Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Koszty związane ze ślubem i weselem
Autor Wiadomość
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Mar 27, 2011 12:53 am   

Dobi napisał/a:
po ślubie i tak wszystko będzie wspólne
my nie mamy wspólnych pieniędzy :) tzn, formalnie one są wspólne, ale i tak każde z nas dysponuje swoimi zarobkami samo..
_________________
 
 
Dobi 

Wiek: 40
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 43
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 8:24 am   

U nas na razie jest tak, że każde ma swoje konto, jednakże zakupy robimy wspólnie - bez rozliczania kto za co płacił i ile.

Myślę, że takie rozwiązanie jest dobre, ponieważ każda ze stron może poczuć odrobinę niezależności, jednocześnie gdy wszystko robimy wspólnie - możemy być bliżej siebie :-)
_________________
Czekałem na ślub... teraz czekam na rozwód :(
 
 
 
e_linka2 

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 144
Skąd: Łódź/Rawa Mazowiecka
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 6:04 pm   

ewa.krzys napisał/a:
W niedzielę kolejne spotkanie rodziców, ale jeśli chodzi o podział kosztów to:
sala - każdy płaci za swoich gości i proporcjonalnie za wódkę, ciasta, napoje, owoce.
fotograf, kamerzysta - po połowie
orkiestra - po połowie, mimo że to Krzyś płacił zaliczkę :P
Kościół - po połowie
Suknia i garnitur - każdy płaci za swoje
Prezenty dla rodziców i gości - po połowie
Na pewno dużo wydatków nam odpadnie, ponieważ fryzura, samochód, kwiaty, dekoracja samochodu, kościoła to wszystko robią nasi zaprzyjaźnieni ludzie (czyt. za darmo) :P
W sumie wychodzi, że płacimy po połowie i uważam, że jest to sprawiedliwe :)


U nas jest tak samo :) Większość tych kosztów pokryją rodzice, ale zasadę przyjęliśmy taką jak Ty. Za pewne sprawy płacimy sami, np. za obrączki, zaproszenia. Ja z własnej kieszeni płacę za sukienkę, mój narzeczony za swój strój.
Również uważam, że tak jest najlepiej i po prostu sprawiedliwie.
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 6:27 pm   

Ech...przechlapane...
U nas wygląda to tak..
Sala 210 x 85 osób 17,850
Orkiestra 6 000
kościół 700 zł + przybranie kościoła + organista
moja sukienka planuję się zmieścić ze wszystkim w 3000
garniak 2000 plus wszystkie dodatki
fotograf 2500
kamerzysta 1200
obrączki 800 zł
tort 280 zł
zaproszenia 120 zł
winetki na stół
prezenty dla rodziców
moja wiązanka, butonierki,wiazanka swiadkowej
bus dla gosci dowożący na salę
alkohol
Głowa mi juz od tego pęka... :o :roll: :roll: ...tym bardziej, że za wszystko płacimy sami...
Ostatnio zmieniony przez Winter Pon Mar 28, 2011 6:32 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Emmi 

Wiek: 38
Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 8:34 am   

u nas na razie koszty przedstawiają się następująco:

sala(w tym tort i szampan) max.9600zł
orkiestra 3000zł
fotograf na ślub+wesele+plener 1400zł
kamerzysta (film HD na płytach BlueRay) 1800zł
sukienka 2000zł
bielizna-120zł
buty-100zł
welon ok.100zł
obrączki mamy ze ślubu cywilnego,kosztowały ok.600zł
zaproszenia 96zł
kościół:zapowiedzi w 2 parafiach 100zł,pozwolenie na ślub w innej parafii 200zł ślub 400zł
strój młodego (włącznie z butami i bielizną)-550zł
zostały jeszcze alkohol,makijaż ,fryzura, solarium,bus dla gości,auto dla nas,kwiaty,prezenty dla rodziców,i drobiazgi dla gości....a ja już mam dość :smile:
_________________

 
 
Magdzik
[Usunięty]

Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 11:29 am   

A ile Was wyniósł ślub cywilny? Wiem,że to zależy od ilości osób itp ale chciała bym się zorientować jaki mniej więcej jest koszt wszystkiego :roll:
 
 
Emmi 

Wiek: 38
Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 11:52 am   

jeśli chodzi o cywilny to koszty były sporo mniejsze....
moja sukienka 200zł +50zł bolerko+30zł rękawiczki
buty 85zł
bielizna 100zł
ubiór mojego męża 250zł
w urzędzie 75zł
szampan +opłata za przygotowanie stołu i "rozlanie go gościom w urzędzie" już nawet nie pamiętam ile...ale stosunkowo mało
muzycy w urzędzie 100zł(ale z perspektywy żałuję że się na nich zdecydowaliśmy,panowie współpracujący z urzędem wystąpili w dresach :? )
samochód znajomego,oddaliśmy mu tylko za paliwo(czego i tak nie przyjął :-) )
film nakręciła znajoma własną kamerą więc gratis...
a za fotografa robił kuzyn...zresztą zdjęcia super :)
fryzjer 60zł
paznokcie akrylowe 120zł
a przyjęcie było w domu dla najbliższych,więc kosztowało nas tyle co kupić alkochol i jedzonko....
a..i obrączki 600zł niecałe....
_________________

Ostatnio zmieniony przez Emmi Pon Kwi 11, 2011 11:54 am, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 9:57 pm   

Magdzik, my mieliśmy tylko cywilny, przyjęcie w lokalu na 40 osób, koszt całkowity ok. 10 tys.
_________________
 
 
Vanilde 


Dołączyła: 04 Lip 2018
Posty: 57
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pią Paź 19, 2018 6:49 pm   

Przeczytałam cały temat. Widać, jak bardzo przez lata zmieniły się koszty ślubu i wesela, a zwłaszcza usług takich jak fotograf i zespół :-)

My chcemy zmieścić się w 45 000 za wesele 1-dniowe dla ok. 80 osób. Nasze zaplanowane wydatki to:
20 tys. - restauracja
7 000 - fotograf oraz DJ
4 000 - stroje PM
4 500 - alkohol i korkowe
2 000 - obrączki
2 500 - organizacja ślubu poza USC
5 000 - reszta

Mamy dokładnie rozpisany budżet na kategorie i poszczególne wydatki. Póki co wszystko idzie zgodnie z planem, więc najprawdopodobniej się zmieścimy w budżecie, ale dużo zależy od finalnej liczby gości na weselu.
_________________
Nasze industrialne zimowe wesele <3
 
 
dekoracyjnie 

Dołączyła: 12 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto Paź 23, 2018 5:17 pm   

Przerażające są te kwoty ;) ja mam mieć wesele na blisko 200 osób więc wyjdzie na pewno wiecej.
 
 
Josicka 

Dołączyła: 30 Sty 2020
Posty: 1
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Sty 30, 2020 3:10 pm   

O kurde... Podane przez was koszty są bardzo wysokie, ja brałam ślub 12 lat temu, razem z mężem postanowiliśmy zaprosić 60 osób. Zmieściliśmy się ze wszystkimi wydatkami w 12 tys. Koszty całe szczęście nam się zwróciły.
 
 
EphemeralOracle 

Wiek: 26
Dołączyła: 08 Paź 2023
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: Pią Paź 27, 2023 8:23 pm   

Jak za wesele wychodzi za dużo zawsze można poszukać oszczędności na ilości posiłków, dekoracjach albo atrakcjach ;) my postanowiliśmy trochę na atrakcjach zaoszczędzić, zamiast drogiego pokazu fajerwerków postawiliśmy na zimne ognie. Fajne i nie drogie ;) zimne ognie odpalone wspólnie po zmierzchu, toast i sesja zdjęciowa z ogniami, wyszło super. Polecam wybrać takie długie zimne ognie bo może być problem z synchronizacją odpalania ich a długie się będą dłużej palić i jest więcej czasu
_________________
https://pyrotechshop.pl/product-pol-424-ZESTAW-50-szt-WESELNE-DLUGIE-ZIMNE-OGNIE-70-cm.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl