Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Ahoj! Miłego dnia wszystkim Zakochanym :-)
Autor Wiadomość
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Nie Sie 09, 2015 11:50 pm   Ahoj! Miłego dnia wszystkim Zakochanym :-)

Kochani,

witajcie :-) . Przez dłuższy czas śledziłam wiele wątków na Forum, obczytywałam się, dowiadywałam, śledziłam tendencje..... I nadszedł czas, gdy wraz z moim T. rozpoczynam poszukiwania sali na jeden z najpiękniejszych dni w naszym życiu :-) !

Zanim zacznę się udzielać aktywnie na Forum, chciałabym od razu podziękować Administracji i wszystkim Forumowiczom, dzięki postom których już bardzo dużo się nauczyłam, na wiele spraw jestem wyczulona i wiem, od czego zacząć. Brawo za tak genialną inicjatywę, jaką jest ta strona!

Z uśmiechem na ustach rozpoczynamy poszukiwania i przygotowania.... a tymczasem życzę wszystkim mnóstwo słońca, uśmiechu i oczywiście miłości, miłości, miłości... :-)
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 29
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5056
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 6:52 am   

panna.chichotka, gratuluję zaręczyn! :)

kiedy będzie ten piękny dzień? :)
_________________


 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 7:47 am   

panna.chichotka witam serdecznie :) Przyjemności z przygotowań życzę :) Macie już datę?
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 8:47 am   

Dorotka_, alekul89, dzięki za przywitanie i gratulacje :-)

Swoją rocznicę obchodzimy 17 kwietnia, więc celowaliśmy w jakiś miesiąc, w którym też 17. będzie sobotą, a że moim ulubionym miesiącem jest czerwiec, to wyszukaliśmy, że sobota 17 czerwca będzie w 2017 r. :-)

Nawet taka ładna data wyszła z tego: 17/06/2017 r., może jeszcze ślub o 17.00 :-) Ale zobaczymy, co i jak wyjdzie z salami, niektórzy straszą, że na dwa lata do przodu to już wszystko zajęte, a my planujemy rezerwować we wrześniu.... Zobaczymy :-) W każdym razie proszę mnie tu ustawiać, jakbym jakieś głupoty wypisywała albo miała fanaberie :-)
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 8:58 am   

A macie już jakieś upatrzone sale, które bierzecie pod uwagę?
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 9:12 am   

Mamy kilka, tylko problem polega na tym, że praktycznie w każdej upatrzonej jest kilka sal, czyli kilka wesel jednocześnie, a wolelibyśmy znaleźć jakieś miejsce z jedną salą. Nikt ze znajomych nie miał nic do polecenia.

Po głowie chodziły nam Yuca, Czarny Staw, Casa de'Fiori i Solaris, znajomi polecają też Nostalgię. Póki co wertujemy strony internetowe. :-) Musimy zaplanować objechanie wszystkich ciekawych sal w weekendy, bo na co dzień mieszkamy w wawie.

[ Dodano: Pon Sie 10, 2015 10:17 am ]
Planujemy wesele na ok. 90 osób, góra 100 :-) a zobaczymy ile przyjdzie hihi :-)
_________________
 
 
Martusia90 


Wiek: 27
Dołączyła: 27 Mar 2015
Posty: 201
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 7:22 pm   

panna.chichotka, Witam Cię w naszym gronie:)
Opowiedz o sobie coś więcej...np. jak wyglądały zaręczyny:) My lubimy takie opowiastki 8)
_________________

Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie.
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 7:43 pm   

Ja też również gorąco witam :)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
dorotka0603 


Wiek: 22
Dołączyła: 09 Sty 2015
Posty: 571
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 12, 2015 6:38 am   

Witam Ciebie i proponuję założenie dzienniczka! Chętnie będę śledzić Twoje przygotowania :)
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Sro Sie 12, 2015 10:18 pm   

Kochane Dziewczyny,

tyle się dzieje w tym tygodniu, że nawet nie mam kiedy się odezwać :-)

Tak mi jakoś raźniej, jak tak serdecznie witacie nowe dusze w swoim gronie :-)

Więc tak, trochę o mnie i o moim T. :)

Oboje jesteśmy z Łodzi, ale pracujemy i mieszkamy od kilku lat w Warszawie. Poznaliśmy się w podstawówce, takie zauroczenie-pierwsza miłość, ale z daleka, bo byliśmy wstydzioszki, żadne się nie przyznało, tylko sentyment pozostał :D Potem natknęliśmy się na siebie tuż przed moją maturą... Rachu-ciachu... I tak szczęśliwie zostało :-)

Datę ślubu wybraliśmy sobie chyba dwa lata temu, teraz dojrzeliśmy do tego, że czas wszystko załatwiać, jeśli terminowo i finansowo chcemy się wyrobić :-)


Aaa, i zrobiliśmy ostry research w internecie - ostatecznie najbardziej przypadł nam i naszym bliskim do serca Dwór Artusa. Jutro jedziemy obejrzeć, jeśli tylko wszystko będzie ok, to od razu podpiszemy umowę :-) Któraś z Was ma może jakieś wskazówki dotyczące tego miejsca?

Chcieliśmy też obejrzeć Zielone Zacisze, w grę ewentualnie wchodzi Yuca. I to by było na tyle :-) Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało!!! :-)

[ Dodano: Sro Sie 12, 2015 11:20 pm ]
póki co ja śledzę Wasze dzienniczki! Tyle pięknych i mądrych rzeczy można tam przeczytać... aż się nie mogę doczekać TEGO DNIA :D
_________________
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 29
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5056
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Sro Sie 12, 2015 10:22 pm   

panna.chichotka, byłam na wszystkich salach na weselach (w Yuce na studniówce) i wygrywa zdecydowanie Artus :wink:
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Sro Sie 12, 2015 10:28 pm   

Ojej, dzięki! Kurczę, wiedziałam, że tutaj to się dowiem wszystkiego z pierwszej ręki :-)

Ostatecznie zmodyfikowaliśmy listę gości i wyszło nam ok. 80 osób... Pewnie przyjdzie max. 70, mam nadzieję, że żadna sala nie wypowie nam umowy, jeśli ktoś będzie chciał ten termin, ale z większą liczbą gości :)
_________________
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 12, 2015 11:07 pm   

Alekul miałam swoje wesele w Dworze Artusa wiec zapytaj jej, bedziesz miala informacje z pierwszej reki :)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 8:43 am   

Zgadza się, miałam wesele w Artusie 4 lipca. Jak masz jakieś pytania to zapraszam, chętnie odpowiem:) W Artusie nie ma czegoś takiego jak minimalna liczba gości. U nas miało być 80 osób, ostatecznie było między 60 a 70 osób. Na pewno nie wypowiedzą Ci umowy z powodu małej liczby gości.
_________________


Ostatnio zmieniony przez alekul89 Czw Sie 13, 2015 8:44 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:02 am   

Dziękuję! alekul89, przyznam się, że po cichu czytałam Twoje dzienniczki i to właśnie one mnie zaczarowały i narobiły chrapki na Artusa :D powinnam uważać na jakieś zapisy w umowie? :D
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:07 am   

Cieszę się, że moje wesele jest dla kogoś inspiracja :D Nie zauważyłam żadnego szczególnego zapisu, do którego możnaby się przyczepić. Wydawała się być jasno i konkretnie sformułowana. Koniecznie daj znać jak obejrzycie sale ;)
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:09 am   

Naprawdę piękny ślub i wesele, gratuluję, bo to wszystko na świeżo jeszcze :-)

Zastanawiam się czy jest sens robic poprawiny, czy nam polowa nie przyjdzie, czy moze zrobić poprawiny dla mniejszej liczby osób niż wesele :-)
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:15 am   

Dziękuję :*

My mieliśmy dużo przyjezdnych gości. Zrobiliśmy 3-godzinny obiad w formie grilla w ogrodzie i deser. Jak potwierdzali przyjazd na wesele to pytaliśmy czy deklarują również przyjście na poprawiny. Prawie wszyscy się odliczyli. Nie robiliśmy typowych długich poprawin z dj'em czy zespołem bo większość wyjeżdżała w niedzielę i pewnie długo by nie posiedzieli. Przyszli się najeść i w drogę.
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:24 am   

To widzę, ze bardzo podobne koncepcje mamy :-) u moich znajomych tez najlepiej sprawdzal sie grill :-)

Zobaczymy, jak nam to wyjdzie finansowo, bo 90zl/os za grilla to jednak sporo :(
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:56 am   

Jak zrobicie krótszy obiad, np. tak jak my 3 godziny to zapłacicie mniej. 90 zł to cena za standardowe poprawiny trwające do wieczora. Porozmawiajcie z menadżerem, powiedzcie co byście chcieli, czego nie. Jestem pewna, że Pani Ania doradzi Wam, podsunie jakieś pomysły. W każdej kwestii można się z nią dogadać.
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 10:02 am   

alekul89, świetna wiadomość!!! Dziękuję Ci bardzo :D aż im dzisiaj powiem, że zrobiłaś im najlepszą reklamę na świecie hehe :D

na pewno odezwę się wieczorem, mam nadzieję, że uda nam się wszystko załatwić... :-)
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 10:05 am   

Hehe powiedz powiedz :D Jestem bardzo zadowolona z tego jak zorganizowali nasze wesele więc będę polecać i zachwalać :)
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:39 pm   

Girls!

To był szybki strzał.... Dwór Artusa zarezerwowany na 17/06/2017 r.!!! Udało się :D


Chociaż byliśmy tam półtorej godziny i spotkaliśmy trzy inne pary, a p. Ania powiedziała, że ma już sporo zapisów na 2017 rok, a nawet na 2018 :D Nasza data się uchowała, ale jak Managerka zobaczyła, jak nam na niej zależy, to powiedziała, że zablokuje nam ten termin na trochę, aż się namyślimy :) to namyśliliśmy się 10 minut pod drzwiami i podpisaliśmy umowę :) Wszystko absolutnie bezproblemowo i sympatycznie, w przyjemnej atmosferze :)

alekul, mówiłam, że Twój dzienniczek i opinie tak wpłynęły :) było jej bardzo miło i nawet powspominała wesele :)
_________________
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 29
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5056
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 9:43 pm   

panna.chichotka, ja byłam w Artusie na 3 weselach, za każdym razem byłam pod ogromnym wrażeniem :)
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 10:01 pm   

Dorotka_, tym bardziej się cieszę :D

jesteście przekochane, dzięki fachowemu wsparciu załatwiliśmy wszystko w 3 dni od obejrzenia pierwszej sali w internecie :)
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 7:28 am   

panna.chichotka napisał/a:
było jej bardzo miło i nawet powspominała wesele :)

Ciekawa jestem co mówiła ;)

panna.chichotka Dwór Artusa musi mieć coś w sobie, że i my i Wy tak szybko się na niego zdecydowaliśmy ;) Gratuluję szybkiej decyzji i podpisania umowy i życzę Wam tak udanego wesela jak nasze :)
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 8:34 am   

alekul89, p. Ania mówiła, że bardzo udane wesele, bardzo dobra współpraca z Młodymi, wszystko bezproblemowo, spokojnie i super zabawa :-)


faktycznie musi mieć coś w sobie, bo jak pokazywaliśmy rodzicom i znajomym sale, nad którymi się zastanawiamy (bez wskazywania preferencji), to wszyscy wybierali dwór Artusa. A doświadczenia Dorotki_ już zupełnie utwierdzają mnie w słuszności decyzji :-) teraz Wasze dzienniczki będą na tapecie hihi :D

jeszcze w tym roku chcemy ogarnąć zespół i fotografa, p. Ania dała wizytówki jakiegoś zespołu i jednego DJ-a, trzeba się będzie zastanowić :)

alekul89, korzystaliście z noclegów w tym hotelu Boss? :)
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 8:36 am   

Tak, korzystaliśmy. Też polecam :D
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 8:51 am   

Oooooooooooo <3 to świetnie!

a ja wczoraj wcześniej z pracy wyszłam, żeby zdążyć do Łodzi dojechać i dzisiaj na wariata do Warszawy... a przed chwilą dostałam smsa od szefostwa, że mam dzisiaj dzień wolny na odpoczynek :-) to chyba przymierzę się do oprawy muzycznej ;)
_________________
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 29
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5056
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 9:25 am   

Jak Ace Voice to polecam :P mieliśmy boskie wesele dzieki Nim :)
_________________


 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 9:27 am   

Hmmm..... Tak :D A drodzy są?
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 11:13 am   

panna.chichotka skoro przygotowania ruszyły, data i sala są t może warto pomyśleć o założeniu dzienniczka? Ja chętnie będę czytać :)
_________________


 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 29
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5056
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 12:52 pm   

panna.chichotka, no nie jest to taki zespół. Ale słyszałam o droższych ekipach.

Są najlepsi według mnie, moich Gości i 4 kolejnych parach z naszego wesela, które ich wybrały :P ja może nie jestem obiektywna, aaaale poczytaj opinie na forum :)
_________________


 
 
Martusia90 


Wiek: 27
Dołączyła: 27 Mar 2015
Posty: 201
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 5:41 pm   

panna.chichotka, Tak tak zakładaj dzienniczek. W tej chwili 8)
_________________

Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie.
 
 
panna.chichotka 


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 6:19 pm   

ok! zaraz przeczytam instruktaż zakładania dzienniczka :D

To Wam jeszcze powiem, że dziś dużo zmian nastąpiło hehe :D ale już teraz do przodu myślę :-)


słuchałam różnych zespołów i w Ace Voice po prostu się zakochałam. No ale oczywiście jedyny wolny termin u nich - 3 czerwca. Chwila namysłu i stwierdziliśmy, że super zabawa na weselu ważniejsza niż data taka trochę symboliczna - na szczęście Dwór Artusa 3 czerwca też miał wolny, więc... będę panienką dwa tygodnie krócej :-) Przyjechałam dzisiaj do Łodzi i podpisałam umowę z Ace Voice, mamy też fotografa - kolega mojego T. z obozów z czasów nastoletnich jest fotografem i powiedział, że z przyjemnością przyjedzie do Łodzi (na co dzień mieszka w Krakowie), termin miał wolny, więc ....


3 czerwca 2017 r. jednak będzie :)

A teraz Kochane lecę zakładać dzienniczek :)
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1352
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 7:31 pm   

Super, że udało się tak wszystko zgrać :-)
_________________


 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 8:41 pm   

Super że już trzy rzeczy załatwione :)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
slubzcharakterem 
Firma


Wiek: 40
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: Łódź, Wiśniowa Góra
Wysłany: Pon Lut 01, 2016 10:32 pm   

Witam na forum!
W Dworze Artusa jest wyjątkowy podjazd pod salę. Czuję się tam zawsze jakbym Parę Królewską podwoził :wed4
_________________
Ślub z charakterem
Zabiorę Cię właśnie tam...Gość
 
 
annette88888 

Wiek: 30
Dołączyła: 26 Maj 2014
Posty: 91
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 02, 2016 8:15 am   

Data jak najbardziej fajna :)
Dwór Artur wszyscy polecają - także też dobry wybór :D Będę śledziła przygotowania
_________________


Aneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
fotograf wesele łódź

wesela sala taneczna Łódź

www.quatro.biz.pl

torty weselne łódź

dekoracja światłem łódź

www.foto-sobieraj.com.pl