Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kryszka
Nie Lis 11, 2012 3:01 pm
Plan stołów
Autor Wiadomość
FifthAvenue 


Wiek: 42
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 12:46 pm   Plan sytuacyjny do winietek

Jak rozwiazujecie problem sadzania gosci przy stolach ? Gdzies juz byl watek o tym czy wyznaczac miejsca, czy stawiac male wizytowki, ale bardziej chodzi mi o techniczne rozwiazanie problemu. Jesli wesele jest na przyklad na ponad 100 osob, troche czasu uplynie zanim goscie odnajda swoje miejsca. Wyznaczacie/ wyznaczalyscie do tej roli specjalna osobe, ktora kierowala gosci do odpowiedniej czesci stolu, czy goscie sami sobie jakos radzili ?

Dzisiaj znalazlam cos takiego, plan stolow.... Z jednej strony szalenie mi sie takie rozwiazanie spodobalo, z drugiej zastanawiam sie czy to nie jest juz element "weselnego szalenstwa, przkombinowania..."
Co sadzicie ? Wypada dac gosciom w kopercie z zaproszeniem taki oto plan ? A teraz jak sobie mysle, przeciez wlasciwie to dajac zaproszenia nie wiemy jeszcze KTO przyjdzie i gdzie ewentualnie bedzie siedzial... wiec wobec tego KIEDY i JAK taki plan dac ? Czy moze wydrukowac jakis jeden duzy i umiescic w widocznym miejscu ? Juz sama w koncu nie wiem czy to dobry pomysl czy nie. Ale wyglada ok :-)






edycja tytułu wątku
kryszka
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
Ostatnio zmieniony przez kryszka Pon Wrz 25, 2006 8:38 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pinia_pinia 

Dołączyła: 19 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 1:03 pm   

Ja tablice z planem stołu, oprawioną w piękną ramę ustawię przed stołami, przy wejściu do sali jadalnej. Uważam że jest to niemal niezbęde. Już byłam na weselu gdzie było 120 osób i jeden baaardzo długi stół. Musiałam go całego okrążyć ( wraz z setką innych gości) a okazało się, że mamy miejsce przy samaym wejściu na początku :kwasny: Nawet wchodząc na salę nikt nie wiedział, że miejsca sa przydzielone i na początku był "owczy pęd", żeby zając dobre miesjca. Więc wydaje mi się, że lepiej poinformować gości przy rozdawaniu zaproszeń, że miejsca będą przydzielone.
 
 
FifthAvenue 


Wiek: 42
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 1:05 pm   

Jest to jakies rozwiazanie z taka tablica.... tylko tutaj z kolei boje sie, ze zrobi sie zbiorowisko ludzi i bedzie to wygladalo podobnie jak u mnie na studiach jak caly rok w jednaj malej gablotce chcial sprawdzic swoje oceny z egzaminu :-)
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
Lucky 

Wiek: 36
Dołączyła: 07 Lis 2005
Posty: 748
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 1:06 pm   

A mi sie nie podoba taki pomysł :?
Nie chce narzucac swoim gościom gdzie maja siedzieć i według jakich wskazówek maja sie kierować, aby przypadkiem nie popsuć mojej uroczystości :?
Także w moim przypadku nie bedzie nawet winietek na stołach, niech siadaja tak jak im wygodnie i kto gdzie chce :lol:

Ale jesli ktoś sie zdecyduje na taki pomysł, to wydaje mi sie ze umieszczenie dużej tablicy informacyjnej nie jest najlepszym pomysłem 8) ja bym sie czuła jak w jakims muzeum, albo gdzies gdzie trzeba sie trzymac szlaku :? jak dla mnie za bardzo rygorystyczne, nie czułabym sie swobodnie 8)
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 1:57 pm   

U nas miała być taka tablica przy wejściu do sali w holu. Ale w końcu doszłam do wniosku, że przy 70 osobach sobie poradzą i znajdą swoje miejsca. W końcu goście przyjeżdżają dużo wcześniej niż Młodzi to mają czas na zapoznanie się z usadzeeniem, noi nie zapominajmy, że rodzice Młodych też są wtedy na miejscu. :)

Do zaproszeń na pewno bym nie dawała, bo lista gości może zmieniać się do ostatniej chwili. A jak komuś się nie spodoba sąsiad to jeszcze gotów nie przyjść. ;)
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
FifthAvenue 


Wiek: 42
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 2:20 pm   

kryszka napisał/a:

A jak komuś się nie spodoba sąsiad to jeszcze gotów nie przyjść. ;)


O tym nie pomyslalam, a to przeciez wazne :-) hehe
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
bajeczka 


Wiek: 39
Dołączyła: 04 Mar 2005
Posty: 940
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 8:17 pm   

Ja miałam winietki na stołach bez planu ogólnego i 80 osób w mig znalazło swoje miejsca :)
_________________


Życzę miłego dnia i pozdrawiam Cię gorąco Gość :)
 
 
 
sylwia 


Wiek: 38
Dołączyła: 16 Lut 2006
Posty: 507
Skąd: Toruń
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 9:40 pm   

Nie podoba mi się pomysł żeby stawiać kartki gdzie kto ma siedzieć byłam na takim weselu i był to niewypał,gościom to się nie spodobało i do 22 prawie nie było zabawy każdy był wkurzony,ja i mój K. też bo siedzieliśmy naprzeciwoko jedej pary która nam nie odpowiadała,dziewczyna była już mężatka ale kiedyś doprowadziła do tego,że rozstaliśmy się na miesiąc,wieć jak widać towarzystwo można nie dopasować
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 10:10 pm   

Bierzemy pod uwagę winietki, choć zdecydowani nie jesteśmy.
Znamy swoich gości (co do sztuki) bardzo dobrze i wiemy "kto z kim" może siedzieć, a kto nie.
Nie chcemy, żeby :
1) goście moi i goście Szreka siedzieli osobno
2) z racji dużej liczebnej dysproporcji (85 moich i 35 Zielonego) gdzieś nam "pogineli" na sali.

Mamy nawet pewien plan logistyczno-strategiczny - ale czasu dużo, więc się zobaczy.

Pamiętam jedno wesele(ze strony Zielonego) : elegancki lokal, piękne stoły i winietki. Tylko całkowicie spaprana sprawa przez Młodych. Teściowa była podpisana panieńskim nazwiskiem, Szreku też jej panieńskim nazwiskiem, a ja miałam tą samą winietkę co Zielony. Na początku było całkowite zamieszanie - czy to aby o nas chodzi :roll:
Ostatnio zmieniony przez fiona83 Wto Sie 15, 2006 10:11 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 10:26 pm   

Wątek już zaczął zbaczać z tematu, więc został połączony z wątkiem o winietkach. Zresztą w nim także jest dyskusja o problemie poinformowania gości o rozsadzeniu.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Sie 17, 2006 9:08 am   

5th, ja myślę o przygotowaniu takiego planu i wręczeniu go osobom, które będą kierować gości do właściwego stolika - może mogliby to być świadkowie, rodzeństwo... Ale na pewno nie jako dodatek do zaproszeń (które moim zdaniem nie powinno być informatorem weselnym) ani tablica przy wejściu (efekt, który opisałaś jest bardzo prawdopodobny i mało pożądany) ;)
_________________
chez alma |
 
 
FifthAvenue 


Wiek: 42
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Czw Sie 17, 2006 10:44 am   

O ! i to ma sens. Bardzo dobre rozwiazanie. Tez chyba tak to rozwiazemy. 2 osoby powinny wystarczyc do kierowania ruchem przedweselnym, zeby byla pelna jasnosc, dostana dobry plan i (mam nadzieje) zamieszania nie bedzie :-)
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Sie 17, 2006 11:21 am   

Tak, po jednej z każdej rodziny - żeby znały gości i szybciutko wskazywały im właściwe stoły.
_________________
chez alma |
 
 
Pusiak 
- Dyktator


Wiek: 38
Dołączyła: 15 Lut 2005
Posty: 3311
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 25, 2006 11:32 am   

U nas było około 120 osób i były winietki, ale nie było ani planu, ani osób wskazujących miejsca :) Sami szybko sie poznajdywali :)
_________________

 
 
 
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Wrz 25, 2006 1:27 pm   

Dziewczynki-a robiłyście plan sytuacyjny do winietek??? jaki?
 
 
imbrulka 


Wiek: 42
Dołączyła: 12 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Wrz 25, 2006 1:42 pm   

Grubcia, u nas takiego planu nie było. Mieliśmy małe wesele - 43 osoby, więc każdy szybko odnalazł swoje miejsce. "Szukających miejsc" w ogóle było mało, bo nasi najbliżsi (siostry, szwagier) wiedzieli, że będą siedzieli blisko nas, rodzice też wiedzieli wcześniej o swoich miejscach więc nie było żadnego problemu.
Hmmm.., ale przy weselu np. na 120 osób taki plan mógłby się przydać :D
_________________
Nasz Najpiekniejszy Dzień 29.07.2006
 
 
Żaneta 
Jestem mamusią

Wiek: 35
Dołączyła: 17 Lip 2005
Posty: 925
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 1:59 pm   

Planu nie mieliśmy,ale winietki byly i wszystkim się to podobalo
_________________
 
 
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:19 pm   

ponawiam prosbe o umieszczanie wzorów planów sytuacyjnych!!! :lol:
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 4:17 pm   

Grubcia, ja widziałam takie plany w Starym Folwarku, ale nie wkleję Ci tu żadnego zdjęcia, bo nie mam. Była to po prostu plansza, na której zaznczone były stoliki, a przy każdym lista gości, którzy mają przy nich miejsca.
_________________
chez alma |
 
 
bruni 

Wiek: 41
Dołączyła: 09 Wrz 2006
Posty: 88
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 27, 2006 5:49 pm   

U mnie rodzice pomagali usiasc gosciom i znaleźć sprawnie ich miejsca - znali rozstaw, a jakby zapomnieli w reku mieli karteczke z naszkicowanym prowizorycznie stołem i kolejnoscią w jakiej siedza goscie.
Stół mielismy w kształcie litery U - Zielińscy - Hotel Centrum.
_________________
Pozdrawiam
Bruni
 
 
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Wrz 28, 2006 2:20 pm   

zakupiłam sobie dzis tablicę korkową i na niej przypne pinezkami 5 kartek, bo tyle mamy stołów, formatu A4, na których będą narysowane poszczególne stoły z imionami i nazwiskami siedzących przy nich gosci. kartki przypnę w taki sposób w jaki ustawione są stoły na sali. taki mam pomysł. co o tym sądzicie? :roll: :lol:
 
 
szczako 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Lis 2005
Posty: 2216
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 12:14 am   

planowaliśmy plan sytuacyjny, ale w końcu go nie było.
przy wejściu powiedzieliśmy, że rodzina tu, a znajomi tu. potem jeszcze troszkę wskazywałam miejsca, ale ogólnie nie było problemu. po kilku minutach wszyscy już wiedzieli gdzie siedzą.

taki plan sprawdził się u koleżanki, która miała okrągłe stoły i dużą salę. byłoby bez tego dużo biegania. tym bardziej, że takie "okrąlaki" mają tylko numerki i osoby do danego stołu przypisane siadają jak chcą.
_________________
 
 
Aniadamowicz 

Wiek: 37
Dołączyła: 19 Cze 2006
Posty: 138
Skąd: lodz
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 3:40 pm   Plan

Postanowiłam że na weselu w sali na sztaludze zamieszczę plan rozkładu stołow i gości przy nich siedzących. Ponieważ to ja decyduję według wcześniej przemyślanego planu gdzie mają siedzieć goście i chcę na stole postawic wizytówki imienne, zatem dobrze byłoby uniknąć sytuacji, gdy goście obchodzą stoły kilkakrotnie w poszukiwaniu swojego krzesełka.
Zreszta ułatwi to zdecydowanie rozlokowanie się przy stołach. Przy 80 osobach bez takiego planu może byc bałagan, Zreszta taki plan na sztaludze może byc nie tylko ułatwieniem ale i też informacją, gdzie siedzą rodzice pani i pana młodego, która to jest babcia Jadzia a który i gdzie siedzi dziadek zbyszek.

co o tym sądzicie?


Połączyłam posty do watku już istniejącego.
Ostatnio zmieniony przez mischelle22 Czw Kwi 19, 2007 5:27 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Maja_Kris 


Wiek: 35
Dołączyła: 05 Mar 2007
Posty: 1020
Skąd: Łódż/Kanzas
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 3:43 pm   

a wyobrazilas sobie ten szturm gosci ktorzy sie przepychaja zeby jak najszybciej znalezc sobie miejsce na tej tablicy??
_________________
najszczęśliwsza żona na świecie :)
 
 
kamilcia_1984 


Wiek: 34
Dołączyła: 02 Mar 2007
Posty: 315
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 3:45 pm   

ja miałam podobny pomysł ale chciałam wszystkim dać takie miniaturowe plany.... w formie A4 ..... ja z rodzina spotykam się dość często więc dostarczenie ich to nie będzie problem
_________________
 
 
Maja_Kris 


Wiek: 35
Dołączyła: 05 Mar 2007
Posty: 1020
Skąd: Łódż/Kanzas
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 3:51 pm   

hmmm wiecie co... ja chcialam zrobic winetki ale taki plan na karteczce dostarczonej przy okazji zaproszenia to nawet dobry pomysl! ta tablica tez! niech bedzie! aby tylko bylo oki!
_________________
najszczęśliwsza żona na świecie :)
 
 
Agnieszka19 


Dołączyła: 27 Paź 2006
Posty: 1715
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 3:54 pm   

Ja jak gdzies juz pisałam nie lubie czegoś takiego że mam ustalone miejsce. Wydaje mi się że lepiej jak goście sami sie usadzą. Daltego pomysł z planem raczej u mnie odpada :)
_________________


Nasz dzień 26.04.2008
 
 
 
Hatifnatka 


Wiek: 35
Dołączyła: 10 Mar 2007
Posty: 947
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 6:03 pm   

ja myślę, że u nas, przy 70 osobach bez problemu znajdą swoje winietki bez żadnego planu :)
_________________
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 7:54 pm   

tym bardzej przy moich 40-kilku
poza tym będziemy opracowywać plan usadzania gości z obiema mamami i pewnie skończy się tak, że poprosimy Mamy aby pomogŁy wskazać gościom odpowiednie miejsca
 
 
słonko 
projektant - amator


Wiek: 36
Dołączyła: 19 Kwi 2007
Posty: 2226
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 12:56 pm   

U mnie będą winietki i będzie tablica z planem rozsadzenia gości przed wejściem na salę. A co do zdezorientowanych gości, to zespół będzie informował przyjeżdżających gości, że powinni odnaleźć swoje miejsce na tablicy, zostawić rzeczy jeżeli mają taką potrzebę, a następnie czekać grzecznie na Parę Młodą :D
_________________
 
 
 
justinaa 


Wiek: 36
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 7:13 pm   

u nas były i winietki i plansza i mimo, że część gości zauważyła planszę po tym, jak już znaleźli swoje miejsca to uważam to, że świetny pomysł który dużo gości doceniło
a plansza wyglądała tak:


plan.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 788 raz(y) 17,53 KB

_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
EwaM 


Wiek: 36
Dołączyła: 30 Lip 2007
Posty: 2535
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 8:38 am   

Twoja plansza była ładnie zrobiona, Justinaa.

Mój brat miał w planie zrobić taką planszę, ale w efekcie zabrakło mu czasu. Ale chociaż mieliśmy ponad 140 osób na weselu to nie było problemów z odszukaniem miejsca. Rodzice i świadkowie i trochę my na samym początku pokierowaliśmy w odpowiednie miejsca najbardziej zagubionych gości, a reszta sobie poradziła.
 
 
Weira 


Wiek: 33
Dołączyła: 07 Lis 2008
Posty: 649
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 12:57 pm   

Plansza np. na sztaludze .... świetny pomysł. Tak będzie u nas :)
_________________
 
 
Brinka 


Wiek: 37
Dołączyła: 30 Wrz 2009
Posty: 1360
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pią Lis 27, 2009 7:57 pm   

Dla mnie winietki muszą być. Wesele organizujemy przy okrągłych stołach więc byłoby dużo chodzenia.
Dodatkowo zastanawiam się nad takim planem lub kartkami A4 żeby gościom łatwiej było znaleźć swój stolik.
_________________

Dużo słońca dla Ciebie Gość
 
 
 
Malwina_łódź 


Wiek: 32
Dołączyła: 30 Gru 2007
Posty: 1291
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 29, 2009 11:30 pm   

U nas były winietki, ale planu nie robiliśmy.
Po tym jak mąż wniósł mnie na salę, ustawiliśmy się przy drzwiach, witaliśmy naszych gości i wskazywaliśmy im miejsca. Nie było bałaganu i wszyscy szybko zasiedli na swoich miejscach ;)
_________________

 
 
kakonka 
Ptysia


Wiek: 33
Dołączyła: 18 Lut 2008
Posty: 1805
Skąd: Zgierz/Aleksandrów
Wysłany: Wto Gru 01, 2009 10:41 pm   

Weira napisał/a:
Plansza np. na sztaludze .... świetny pomysł. Tak będzie u nas :)


dokładnie w taki sposób będzie u nas :) przy sztaludze będzie moja siostra, coby pomagać w razie czego :P
_________________
 
 
agulka1989 


Wiek: 29
Dołączyła: 06 Paź 2009
Posty: 2973
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 8:40 pm   Table plan

kochane forumki tak siedzę, przeglądam różne strony i zastanawiam się gdzie mogę zamówić taki plan usadzenia gości... widziałam na jakiejś stronie z zaproszeniami, ale kosztował 450(!) złotych!!! no na to niestety mnie nie stać, a zdolności plastycznych i manualnych to raczej nie mam żeby zrobić sobie coś takiego...
pomóżcie :)



_________________
 
 
kasia_m85 


Wiek: 33
Dołączyła: 29 Paź 2008
Posty: 1343
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 8:46 pm   

agulka1989 ja na targach widziałam te plany w firmie która ma zaproszenia ITD Collection- mieli bardzo ładne i bodajże za 250 zł. Myślę,że spokojnie możesz poczekać do tych targów,na pewno coś będzie,może taniej.Albo poszukaj na allegro- tam tez często są tańsze.
_________________
 
 
agulka1989 


Wiek: 29
Dołączyła: 06 Paź 2009
Posty: 2973
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 8:51 pm   

na allegro patrzyłam-tylko dwie aukcje są.
jedna za 180, druga za 450 złotych...
ta tańsza oczywiście nie za ciekawa, a ta druga... za droga :(

może faktycznie na targach uda nam się coś ładnego znaleźć :)
_________________
 
 
gohnia 


Wiek: 33
Dołączyła: 10 Paź 2008
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 9:04 pm   

O! Jakie ładne!

Też muszę o czymś takim pomyśleć, ale faktycznie dość droga taka impreza :o

Chyba zrobię sama... :trude

[ Dodano: Pon Sty 25, 2010 9:58 pm ]
znalazłam coś takiego

http://www.notatnik.wyjdzzamnie.pl/

Jest tam opcja ustawiania stołów, ale nie wiem w jakiej formie się to drukuje
_________________
 
 
agulka1989 


Wiek: 29
Dołączyła: 06 Paź 2009
Posty: 2973
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 11:02 pm   

gohnia, fajna sprawa, ale po sprawdzeniu okazuje się, że przede wszystkim trzeba zapłacić 38 złotych m.in za dostęp do tej opcji ze stołami...
niby go masz, ale jak chcesz wydrukować to się wyświetla informacja, że opcja jest dostępna w wersji Gold notatnika ;/
_________________
 
 
gohnia 


Wiek: 33
Dołączyła: 10 Paź 2008
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 11:11 pm   

Ja kiedyś, dawno wykupiłam wersję GOLD, ale jeszcze nie próbowałam wydrukować planu stołów. Niestety nie mam drukarki, więc nie wiem nawet w jakiej formie to się drukuje
_________________
 
 
justinaa 


Wiek: 36
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 3:04 pm   

no to fakt, te plany sa koszmarnie drogie :-/
nam na szczescie zrobila kolezanka po znajomosci, bo za 450 zl to chyba jednak bym sie tez nie zdecydowala
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
martitka 


Wiek: 33
Dołączyła: 12 Gru 2008
Posty: 441
Skąd: :-)
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 3:08 pm   

Ja bym zrobiła sama, gdyby był faktycznie potrzebny :) ale u nas było niecałe 60 osób, więc nie było sensu. Fajnie to wygląda, ale w rzeczywistości ktoś, kto to robi na zlecenie bardzo ładne pieniądze na tym zarabia...
 
 
 
gohnia 


Wiek: 33
Dołączyła: 10 Paź 2008
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 4:03 pm   

martitka napisał/a:
w rzeczywistości ktoś, kto to robi na zlecenie bardzo ładne pieniądze na tym zarabia...


Też tak myślę! W sumie materiały to dwa brystole i ozdóbki. Nawet przy wygórowanych cenach 300 zł za sama robociznę biorą :wink:
_________________
 
 
martitka 


Wiek: 33
Dołączyła: 12 Gru 2008
Posty: 441
Skąd: :-)
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 5:25 pm   

Ja bym doliczyła jeszcze ramę, żeby to miało wygląd, albo chociaż antyramę ;) chyba drukarki mają jakieś full wypas, że im żrą tyle tuszu ;) kurcze, jak będę na zwolnieniu to pomyślę, czy by się tym nie zająć :D
 
 
 
gohnia 


Wiek: 33
Dołączyła: 10 Paź 2008
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 5:42 pm   

Rzeczy hand made są w cenie! Jesli tylko ma się zdolności w tym kierunku to warto się zainteresować :wink:
_________________
 
 
martitka 


Wiek: 33
Dołączyła: 12 Gru 2008
Posty: 441
Skąd: :-)
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 11:29 pm   

Jak mi się uda znaleźć czas na moje zainteresowania, to pokażę efekt :) tylko, że to pewnie nie za szybko...
 
 
 
gohnia 


Wiek: 33
Dołączyła: 10 Paź 2008
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 11:34 pm   

martitka napisał/a:
Jak mi się uda znaleźć czas na moje zainteresowania, to pokażę efekt :) tylko, że to pewnie nie za szybko...


Czekam z niecierpliwością na efekty :wink:
_________________
 
 
mjmj2010 

Dołączyła: 17 Sie 2009
Posty: 254
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 7:49 pm   

Dziewczyny a kiedy rozstawia się te winietki no i tę tablicę z ustawieniem stołów ? Przecież stoły sa szykowane w dniu wesela i kto te winietki rozstawia?
Ostatnio zmieniony przez mjmj2010 Pon Lut 08, 2010 7:59 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
wesela sala taneczna Łódź

sala weselna łódź

dekoracja światłem łódź

www.foto-sobieraj.com.pl