Przesunięty przez: Asiek Pon Maj 23, 2016 12:50 pm |
prosze o pomoc co i jak jestem zielony |
Autor |
Wiadomość |
hostorider
Wiek: 30 Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 0 Skąd: zary lubuskie
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2016 12:03 pm prosze o pomoc co i jak jestem zielony
|
|
|
witam mam 23 lata a partnerka 21 bierzemy ślub cywilny (ponieważ chcemy) ślub jest dnia 21 maja 2016
lecz nie wiemy co i jak czy mógł by ktoś pomoc
co kopić, jak się przygotować, co kupić dla gości jako prezent ze przybyli
co mamy ( sale, narzeczona ma wszystko na siebie + stylistyka)
mała notka co i jak (miałem wypadek miesiąc temu autem, uszkodziłem cały bok naprawa kosztowała 7.500 zl to były pieniądze na ślub do wczoraj było wszystko nie pewne, lecz wczoraj dostałem kredyt 8 tys zł, i proszę pomóżcie co kupić |
|
|
|
|
alekul89
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2014 Posty: 1360 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2016 1:16 pm
|
|
|
Jeśli nie masz pomysłu to dobrze trafiłeś bo forum jest kopalnią pomysłów na organizację ślubu i wesela. Nie wiem jaką macie wizję na ten dzień, co już macie a z czego rezygnujecie. Poczytaj nasze dzienniczki a na pewno znajdziesz tam wiele pomysłów i inspiracji. |
_________________
|
|
|
|
|
mspp
Wiek: 34 Dołączyła: 27 Gru 2015 Posty: 165 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2016 1:41 pm
|
|
|
Najlepiej załóż dziennik i w nim pokazuj to co masz/ co jeszcze potrzebujecie itd. Na pewno z chęcią wiele osób Wam pomoże. |
_________________
Relacja z naszego ślubu 11.06.2016 |
|
|
|
|
hostorider
Wiek: 30 Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 0 Skąd: zary lubuskie
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2016 11:24 pm
|
|
|
witaj jaki dziennik ? ja nic nie mam a potrzebuje wszystko a nawet nie wiem co potrzebuje to moj 1 x wiec nie mam doświadczenia i i nie stać mnie aby ktoś to zrobił za mnie |
|
|
|
|
M-Martusia
Dołączyła: 16 Lut 2015 Posty: 213 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 8:07 am
|
|
|
Dzienniczek to taki temat na forum jak np. ten, z tym ze w innym dziale, w ktorym opisujesz swoje przygotowania.
A macie juz zarezerwowany termin w USC? Bo od tego trzeba byloby zacząć.
Później wybrane zaproszeń, zaproszenie gości...
Piszesz, ze macie juz sale, planujecie wesele czy tylko obiad? Na ile osob? |
_________________ Zapraszam do mojego dzienniczka!
|
|
|
|
|
hostorider
Wiek: 30 Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 0 Skąd: zary lubuskie
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 9:06 am
|
|
|
tak mamy sale z barem i kuchnia oraz lazieka
gości 32-36
termin 21 maj w usc (cywilny) pisałem do firmy jakiejś co sprzedaje akcesoria do strojenia sali ale nie wiem jak się za to zabrać oraz co zrobić na tym weselu i co kupić dla gości na pamiątkę (nie jesteśmy ludźmi którzy zarabiają nie wiadomo ile wszyscy sobie żyją w polsce z skromnych pieniędzy
po obrączki jedziemy w poniedziałek koszt ich to 2100 białe złoto z zlotem żółtym 585(bez żadnych diamentów cyrkonu takie jakie nam sie podobają
[ Dodano: Pią Kwi 08, 2016 10:07 am ]
hostorider napisał/a: | tak mamy sale z barem i kuchnia oraz lazieka
gości 32-36
oraz mamy 2 kucharki starsze panie po 200 zl za jedna które bd gotowały( co polecacie aby ugotowały i co powinno znaleźne się na stole a co kupić już jako gotowe
termin 21 maj w usc (cywilny) pisałem do firmy jakiejś co sprzedaje akcesoria do strojenia sali ale nie wiem jak się za to zabrać oraz co zrobić na tym weselu i co kupić dla gości na pamiątkę (nie jesteśmy ludźmi którzy zarabiają nie wiadomo ile wszyscy sobie żyją w polsce z skromnych pieniędzy
po obrączki jedziemy w poniedziałek koszt ich to 2100 białe złoto z zlotem żółtym 585(bez żadnych diamentów cyrkonu takie jakie nam sie podobają |
|
|
|
|
|
alekul89
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2014 Posty: 1360 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 10:52 am
|
|
|
A zaprosiliście już gości? Jest wiele rzeczy, które można kupić na wesele.
Zaproszenia, winietki, kwiaty, alkohol, czym będziecie jechać do ślubu, wybraliście już świadków, macie skompletowane stroje, fryzjer, makijaż? Jakiś kolor lub motyw przewodni? Planujecie pierwszy taniec, podziękowania dla rodziców? Prezenty dla gości mogą być przeróżne. Wpisz w internecie "Prezenty na podziękowania dla gości weselnych" a zobaczysz wiele pomysłów. A Twoja narzeczona ma jakąś wizję i plany na ten dzień czy Ty się wszystkim zajmujesz? |
_________________
|
|
|
|
|
msmika
Dołączyła: 23 Sie 2012 Posty: 2351 Skąd: prawie Łódź
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2016 12:59 pm
|
|
|
hostorider, witaj
Po pierwsze przeglądając forum, nawet dział Organizacja ślubu możesz zerknąć na tematy i zobaczaysz co ludzie załatwiają.
Później zastanówcie się z narzeczoną z czego możecie/ chcecie zrezygnować.
Zróbcie listę rzeczy które macie i których Wam brakuje. A później zaglądaj już do wątków które musisz załatwić.
Najważniejsze do załatwienia:
1. sala (czy jest z cateringiem czy nie?)
2. alkohol (jeśli sala nie zapewnia, a chcecie mieć)
3. tort (j.w.)
4. sprawy w urzędzie (zaklepanie daty, załatwienie dokumentów itp)
5. muzyka (zespół ? dj? )
6. samochód do ślubu (chyba, że jedziecie swoim)
7. fotograf (?)
8. kamerzysta (?) - może być jedna firma z fotografem
9. suknia ślubna PM (Pani Młodej) + dodatki (buty welon itp)
10. fryzjer i kosmetyczka (makijaż) dla PM
11. garnitur/smoking
12. kwiaty (jeśli sala nie zapewnia to weź w pakiecie sala+urząd+ bukiet dla PM)
13. świadkowie
14. zaproszenia ślubne
15. piosenka na pierwszy taniec
Z podstaw to chyba tyle... oczywiście fajnie jeśli wiecie w jakim stylu chcecie mieć wesele no i kwiaty i kolorystyka zaproszeń są np zgrane.
Z dodatkowych pierdół:
pudełko na koperty od gości
podziękowania (np cukeirki) dla gości ślubnych
podziękowania dla gości weselnych
winietki
zawieszki na alkohol
barman
wiejski stół
podziękowania dla rodziców
szkoła tańca
strzelające tuby
i pewnie jeszcze mnóstwo rzeczy o któych nie pamiętam a są dostępne w biznesie śłubnym |
_________________ Tosinka
|
|
|
|
|
Terry
Dołączyła: 04 Sie 2013 Posty: 1725 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 11:54 am
|
|
|
Prezenty dla gosci to nie must have. Skoro piszesz, ze malo zarabiasz, to daruj sobie pierdoly i nie dodawaj dlugu w kredycie.
Mozna udekorowac sale samemu lub wynajac firme.
Mozna wynajac dj lub stworzyc wlasna skladanke. Jesli planujecie tance.
Jesli sala nie zapewnia obslugi to potrzebujecie cateringu lub kucharki z obsluga.
Samochodem mozna jechac swoim czy znajomego i tylko kupic ozdoby na samochod.
Mam nadzieje ze juz zaprosiliscie gosci.
Ale powinie es zaczac od napisania co planujecie. Ile ma trwac wesele. A moze to przyjecie? Czy bedzie muzyka? Czy sami wszystko robicie czy chcecie firme? |
|
|
|
|
Gomigo
Dołączyła: 08 Maj 2015 Posty: 224 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Maj 22, 2016 7:47 pm Skromny USC
|
|
|
Zajrzyj do mojego dzienniczka. My bierzemy skromny, ale elegancki USC. Dlatego nie żałujemy kasy na obrączki (mamy tradycyjne złoto, nie stać nas na białe), stroje, fryzjerki, manicure (tylko paznokcie u mnie) czy fotografa (ale tylko USC, max 2 godziny imprezy). Dla gości tylko obiad, muzyka z wieży. Najpierw było mi troszkę smutno, że nie stać nas na wypasy... ale ktoś mi powiedział że pamięta się tylko zdjęcia i jest w tym trochę racji. Na suknie nie wydałam tysiąca, buty kupiłam nie białe - bo kolorowe mogę wykorzystać w innych strojach. Planując ślub nie pracowałam. A i prezenty dla gości - u mnie będą to ciasteczka cynamonowe z wydrukiem na drukarce... dziękujemy wam w tym szczególnym dniu. Wyniesie nas to niecałe 20 zł. Zaproszenia - robię sama (jestem grafikiem), winietki robię sama, etykiety na wódkę i wszelakie dekoracje - również. Dekoracja auta - chyba zrezygnujemy. Te które są nie podobają nam się. Praca się znalazła, pieniążki również - ale dopiero wtedy jak zaczęłam POZYTYWNIE MYŚLEĆ. Wierzę że wyjdziesz na prostą, głowa do góry! |
_________________
Dzienniczek przedślubny http://forum.wesele-lodz.pl/viewtopic.php?t=17605
Dzienniczek po-ślubny GOMIGO http://forum.wesele-lodz.pl/viewtopic.php?p=838314 |
Ostatnio zmieniony przez Gomigo Nie Maj 22, 2016 7:51 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Pon Maj 23, 2016 12:49 pm
|
|
|
Już po planowanym ślubie, użytkownik hostorider po napisaniu ostatniego posta więcej się nie logował, więc temat go pewnie już nie interesował.
Dlatego temat zamykam i przenoszę do "Archiwum". |
_________________
|
|
|
|
|
|