Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
USC Ł-Bałuty
Autor Wiadomość
klara76 


Wiek: 47
Dołączyła: 06 Sie 2006
Posty: 538
Skąd: łódź-bałuty
Wysłany: Pon Sie 13, 2007 6:41 am   USC Ł-Bałuty

1 września biorę ślub w usc na bałutach. Może któraś z was też tam miała ostatni ślub lub była na tej uroczystości jako gość i podzieli się ze mną spostrzeżeniami. Może wiecie, czy ktoś tam robi zdjęcia. O szampanie i muzyce wiem.
_________________
 
 
 
axiom 

Wiek: 42
Dołączyła: 26 Lip 2008
Posty: 24
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 4:16 pm   

Byłam w połowie lipca na ślubie w tym urzędzie. Jeżeli znasz sprawę co do muzyki i wiesz że jest tam Pani która pełni rol "wodzireja" to wiesz już prawie wszystko. jeśli chodzi o zdjęcia to nie widziałam żadnego fotografa za wyjątkiem mojego narzeczonego, więc chyba nie mają urzędowego fotografa, ale najlepiej zadzwoń tam i sie dowiedz osobiście. :P
_________________


Karolina
 
 
ewex 
aniołek i diabołek


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 7:41 pm   

hmm o jakiej Pani mówicie??? :? biorę tam ślub 30,08 i jestem bardzo ciekawa samej uroczystości jak to przebiega i w ogóle? :?

a co do szampana i muzyki mogłybyście mi przybliżyć sprawę? jakie są koszty i jak to sie załatwia? ja oczywiście zapomniałam zapytać o szczegóły :oops:

a fotografa najpewniej nie ma, nawet na karteczce jaką urzedniaczka daje młodej parze co by nie zapomnieli o swoim ślubie :D usługa fotografii kolorowej (tak to jest tam nazwane) jest przekreślona.
_________________
 
 
 
klara76 


Wiek: 47
Dołączyła: 06 Sie 2006
Posty: 538
Skąd: łódź-bałuty
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 8:38 pm   

jest kobitka, która zawiaduje szampanem - można zamówić u niej i szampana i rozlanie, można też mieć swojego szampana, którego ona rozlewa; przed uroczystością do młodych podchodzi kobitka, która zapewnia oprawę muzyczną - koszt (w 2007r.) chyba 80 zł; fotografa też miałam z urzędu - na tej karteczce nie ma o nim informacji ale my przeszliśmy się w jakąś sobotę do urzędu żeby zobczyć jak to wszystko wygląda i tam żeśmy spotkali gościa od zdjęć - skorzystaliśmy z jego usług i byliśmy zadowoleni; jeśli bierzesz ślub na bałutach to poprostu pojedź do urzędu w jakąś sobotę i podglądaj co i jak
_________________
 
 
 
Pamcia 


Wiek: 39
Dołączyła: 13 Lis 2007
Posty: 481
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 8:54 pm   

Z szampanem sprawa wyglada tak: jesli chcecie miec swojego wlasnego szampana to placicie 10zl za rozlanie jednej butelki, do tego 50 zl koszty za nie wiem co ale trzeba zaplacic :/
jesli nie bedziecie miec swojego szampana to placicie 20 zl od butelki plus oczywscie 50zl. Placi sie po uroczystosci zaleznie od ilosci rozlanych butelek (1 butelka to ok 7 lampek). KIlka dni przed slubem musicie sie okreslic czy bedzie wasz szampan czy nie, reszta ustalen zaraz przed slubem (pani sama znajdzie pare mloda)

Muzyka w tym roku kosztuje 100zl (chyba 3 utwory), ustalane wszystko zaraz przed slubem...
_________________


Nasza data: 08.08.2008!!
 
 
ewex 
aniołek i diabołek


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 9:10 pm   

dzięki dziewczyny rozjaśniłyście mi trochę sprawę :D
jeszcze mam tylko pytanie co do tej muzyki.. a mianowicie czy w przypadku gdy jej nie chcemy to jest cisza jak makiem zasiał czy jednak coś tam sobie w tle gra?? :?

