Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
DJ i wodzirej
Autor Wiadomość
sierotka 


Dołączyła: 07 Kwi 2006
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 07, 2007 11:10 am   

Ja mam super dja wodzireja, nazywa się Dariusz Siubdzia i jest z Pabianic. Cena w miarę, otwarty na propozycje, profesjonalista. ;)


_________________
sierotka
 
 
goblin.a 

Dołączyła: 15 Lut 2007
Posty: 3
Skąd: Pabianice
Wysłany: Czw Lut 15, 2007 11:30 am   

witam
rowniez poprosze na priv namiary na sprawdzonych DJ wodzirejow
dzieki
 
 
jacek 
Firma

Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 87
Skąd: łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 2:45 pm   

Jesli moge pomoc to jest dwóch dj -ów z którymi współpracuje jak potrzeba to piszcie priv to wysle namiary pozdrowionka
 
 
MiP 

Wiek: 40
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 11
Skąd: BiałaPodl/Łódź/Wawa
Wysłany: Nie Lut 25, 2007 2:57 pm   I co dalej...

No i mam babo placek...
Nie jestem z Łodzi ani z okolic więc nie orientuję się na rynku usług weselnych. Dobrzy ludziska podrzućcie jakieś namiary na DJ z Łodzi i okolic.
Z góry dziękuję.
 
 
 
simka 

Wiek: 43
Dołączyła: 03 Paź 2006
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 12:18 pm   

A ja mam pytanie ile taki DJ może kosztować? Poszukuję na 6-godzinne przyjęcie i nie mam pojęcia czy się opłaca czy lepiej samemu wstawiać sprzęt grający?
 
 
MiP 

Wiek: 40
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 11
Skąd: BiałaPodl/Łódź/Wawa
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 5:30 pm   

Hej simka>
Z tego co się dowiedziałem nasz DJ wspominał coś o kwocie 800+-. za wesele dokładniej będziemy zorientowani po spotkaniu jakoś w maju.
pozdrawiam i życzę wytrwałości w szukaniu
 
 
 
karla 

Wiek: 38
Dołączyła: 10 Kwi 2007
Posty: 1
Skąd: lodz
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 12:08 am   

mam dja sluchajcie prowadzil moje wesele bez disco polo i dziwnych zabaw ale tradycyjnie i oczepiny i atrakcje i muzyka rozna po prostu wszyscy wybawieni podzwonilam po restauracjach i sie podpytalam ciezko podobno jest ja jestem juz po teraz organizuje slub przyjaciolce i on tez bedzie polecam sprobujcie na maila

Post został zmodyfikowany ze wzgledu na niedozwoloną rekalmę. Prosimy zapoznac się z regulaminem
Pusiak
Ostatnio zmieniony przez Pusiak Nie Maj 27, 2007 9:04 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Elutimo 

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 24, 2007 7:32 pm   Pomocy!!

Witam!
Potrzebuje namiary na DJ-a jakiegos dobrego moje gg to 4563876 prosze o pomoc !!
 
 
 
Aga.k 

Wiek: 32
Dołączyła: 16 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 01, 2007 7:29 pm   

Bardzo proszę o namiary na naprawdę dobrych i sprawdzonych dj/wodzireji
Z góry dzięki
 
 
Aparat 

Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 10:32 am   

Witam
My mieliśmy super DJ pan Darka z Pabianic. Profesjnalista na 1001%. Dobra cena. Byliśmy na 2 weselach które prowadził. Bardzo dobre imprezy a były zupełnie inne. :D :D :D :D :D
Polecam. Ciężko z terminami, ponoc jest b. zajęty.
_________________
Czeski
 
 
kaledonia 


Wiek: 35
Dołączyła: 08 Wrz 2006
Posty: 409
Skąd: już nie Retkinia
Wysłany: Pon Maj 28, 2007 12:06 pm   

Mam andzieję,że to nie będzie potraktowane jako reklama,ale skoro wklejacie linki to i ja wkleję.
Polecam tych dj,zwłaszcza Marka Szwelengrebera.Pracował w radio(a czy teraz pracuje to nie wiem),na mojej studniówce był i było super,byłam też na kilku innych mprezach,które prowadził i polecam :D

Post został zmodyfikowany ze względu na niedozwoloną reklamę.
Pusiak
Ostatnio zmieniony przez Pusiak Pią Cze 29, 2007 2:28 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Petitka 
nareszcie żona:)


Wiek: 34
Dołączyła: 05 Maj 2007
Posty: 1166
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pon Maj 28, 2007 9:37 pm   

Ja też poproszę o namiary na jakichś dobrych i sprawdzonych dj'ów. Niestety polecany przez Was dj Darek ma juz zajęty nasz termin:( Z góry dziękuje i pozdrawiam
_________________

24.05.2008 na zawsze... :wedding:
 
 
 
sanchis 

Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 1
Skąd: Łódź
  Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:24 pm   DJ/Wodzirej na wesele w Łodzi

Witam

Poszukujemy jakiegoś sprawdzonego DJ na wesele na 24 maja 2008.
Jeśli ktoś ma jakiś kontakt to proszę o info na forum albo maila na bsankowski@gmail.com

Pozdrawiam i dziękuję :)

Poprawiłam datę :)
Pusiak
Ostatnio zmieniony przez Pusiak Pią Cze 29, 2007 2:29 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pinktom 

Wiek: 35
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 10
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 11:43 am   

Bardzo prosze o namiary do DJ a zarazem wodzireja na aniaradec@o2.pl
_________________
Planowany termin sierpień 2008 r.
 
 
 
wojtek79 

Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 10:02 pm   Prośba o kontakt na DJ'a wodzireja

Proszę o przesłanie kontaktu na dobrego Dj'a wodzirej. potrzebujemy z moją miłością bardzo pilnie
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez wojtek79 Pon Wrz 03, 2007 10:10 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ania_82_ 

Wiek: 36
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 9:39 pm   

:) Witam
Jestem na etapie poszukiwania sprawdzonego Dj-a , byłabym wdzięczna za pomoc. Proszę o info na maila lub gg

[ Dodano: Nie Wrz 16, 2007 11:21 pm ]
Wielkie dzięki za kontakty :) Pozdrawiam
_________________


Nasza data to 13. 09. 2008
 
 
 
Dorszynka 


Wiek: 31
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 10:27 pm   

Ja rowniez prosze o pomoc w poszukiwaniu dobrego dj'a i wodzireja, jesli znacie takich prosze o kontakt na email lub na priv... :)
_________________
 
 
Magdaa 


Wiek: 34
Dołączyła: 26 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 10:44 am   Proszę....

Ja także proszę o wszelkie namiary na fajnych dj/wodzirejów:)
Również na tych, o których wspominaliście w temacie.
:help: :help: :help: :help: :help:
Byłabym baaaaaaardzo wdzięczna.
Buziaki!
_________________
 
 
agusia25 

Dołączyła: 01 Paź 2007
Posty: 3
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: Pon Paź 01, 2007 11:36 pm   

Proszę o namiary na DJ, którzy Wam się spodobali. Poszukujemy kogoś, kto nie będzie nas męczył różnymi zabawami i przyśpiewkami. Nie chcemy typowego Disco Polo ale muzykę z lat 60-80, przy której każdy będzie mógł się dobrze pobawić.

Wielkie dzięki.
Pozdrawiam.
 
 
pinktom 

Wiek: 35
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 10
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 6:00 pm   

Ja również prosze o namiary na dobrych dj/ wodzirejów najlepiej na adres aniaradec@o2.pl
_________________
Planowany termin sierpień 2008 r.
 
 
 
@Mac-erson 
Administrator
forum.wesele-lodz.pl


Wiek: 45
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 323
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 7:21 pm   

Poproszę Was na priv o namiary na dj-ów z łodzi z wodzirejką (najlepiej jakby miksowali z laptopa) :)
 
 
SlyD 

Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 1
Skąd: lodz
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 10:54 am   

Witam!. Czy ja tez moge prosic o namiary na DJ wodzirej z lodzi i okolic (sdudkiewicz@wp.pl)
Z gory dzikuje?
 
 
 
knajman 

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8
Skąd: Łódź
  Wysłany: Wto Sty 01, 2008 8:17 pm   Witam! Mam dobrego DJ-WODZIREJA!!!!

Nazywa się Roland. Puszcza muzykę z komputera, repertuar na prawdę duży. Zabawia gości, organizuje zabawy i konkursy. Za całonocną imprezę bierze 1600 zł, na prawdę warto. Bardzo dużo cennych informacji na jego stronie dj wodzirej Roland. Polecam obejrzenie zdjęć i zabaw. Pozytywne miny gości i par młodych mówią same za siebie. Grał również na moim weselu.

wykasowany kontakt do DJa - niezgodne z Regulaminem Forum
Sajonara6
Ostatnio zmieniony przez Nie Sty 06, 2008 7:18 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kardamonka 

Dołączyła: 14 Sty 2008
Posty: 2
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pon Sty 14, 2008 2:04 pm   

Poszukuję sprawdzonego dj na sierpień tego roku. Uprzejmie proszę o przesłanie mi na maila namiarów osób godnych polecenia.
Pozdrawiam i dziękuję Monika (kardamonka@gmail.com)
 
 
moniek 

Dołączyła: 27 Lut 2008
Posty: 1
Skąd: Pabianice
  Wysłany: Sro Lut 27, 2008 9:19 pm   dj z Pabianic

:roll: Czy ktoś słyszał może niejakim dj Krzysztofie Szczepaniku (Łódź, Pabianice)???
Ewentualnie proszę o namiary na następujacych panów: Dariusza Siubdzia (dj Darek), Mirosława Cieszyńskiego (dj SIMON) z Pabianic (na mail: monika7833@wp.pl). :D
_________________
Monika
 
 
Olinek 

Wiek: 38
Dołączyła: 10 Sie 2006
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 7:53 pm   

Witam,

Bardzo bym prosiła o namiary na dobrego DJ-wodzireja na priv.

