Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
"Pelikan" sala weselna i hotel Aleksandrów Łódzki
Autor Wiadomość
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Sty 26, 2011 7:04 pm   "Pelikan" sala weselna i hotel Aleksandrów Łódzki

Witam wszystkich
Jestem nowa na tym forum, planujemy swoje wesele na przyszły rok:) Oglądaliśmy przez ostatnie dni kilka sal ale ta spodobała nam się najbardziej. Szczególnie to że jest pokój dla pary młodej oraz śliczny rolls royce w cenie. Nie znalazłam niestety żadnych opinii na forum. Czy ktoś coś może słyszał o nich? Jakie jedzenie, obsługa itp? Sala jest nowa i wywarła na nas szczególne wrażenie swoim eleganckim i ciepłym klimatem oraz pięknymi kryształowymi żyrandolami :) Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje, bo nie możemy się zdecydować.
Ostatnio zmieniony przez Mac-erson Czw Mar 10, 2011 4:42 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Mar 08, 2011 5:52 pm   

Witaj!
Sala nie ma żadnych opinii bo jest nowa i nie odbyło się na niej jeszcze żadne wesele! Pierwsze ma być pod koniec kwietnia a kolejne w czerwcu- tego roku.
My też byliśmy oglądać tę salę i jest naprawdę rewelacyjna i cena przyzwoita- wiadomo chcą nagonić klientów.
Myślę że bedą się starać! ;)
Musimy czekać cierpliwie co do opinii. Też jestem ciekawa jak to będzie. A na kiedy planujecie ślub?
Pozdrawiam
 
 
 
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 12:15 am   

10 marca 2012 :) no będzie trzeba poczekać na opinie choć właścicielka wywarła na nas bardzo dobre wrażenie uprzejma i pomocna kobieta. Co się nam również podoba to to że są otwarci na propozycje i sugestie. Byliśmy z ciekawości na chwilkę w sobotę jak organizowali bal karnawałowy zerknąć z boku jak wygląda organizacja i dekoracja przy 160 osobach i szło to naprawdę sprawnie a przekąski na szwedzkim bufecie wyglądały rewelacyjnie, choć wiadomo to nie wesele za 140 czy 160 zł a 80 zł od osoby, więc na weselu pewnie jest bajecznie :) A wy kiedy macie swoje wesele i na która salę się zdecydowaliście?
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 7:56 am   

My planujemy w sierpniu. Dokładnie 25 :)
Ja bym kilka zmian w menu wprowadziła, ale myślę że nie będzie z tym problemu. Mam taką nadzieję. Co do stołów szwedzkich to wolałabym żeby np owoce czy ciasta były na stołach. Jest to wygodniejsze. A decydujecie się na jakieś dodatkowe atrakcje? Tzn fontanna, barman, lub stół wiejski? Wiesz czy jest możliwość przygotowania samemu stołu wiejskiego?

Mnie podobała się również Victoria ale cenowo wychodzi drożej i na sierpień nie ma już terminów. Reszta sal w Aleksnadrowie ma różne opinie i raczej mniej przychylne. Chciałabym żeby nasze wesele odbyło się w Pelikanie- to odważna decyzja zwłaszcza że nie znamy opinii na temat jedzenia i obsługi, ale mam przeczucie że to dobry wybór.

Z Nami rozmawiał syn właścicieli i tez był bardzo miły, odpowiadał na nasze pytania jakby był naprawdę doświadczony w organizowaniu wesel.
A macie jakąś orkiestrę już?
Podpisaliście umowę?
Widzieliście podświetlenie tej sali?
Bo my mamy isc teraz w sobotę wieczorkiem żeby zobaczyć co i jak :)
 
 
 
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 12:09 pm   

Zastanawiamy się nad orkiestrą, w grę wchodzi kilka i trzeba szybciutko podjąć decyzję. My bierzemy tylko stół wiejski (mama się uparła że musi być) i pokrowce na krzesła. Nie mam naprawdę pojęcia czy można przygotować samemu ale myślę że to kwestia dogadania się z nimi. A co do oświetlenia to widzieliśmy wieczorem i wygląda o niebo lepiej niż w dzień, jest ciepło i przytulnie :) Zdaj relację po sobocie :)
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 8:39 pm   

No przy stole wiejskim jest najlepsza impreza ;) Ale osobiście uważam że krzesła są na tyle ładne że nie potrzeba pokrowców. Tzn ja bym nie brała bo w to miejsce można zrobić cos innego. Teraz w sobote wezmę szpilki żeby zobaczyc czy te płytki nie są zbyt śliskie ;)
A Wy juz podpisaliście umowę?
 
 
 
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 1:03 am   

Tak umowa i decyzja już jest :) Tyle że ślub cywilny....byliście w sobotę?
Pozdrawiam
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 9:07 am   

Tak byliśmy. Dzisiaj idę wpłacić zaliczkę. Będę chciała iść przed tym pierwszym weselem, żeby zobaczyć dekoracje i stoły :)
Teraz problem z orkiestrą... A na ile osob planujecie wesele? I którą opcję cenową bierzecie? Będziecie mieli jeden dzień czy dwa?
Nie wiem czy Pani Wam mówiła że trzeba też decydować się na samochód bo może być na ten week wypożyczony, wiec też trzeba z góry im powiedzieć czy chcecie auto czy nie ;)
 
 
 
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Czw Mar 17, 2011 1:44 pm   

U nas będzie około 120 osób i mamy opcję za 160 zł tyle że może zdrożeć do przyszłego roku o te kilka procent więc nastawiamy się na około 170zł. Samo wesele bez poprawin :) Byliście już podpisać ? Którą orkiestrę wybraliście ?
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Mar 17, 2011 3:11 pm   

U Nas będzie ok 100. Tyle że dwa dni.
Mamy podpisaną umowę, ale Orkiestry nie mamy :(
Może mogłabyś kogoś polecić?
Mój meil agacionek@o2.pl
Odezwij się żeby nie zaśmiecać forum ;)
 
 
 
Andzia86 

Wiek: 33
Dołączyła: 09 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 2:08 pm   

Hej dziewczyny!

Ja też wybrałam tą salę z narzeczonym na wesele - wiosna 2012 r. :super:
I jak wrażenia po podpisaniu umowy? Będzie można wprowadzić jakieś zmiany do menu? Mimo, że uznaliśmy za wielki plus pomysł Sali, że podaje 3 wersje cenowe menu to my i tak chcielibyśmy coś pomiędzy pierwszą a drugą :P No ale zobaczymy, najwyżej zostanie nam się dostosować:)

Generalnie jestem bardzo ciekawa wyglądu sali w pełni wyposażonej i przybranej weselnie bo wiadomo, że takie szczegóły jak zastawa, kwiaty, obrusy, zasłony i ewentualnie pokrowce na krzesła (które na razie też uznaliśmy za zbędne) tworzą całościowy obraz.. Na pewno podejrzymy wystrój przed jakimś weselem, żeby zaspokoić ciekawość :wink:

U nas też będzie ponad 100 osób, więc będę czekała na Wasze relacje - mn. czy goście pomieścili się na parkiecie czy raczej musieli się przenosić na płytki i czy nie były zbyt śliskie (osatnio na sam koniec wesela nad ranem przy żywiołowym piruecie na płytkach znalazlam się na podłodze :confident: )

Pozdrawiam i życzę miłych przygotowań (my także obecnie męczymy się z wyborem orkiestry- orientujecie się czy zmieści się tam 4 - osobowa kapela z całym tym ich sprzętem?? Bo z tego co pamiętam to ta scena chyba nie jest zbyt duża)
 
 
ela_alex 

Wiek: 37
Dołączyła: 18 Mar 2011
Posty: 1
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 1:41 pm   

Witam

Też chcę się wypowiedzieć w kwestii Pelikana :)

Znam ten lokal bo mieszkam niedaleko i również szukam sali na wesele, śmieszy mnie cala konwersacja pomiędzy właścicielem lokalu a właścicielem lokalu. Czytam wypowiedzi agaciorek i marta_26 i najprawdopodobniej są to wypowiedzi właściciela reklamującego w samych superlatywach sale poprzez forum. To nie jest portal plotkarski, ludzie oczekują rzetelnej informacji. Sala ma około 200 metrów kwadratowych, wiec nie wiem jakim cudem właściciel chce tam zmiescicic 160 osob, chyba ze jedni będą siadać do stołów a drudzy wstawać :) ponadto pisanie o innych lokalach jako mających złą opinię (czarny staw, boryna, w dobrym stylu, casa di fiori) jest nie na miejscu, widać wyraźnie że nie chce się on jedynie narażać się sali victoria, która jest po sąsiedzku.

Ponadto, pelikan jako restauracja, ma już kilka ładnych lat i szkoda tylko że do tej pory, nie odbywały się tam żadne znaczące imprezy (ciekawe dlaczego?). Proponuję również porozmawiać z kucharzem, o ile takowy jest tam zatrudniony bo do tej pory, kucharza żadnego tam nie było.

Sala nie wyróżnia się niczym szczególnym, jak na nowo powstały obiekt. Dodając do tego zerowe doświadczenie gastronomiczne (jeżeli nie liczyć wieczorów kawalerskich) ja nie zaryzykuje organizacji tego jednego dnia w moim życiu temu lokalowi.

Następnym razem proponuje pisać tylko prawdziwe informacje,osobom naprawdę zainteresowanym, a nie właścicielom.
 
 
@Mac-erson 
Administrator
forum.wesele-lodz.pl


Wiek: 46
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 323
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 8:19 pm   

Do ela_alex. Przyjrzałem się wątkowi i mogę w 100% stwierdzić, że wypowiadające się w wątku osoby są jak najbardziej wiarygodne i nie są to osoby podstawione przez właściciela sali. Co do Twojej wypowiedzi mam za to uzasadnione przypuszczenie, że działasz w imieniu konkurencji. :kwasny:
 
 
brini88 

Dołączyła: 22 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 1:10 pm   

Do agacionek
I jak wrażenia sali? Udało Ci się zobaczyć jak wyglądają dekoracje ? :wink:
_________________
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 2:51 pm   

Hej dziewczyny!
Czy wiecie kiedy będzie pierwsze wesele?
Bo jestem ciekawa wystroju :)
Pozdrawiam!
 
 
 
MałaMi 


Dołączyła: 14 Kwi 2011
Posty: 355
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 2:20 am   

Skrótowa opinia z mojego dzienniczka:ceny od 160 do 180 zł/os. z możliwością wzrostu o wysokość inflacji na rok 2012. W opcji najdroższej fajne bajery - pokrowce na krzesła w cenie, fontanna czekoladowa, stół wiejski i inne cuda. Sala bardzo ładna, nowa, kiedy tam byłam nie odbywały się tam chyba jeszcze żadne wesela. Menu bogate i dość ciekawe, pokoje dla gości o najwyższym standardzie z tych które odwiedziłam - 55 zł/os. bez śniadania, pokój dla młodych w cenie, 35 miejsc noclegowych. Na sali dużo miejsca, wesele chcieli zrobić min. od 70 osób. Sala łączona - jedzenie i taniec razem, nad miejscem dla młodych monitor do np. prezentacji o tym jak się poznali. 2 tys. zł zaliczki. Ogólnie bardzo ładne miejsce, niedaleko Łodzi (Aleksandrów Łódzki), właściciele prowadzą też hotel i restaurację o tej samej nazwie. Sala była w naszej ścisłej czołówce, ale przeważyła na jej niekorzyść jedna rzecz - brak opinii na temat jedzenia i obsługi na organizowanych tam weselach, gdyż jest to nowa sala. Menedżer kontaktowy i bardzo miły, mały ogródek do dyspozycji gości, parking i niezłe otoczenie. Jeżeli tylko pojawią się jakieś pozytywne opinie o weselach tam, to mega polecam.

BTW: Moim zdaniem dwie osoby wypowiadające się pozytywnie o sali to nie żadna kryptoreklama, ale rzeczy które ja sama bym pisała, gdybym zdecydowała się na tą salę. Podejrzane rzeczywiście jest raczej to co pisze ela_alex - czyżby konkurencja?
Kiedy odwiedzałam ją w marcu mieli już sporo terminów zajętych na 2012, więc nie tylko ja chyba uważam, że to fajne miejsce. Nasz świadek był w restauracji Pelikan lata temu na czyjejś 18-stce i mówił, że było super.
_________________


Mój dzienniczek: http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=13295
Ostatnio zmieniony przez MałaMi Sob Maj 07, 2011 2:21 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 10:15 am   

Ja sie zgadałam ze znajomą która była tam na takim małym weselnym przyjęciu kiedy jeszcze nie było tej dużej sali. Goście byli podobno zachwyceni jedzeniem. Jeżeli ktoś chce sam się przekonać jak jest naprawdę to restauracja w kacie menu ma dania które mają być podawane na weselu :)
Pozdrawiam!
 
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 5:52 am   

Witam,
tez jakiś czas temu oglądałam ta sale i tez zrobiła na mnie dobre wrażenie.. Któraś z dziewczyn pytała wcześniej: czy stół wiejski można zrobić samodzielnie? to z tego co mówił nam syn właścicielki, (bo pewnie to on ma być menagerem sali) to tak tylko na mięsa trzeba miec certyfikaty zeby mieli pewność ze nikogo tym nie potrujemy :-D

[ Dodano: Nie Maj 15, 2011 6:05 am ]
Jeśli znajdziemy w tym tygodniu czas to pojedziemy juz zaklepac termin.. Planujemy połowę sierpnia bądź początek września 2012? Jakie wy macie juz zarezerwowane terminy zebym sobie nadziei niepotrzebnie nie robiła? I podpowiedzcie czy na moment podpisania umowy muszę miec przygotowane cos więcej niż datę? :-D
Ostatnio zmieniony przez Zuza12345 Nie Maj 15, 2011 5:58 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MlodaGaska 

Wiek: 42
Dołączyła: 18 Kwi 2011
Posty: 143
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 10:23 am   

Zuza12345 napisał/a:
I podpowiedzcie czy na moment podpisania umowy muszę miec przygotowane cos więcej niż datę? :-D


Pewnie jeszcze kasę na zaliczkę :D
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Sro Maj 25, 2011 10:34 am   

jutro podpisuje umowe na 11 sierpnia 2012,
macie jakiś fajny zespół na wesele polecić?

[ Dodano: Czw Cze 09, 2011 1:33 pm ]
agacionek napisał/a:
Hej dziewczyny!
Czy wiecie kiedy będzie pierwsze wesele?
Bo jestem ciekawa wystroju :)
Pozdrawiam!


pierwsze wesele ma być w sierpniu takze wtedy bedzie mozna obejrzec ubrana sale

[ Dodano: Sob Cze 11, 2011 2:29 pm ]
mam prosbe do dziewczyn ktore tak jak ja zdecydowaly sie na te sale...
podajcie daty swoich slubów :D
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 12:57 pm   

PROSZE O POMOC I INFORMACJE. Bylismy zobaczyć Pelikana - generalnie wszystko super. mam tylko jedna watpliwośc - co do wielkości sali. Wydaje mi sie, że jest bardzo malo miejsca do tanczenia. Planujemy że będzie ok. 110 osob, boje sie, że nie będzie jak tanczyc. jakie są Wasze odczucia?

[ Dodano: Sro Cze 15, 2011 1:26 pm ]
do Marta_26 - macie wesele 10 marca 2012? w Post...?
 
 
MałaMi 


Dołączyła: 14 Kwi 2011
Posty: 355
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 1:56 pm   

Nie byłam tam na weselu, ale jak oglądałam tą salę, to parkiet rzeczywiście wydawał się dość mały, taki do 80 osób max. na parkiecie moim zdaniem. Ile macie osób "tańczących"?
_________________


Mój dzienniczek: http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=13295
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 2:09 pm   

Trudno przewidziec, musimy policzyc, ale tak nam sie ta sala podoba, że chcemy ograniczyc liczbe gości ze względu na miejsce do tanczenia ;-) Jesli będzie 100, max 110 osob tanczyć będzie pewnie ok. 70. Nie wiem gdzie tam mialby stac stół dla orkiestry (zapomniałam zapytać) i czy podest nie jest za mały (czy zmieszczą się 4 osoby ze sprzętem). Generalnie wszystko jest na tak (takiego bogatego menu i opcji dodatkowych wliczonych w cene za takie pieniadze nie znajde nigdzie :-) , jedyna moja obawa to to czy ludzie nie bedą na siebie wpadac i tańczyc na zmiany... Gdybym miała mieć wesele na powiedzmy 80 osób nie wahałabym się ani chwilę :)
 
 
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 7:52 pm   

Mamy ślub cywilny, zresztą nie należymy do osób wierzących :) Parkiet hmmm faktycznie ten wydzielony nie jest największy ale są płytki na których można tańczyć (sprawdzałam w obcasach i nie jest ślisko) także doliczając płytki powiększa się nam dwukrotnie. Ile wam mówili że może wzrosnąć cena do przyszłego roku ?
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 9:55 pm   

No ja też próbowałam w szpilkach i jest ok. Też mam wątpliwości co do podestu dla orkiestry ale myślę że dadzą radę.
Jak rozmawiałam z właścicielką to mówiła że dla 100 osób jest dużo możliwości ustawienia stołów, więc nie będzie problemu z miejscem do tańczenia.
Stół dla orkiestry ma stać na tej ścianie co jest podeszt. Na wprost wejścia.
Chociaż myślałam czy byłabymożwliwość ustawienia tam stołu dla młodych np :)
Jeżeli chodzi o jedzenie to ostatnio moi znajomi byli tam na komunii i bardzo chwalili. A nie powiem że to moja największa obawa co do tej sali.

P.S. Widziałyście te zasłonki na żywo? Pasują do wnętrza? :razz:
 
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 16, 2011 8:52 am   

Zasłonkami sie nie przejmuje bo wazniejsze jest dla mnie np. jedzenie, oświetlenie, ogolne wrażenie estetyczne niż zasłonki czy serwetki ;-) uważam, że nigdy sie nie znajdzie sali, ktora w 100% spelni oczekiwania mlodych a juz na pewno nie gosci, każdy lubi co innego. Poza tym wlascicielka mowila, ze jest w kontakcie z dekoratorką, która teraz była na jakichs targach w Berlinie i ma jej cos podpowiedziec jesli chodzi o zasłony własnie :-) Nie pamietam, ale chyba jest 6 roznych opcji dekoracji do wyboru (kolorystyka). Widac, ze bardzo sie staraja (ogladalismy inne sale, gdzie maja renome od lat, wiec momentami wlasciciele "robili łaskę", że udzielaja odpowiedzi na pytania). Baaardzo podoba mi sie menu :) Nie sugeruję sie wielkością parkietu jako tak, licze wlasnie tez to miejsce z płytkami, boje sie, że ogólnie będzie za ciasno. Będziemy mieli ok. 105 osób, wiadomo nie wszyscy tańcza. Nie wiem co robic...
P.s. o cenie mowili, że wzrost ok. 10 zł.
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Cze 16, 2011 9:57 pm   

Jasne tylko że takie szczegóły składają się na całe wrażenie estetyczne :cool:
 
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 30, 2011 8:50 pm   

13.08 będzie pierwsze wesele w Pelikanie, byłoby super, gdyby pojawiła się opinia Młodych.
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Sob Lip 30, 2011 1:16 pm   

Ewa_Ewi napisał/a:
13.08 będzie pierwsze wesele w Pelikanie, byłoby super, gdyby pojawiła się opinia Młodych.


a czy ktoś wie/ bądź zna tych mlodych?
miałam iść zobaczyć salę ubrana przynajmniej tak umawiałam się z Panem Konradem ale niestety w soboty pracuje więc nie dam rady..
czy któraś z was sie wybiera?
może jak bedzie miała fotki podzielilaby sie nimi.. :cool:
ps. Pan Konrad pokazywal mi ostatnio nagranie z zabawy karnawalowej jaka mieli w tym roku i nawet nieźle to wszytsko wygladalo i z miejscem do tanca nie bylo problemu.. tylko ja raczej zapale mniej światełek.. teraz juz maja byc te konturowe..

ps2. pisalyście o zasłonkach.... czyżby planowali jakieś zmiany??
 
 
atomooffka 


Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 1476
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sob Sie 06, 2011 7:30 pm   

Witajcie - dopiszę i tu swoją opinię o sali;)

W zasadzie sale są dwie;) mniejsza - to dla mnie jakieś nieporozumienie - zupełnie nie mój klimat - przytłaczająca taka....z salą weselną wg mnie nie ma nic wspólnego. Tańce są na drugiej sali - po schódkach ^^
Podobnież jest możliwość zorganizowania wesela w ogrodzie - może być ciekawie - bo dosyć ładnie;)

Druga sala - duża - chyba na powyżej 100 osób. Ładniutka - i klasyczna w wystroju: beże, brący, wanilia, biel - wygląd - nic do zarzucenia.

Niestety nie wiem jak jedzenie - nie próbowałam;)

cena za talerzyk bodajże 140 pln

ocena w skali 1 do 6: 3 i 4 (mała i duża)
_________________
TOTALNA MAGIA


Mój dzienniczek: http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=13691
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Pią Sie 12, 2011 6:21 pm   

czekam na fotki i wrażenia od tych, którym sie uda jutro obejrzeć salę.. zobaczę może uda mi się wysłać na zwiady mojego przyszłego, bo ja niestety pracuję.. ale za to później urlop... juz odliczam minuty do niego :)
 
 
atomooffka 


Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 1476
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Sie 12, 2011 9:04 pm   

http://pelikan.info.pl/galeria,13,pl.html

zdjecia i info
pozdr
_________________
TOTALNA MAGIA


Mój dzienniczek: http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=13691
 
 
reneikris 

Dołączyła: 15 Sie 2011
Posty: 1
Skąd: aleks
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 10:15 pm   

Witamy
To My jesteśmy tą parą z 13.08. Wcześniej w ferworze przygotowań weselnych niestety nie znaleźlismy czasu aby wyrazic naszą opinię.
Wesele udało się na 150%. Jest nam niezmiernie miło podziękować przede wszystkim Pani Ali włascicielce Pelikana oraz Panu Konradowi, za stworzenie ciepłej rodzinnej atmosfery, pyszną domową kuchnię, rewelacyjną obsługę w trakcie wesela. Bardzo dużym plusem sali jest ogród w który goście mogli odpocząć po szaleństwie na parkiecie. Oświetlenie w ogrodzie dodaje mu romantycznego klimatu. Miłym akcentem były również lampiony wypuszczane po północy. Było z tym wiele zabawy.
Gorąco polceamy.
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 10:22 pm   

Poprosimy o zdjęcia z zabawy ;)
 
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 2:15 pm   

Reneikris, napisz proszę troszke więcej - jak obsługa i jedzenie?
 
 
marta_26 

Wiek: 35
Dołączyła: 26 Sty 2011
Posty: 13
Skąd: Zgierz
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 4:11 pm   

Była może któraś z was oglądać salę w sobotę przed weselem? Jak wyglądały dekoracje "na żywo"? Bo my niestety nie mogliśmy pojechać i zobaczyć.
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Pon Sie 29, 2011 6:28 pm   

była Ewa_Ewi przesłała mi kilka zdjęć, ale na stronie Pelikana sa tez wrzucone już nowe zdjecia.. jesli chodzi o pierwsze opinie musimy poczekac... może reneikres napiszą wiecej :)
a wy kiedy dziewczyny bedziecie mieć wesele?
my z Pączkiem 11-08-2012 :) już niecały rok :?
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sie 29, 2011 10:10 pm   

A my mamy tydzień po Was :) 18.08. 2012 :)
 
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 6:20 pm   

najbliższe wesele w Pelikanie juz w ta sobotę można "odwiedzić salę" do godziny 15.. ja się tym razem wybieram i porobię zdjęcia... a może to wesele którejś z Was??? :hm:
jak ktoś chce niech pisze...
a i Pn Konrad powiedzial, ze za okolo 2 /3 tygodnie bedzie mił filmik promocyjny i bedzie na nim widac jak całość wygląda podczas wesela (tj zastanowione stoly, oświetlenie...)
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 9:22 am   

Super jakbys wrzucila jakies fotki (chyba, ze pojawią się na stronie)? Ja sie tym razem nie wybieram, wiem, ze ma byc kolorystyka ecru z różem, czyli inna od ostatniej.
 
 
vessna 

Dołączyła: 06 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 4:51 pm   

Moje weselicho w Pelikanie dokładnie za miesiąc, więc na pewno podzielę się wrażeniami odnośnie sali. Szkoda, że nie mogę podjechać w tą sobotę, chociaż jeśli chodzi o wystrój to jestem spokojna.
Zuza12345 - wiesz może na ile osób będzie to najbliższe wesele? Bardzo jestem ciekawa ustawienia stołów przy większej liczbie gości niż Pelikan pokazuje na zdjęciach na swojej stronie.
 
 
olenka1986 

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 8:42 pm   

My co prawda mieliśmy wesele w Czarnym Stawie, ale gości przenocowaliśmy w Pelikanie i byli zachwyceni:) mówili, że pokoje śliczne, nowoczesne :) Życzymy powodzenia i udanej zabawy!:)
_________________
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 8:54 pm   

[quote="vessna"]Moje weselicho w Pelikanie dokładnie za miesiąc, więc na pewno podzielę się wrażeniami odnośnie sali. Szkoda, że nie mogę podjechać w tą sobotę, chociaż jeśli chodzi o wystrój to jestem spokojna.


a na ile macie osob impreze? ja bede miec ok. 100 i tez jestem ciekawa jak to będzie w realu wyglądalo... Zastanawaim się tez nad dekoracja - póki co nie ma żadnej nad Parą Młodą (wedle zyczen), ale jak dla mnie Młodzi są wówczas za malo widoczni (biorac pod uwage, że nie ma wydzielonego stolu i zadnej dodatkowej dekoracji). Bedziecie mieli stol wiejski, inne atrakcje? Pozdrawiam, zycze udanej zabawy i czekam na wrażenia po :)
 
 
vessna 

Dołączyła: 06 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 9:54 am   

Obawiam się, że przy moich 120 gościach nawet z dekoracją nad głowami nie będziemy widoczni, bo stoły będą ciasno. Ale co tam, jak ktoś będzie chciał to nas znajdzie ;)
Mnie bardziej martwi miejsce do tańca, trochę chyba daliśmy się zaczarować właścicielom, że sala jest na 150 osób. Mam nadzieję jednak, że to tylko moje wymyślone obawy i wszyscy się będą mogli swobodnie bawić.

Co do dodatkowych atrakcji to my nie mamy - na większości wesel, na których byłam, stół wiejski zostawał prawie nienaruszony, fontannę kiedyś testowałam na targach i i się upaćkałam czekoladą, więc oszczędzę te wszystkie wieczorowe stroje gości;) W cenie menu są lampiony - nie wiem jeszcze jak to ma wyglądać i o co chodzi, ale pewnie będzie fajne ;)

I dzięki dziewczyny za życzonka!
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 10:08 pm   

Ja też mam obawy co do miejsca co tanczenia, ale mam nadzieje, że będzie ok. Daj koniecznie znac ze szczegółami co i jak :) Powodzenia i wszystkiego dobrego :)
 
 
agacionek 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 4:45 pm   

Hej dziewczyny!

I jak z tą dekoracją w sobotę? Była któraś z Was zobaczyć?
Macie zdjęcia? :)
_________________

 
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 04, 2011 3:09 pm   

W najbliższą sobote ma byc duze wesele, na 120 osób. Wybieracie się?
 
 
vessna 

Dołączyła: 06 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 05, 2011 8:53 am   

Ja się wybieram...
bo to moje wesele ;)

Mały update - na 106 osób, niestety przez ostatnie kilka dni nam się goście wykruszali niespodziewanie.

Muszę napisać, że właściciele bardzo cierpliwie znoszą zamieszanie jakie tworzymy w szale ostatnich przygotowań, widać że są "dla nas" i się starają, żeby wszystko było dobrze:)
 
 
Ewa_Ewi 

Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 455
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 05, 2011 10:12 am   

Powodzenia :) życzę, zeby wszystko udało sie pięknie :) Nieśmialo proszę o podzielenie sie uwagami i wrażaniami :)
P.s. na jaka kolorystyke i dekoracje się zdecydowaliscie?
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Sob Paź 08, 2011 10:09 am   

witam ponownie,
dawno mnie nie było na wątku a zatem postaram się umieścić zdjęcia wrześniowego oglądania sali.. obecnie działam na komputerze zastępczym i nie wiem czy to będzie możliwe.

vessnana tamtym weselu były o ile dobrze pamiętam 84 osoby ale z tego co przeczytałam w chwili obecnej już w dniu dzisiejszym sama najlepiej się przekonasz co do pojemności sali dlatego czekamy na relacje :D mam nadzieje ze wszytko się uda..
i od razu chciałabym życzy wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia
:bukiet: :bukiet: :bukiet:


:kwasny: niestety nie mogę załączyć zdjęć, ale jeśli ktoś ma życzenie to poproszę o e mail
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
wesela sala taneczna Łódź

www.foto-sobieraj.com.pl