ...


My też mieliśmy ślub o 16, udzielał nam go ks.Zenon Miksa, bardzo fajny ksiądz.
_________________
 
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 6:00 pm   

Dosia_Zosia, a na którą byliście na sali..ile mieliście km z kościoła na salę?
 
 
Dosia_Zosia 


Wiek: 43
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 931
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 6:14 pm   

Wesele mieliśmy w Fantazji na Kolumny, to jest około 9 km od Katedry. Na miejscu byliśmy o 17:30. Tyle że u nas było mało gości bo niecałe 50 więc składanie życzeń trwało niecałe 10 minut, spod Katedry wyjechaliśmy około 17:05.
_________________
 
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 9:21 pm   

No i już zaklepane :) ...trafiliśmy na bardzo miłego, młodego księdza :lol: ....ślub będziemy mieli o godzinie 16... :lol: :lol:
 
 
Dosia_Zosia 


Wiek: 43
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 931
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 10:08 pm   

Winter napisał/a:
.trafiliśmy na bardzo miłego, młodego księdza


młody mówisz, a miał brodę ten ksiądz?
_________________
 
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 12:47 pm   

Cytat:
młody mówisz, a miał brodę ten ksiądz?
nie , nie miał brody...ale wiem o którym księdzu z broda mówisz :) ... ten nasz ksiądz to Przemysław Góra ;)
 
 
Dosia_Zosia 


Wiek: 43
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 931
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 2:08 pm   

Ja myślałam o księdzu Janie Czekalskim, on jest w DA, bardzo fajny ksiądz :)
_________________
 
 
 
Blondili 

Dołączyła: 19 Maj 2010
Posty: 32
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 2:37 pm   

Hej.
Jeżeli ktoś miał ostatnio Ślub w Katerdze proszę o więcej info nt.
- który Ksiądz jest godny polecenia, czy można sobie wybrać Księdza czy jest przypisany do terminu;)
- jak wygląda kwestia przybrania???
- ile trzeba dopłacić organiście
Będę bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 4:20 pm   

Blondili napisał/a:
- który Ksiądz jest godny polecenia, czy można sobie wybrać Księdza czy jest przypisany do terminu;)
- jak wygląda kwestia przybrania???
- ile trzeba dopłacić organiście


Byliśmy 2 tygodnie temu u księdza ..mamy termin na 2012 rok :)
Księdza można miec nawet "swojego" z innej parafii.
Oltarz przybrany jest zywymi kwiatami...natomiast podaliśmy do nas nr tel i inny narzeczeni z tym terminem mają do nas dzwonić odnosnie przybrania ławek...
Cena ślubu 700 zł w tym organista. dodatkowa opłata jedynie za jakiś chór - jak ktoś chce :)
Ostatnio zmieniony przez Winter Pon Sty 31, 2011 4:21 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
paulinkaaMU 


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Sie 2009
Posty: 1509
Skąd: Pabianice/Wrocław
Wysłany: Sro Lut 02, 2011 9:22 pm   

Winter napisał/a:
Cena ślubu 700 zł w tym organista. dodatkowa opłata jedynie za jakiś chór - jak ktoś chce :)


no i dodatkowo płaci się za jakieś dodatkowe utwory, np. marsz, Ave Maria. Organista "w cenie" gra tylko pieśni liturgiczne :wink:
_________________


 
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 03, 2011 4:25 pm   

No tK piszac chor mialam na mysli marsza 8)
 
 
anooleczka 
Szczęśliwa Żona


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Mar 2010
Posty: 1040
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 03, 2011 5:24 pm   

A wiecie moze ile trzeba doplacic organiscie??
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl