Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zgubić brzuszek...polecam
Autor Wiadomość
LinaMiódMalina 


Wiek: 31
Dołączyła: 05 Gru 2015
Posty: 238
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 02, 2016 7:26 pm   

Ja bardzo polecam trampoliny! (zajęcia pod nazwą "Jump 4 Fit" w Fit Fabric/ "Fit&Jump" - Sportera i w innych mniejszych klubach).
Łatwo jest zacząć, bo nie wymaga to żadnych wielkich umiejętności/przygotowań+są teraz tak populrne, że zawsze jest na sali ktoś nowy, nie obciążają stawów (!), dają szybkie efekty bo w ciągu 50min zajęć można spalić średnio od 600 do 800kcal i przede wszystkim są świetną zabawą - ja nudzę się na zwykłym aerobicu/zumbie, a trampoliny uważam, że są genialne - męczą tak jak lubię, a jednocześnie dają duży fun :D
Odkryłam niedawno i nie zamienię na nic innego, no chyba, że squash <3 na szczęście jedno drugiego nie wyklucza :smile:
_________________

 
 
dereka 

Dołączyła: 12 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Sty 12, 2016 9:27 am   

jak dla mnie stety albo niestety najbardziej skuteczna jest silownia z trenerem :P
 
 
kajtka34 

Dołączyła: 23 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 23, 2016 11:50 pm   

U mnie sprawdzają się jak na razie brzuszki, ciężko mi jest jednak z motywacją i systematycznością. No i oczywiście zrezygnowałam z czekoladek i piję tylko zieloną herbatę lub wodę.
 
 
krackuz57 

Dołączyła: 25 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: Ożarów
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 10:37 am   

regularne treningi, wszystko jedno czy w siłowni, klubie fitness, na świeżym powietrzu albo w domu, byle właśnie regularnie :)
nie ma innego sposobu niż treningi i zdrowe odżywianie.
 
 
Maria353 

Wiek: 24
Dołączyła: 09 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 09, 2016 7:34 pm   mój plan

mój plan treningowy odrzuca Twoją propozycję :) według mnie to strata czasu :P
Mój plan treningowy wygląda tak :
- ćwiczenia siłowe i cardio w domu - 4 razy w tygodniu
- bieganie około 1h - 3 razy w tygodniu
- ćwiczenia na siłowni - 2 razy w tygodniu
Po roku są MEGA efekty w moim wizerunku :D
 
 
Martusia91 

Wiek: 27
Dołączyła: 02 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Zgierz
Wysłany: Nie Paź 02, 2016 4:10 pm   

Kiedyś przemęczyłam się całą "szóstkę" i powiem wam, że działa nieźle. Ale ile z tym męki to ja dziękuję. Wolę trzymać stałą formę niż przez to jeszcze raz przechodzić.

a ja kasuję podpis z reklamą... Dorotka_
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Nie Paź 02, 2016 6:00 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BasiaK 
Firma

Wiek: 38
Dołączyła: 05 Wrz 2016
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 12, 2016 5:30 pm   

ile ludzi tyle pomysłów. Osobiście mam trochę do czynienia ze sportem, podstawa to systematyczność, nie ważne czy to będzie bieganie, ćwiczenia w domu, czy sama dieta. Warto skupić się na swoim planie i realizować go nie tylko przez miesiąc, czy dwa. Efekty przyjdą na pewno, ale efekt "jojo" jest znacznie gorszy.
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Sro Paź 12, 2016 7:54 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
nisia1988 

Dołączyła: 21 Mar 2015
Posty: 43
Skąd: Lodz
Wysłany: Pon Paź 31, 2016 10:29 pm   

Ewa Chodakowska program sukces :) nic dodac nic ujac :) :) :smile:
 
 
_Bella_ 


Dołączyła: 27 Paź 2015
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 01, 2016 10:40 am   

nisia1988 napisał/a:
Ewa Chodakowska program sukces :) nic dodac nic ujac :) :) :smile:


Jakieś konkretne filmiki na youtube? :smile:
Proszę podeślijcie coś, bo muszę zacząć :roll:
_________________
 
 
karolinawag 


Dołączyła: 03 Lis 2016
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 11, 2016 5:29 pm   

