|
Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim
|
Reklamacje i zwroty. |
Autor |
Wiadomość |
ola88
Żona ;)
Dołączyła: 20 Lip 2009 Posty: 2026 Skąd: Tu i tam ;)
|
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 6:37 pm Reklamacje i zwroty.
|
|
|
Mam do Was pytanie. Może znacie się na prawach konsumenckich.
Otóż kupiliśmy lodówkę, 13 stycznia był odbiór. Ale ciągle była zapakowana, dopiero wczoraj ją podłączyliśmy. I nic a nic nie chłodzi... najprawdopodobniej mamy zepsuty agregat Eh...
Dzisiaj pojechaliśmy do Euro, żeby powiedzieć co i jak. Pan Prezesina nam powiedział, że teraz to możemy tylko na serwis dzwonić... że oni nic tam nie sprawdzą, że tydzień mieliśmy na to...
A jeszcze zdenerwował nas bardzo! Dajemy paragon, a on do nas, że nie mamy podpisanego odbioru ani kto nam to dostarczył... no super. Tylko że jak przywiózł nam Pan lodówkę, to dał kwitek do podpisania, że odebraliśmy lodówkę... a już mieliśmy wypalić, że jeśli nie mamy podpisanego odbioru to może wcale do nas ta lodówka nie dojechała...
Jak zwykle w serwisie nikt nie odbiera... dopiero w poniedziałek ktoś łaskawie odbierze... a później czekać aż serwisant zaszczyci nas wizytą...
Może ktoś wie, jakie jest prawo co do reklamacji? |
_________________ |
|
|
|
|
555
Dołączyła: 02 Lis 2006 Posty: 1486 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 11:03 pm
|
|
|
ola88, oczywiście, że macie prawo do reklamacji a nawet odstąpienia od umowy.. nie dajcie się absolutnie odesłać do serwisu, bo wtedy sprzedający umywa ręce i mogą Wam naprawiać tę lodówkę w nieskończoność.. teraz nie mam za bardzo czasu pisać, ale odezwij się na PW to Ci wyjaśnię, co dokładnie masz zrobić.. |
_________________
|
|
|
|
|
M4rcysi4
Wiek: 34 Dołączyła: 30 Wrz 2008 Posty: 4350 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 10:19 pm
|
|
|
ola88 gdyby nadal było coś nie tak zawsze możesz poradzić się rzecznika praw konsumenta (bezpłatny w urzędzie miasta Bełchatowa w Łodzi może też) nawet przez telefon. |
_________________
|
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 10:35 pm
|
|
|
Ola88, możecie powołać się na art. 4 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:
"Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania." |
_________________
|
|
|
|
|
ola88
Żona ;)
Dołączyła: 20 Lip 2009 Posty: 2026 Skąd: Tu i tam ;)
|
Wysłany: Sro Lut 02, 2011 9:05 pm
|
|
|
Już wszystko załatwione
555, dziękuję za poradę na prv
Poszliśmy drugi raz do sklepu, był inny kierownik. Szkoda że nie ten co ostatnio, bo byśmy ładnie wręczyli pisemko
Powiedzieliśmy jeszcze raz co się dzieje i wyszło na to że sami nam wymienią i kierownik nic nie mówił o żadnych 7 dniach, tylko wypisali, że na ich koszt przyjedzie serwis, serwis przyjechał i wyszło, że nie było płynu do chłodzenia... co bardzo był serwisant zdziwiony, że nie ma tego płynu...
Teraz jeszcze pismo zawieźć, że jednak jest wada i będziemy czekać na nową lodówkę
a tak to dobrze że jest zimno i jest balkon.... |
_________________ |
|
|
|
|
555
Dołączyła: 02 Lis 2006 Posty: 1486 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lut 03, 2011 6:57 pm
|
|
|
ola88 napisał/a: | 555, dziękuję za poradę na prv | polecam się |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
| |
|
|