acha i jeszcze... jeśli tego fotografa byśmy dorwali to jakie są koszty i ile tych zdjęć robi??
chyba będę musiała sie tam wybrać tylko tak głupio przemykać wśród gości i zerkać po cichaczu :oops: :D
_________________
Ostatnio zmieniony przez ewex Wto Sie 05, 2008 9:20 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pamcia 


Wiek: 39
Dołączyła: 13 Lis 2007
Posty: 481
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 9:17 pm   

Gdy zalatwialismy wszystkie te slubne formalnosci to spytalam czy jest mozliwosc zebysmy miesli puszczona muzyke z plyty (tez skrzypce ale nie na żywo) i pani stwierdzila ze z nimi sie niczego nie ustala, oni zadnego sprzetu grajacego nie maja i odnioslam wrazenie ze wrecz trzeba skorzystac z uslug muzycznych i kelnerskich :?
juz nie chcialo nam sie sprzeczac w tym urzedzie ale mysle ze w momencie gdy przyjdzie do was skrzypaczka przed slubem to po prostu odmowicie i juz ( a sprzet zawsze moze ktos inny zabrac, np z gosci lub mozecie zamowic kogos grajacego na wlasna reke)
_________________


Nasza data: 08.08.2008!!
 
 
ewex 
aniołek i diabołek


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 9:23 pm   

czyli że jeśli się odmówi to jest cisza i tyle :? hmm trochę dziwnie... nie chcę skrzypaczki na żywo więc będzie cisza... :o trochę jestem zła :evil:
_________________
 
 
 
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 9:58 pm   

strasznie wysokie ceny :? , my w USC w Aleksandrowie placilismy 50 zl za muzyke i chyba tez 50 zl za obsluge kelnerska, szampana mielismy swojego..
_________________
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sie 06, 2008 7:11 am   

my mieliśmy ślub na ?ródmieściu, tam też jest z fotografem i muzyką jak na BaŁutach.
My nie chcieliśmy oprawy muzycznej więc puszczono nam z pŁyty utwór na wejście i marsz Mendelssohna na wyjście. To byŁo "w cenie" ślubu. Wcześniej o tym nie wiedzieliśmy. To byŁo bardzo sympatyczne zaskoczenie :) Może na BaŁutach jest tak samo ale to się pewnie okaże "w praniu".
 
 
Pamcia 


Wiek: 39
Dołączyła: 13 Lis 2007
Posty: 481
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 06, 2008 9:19 am   

Moze jednak zrobiliby niespodzianke i puscili jakas muzyczke, ale nam powiedziano ze sprzetu grajacego tam nie ma i nawet gdybysmy chcieli to nie maja z czego puscic muzyki :?
_________________


Nasza data: 08.08.2008!!
 
 
magkath 

Dołączyła: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Londyn
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 8:32 pm   

My sie dowiadywalismy i na sali jest wzmacniacz z ktorego mozna korzystac. My bedziemy miec wlasna muzyke z iPoda. Sprawe trzeba omawiac z panie od muzyki a nie pania u ktorej skladamy papiery, wiec trzeba sie wybrac w sobote.
 
 
mikado 

Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lip 17, 2010 3:39 pm   USC Bałuty - jak wygląda wewnątrz

Może będziecie mogły pomóc. Może macie zdjęcia z wnętrza USC Bałuty? Wiem, że najlepiej byłoby iść samemu zobaczyć, ale na razie tak się składa, że niestety nie mam kiedy :( Bardzo proszę o pomoc.
Druga sprawa to muzyka - jak to :roll: jest z tym wzmacniaczem, jakie macie doświadczenia z urzędową skrzypaczką? I Ile to kosztuje?

Łódzkie USC pozostawiają swym wyglądem wiele do życzenia, niestety.
:(
 
 
ewex 
aniołek i diabołek


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 20, 2010 8:38 pm   

No niestety urząd na Bałutach z wyglądem zatrzymał się w latach 80-tych :?
Jeśli dobrze pamiętam skrzypaczka brała 100 zł ale pewna na 100% nie jestem. My jej nie chcieliśmy więc nie wiem jak to jej granie wygląda ale myślę że źle nie jest.

co do zdjęć kilka może znajdę

sala ślubów 1.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 1301 raz(y) 32.02 KB

sala.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 1234 raz(y) 35.72 KB

sala życzeń.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 1264 raz(y) 29.58 KB

sala ślubów.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 1222 raz(y) 61 KB

_________________
 
 
 
mikado 

Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 20, 2010 9:51 pm   

o, super. Dzięki za zdjęcia. Sala oldskulowa, ale chociaż przestronna.

Jak wyglądała sprawa muzyki u Was? Mieliście swój sprzęt grający? Nam pani urzędniczka powiedziała że oni nie mają możliwości puszczenia muzyki z płyty podczas ślubu :zalamany:

A nie wiesz może czy jest możliwość ingerencji w wygląd sali, np. poprzez ustawienie kwiatów na stole lub pokrowców na krzesła dla PM?

dzięki za wszelkie info :)

pozdrawiam
 
 
ewex 
aniołek i diabołek


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 20, 2010 10:59 pm   

Niestety nie mam pojęcia czy można tam coś zmieniać. Chociaż myslę że nie. W końcu to urząd :?

Jeśli chodzi o muzykę to sobie darowaliśmy ten luksus i w ogóle jej nie było. Cisza jak makiem zasiał :smile: później trochę żałowałam no ale co zrobić :roll:
A skoro powiedzieli wam że nie mają sprzętu to albo weźmiecie własny (tylko trzeba by było się dopytać czy można :? ) albo zagra skrzypaczka-chyba tragedii nie będzie :lol:
_________________
 
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 9:34 am   

Jeśli chodzi o muzykę, to dogadaliśmy się w jej sprawie ...5 minut przed ślubem.
Podeszła do nas Pani i zaczęła pytać co mają puścić, zaczęła wymieniać jakieś tytuły utworów, ale ja byłam już taka zaaferowana, że generalnie było mi wszystko jedno co będzie grało. Zgodziliśmy się na cokolwiek, pamiętam tylko, że to jakieś drętwe jednak było i średnio mi się podobało.
Z perspektywy czasu myślę, że lepiej byłoby podrzucić im coś na płycie, tylko nie wiem czy to przejdzie.
_________________

 
 
mikado 

Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 10:51 am   

Czyli należy wszystko ustalać z panią od muzyki. Rzeczywiście dobry pomysł z podrzuceniem im swoich nagrań, ale czy na to pójdą...
_________________
 
 
ewex 
aniołek i diabołek


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 6:42 pm   

Tak wszystko ustala sie przed sama ceremonią. Podchodzi babeczka od muzyki i od szampana i już :)
_________________
 
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2217
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Pią Paź 22, 2010 9:10 am   

Ponieważ większość opinii raczej negatywnych to ja dorzucę coś pozytywnego, bo byłam tam niecały tydzień temu na ślubie. :)
Od strony techniczno-fotograficznej : zdjęcia (oczywiście robione nie jakimś zwykłym automatem, ale profesjonalnym aparatem z dobrą lampą) wychodzą w tym urzędzie bardzo ładne, tzn. światło w sali ślubów ma bardzo ciepłą barwę, żyrandole też są efektowne. Także osławione arrasy wychodzą na zdjęciach z głębią jak 3D. :mrgreen:
Może komuś się nie podobać taki styl, ale od strony wizualnej prezentuje się to na zdjęciach, filmie naprawdę w porządku. A nie jakieś szaro-bure gołe ściany.
I rzeczywiście jest tam dużo miejsca, co w przypadku większej ilości gości jest ważne.
Jak dla mnie - ok. :)
_________________
 
 
mikado 

Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 31, 2010 10:19 pm   

To dobrze wiedzieć z tym światłem.
My będziemy mieć ślub o 16, ale będzie już ciemno. I na korzyść działa przestrzeń bo nie lubię ścisku, a wiem że w innych "pałacach ślubu" jest niewiele miejsca.
_________________
 
 
Misiak87 
Misiakomamusia:)


Wiek: 36
Dołączyła: 13 Lis 2007
Posty: 1983
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Pon Paź 31, 2011 6:23 pm   

Byliśmy tam ostatnio z mężem na ślubie przyjaciół, szczerze mówiąc to był pierwszy ślub cywilny który nam się podobał. :) Pani która go udzielała była bardzo miła, mówiła nie tylko o aspekcie prawnym ale także o miłości, radości z bycia razem- a nie tylko urzędowa mowa. Po przysiędze młodzi się pocałowali, goście dwa razy nagrodzili ich brawami, była oprawa muzyczna (muzyka grana na żywo, przez jakąś panią z tyłu sali). Miejsca dużo, zarówno na sali, jak i przy składaniu życzeń. Przyjęto nas szampanem, pani która był "wodzirejem" i rozdawała kieliszki po życzeniach i dopytywała się czy szampan nie jest "gorzki" ;) , zainicjowała śpiewanie "sto lat" i chyba jeszcze jakiejś piosenki, młodzi po wypiciu szampana rzucali kieliszki za siebie.

Na poprzednich ślubach cywilnych na których byliśmy tak nie było, było zawsze szybko i "sucho", a tu taka fajna atmosfera. :)
_________________
 
 
kwiatuszek_*= 

Wiek: 40
Dołączyła: 17 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lis 17, 2011 2:15 pm   właśnie się tam wybieram..

dzwoniłam do USC bałuty i pani powiedziała że zmieniły się jakieś przepisy i teraz należy udać sie do USC pół roku wcześniej przed planowanym terminem ślubu ;O
cóż.. jak trzeba to trzeba
 
 
 
oreska 


Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 293
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 22, 2011 10:02 pm   

Misiak87 napisał/a:
Byliśmy tam ostatnio z mężem na ślubie przyjaciół, szczerze mówiąc to był pierwszy ślub cywilny który nam się podobał. :) Pani która go udzielała była bardzo miła, mówiła nie tylko o aspekcie prawnym ale także o miłości, radości z bycia razem- a nie tylko urzędowa mowa. Po przysiędze młodzi się pocałowali, goście dwa razy nagrodzili ich brawami, była oprawa muzyczna (muzyka grana na żywo, przez jakąś panią z tyłu sali). Miejsca dużo, zarówno na sali, jak i przy składaniu życzeń. Przyjęto nas szampanem, pani która był "wodzirejem" i rozdawała kieliszki po życzeniach i dopytywała się czy szampan nie jest "gorzki" ;) , zainicjowała śpiewanie "sto lat" i chyba jeszcze jakiejś piosenki, młodzi po wypiciu szampana rzucali kieliszki za siebie.

Na poprzednich ślubach cywilnych na których byliśmy tak nie było, było zawsze szybko i "sucho", a tu taka fajna atmosfera. :)


dokładnie takie same mam odczucia, mogłabym napisać identyczny post :)
 
 
moira 

Dołączyła: 25 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 12:41 pm   

nie wiem czy wpiszę w dobrym miejscu jakby co proszę moda o przeniesienie. w tym roku brałam ślub w tym USC. Generalnie nie było źle. chcę tylko ostrzec przed kateringiem (nie można mieć swojego zespołu nalewającego szampana tylko musi być ten , który ma umowę zUSC), bo Pani nie dość , że mocno zakręcona, to jeszcze wydała nam nie naszego szampana. my mieliśmy Raffaello 15 butelek a w domu patrze mama Afrodytę Państwa Żebrowskich, którzy ślub mieli dzień po nas o tej samej godzinie. Z tego co wyczytałam na kartonie dostarczyli 10 butelek , także chyba trochę byliśmy stratni. Polecam więc pilnować Pani z cateringu :)
z pozytywów dodam , że jest sala życzeń i nie trzeba stać na schodach . no i schody przed urzędem są fajne , można zrobić fotkę, a ludzie rzucający ryż czy kwiaty mają dużo miejsca :)
Ostatnio zmieniony przez moira Wto Cze 25, 2013 12:43 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rusałka_Maja 


Dołączyła: 12 Kwi 2012
Posty: 3448
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 27, 2013 7:42 pm   

moira, aż mnie korci by zapytać czy Ci się USC nie pomyliły bo USC bałuty ma już od dłuższego czasu schody zamknięte i przewiązane taśmą by na nie nie wchodzić
_________________


 
 
owca2002 

Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: wwa
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 8:35 pm   

Ma ktoś aktualne zdjęcia z USC Bałuty?
Jeśli tak, to prosiłbym o jakiegoś linka na priv :)
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Paź 04, 2014 9:33 pm   

owca2002 napisał/a:
Ma ktoś aktualne zdjęcia z USC Bałuty?
Jeśli tak, to prosiłbym o jakiegoś linka na priv :)


Te zdjęcia, które są wyżej nadal są aktualne ;)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
RudaNiepoprawna 


Wiek: 31
Dołączyła: 28 Cze 2017
Posty: 25
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 31, 2018 12:13 pm   

Od przyszłego roku w USC Bałuty już prawdopodobnie nie będzie istniało... KLIK
_________________

 
 
animi 


Wiek: 32
Dołączyła: 11 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 31, 2018 7:41 pm   

RudaNiepoprawna, PAŁAC ślubów, mocne słowa :lol: czyli jeszcze się załapię :)
_________________

 
 
RudaNiepoprawna 


Wiek: 31
Dołączyła: 28 Cze 2017
Posty: 25
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 31, 2018 9:00 pm   

Ano jeszcze tak :D
_________________

 
 
Hachiko 

Dołączyła: 11 Sty 2016
Posty: 144
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Cze 03, 2018 12:30 pm   

Jak dla mnie to wszystkie te USC straszą swoim wyglądem... Może też przez to aż do 2015 większą popularnością cieszyły się śluby kościelne? Gdyby te urzędy wyglądały atrakcyjniej niż obecnie, sądzę, że zwiększyłby się odsetek chętnych tylko na cywilny. Ale to takie moje... przemyślenie :wink: Nawet teraz cywilny poza USC jest droższy niż kościelny (szczególnie, że można sobie wybrać w sumie kościół, w którym chce się zawrzeć związek małżeński).
_________________

 
 
animi 


Wiek: 32
Dołączyła: 11 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 04, 2018 9:31 am   

Hachiko, to prawda, najpiękniej to one nie wyglądają, ale z drugiej strony i tak lepiej w tych naszych łódzkich, w niektórych miastach śluby udzielają np. w urzędach gminy, które wyglądają MASAKRYCZNIE :P
_________________

 
 
Hachiko 

Dołączyła: 11 Sty 2016
Posty: 144
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 04, 2018 1:02 pm   

animi, to coś wygląda jeszcze gorzej od naszych urzędów za czasów komuny? :D :D
_________________

 
 
animi 


Wiek: 32
Dołączyła: 11 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 06, 2018 1:23 pm   

Hachiko, nie wiem jak w środku, ale z zewnątrz bywa np tak:



W urzędzie gminy jakoś tak lipnie :P
_________________

 
 
Hachiko 

Dołączyła: 11 Sty 2016
Posty: 144
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 06, 2018 3:21 pm   

Odmalowany, schludny, nie straszy. Może przypomina nieco blok mieszkalny, ale przynajmniej nie wygląda jak przeszłość PRL. Co wnętrz w gminach...

To urząd w Będzinie, więc powiem Ci, że wolałabym już coś takiego niż wnętrza tych starych, łódzkich i zacofanych...
Chociaż prawda jest taka, że takich wnętrz jest zapewne mało. A takich z zewnątrz też. Bo zazwyczaj urzędy w jakichś mniejszych miejscowościach są zabytkiem lub są stylizowane na otoczenie czy klimat, jak np. w górskich miejscowościach. Cóż... może za 100 lat wyremontują nasze USC :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Hachiko Sro Cze 06, 2018 3:23 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RudaNiepoprawna 


Wiek: 31
Dołączyła: 28 Cze 2017
Posty: 25
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 06, 2018 6:05 pm   

Gdyby odrestaurować i zmienić przestrzeń w środku USC Górna, byśmy,mogli mieć piękne miejsce na ślub cywilny :wink:
_________________

 
 
animi 


Wiek: 32
Dołączyła: 11 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 07, 2018 11:07 am   

Hachiko, faktycznie śliczne wnętrze!

RudaNiepoprawna, USC na górnej jest wg mnie najładniejszy, ale mieliśmy dalej na salę stamtąd, więc sobie odpuściliśmy ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl