Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie utwory podkladacie w filmie?
Autor Wiadomość
lesia 

Wiek: 42
Dołączyła: 26 Lut 2004
Posty: 154
Skąd: lodz
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 7:37 pm   Jakie utwory podkladacie w filmie?

My planujemy :
-Imagine john Lennon
- Romeo and Juliet - Dire straits
- One U2
-When the man loves a woman
_________________
lesia
wedding day 19 06 2004
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 8:53 pm   

My mamy na ścieżce dźwiękowej filmu piosenki, które przypominają nam piękne chwile z naszego narzeczeństwa.
Zrezygnowaliśmy z kilku rockowych utworów (m.in. z ukochanego "Always" Bon Jovi), bo nie pasowały do klimatu filmu.
Na początku mamy "Angels" Williamsa (nie mogło być inaczej! - to absolutnie "nasza" piosenka), na końcu "Love is all around" Wet Wet Wet.
W trakcie filmu wykorzystane są też : "She's got that light" Orange Blue, "Dream a little dream of me" Cass, "Feel" Williams, "I'm still in love with you" No Angels.


P.S. Przy okazji przypominam temat : "Wasza" piosenka
_________________
 
 
Magdzia 


Wiek: 39
Dołączyła: 06 Maj 2004
Posty: 347
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 9:34 pm   

Ja nic nie podkladam bo niecierpie tych wszystkich udziwnien na filmach, latajacych serduszek, zatrzyman kadru itp. :evil: Moj film bedzie prosty, normalny, swojski i naturalny, pokombinuje tylko z montazem zeby nie bylo nudno.
 
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 9:41 pm   

U mnie podkład będzie na pewno przy wstępie, teledyskach i zakończeniu. Ładnie wyglądała muzyka podłożona podczas składania życzeń... u mojej znajomej był np. Phil Collins - świetnie pasowało...

Podobają mi się też wstawki ze "starym filmem"np do muzyki z Va Bank'u
_________________

 
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 9:45 pm   

Właśnie tą resztę utworów mam podłożonych przy składaniu życzeń.
To jest taki półpodkład, bo słychać zarówno muzykę, jak i życzenia i jedno nie przeszkadza drugiemu.
_________________
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 9:48 pm   

Asiek napisał/a:
Właśnie tą resztę utworów mam podłożonych przy składaniu życzeń.
To jest taki półpodkład, bo słychać zarówno muzykę, jak i życzenia i jedno nie przeszkadza drugiemu.


Zgadzam się - muzyka w tle daje takie uzupełnienie, ładne wykończenie.
zresztą nie tylko na filmach z wesel. Ubolewam, że na mojej kamerce nie można podłożyć dźwięku - przydałby się np. podczas filmowania zachodu słońca i takich tam.... 8)
_________________

 
 
 
gosia 

Wiek: 40
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 9:49 pm   

Przy skaładaniu życzen też mam podłozoną scieżke dzwiękową
Na koncu filmu mamy pokazany cały album ze zdjęciami zrobiony u fotografa, tez z podkładem dziekowym :)
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
just_Kate 

Wiek: 41
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 719
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 04, 2004 10:34 pm   

My do końca jeszcze się nie zdecydowaliśmy, ale pomysłem naszego kamerzysty są utwory stare, z charakterem, np. Sinatra... bardzo nam się to spodobało :D głównie dlatego, że ten klimat nam odpowiada.
 
 
filmowiec 
Firma

Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 08, 2004 2:02 pm   

chcialbym miec takich klientow jak MADZIA...
_________________
Marcin vel filmowiec:)
 
 
 
just_Kate 

Wiek: 41
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 719
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 10, 2004 7:16 pm   

filmowiec napisał/a:
chcialbym miec takich klientow jak MADZIA...


Hihi, to było niepoprawne politycznie :wink: Powinieneś napisać, że my wszystkie byłybyśmy wymarzonymi klientkami. :D
 
 
Magdzia 


Wiek: 39
Dołączyła: 06 Maj 2004
Posty: 347
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 11, 2004 2:18 am   

filmowiec napisał/a:
chcialbym miec takich klientow jak MADZIA...



