Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Firmy organizujące ślub i wesele / koordynator ślubny
Autor Wiadomość
Niebieskooka 

Wiek: 39
Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 1983
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 7:31 pm   

myślę, ze to się przyjmie ...ale bardzo powoli... w Polsce generalnie duużo więcej ludzie załatwiają jeszcze sami....inaczej jest na zachodzie gdzie np. nikt nie zajmuje się sam sprzedażą domu, załatwianiem auta by przewieźć parę mebli, czy organizowaniem wesela samemu... jak byłam w Londynie to widziałam, jak tam jest rozwinięty rynek usług wszelakich...same agencje pośrednictwa nieruchomości, firmy przeprowadzkowe a i konsultantów slubnych się widywało.... u nas jeszcze nie ma tego aż na taka skale,...ale po woli po woli zaczyna sie coś dziać :mrgreen:
_________________

 
 
Mag_dalenka 

Dołączyła: 04 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 6:01 pm   

Hej dziewczyny
Ja właśnie korzystam z usług konsultanta ślubnego i jestem baaardzo zadowolona:) Planuje ślub w czerwcu 2011 oboje z przyszłym M. jesteśmy zapracowani i nie wyobrażam sobie planowania ślubu bez konsultanta pewnie o połowie rzeczy bym zapomniała albo po prostu nie dała rady załatwić. A ta kobietka nadaje się rewelacyjnie do tej pracy powiem tak potrafi załatwić naprawdę wszystko dostosowuje się do naszych wolnych terminów umawia oglądanie sali w tym czasie w jakim nam pasuje mam z nią stały kontakt nawet w nocy o północy jak mi się coś przypomni to mogę do niej zadzwonić (oczywiście tego nie robię) niech kobitka się wyśpi heheh. Ja ze swojej strony polecam pomoc takiej firmy!!!!
 
 
maybe_baby 

Dołączyła: 22 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 8:04 pm   

Dużym plusem takich osób jest to ze one współpracują z wieloma podwykonawcami np. orkiestrami, fotografami itd. od długiego czasu i mogą załatwiś jakieś rabaty na usługi, których inni klienci nie dostają. Tu rabacik, tam rabacik i w sumie taki konsultant ślubny zaczyna sie opłacać:)
 
 
megi 
Firma


Wiek: 42
Dołączyła: 16 Lut 2005
Posty: 739
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 10:23 pm   

JA mialam okazje współpracowac z Swietna firma Na Ostatni Guzik. Firme prowadza dwie bardzo profesjonalne kobiety. Maja swietna baze podwykonawców, a usługi na najwyzszym poziomie, mozecie zajzec na ich strone , moja współpraca z nimi sprawiala przyjemnosc.
Maja takze SOS slubne, jezeli cos lub ktoś zawiedzie zrobia wszystko aby wszystko bylo po Waszej mysli,
Wiem ze u swoich podwykonawców maja rabaciki:)
_________________

 
 
Yoanna 
mamuśka


Wiek: 39
Dołączyła: 12 Lis 2007
Posty: 1441
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Maj 19, 2010 1:36 pm   

Słyszałam o firmie "Magia Ślubu" z ul Sienkiewicza 56.

Oprócz zaproszeń, obsługą foto, kamerzystami, samochodami itd. zajmują się też przygotowaniem/nauką do pierwszego tańca ;)
_________________
 
 
PassionDay 
Firma

Dołączyła: 28 Cze 2010
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 14, 2010 2:50 pm   

maybe_baby napisał/a:
Dużym plusem takich osób jest to ze one współpracują z wieloma podwykonawcami np. orkiestrami, fotografami itd. od długiego czasu i mogą załatwiś jakieś rabaty na usługi, których inni klienci nie dostają. Tu rabacik, tam rabacik i w sumie taki konsultant ślubny zaczyna sie opłacać:)

Konsultanci cierpią na społeczne niezrozumienie ich zawodu. Dla każdego to niby dodatkowy koszt, a tak naprawdę jeśli chcesz przeznaczyć 30000 na ślub, to wydasz dokładnie tyle sama lub mając konsultanta. A chyba lepiej mieć osobę, która cię wyręczy w mniej przyjemnych sprawach? Polecam usługi konsultanta ślubnego.
 
 
 
owca8712 


Wiek: 36
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 51
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 02, 2010 4:22 pm   

maybe_baby napisał/a:
Dla każdego to niby dodatkowy koszt, a tak naprawdę jeśli chcesz przeznaczyć 30000 na ślub, to wydasz dokładnie tyle sama lub mając konsultanta. A chyba lepiej mieć osobę, która cię wyręczy w mniej przyjemnych sprawach? Polecam usługi konsultanta ślubnego.


Zgadzam się w 100%. My również korzystamy z usługi Konsultantek. :)

Dziewczyny są młode i mają wiele ciekawych pomysłów. Znają wiele firm z którymi współpracują (w różniej rozbieżności cenowej). Moim zdaniem jest to bardzo ważne, mieć kogoś sprawdzonego i zaufanego :-)

Kolejna rzecz to sam dzień ślubu. Dziewczyny odpowiedzialne są za całą koordynację. My i Nasi Rodzice nie musimy się już o nic martwić w tym dniu. Rodzice byli na początku bardzo sceptycznie do tego wszystkiego nastawieni,ale kiedy tylko zobaczyli dziewczyny w akcji, podziękowali nam,że wpadliśmy na taki pomysł. A oni tego dnia będą mogli być spokojni, czy coś się uda czy nie :-)

U nas problemem był ślub w ogrodzie, bez profesjonalnej pomocy jaką są Konsultantki było by to bardzo trudne, a czasami nawet myślę,że nie możliwe.

Na szczęście wszystko jest na dobrej drodze :smile:
Ostatnio zmieniony przez owca8712 Czw Wrz 02, 2010 4:22 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ALbionka 

Dołączyła: 10 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Uć
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 10:56 pm   

Witam,

zamierzy wziac slub w Lodzi, ale w zwiazku z tym, ze mieszkamy za granica potrzebujemy koordynatora. Czy macie jakies godnych polecenia, opinie itd? A moze znacie jakas firme, ktorej byscie nie polecali ?
 
 
martynka09 

Dołączyła: 21 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: warszawa
Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 5:28 pm   

witam, razem z partnerem zaczynamy planować nasz wymarzony ślub. Czy ktoś z forumowiczów mógłby udzielić porady na jaką firmę się zdecydować???
 
 
agniecha150 

Dołączyła: 23 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: wawa
Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 2:05 pm   

cześć martynka09! ostatnio byłam na wspaniałym weselu u mojej przyjaciółki. następnego dnia spytałam się jak udało jej się to wszystko zorganizować i dopiąć na ostatni guzik. sama niedługo planuję swoje wesele i powoli muszę zastanowić się nad jego organizacją. koleżanka poleciła mi tą agencję, z której usług sama korzystała. chyba też skorzystam z jej usług bo naprawdę mi sie podobało. dlatego polecam korzystanie z agencji- oszczędzisz sobie nerwów i biegania z miejsca na miejsce :)popytaj znajomych na pewno Ci coś polecą!
 
 
Dolores69 

Dołączyła: 01 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
  Wysłany: Sro Lut 02, 2011 6:58 pm   

A ja właśnie polecam Passion Day, która już tu pisała. Właśnie organizuje mój ślub :) hehe i jestem póki co zadowolona. Dziewczyna komunikatywna i pomysłowa. Dużo wyjaśnia i podpowiada. Więcej informacji chętnie podam na privie.
 
 
rdx 

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 1
Skąd: Uć
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 11:04 am   

A mój ślub organizowało Powiem Tak i byłem zachwycony. Świetna organizacja, ciekawe pomysły, na przykład pokaz ogni sztucznych. A przede wszystkim miałem spokój i byłem tylko tam, gdzie musiałem coś zrobić lub podpisać osobiście.
 
 
 
RYBUSIA 
Firma


Dołączyła: 11 Sty 2012
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Sty 11, 2012 7:44 pm   Konsultant

Witam wszystkie forumowiczki
Chciałam zasięgnąć waszej opinii na temat Konsultantów ślubnych sama właśnie założyłam taką firmę i jestem ciekawa co o tym sądzicie ?
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie wypowiedzi
 
 
 
waleczna83 

Dołączyła: 28 Gru 2011
Posty: 43
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 11:37 am   

ja myślę jednak jesteśmy trochę za biednym społeczeństwem(patrząc ogólnie) i większość z nas chce ograniczyć wydatki , po drugie przygotowania tego dnia dla niektórych to przyjemność , aczkolwiek pewnie w niedalekiej przyszłości się to zmieni
 
 
Pit_20 


Dołączyła: 31 Paź 2011
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 12:42 pm   konsultant ślubny

Sam chętnie oddałbym sprawy ślubne w profesjonalne ręce o ile stresu mniej!
_________________
Kocham Wszystko w Tobie
 
 
RYBUSIA 
Firma


Dołączyła: 11 Sty 2012
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 2:48 pm   Konsultant

Polak jeszcze nie umie wycenić swojego czasu. A tak naprawdę to konsultanci nie biorą tak dużo pieniędzy jak za ich pracę ja np siedzę całymi dniami i analizuje różne oferty aby zainteresowany czuł że pieniądze które wydaje nie idą w błoto ... a są dobrą inwestycją (oszczędzamy czas i nerwy ) :-)

Wiele ludzi nie wie dokładnie jak wygląda współpraca z konsultantem, myślą że konsultant narzuci im swoja wizję i to koniec a wszystko zależy od człowieka jeśli ktoś robi to z powołania nigdy sobie na coś takiego nie pozwoli
Kontakt konsultant-zainteresowany to ciągła konwersacja telefoniczna lub e-mailowa wszystkie decyzje są podejmowane wspólnie. Razem oglądamy sale wybieramy menu itp...
Konsultant w moich oczach to taki przyjaciel, który po prostu posiada wiedzę w tej branży doradzi pomoże w tym trudnym okresie . Ja zawszę tak robię, niestety w dzisiejszych czasach ludzie gonią za pieniędzmi i podchodzą do swojej pracy szablonowa a tego nie na widzę .
 
 
 
Deco-Strefa 
Firma

Dołączyła: 22 Wrz 2011
Posty: 180
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 10:07 am   

waleczna83 napisał/a:
po drugie przygotowania tego dnia dla niektórych to przyjemność
Tu się w zgadzam. Organizowałam nasz ślub i wesele prawie 5 lata temu i świetnie wspominam ten czas. Sprawiało mi to ogromna przyjemność i radość. Stąd też decyzja aby po zawodowych zawirowaniach po urodzeniu synka spróbować swoich sił w branży ślubnej (od razu dodam - nie jako konsultant).
A wracając do tematu. Wcześniej (nawet te 5 lat temu) była to raczej droga i mało popularna usługa. Mam wrażenie, że przez te kilka lat stała się bardziej dostępna. Na pewno godne polecenia jest to, że taka osoba dysponuje (a przynajmniej powinna) całą masą kontaktów a co za tym idzie - niejednokrotnie rabatami.
Czy teraz oddałabym sprawy ślubno-weselne w ręce konsultanta? Pewnie nie - bo tak jak napisałam dla mnie to była ogromna przyjemność. Ale rozumiem, że są pary, które nie mają czasu, ochoty lub po prostu nie lubią zajmować się taką organizacją. Wówczas takie rozwiązanie jest OK.

RYBUSIA napisał/a:
Polak jeszcze nie umie wycenić swojego czasu. A tak naprawdę to konsultanci nie biorą tak dużo pieniędzy jak za ich pracę ja np siedzę całymi dniami i analizuje różne oferty aby zainteresowany czuł że pieniądze które wydaje nie idą w błoto ... a są dobrą inwestycją (oszczędzamy czas i nerwy )
A tu akurat się nie zgodzę. Myślę, że doskonale potrafimy wycenić swoją pracę. Jest jednak druga strona - wiemy też, że za takie pieniądze ile warta jest nasza praca nie sprzedamy usługi. Dlatego świadomie zaniżamy ceny.
 
 
Perfect Moments 
Firma

Dołączyła: 20 Sty 2012
Posty: 36
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 8:50 am   

Cytat:
A tu akurat się nie zgodzę. Myślę, że doskonale potrafimy wycenić swoją pracę. Jest jednak druga strona - wiemy też, że za takie pieniądze ile warta jest nasza praca nie sprzedamy usługi. Dlatego świadomie zaniżamy ceny.


Wydaje mi się że RYBUSIA mówiąc że
Cytat:
Polak jeszcze nie umie wycenić swojego czasu.
miała na myśli nie to że firmy nie potrafią wycenić usług, a to że klienci twierdząc że usługa jest droga nie potrafią oszacować ile kosztowałby ich czas który poświęcą robiąc coś samemu :) .

Ale zgadzam się też z tym co Pani napisała że ceny wielu usług w Polsce są niższe od rzeczywistej wartości.
 
 
Karolina1984 

Wiek: 39
Dołączyła: 21 Wrz 2011
Posty: 553
Skąd: Konstantynów
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 12:04 pm   

Muszą być, bo pokaż mi inny kraj Europy, w którym człowiek za meisiąc pracy dpstanie 1100zł...........
_________________
 
 
RYBUSIA 
Firma


Dołączyła: 11 Sty 2012
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 1:23 pm   

Perfect Moments Dokładnie tak:-)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez RYBUSIA Pon Sty 23, 2012 1:23 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Deco-Strefa 
Firma

Dołączyła: 22 Wrz 2011
Posty: 180
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 9:17 pm   

Perfect Moments napisał/a:
Polak jeszcze nie umie wycenić swojego czasu.
miała na myśli nie to że firmy nie potrafią wycenić usług, a to że klienci twierdząc że usługa jest droga nie potrafią oszacować ile kosztowałby ich czas który poświęcą robiąc coś samemu .

Nie miałam na myśli zarzucenie komukolwiek ,że nie potrafi wycenić swoich usług (znowu coś nie tak ubrałam w słowa) - bardziej podkreślić to, że na naszym rynku musimy być elastyczni i dostosować się do sytuacji.

Z drugą częścią również absolutnie się zgadzam - - cały czas pokutuje przekonanie, że będzie taniej jeśli zrobimy coś samemu.
 
 
Perfect Moments 
Firma

Dołączyła: 20 Sty 2012
Posty: 36
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 9:46 pm   

Deco-Strefa wiem, wiem że nikomu nic nie zarzucasz - po prostu prostowałam żeby nie było nie domówień :)
 
 
kaskapawell 

Wiek: 40
Dołączyła: 21 Sty 2013
Posty: 18
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 12:23 pm   

szukam,szukam....wszystkiego i najlepiej z polecenia:)
_________________
kaska&pawel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl