Kiedy placi sie za sale, a kiedy zaliczkę |
Autor |
Wiadomość |
aggna
Dołączył: 04 Sty 2005 Posty: 319 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2005 11:18 pm Kiedy placi sie za sale, a kiedy zaliczkę
|
|
|
Moje pytanko kiedy placi sie za sale po weselu czy przed?? |
|
|
|
|
gambi
Wiek: 44 Dołączyła: 05 Sty 2005 Posty: 509 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2005 11:24 pm
|
|
|
U nas płaci się 1000zl przy rezerwcji sali. dalsze 40% na 30dni przed weselem, a reszta w dniu wesela do 23.
chyba to wszystko zalezy od sami i umowy, która podpiszecie z właścicielami. |
_________________
Miłego dnia Gość |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 12:54 am
|
|
|
Zależnie od sali. My (tzn. rodzice) płaciliśmy zaliczkę 1000 zł, resztę w środę przed ślubem. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
Mika
Wiek: 44 Dołączyła: 19 Mar 2005 Posty: 1034 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 6:31 am
|
|
|
My za to płaciliśmy część na 2 tygodnie przed ślubem przy ustalaniu menu a resztę zapłaciliśmy na 3 dni przed mimo, że mogliśmy również nad ranem po weselu. |
_________________ http://www.biurotassa.pl
|
|
|
|
|
Kot
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Kwi 2005 Posty: 1423 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 9:43 am
|
|
|
My płaciliśmy zaliczkę przy rezerwacji sali w wysokości 500 złotych. Na 10 dni przed weselem (a dokładnie wczoraj) dopłaciliśmy za taką liczbę gości której jesteśmy pewni że dopiszą, jeśli ktoś jeszcze niezdecydowany powiadomi nas o swym przybyciu to w przeddzień uroczystości dopłacimy brakującą kwotę:30: |
_________________ ... pamiętasz była jesień....
|
|
|
|
|
gracjusz
Wiek: 49 Dołączył: 29 Cze 2005 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Paź 09, 2005 2:47 pm
|
|
|
W dniu rezerwacji zaliczka w kwocie 500 zł. Dwa tygodnie przed konkretne ustalenie szczegółów dot. menu i ustalenie stawki od osoby. Na 4 dni przed gdy już mieliśmy jasny obraz kto przyjdzie a kto nie - płaciliśmy całość. |
|
|
|
|
pipi
Wiek: 47 Dołączyła: 11 Lut 2004 Posty: 902 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Paź 10, 2005 9:33 am
|
|
|
W dniu podpisania umowy 1000 zł reszta w trakcie wesela po oczepinach |
|
|
|
|
Pusiak
- Dyktator
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Lut 2005 Posty: 3311 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Paź 10, 2005 9:37 am
|
|
|
My płaciliśmy zaliczkę przy rezerwacji sali w wysokości ilus tam procent kosztu usługi (w Naszym konkretnym przypadku to było 3200 zł). Na 14 dni przed weselem ustaliliśmy menu i zapłaciliśmy za taką liczbę gości której byliśmy pewni, natomiast mogliśmy za dodatkowe osoby dopłacić do czwartku przed weselem |
_________________
|
|
|
|
|
inka999
Dołączyła: 15 Lip 2005 Posty: 67 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Paź 10, 2005 11:07 am
|
|
|
To u nas było troche inaczej.....
w poniedziałek przed weselem zapłaciliśmy 50% i później po weselu jak odbieraliśmy salę kolejne (odliczając straty na zastawę i to co według nas było nie tak i na szczęście według organizatora wesela też) chodzi tu głównie o dekorację umówiliśmy się na inna a była inna. |
|
|
|
|
Kasiawka
Żonomama
Wiek: 45 Dołączyła: 17 Lut 2005 Posty: 1150 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 21, 2005 10:38 am
|
|
|
My daliśmy 1000 zł zaliczki w marcu, potem przed weselm miesiąc dopłaciliśmy do 50% ogólnej ceny, a po oczepinach tato dopłacił reszte kasy. |
_________________
Kasiawka szczęśliwa żona swojego męża |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Nie Paź 30, 2005 8:05 am
|
|
|
Zazwyczaj jest tak, że płaci się jakąś zaliczkę przy rezerwacji (podpisaniu umowy) - ok. 1000 - 2000 zł, potem połowę na 1-3 miesiące przed weselem, a ostatnią część różnie - od ok. 2 tyg. (czasem nawet miesiąc!) przed do samego dnia wesela (a czasem i nocy weselnej ). |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
pidzamka81
Wiek: 42 Dołączyła: 18 Sty 2006 Posty: 22 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 12:01 am
|
|
|
Ja płaciłam zaliczkę 500 zł. Pozdrawiam |
_________________ PRZESYŁAM BUZIACZKI I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA Gość |
|
|
|
|
Lucky
Wiek: 41 Dołączyła: 07 Lis 2005 Posty: 748 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 9:18 am
|
|
|
ja płaciłam przy podpisaniu umowy 1000 zł - i to jest całkowity koszt wynajęcia sali.
Pozostałe pieniążki bedą przeznaczone na jedzonko i będą potrzebne dopiero na miesiąc przed ślubem |
|
|
|
|
Linka
Wiek: 45 Dołączyła: 29 Mar 2005 Posty: 334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 9:55 am
|
|
|
My wpłacilismy 1000 zł przy rezerwacji, a całą kwotę przy ustalaniu menu - na tydzień przed. Tak chyba lepiej, niż po oczepinach bo rodzice muszą o tym myślec podczas wesela zamiast się bawić, no i wygląda to troche tak jakbyśmy płacili z pieniązków weselnych. |
_________________
|
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 10:11 am
|
|
|
Po oczepinach to faktycznie niezbyt zręcznie, ale my płacimy część po weselu, następnego dnia rano. Uparliśmy się i postawiliśmy na swoim. Płacąc z góry miałabym obawy, że nie będę miała "argumentu", w razie gdyby (odpukać) coś szło nie po mojej myśli. |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
szczako
Wiek: 44 Dołączyła: 11 Lis 2005 Posty: 2216 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 10:22 am
|
|
|
hmm...
my zaplacilismy 1200 zl, a jezeli chodzi o reszte .... to nie jestem przekonana. ale cos mi sie przypomina, ze na umowie jest napisane, ze jakis kolejny procent przed weselem (kilka dni, tygodni), a pozostala czesc po imprezie.
Alma, argument z 'posiadaniem argumentu' jest dobry. przezorny zawsze ubezpieczony |
_________________
|
|
|
|
|
Lucky
Wiek: 41 Dołączyła: 07 Lis 2005 Posty: 748 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 10:27 am
|
|
|
Alma_ napisał/a: | Płacąc z góry miałabym obawy, że nie będę miała "argumentu", w razie gdyby (odpukać) coś szło nie po mojej myśli. |
Masz racje Alma, musze nad tym pomyśleć |
|
|
|
|
senra
Wiek: 45 Dołączyła: 09 Wrz 2005 Posty: 115 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 7:11 pm
|
|
|
My płaciliśmy 300zł zaliczki przy podpisywaniu umowy (czyli rok przed śłubem) a całą resztę mamy zapłacić po weselu |
|
|
|
|
imbrulka
Wiek: 46 Dołączyła: 12 Lis 2005 Posty: 279 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 7:19 pm
|
|
|
My zaplacilismy zaliczke 1000 PLN przy rezerwacji restauracji, czyli rok temu. Reszte placimy pare dni przed weselem i po weselu po 50%. |
|
|
|
|
laryssa
Wiek: 40 Dołączyła: 05 Mar 2006 Posty: 184 Skąd: prawie Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 8:31 pm
|
|
|
My tez zaliczki 1000zl a reszte przy ustaleniu dokladnej ilosci gosci. |
_________________
|
|
|
|
|
bajeczka
Wiek: 43 Dołączyła: 04 Mar 2005 Posty: 940 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 8:33 pm
|
|
|
senra napisał/a: | My płaciliśmy 300zł zaliczki przy podpisywaniu umowy (czyli rok przed śłubem) a całą resztę mamy zapłacić po weselu |
My identycznie |
_________________
Życzę miłego dnia i pozdrawiam Cię gorąco Gość |
|
|
|
|
Edi
Wiek: 40 Dołączyła: 24 Cze 2005 Posty: 430 Skąd: sprzed komputera
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 8:54 pm
|
|
|
A my płacimy całość w drugim dniu wesela. Zaliczki wcześniej nie chcieli |
_________________ Ja chce powtórki z 23 września 2006 !
|
|
|
|
|
Megusia
Wiek: 40 Dołączyła: 01 Maj 2006 Posty: 248 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 9:10 pm
|
|
|
My też zapłaciliśmy 300 zł zaliczki. Resztę- hmm...sama dobrze nie wiem, ale albo tuż przed albo tuż po weselu. |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 10:32 pm
|
|
|
Edi napisał/a: | Zaliczki wcześniej nie chcieli |
Edi, ale umowę macie?
Bo słyszałam o różnych sytuacjach, kiedy nie było zaliczki... |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
Maleństwo
Wiek: 40 Dołączyła: 24 Cze 2007 Posty: 13 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 4:56 pm Płatność za przyjęcie weselne
|
|
|
Witam!
Mam pytanie czy to normalne że restauracja chce zapłaty pełnej kwoty za przyjęcie weselne ok tygodnia przed "imprezą"? Słyszałam że po wpłacie zaliczki następna kwota do zapłaty to ok 50% jakiś tydzień przed, a drugie 50% rano po weselu.
Jak to u Was jest i było?
dziękuję z góry i pozdrawiam! |
_________________ już niedługo, coraz bliżej...
|
|
|
|
|
555
Dołączyła: 02 Lis 2006 Posty: 1486 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 5:00 pm
|
|
|
u nas wplacilismy spory zadatek w momencie podpisywania umowy (ok. 15-20%), a reszte kwoty placimy po imprezie.. |
_________________
|
|
|
|
|
*lmyszka
Moderator EL jak elmyszka :P
Wiek: 40 Dołączyła: 26 Lis 2006 Posty: 2328 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 6:13 pm
|
|
|
u nas właściciel chciał abyśmy zapłacili mu całość kasy na tydzień przed ale nie zgodziłam się na to, wpłaciliśmy połowe a reszte po oczepinach |
_________________
|
|
|
|
|
mischelle22
Wiek: 42 Dołączyła: 27 Gru 2003 Posty: 1211 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 6:39 pm
|
|
|
Maleństwo - przeniosłam Twój post do tematu już istniejącego.Przeczytaj proszę posty wzwyż.
Na przyszłość polecam korzystać z wyszukiwarki |
_________________
|
|
|
|
|
kochecka
żona i mama
Dołączyła: 16 Mar 2007 Posty: 1652 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 11:22 pm
|
|
|
my przy podpisywaniu umowy nie płaciliśmy nic, połowę kwoty płacimy a tydzień przed a resztę po poprawinach |
_________________ |
|
|
|
|
aness
Dołączyła: 15 Sie 2007 Posty: 81 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 11:11 am
|
|
|
ja płaciłam zaliczke w wysokości -2000 tys., reszta 2 tygodnie przed terminem |
|
|
|
|
gosc [Usunięty]
|
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 4:07 pm
|
|
|
w momencie rezerwacji sali wpŁaciliśmy zaliczkę, później przy ustalaniu menu wpŁaciliśmy kolejną część pieniędzy, na dzień przed weselem podaliśmy ostateczną liczbę gości i znów trochę sypnęliśmy gorszem a resztą tata uregulowaŁ w czasie wesela (choć od tego roku mają przyjęte przyjmowanie caŁej zapŁaty na dzień lub dwa przed weselem). |
|
|
|
|
mietka
double trouble
Wiek: 46 Dołączyła: 28 Cze 2007 Posty: 1749 Skąd: Łódź/Żabiczki
|
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 12:30 pm
|
|
|
jak rezerwowalam sale to zaplacilam 600 zl a potem na 2 dni przed slubem pozostaly tysiac |
_________________ |
|
|
|
|
magda26
Żona i mama :)
Wiek: 43 Dołączyła: 26 Lut 2007 Posty: 338 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 12:40 pm
|
|
|
My przy podpisywaniu umowy zapłaciliśmy 1400 zł zaliczki, połowę przy ustalaniu menu - czyli tydzień przed weselem i resztę w dniu wesela - zaraz po torcie weselnym. Ponieważ orkiestra była przypisana do sali więc rozliczenia z nią wyglądały tak samo jak za salę. |
_________________
|
|
|
|
|
anka992
Wiek: 39 Dołączyła: 26 Lis 2007 Posty: 21 Skąd: TM
|
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 9:57 pm
|
|
|
my na 1,5 roku przed weselem płaciliśmy zaliczkę 500zł. Chyba połowe przed i 2 połowę po, już tak dobrze nie pamiętam niedługo minie rok od rezerwacji |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil_umed
Wiek: 39 Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 11:18 pm
|
|
|
tak tak my podobnie - na rok przed zaliczka 1000zł a potem przed weselem połowę kwoty (w zależności od ilości gości) a drugą połowę po imprezie!!! |
|
|
|
|
wiedzmapat
Wiek: 38 Dołączyła: 05 Sty 2008 Posty: 161 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 1:12 am
|
|
|
my wpłacilismy przy podpisywaniu umowy 1000 złotych a reszte w czwartek przed weselemm lub mamy mozliwosc zapłaty pewnej kwoty trzy dni przede weselem a reszte na weselu.... |
|
|
|
|
Martysia
mammolina
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Sie 2007 Posty: 538 Skąd: Milano
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 3:15 pm
|
|
|
my placilismy 2000 zl przy podpisywaniu umowy. |
_________________
|
|
|
|
|
tulipanek
Wiek: 36 Dołączyła: 08 Sty 2008 Posty: 17 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 12:34 pm
|
|
|
Moi rodzice zarezerwowali sale we wrześniu zeszłego roku i zapłacili 300 zł zaliczki a po weselu mamy tydzień na to żeby zapłacić resztę kwoty. |
_________________ 27 września 2008 |
|
|
|
|
Agha [Usunięty]
|
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 12:09 am
|
|
|
My rezerwowaliśmy salę na początku stycznia 2008 na piątek w sierpniu 2008. Zaliczkę wpłaciliśmy w dniu podpisania umowy (tydzień temu), resztę wpłacamy na 10 dni przed weselem. |
|
|
|
|
SYLWECZKA
Wiek: 39 Dołączyła: 01 Paź 2007 Posty: 680 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 8:19 pm
|
|
|
My też wpłaciliśmy zaliczkę przy podpisywaniu umowy (u nas to było prawie 6 tysięcy), a resztę pieniędzy mamy wpłacić przy ustalaniu menu, czyli ok. dwa tygodnie przed weselem.
Chociaż mam co do tego pewnw obawy. Uważam, że wynagrodzenie powinno się dostawać po wykonaniu usługi.
Mam pytanko do sosób wpłacających całość pieniędzy przed weselem, jak to u Was wyglądało? Wszystko było w porządku? Nie było żadnych problemów? Wywiązano się zgodnie z umową?
Uważacie, że wpłacenie pieniędzy przed jest dobrym rozwiązaniem??? |
_________________
|
|
|
|
|
edys_lu
Wiek: 39 Dołączyła: 08 Lut 2007 Posty: 328 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 12:49 am
|
|
|
W momencie podpisywania umowy wpalcalismy 1000 zł, 45% musimy wplacic miesiac przed weslem a reszte do godz 20 w dniu wesela |
_________________
Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 9:55 am
|
|
|
My płaciliśmy przed weselem i nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń, brat podobnie.
Gdzieś już pisałam, że nie dziwię się niektórym właścicielom że żądają zapłaty przed weselem, zwłaszcza po tym jak zobaczyłam do czego są zdolni niektórzy goście (demolka sali).
Także kij ma dwa końce. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
angelside
Firma
Dołączył: 28 Lut 2008 Posty: 1 Skąd: Luzino
|
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 10:13 pm
|
|
|
Powiem tak z punktu widzenia właściciela sali, z reguły zawsze bardziej niepewnym punktem są ludzie wynajmujący sale, gdyż oni tylko wynajmują i nie mają nic do stracenia. Z drugiej strony skoro ktoś posiada sale, znaczy to że dorobił się dla tego, że wykonywał coś dobrze, i nie może sobie pozwolić na wpadkę, gdyż jest to dla niego pieniądz, więc u nas nie ma czegoś takiego, że klient dyktuje warunki kiedy płaci, pozatym mogą wystąpic komplikacje, jw. |
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Mar 26, 2008 10:32 pm
|
|
|
My zapłaciliśmy zaliczkę wysokości 1200 zł przy podpisywaniu umowy. 1,5 tygodnia przed ślubem będziemy płacić 50% wysokości wesela, a po poprawinach resztę kaski. |
|
|
|
|
sistermonn
:)
Wiek: 42 Dołączyła: 17 Lip 2007 Posty: 905 Skąd: Łódź - Górna
|
Wysłany: Czw Mar 27, 2008 8:38 am
|
|
|
my wpłaciliśmy 500 zł przy rezerwowaniu terminu, połowę wpłacamy (jeżeli dobrze pamiętam) dzień przed weselem, jak alkohol będzie przywożony, a resztę w trakcie wesela. jak dla mnie ta ostatnia rata zupełnie mi nie pasuje, no ale cóż - trzeba się dostosować |
|
|
|
|
Weira
Wiek: 38 Dołączyła: 07 Lis 2008 Posty: 649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 1:04 pm
|
|
|
My w Yuce płacilismy 2.000 zł zaliczki a resztę możemy zapłacić do godziny 3 w nocy w noc wesela. |
_________________ |
|
|
|
|
anuszkaa
Wiek: 40 Dołączyła: 23 Lis 2009 Posty: 777 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 1:31 pm
|
|
|
my placimy 2500 przy podpisaniu umowy. Polowe kwoty chyba tydzien przed weselem, a druga polowa 1 dzien przed weselem |
_________________ |
|
|
|
|
kakonka
Ptysia
Wiek: 38 Dołączyła: 18 Lut 2008 Posty: 1805 Skąd: Zgierz/Aleksandrów
|
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 8:13 pm
|
|
|
w Dniu podpisania umowy płaciliśmy 2700 zl.
50% reszty kwoty tydzień przed weselem i resztę pieniążków we wtorek po weselu |
_________________
|
|
|
|
|
misiao1983
To sem ja
Wiek: 41 Dołączyła: 12 Lut 2009 Posty: 1365 Skąd: To tu, to tam...
|
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 8:25 pm
|
|
|
My płaciliśmy 2000 zł przy podpisywaniu umowy, a reszta w pn przed weselem (czyli na tydz przed), więc wtedy też mamy określić ostateczną liczbę gości i czy robimy poprawiny. |
_________________
|
|
|
|
|
|