A co, nie lubisz sie napracowac :wink: czy kaprysnych babek :?: :lol:
 
 
 
filmowiec 
Firma

Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 11, 2004 12:10 pm   

wlasciwie to lubie spelniac zyczenia klientow bo wtedy oni sa zadowoleni a wtedy ja tez jestem zadowolony.chociaz nie ukrywam ze prosty film czytaj bez animacji,ktory moze byc oparty o same przenikania i do tego dosc konserwatywna czolowke najbardziej mi sie podoba
_________________
Marcin vel filmowiec:)
 
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Nie Cze 13, 2004 9:27 pm   

filmowiec napisał/a:
wlasciwie to lubie spelniac zyczenia klientow bo wtedy oni sa zadowoleni a wtedy ja tez jestem zadowolony.chociaz nie ukrywam ze prosty film czytaj bez animacji,ktory moze byc oparty o same przenikania i do tego dosc konserwatywna czolowke najbardziej mi sie podoba

:graba:
_________________

 
 
 
filmowiec 
Firma

Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 335
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Cze 13, 2004 10:19 pm   

ale ja nie jestem od tego zeby mi sie podobalo:)ja tu jestem od roboty:)
_________________
Marcin vel filmowiec:)
 
 
 
Kiwax 


Wiek: 43
Dołączyła: 02 Mar 2004
Posty: 324
Skąd: Łódź/Zgierz
Wysłany: Wto Cze 15, 2004 1:14 pm   

Nie myślałam o konkretnych piosenkach. Raczej jakieś wersje instrumentalne. Zdaję się na Roberta z tym całym bałaganem. Jedno jest pewne - żadnych serduszek, gołąbków itp. Jedyne co - to czołówka z kościołem.
_________________
Kiwax zamężny :)
---------------------
 
 
 
nei 


Wiek: 41
Dołączyła: 15 Paź 2003
Posty: 83
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 15, 2004 2:11 pm   

zazyczylismy sobie, aby byla podlozona piosenka lionela richie "say you, say me" i na poczatku tez tak bylo, idealnie pasowalo

ale potem kamerzysta-partacz podlozyl juz samowolnie jakies badziewne marsze weselne i wyszla wiocha... qrcze jak ten palant nadal mnie denerwuje wrrrrrrrrrrrrr
_________________
pozdrawiam
oluś
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Sro Cze 16, 2004 7:37 am   

nei napisał/a:
zazyczylismy sobie, aby byla podlozona piosenka lionela richie "say you, say me" i na poczatku tez tak bylo, idealnie pasowalo

ale potem kamerzysta-partacz podlozyl juz samowolnie jakies badziewne marsze weselne i wyszla wiocha... qrcze jak ten palant nadal mnie denerwuje wrrrrrrrrrrrrr


Odnoszę wrażenie, że miałaś Nei generalnie pecha - film skopany, dj skopany, wódką zajął się ktoś życzliwy.... współczuję :evil:
_________________

 
 
 
pipi 


Wiek: 41
Dołączyła: 11 Lut 2004
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 16, 2004 10:17 am   

Wydaje mi się że Nei miała jeszcze problemy z wiązanką, ale nie wiem czy dobrze pamiętam.

:evil:

Naprawdę gigantyczny pech
 
 
nei 


Wiek: 41
Dołączyła: 15 Paź 2003
Posty: 83
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 16, 2004 10:34 am   

nie, nie wiazanka byla taka jaka sobie wymyslilam i wymarzylam, a z ta wodka to wyszlo, jak wyszlo i teraz wiem czego sie mozna po niektorych spodziewac - zasadniczo to tylko "oni" powinni sie wstydzic, a wodki to i tak bysmy do dzisiaj nie wypili, wiec luzik :lol:
_________________
pozdrawiam
oluś
 
 
marchefka 


Wiek: 41
Dołączyła: 10 Lut 2004
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lip 29, 2004 5:00 pm   