Ćwiczenia mogą być ciężkie dla osób zaczynających ćwiczyć, warto zmienić nawyki żywieniowe i zacząć systematycznie ćwiczyć, nie koniecznie tak ciężko :)

usunięty podpis z reklamą i linkiem. Dorotka_
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Sro Gru 21, 2016 9:48 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fasola 

Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Warszzawa
Wysłany: Sro Lis 16, 2016 4:18 pm   

A ja chodzę na basen i ćwiczę we wodzie. Do tego robię ćwiczenia na pośladki i brzuch. Zmieniłam też dietę, jem dużo warzyw i owoców, pije więcej wody mineralnej i nie opycham się słodyczami.
 
 
cally 

Dołączyła: 25 Lis 2016
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Lis 25, 2016 12:12 pm   

Słuchajcie, mi udało się schudnąć ponad 3 kg w 2 miesiące rezygnując z cukru! Nie słodzę herbaty, nie piję słodkich napoi, czuję się lepiej, naprawdę polecam. Białe pieczywo zamieniłam na czarne i efekty są widoczne.
 
 
camomila 

Dołączyła: 30 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sro Gru 28, 2016 1:48 pm   

najlepsza jest gimnastyka,ćwiczenia i zdrowe jedzenie, nie polecam drastycznych diet bo sama złapałam po nich tylko potworne zaparcia, dobrze że minęły po Dicopegu 10g, bo czułam się okropnie
 
 
olalalala 

Dołączyła: 13 Gru 2016
Posty: 9
Skąd: internet
Wysłany: Pią Gru 30, 2016 9:16 am   

Zdecydowanie najlepsze co może być to zdrowy tryb życia, ograniczyć słodycze, więcej się ruszać. Po prostu być w ruchu i nie mówię tu o ciężkich godzinach na siłowni, ale np autobus zamienić na rower lub spacer. Powinno pomóc, a potem to już tylko wyrabiamy mięśnie :D
 
 
trotelka 

Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob Sty 14, 2017 9:08 am   

Do koleżanki wyżej, niestety nie do końca tak to działa, ale racja to co napisałaś to dobry początek :)
 
 
ingacal 

Wiek: 25
Dołączyła: 20 Sty 2017
Posty: 7
Skąd: wrocław
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pią Sty 20, 2017 7:33 pm   

Duże znaczenie ma genetyka i budowa. Mi niestety tłuszczyk odkłada się na brzuchu, więc na pewno będzie mi trudniej osiągnąć idealny brzuszek. Nie podaję się, zaczęłam ćwiczyć i jestem na diecie. Już po miesiącu widzę pierwsze efekty :) :evil:
 
 
gospodarczelodz 

Wiek: 43
Dołączyła: 17 Lut 2017
Posty: 4
Skąd: Poznania Łodzi
Ostrzeżeń:
 2/3/7
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 7:47 pm   

Ja polecam zakup karnetu na 1 rok do przodu, bo to motywuje, gdyż wydaliśmy już pieniądze na to. Karnet możecie opłacać co miesiąc. Polecam

usunięto podpis z reklamą. Dorotka_
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Pią Lut 17, 2017 8:28 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
coffeelover9608 

Dołączyła: 22 Lut 2017
Posty: 4
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Lut 22, 2017 9:38 am   

Polecam ćwiczenia z Mel B najlepiej 30 dniowe wyzwanie, przyjemnie się ćwiczy i efekty super :D
 
 
prochniccy 

Dołączyła: 21 Sie 2018
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 25, 2018 9:18 pm   

Oj dziewczyny, zazdroszczę efektów!
 
 
mlekoo55 

Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Ostrzeżeń:
 4/3/7
Wysłany: Pią Lis 16, 2018 11:30 am   

Super wskazówki jak można w prosty sposób zgubić bruszek w dzisiejszych czasach, to się ceni ! :)
_________________
Ludzie są gorsi od najokrutniejszych zwierząt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

sala weselna łódź

dekoracja światłem łódź

videofilmowanie łódź

www.foto-sobieraj.com.pl