Sam poczatek (czyli napisy, kto z kim sie zeni i dlaczego), to melodyjka z Latajacego Cyrku Monty Pythona.
Potem, podczas prezentacji naszych zdjec z dziecinstwa i mlodosci, jest piosenka Arki Noego "Dobrze, dobrze, bardzo dobrze" (tam jest refren "A najlepiej stworzyl nas" ;) )) )
Podczas pokazywania zdjec z naszych zareczyn, slubu cywilnego i poczatku blogoslawienstwa jest piosenka Hanny Banaszak "W moim magicznym domku" (i w chwili, kiedy na stole widac jedna z naszych kocic, slychac slowa "przedstawie ci Maciej kota").
Kiedy wychodzimy z domu i siadamy do bryczki slychac piosenke Marka Grechuty "Bedziesz moja dama".
Przed kosciolem, kiedy filmowani sa goscie i my - slychac "Plaisir d'Amour"
W zwiazku z tym, ze nasz organista spiewac nie potrafi, podlozylismy "Ave Maria" w wykonaniu Pavarottiego :)
Podczas skladania zyczen slychac w polpodkladzie "Lady in Red", "Blue Eyes", "I've got you under my skin" Sinatry, potem jest "Samba pa ti" Santany.
Kiedy goscie obsypuja nas pieniazkami, slychac "Money, money" Abby
A jak jedziemy bryczka na sale weselna, slychac refren piosenki "Always look on the bright side of life"
No i pozniej, na samym koncu, jak jest zrobiony skrot newsow weselnych, jest piosenka ze Shreka - "All stars"
Nie jest to do konca standardowy zestaw, co uswiadomila nam ku naszemu zdumieniu nasza ulubiona kamerzystka Ola - ale to naprawde pasuje, bo wesele nie jest robione na sztywno, rowno, z bukietem w reku, tylko bardziej na luzie.
marchefka
_________________
Pomarańczowa alternatywa :) a od 1 maja już całkiem mężatka
 
 
pipi 


Wiek: 41
Dołączyła: 11 Lut 2004
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 30, 2004 10:52 am   

Marchefko to ten Twój filmik trochę minut ma :mrgreen: ?
 
 
marchefka 


Wiek: 41
Dołączyła: 10 Lut 2004
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sie 02, 2004 9:51 pm   

Filmik to nie filmik, tylko filmidlo, jesli chodzi o rozmiar :)
Trwa 4 godziny (czyli chyba standard?), ale z samych piosenek wytaj wymienionych nazbieraloby sie moze ze 40 minut :)
marchefka
_________________
Pomarańczowa alternatywa :) a od 1 maja już całkiem mężatka
 
 
Megan 

Dołączyła: 13 Sie 2004
Posty: 52
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Sie 13, 2004 12:42 am   

My podkladamy:
Lady in red - Chris de Burgh
Heaven - B.Adams
Everything I do I do it for U -B. Adams
When a man loves a woman-M. Bolton
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Wto Lut 01, 2005 4:01 pm   

Mam pewniaków :
:arrow: Ronan Keating "When you say nothing at all"
:arrow: Lenny Kravitz "Stand by my woman now"
:arrow: Elton John "Please"


Resztę dopiszę jak znajdę :mrgreen:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Kati Czw Lut 17, 2005 11:09 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
just_Kate 

Wiek: 41
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 719
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 01, 2005 4:23 pm   

A u mnie bardzo ładnie wyszedł teledysk pod "something stupid" duetu Robbiego Williamsa i Nicole Kidman. Poza tym sesję fotogr.-nagraniową - ostatnią, w nocy, przy oświetlonym basenie, mamy do piosenki chyba zespołu Farby. Nie pamiętam tytułu, ale słowa lecą jakoś tak: "Chce tu zostać, i zawsze z tobą być, nawet kiedy jest mi źle..."
Ryczałam przy tym za pierwszym razem, serio... :oops: :wink:
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Wto Lut 01, 2005 4:47 pm   

just_Kate napisał/a:
"Chce tu zostać, i zawsze z tobą być, nawet kiedy jest mi źle..."
Ryczałam przy tym za pierwszym razem, serio... :oops: :wink:


Piosenka ma tytuł "chcę tu zostać" :wink:

Just Kate a jakie jeszcze piosenki podkładaliście?
_________________

 
 
 
just_Kate 

Wiek: 41
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 719
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 01, 2005 4:55 pm   

Kati, powiem szczerze że musiałabym płytkę obejrzeć, nie pamiętam. :?
Poza tym gorzej byłoby z tytułami, jak już wcześniej pisałam, mamy trochę klasyki w podkładach, i w tym to ja się zupełnie nie orientuję. Ale kiedyś (może np. w ferie) wezmę się, i przyłożę specjalnie do tego, co na płycie słychać (oprócz orkiestry oczywiście). :wink:
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Wto Lut 01, 2005 5:09 pm   

Baardzo będę wdzięczna :hm: :graba:
_________________

 
 
 
Pusiak 
- Dyktator


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Lut 2005
Posty: 3311
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 25, 2005 10:50 am   

A u Nas kamerzysta sam dobiera utwory i robi to suuuuuuper :D
_________________

 
 
 
aggna 

Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 319
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Wto Mar 22, 2005 10:56 pm   

Dziewczyny moze mi pomozecie chodzi mi o tytul tej piosenki co jest w podkladzie tego pliku. Cos sie stalo i plik sie nie zalaczyl. szkoda.
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Sro Mar 23, 2005 1:47 pm   

Bo pliku z dźwiękiem nie załączysz :wink:
_________________

 
 
 
gambi 


Wiek: 38
Dołączyła: 05 Sty 2005
Posty: 509
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 23, 2005 3:19 pm   

Ja narazie wymyslilam ze przy prezentacji zdjec bedzie leciala piosenka:
"bo mnie ktos pokochał dziś..."
_________________

Miłego dnia Gość ;)
 
 
 
aggna 

Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 319
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro Mar 23, 2005 11:13 pm   

Ten plik jest na tej stronce www.orangecinema.pl (to jest strona firmy zajmujacej sie videofilmowaniem) trzeba tam kliknac na "filmy" i tam jest ten plik w pierwszym zedzie 2 od gory. Moze ktos sie pofatyguje??I mi pomoze??
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 23, 2005 11:21 pm   

Aggna, jeśli ta piosenka ma słowa to wpisz w google "teksty piosenek" lub "słowa piosenek" - wyskoczą ci stronki na których po tekście można trafić do tytułu i autora. :D
Bo ja za bardzo nie wiem o który filmik ci konkretnie chodzi. :roll:
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
aggna 

Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 319
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Czw Mar 24, 2005 12:16 am   

Probowalam szukac w google i nic z tego nie wyszlo :smut:
Ten plik przedstawia mloda pare i zajmuje 6MB (podspodem pisze)
 
 
ewig 


Dołączyła: 10 Cze 2005
Posty: 244
Skąd: łódzkie
Wysłany: Wto Sie 30, 2005 7:52 am   

My myslimy poki co o :
1.faith hill-there you will be
2.Curtis Stigers- I wonder why
3.Kukulska-Zakochani
Ale mamy jeszcze duzo czasu by podjac decyzje,wiec wszystko moze sie jeszcze zmienic :D
_________________

 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Wto Sie 30, 2005 5:08 pm   

A u nas było


:arrow: Forever Tonight Christian Wunderlich http://www.rogepost.com/n/9803722953
:arrow: Have I told You lately, that I love you Rod Stewart
http://www.rogepost.com/n/1116440675

:arrow: When you say nothing at all Ronan Keating
http://www.rogepost.com/n/9338581831
:arrow: You sang to me Mark Anthony
http://www.rogepost.com/n/1419977776
:arrow: Stumblin' in Smokie & Suzi Quatro
http://www.rogepost.com/n/9605934447
_________________

Ostatnio zmieniony przez Kati Sro Mar 28, 2007 6:55 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
aggna 

Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 319
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 1:40 pm   

Ja planuje dac kamerzyscie plytke z nagranymi utworami z posrod ktorych sam cos wybierze. Co do mnie to ja jestem nie zdecydowana wszystkie piosenki mi sie podobaja.
Tu jest lista podana utworkow:
- Steven Wonder - I Just Want To Say I Love You - ten prawdopodobnie utwor odpadnie chcemy go na pierwszy taniec.
- Chris Deburgh - Lady in Red
- Bajm - Ta sama chwila
- Aerosmith - Angel
-Wet Wet Wet - Love Is All Around
- Sumptuastic - Niebo bez Ciebie
- Kostek Joriadis - Tak bardzo kochac tylko ciebie
- UB40 - Baby I Love Your Way
- Lady Pank - Zawsze tam gdzie Ty - to bedzie na koniec kasety wraz z podziekowaniami dla gosci za przybycie na nasz slub.
Troche duzo utworkow ale napewno kamerzysta cos z tego wybierze :-)
 
 
Pusiak 
- Dyktator


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Lut 2005
Posty: 3311
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 10, 2005 11:11 am   

Zdecydowaliśmy sie jednak troche panu kamerzyście ułatwic zadanie i zaproponowaliśmy coś takiego:
Na początek, ubieranie i błogosławieństwo: It's a new day - Bryan Adams i "Angel" - Lionel Richie
Na ujecia z jazdy bryczką "I'm a beliver" - Eddie Murphy
W trakcie życzeń "Have You ever really loved a woman" - Bryan Adams i "2 become 1" - Spice Girls
Resztę zostawiliśmy jego decyzji i wyszło prześlicznie :)
_________________

 
 
 
Merider 

Wiek: 36
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 2
Skąd: LUBELSKIE
Wysłany: Pią Lut 17, 2006 4:28 pm   Kilka ładnych utworów

Polecam kilka utworów, które można zastosować jako podkład do nagrania.
1. Tomasz żółtko- W letnia noc
2. Uniwerse - Bo to taka piękna miłość
3. Uniwerse - Wolanie przez cisze
4. Marek Grechuta - dni, których nie znamy - Wesele
5. Natasha Thomas - Let me show you (the way)
6. OMD - our house – electricity
7. Terms Of Endearment – Instrumental
8. Werner_Condor- Unchained_ Melody_(Ghost)
9. Celine Dion - I will Always Love You
10. Amy Diamond - Shooting Star
11. Farba - A ja będę twym aniołem
12. Farba - Mam tylko Ciebie
13. farba-spij śnij
14. Urszula Sipińska - To był świat w zupełnie starym stylu
15. Sławek Uniatowski - Kocham Cię
16. Mariah Carey – Hero
17. Zdrowa _Woda -Kocham_ Cię _tak
18. Ana Carolina – Catedral
19. Dream Theatre - Wait For Sleep
 
 
 
AiD 


Dołączyła: 09 Gru 2005
Posty: 123
Skąd: łódzkie
Wysłany: Pią Lut 17, 2006 6:07 pm   

jejku ile u was angielskojezycznych ;)

to moze ja dorzuce kilka polskich propozycji...

Damian Holecki "Weselne dzwony"
Ryszard Rynkowski "?więto"
myslovitz "dla ciebie"
Golec u Orkiestra - Nie ma nic
Zbigniew Wodecki - " Jeden krótki dzień"


mozna
gdy pan mlody się ubiera - Cezary Pazura "Przystojny ejstem..." albo cos w tym stylu ;) ... mozna by tez Lady Pank - "Stacja Warszawa"(...Wszystko byłoby inne gdybyś tu była ja wiem Nie tak trudne i dziwne gdybyś tu była ja wiem )
gdy mloda sie ubiera - Ray Orbison "Pretty woman" :hm: lub Boys - "Jesteś szalona"
_________________
 
 
AgneS_nr1 

Wiek: 42
Dołączyła: 08 Lis 2006
Posty: 11
Skąd: sdcdscddsc
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 10:14 pm   

u mnie na namym poczatku kiedy jest prezentacja kto z kim sie zeni jest
kancelaria -zabiore cie
kiedy panna mloda sie ubiera i pn mlody po nia przyjezdza jest
sumptuastic - bo mam ciebie
w drodze do koscioła
Lech Stawski - a kiedy bedziesz moja zona
podczas składania zyczeń
jan borysewicz - jesli tylko chcesz
zono moja- nie wiem kto to spiewa
w drodze na sale
bedziesz moja dama
w trakcie wyswietlania zdjec
bartek wrona - jedna na milion
podsumowanie wesele
melodia z "benny hill"
podsumowanie wesela jest najlepsze bo w przyspieszonym tempie i jeszcze ta muzyczka
zawsze jak to ogladam to sikam ze smiechu



pomysl na piosenki naszego kamerzysty ale wszystko swietnie pasuje jestesmy bardzo zadowoleni

[ Dodano: Sro Lis 08, 2006 10:19 pm ]
sory nie lech stawski on ma beznadziejne wykonanie ..
na moim dvd ktos inny to wykonuje w zupelnie innej melodii

[ Dodano: Sro Lis 08, 2006 10:30 pm ]
to chyba wykonanie krzysztofa krawczyka bylo ale nie jestem pewna sprawdzam to
_________________
:)
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Czw Lis 09, 2006 7:41 am   

Oglądałam film gdzie na początku było podłożone Love and Mariage (z rodziny Bundych) m- REWELKA :lol:
_________________

 
 
 
Linka 


Wiek: 40
Dołączyła: 29 Mar 2005
Posty: 334
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 09, 2006 8:36 am   

Kati napisał/a:
Oglądałam film gdzie na początku było podłożone Love and Mariage (z rodziny Bundych) m- REWELKA :lol:


Ja też widziałam taki film.
Jakoś nie mogę się zgodzić na REWELK?. :? Mnie się od razu skojarzyło z tym serialem i ze znudzonym Alem siedzącym na kanapie z ręką w ..... no tam gdzie wszyscy wiemy... :lol:
_________________


:)
 
 
AgneS_nr1 

Wiek: 42
Dołączyła: 08 Lis 2006
Posty: 11
Skąd: sdcdscddsc
Wysłany: Czw Lis 09, 2006 10:46 am   

tak to bylo wykonanie krzysztofa krawczyka
_________________
:)
 
 
milcza3j 


Wiek: 34
Dołączyła: 20 Mar 2007
Posty: 9
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Czw Mar 22, 2007 5:38 pm   

:) Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania muzyki pod film...ale cizko mi się zdecydowac...żadna muzyka nie pasuje mi pod czołówke... ale mam jeszcze sporo czasu :)
_________________
 
 
 
Szpilka 

Wiek: 34
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 362
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 3:16 pm   

a ja szukam i szukam i jak juz cos uloze to na drugi dzien juz mi nie pasuje :(
_________________


Buziaki Gość
 
 
Ela_i_Adam 


Dołączyła: 21 Sty 2007
Posty: 860
Skąd: łódź-widzew
Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 7:13 pm   

My zdaliśmy się na naszego kamerzyste który pokazał nam kilka możliwości i wiem ze nam sie podobało i że coś wybraliśmy ale nie pamietam co :( pamietam tylko że pod zakończenie jest Niebieska piosenka :)
_________________

Kocham Cię Adasiu :) 21.07.2007!!!!!!
 
 
martynahehe 

Wiek: 34
Dołączyła: 21 Mar 2007
Posty: 62
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 12:15 am   

hehe moj facet to powiem Wam że strasznie się nudzi jak ogląda te wszystkie kasety ;) bo mówi że smęty chyba mało romantyczny jest ;) ale razem doszliśmy do wnosku że chcielbyśmy aby ten film był zabawny więc samych wolnych nie chcemy.
Moja koleżanka miała jak sie ubierałapiosenke jedna na milon a jej mąż nie wiem jaki to tytuł usp nigdzie nie znajdziesz drugiego takiego jak ja heheh i to było fajne ;) aż mi sie mordka śmiała ;)
a ztych romanycznych to mi się podoba kukulskiej i piaska-"jestes blisko mnie " w sam raz na śłub no i "wielka miłóść"
http://virusek.wrzuta.pl/...tes_blisko_mnie
http://korroner.wrzuta.pl...-_wielka_milosc
buziakiii
a ja się tak rozpisuje a jeszcze nie mam kamerzysty ;) ani fotografa heheh
_________________
Martyna
 
 
elvid_videofilmowanie 
Firma


Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 9:45 am   

martynahehe napisał/a:
hehe moj facet to powiem Wam że strasznie się nudzi jak ogląda te wszystkie kasety ;) bo mówi że smęty chyba mało romantyczny jest ;) ale razem doszliśmy do wnosku że chcielbyśmy aby ten film był zabawny więc samych wolnych nie chcemy.


No właśnie jakoś się tak przyjęło, że pamiątka ślubna to musi być romantyczna. Więcej odwagi, to wkońcu najbardziej radosny dzień w życiu.

Pozdrawiam
Damiano
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
wesela sala taneczna Łódź

dekoracja światłem łódź

www.foto-sobieraj.com.pl