Pozdrowionka.
_________________
url=http://www.waszslub.pl][/url]
 
 
 
papiska 

Wiek: 37
Dołączyła: 14 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: aleksandrów łódzki
Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 8:17 pm   

Witam,

Bardzo bym prosiła o namiary na dobrego DJ-wodzireja :) mój numer gg 1474540 lub na meila papiska.emi@o2.pl
 
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Pon Kwi 21, 2008 11:06 pm   

wykaz DJów, o których byŁa mowa w poszczególnych wątkach forum jest tutaj .Są tam też odnośniki do wŁaściwych wątków. Proszę poczytać a potem kontaktować się na prv z forumowiczami, którzy mieli kontakt z wybranym DJem
 
 
Matuzalem 

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 1:37 pm   

Mi także przydadzą się się namiary na sprawdzonych wodzirejów więc jak takich macie to proszę prześlijcie.
Dzięki serdeczne.
 
 
ales 


Wiek: 35
Dołączyła: 15 Paź 2007
Posty: 72
Skąd: Łódź i Pabianice
Wysłany: Wto Sie 05, 2008 11:19 am   

My chcieliśmy polecić DJ Michała Kwiatkowskiego z Łodzi, który poprowadził nasze wesele w zastępstwie za naszego DJa Marka, który niestety musiał wyjechać. Michał sprawdził się wyśmienicie, a świadczy o tym fakt, że goście zostawili mnóstwo jedzenia bo nie mogli przstać tańczyć, sami byliśmy w szoku :szok: , że tak się bawili. Zainteresowanym chętnie prześlę namiary.
_________________


Miło Cię widzieć Gość :)
 
 
Plebuska 


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Maj 2008
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 10:48 pm   DJ to jest to!!

Osobiscie jestesmy bardzo zadowoleni z DJ poleconego przez restaurację, ktora nam wesele organizowała. Nie było przyspiewek, mielismy krótkie oczepiny, bez żadnych zanujących sytuacji:) No chyba, że nasz śpiew;))) I nie było gorzko gorzka, za co jestem wdzięczna najbardziej!!! Nikt nie fałszował, Pan Piotr grał i nowosci i klasykę. Polecam DJ, a z orkiestry REMEDIUM. Super bawią ludzi:)
 
 
 
Cathee 
Firma

Dołączyła: 19 Sty 2007
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 22, 2008 1:53 pm   

Dołączam się do próśb o namiary na priv na naprawdę sprawdzonego wodzireja który rozbawiłby towarzystwo na poprawinach i poprowadziłby konferansjerkę na weselu z innym zespołem. Dzięki :)
_________________
 
 
 
kasialemke 

Wiek: 35
Dołączyła: 25 Sie 2008
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 25, 2008 3:42 pm   

Również baaaaaaaaaaaaardzo proszę o namiary na dobrych dj-ów. Z góry wszystkim dziękuję.
 
 
Tobik und Daga 

Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 10
Skąd: "UĆ"
Wysłany: Pon Sie 25, 2008 10:39 pm   

Bardzo prosimy o kontakty na priv do DJów- wodzirejów których polecacie. Mile widziane byłyby ceny:)
_________________
 
 
ewka81 

Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 3
Skąd: lodz
Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 6:03 pm   

karla, hej,czy moglabyc podac mi na priv kontakt do swojego DJa? Prosze i z gory dziekuje
 
 
Kociadło 


Wiek: 34
Dołączyła: 17 Lut 2008
Posty: 2269
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 6:13 pm   

ja też proszę o namiary na priva na sprawdzonych djeów :prosze:
_________________
 
 
 
pmp 

Dołączyła: 23 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 10:45 am   

My też poszukujemy DJ na wesele. Zastanawiamy się nad DJ BIZZY, ale brak opinii na forum na jego temat. Prosimy o namiary i opinie na sprawdzonych DJów.

pozdrawiam,
 
 
chomik 

Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 8:42 pm   

prosze o namiar na DJ na wesele z okolic łodzi bardzo pilne moje gg 6875767
 
 
 
12345 

Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 1
Skąd: Pabianice
Wysłany: Czw Paź 02, 2008 11:46 am   NIE POLECAM DJ BIZZY

pmp napisał/a:
My też poszukujemy DJ na wesele. Zastanawiamy się nad DJ BIZZY, ale brak opinii na forum na jego temat. Prosimy o namiary i opinie na sprawdzonych DJów.

pozdrawiam,


Odpusc sobie dj bizzy. mielismy go na weselu i bylismy bardzo rozczarowani. przed weselem ustalil z nami liste piosenek, ktorej nie wzial ze soba i gral co chcial (w wiekszosci wiejskie kawalki); mial zorganizowac konkursy-nie bylo zadnego konkursu ale wodke przeznaczona na nagrody zabral; caly czas sie obzeral zamiast zabawic ludzi; jego"miksowanie" piosenek polegalo na zciszaniu jednaej i wlaczaniu drugiej ( jak nadyskotekach w podstawowce 30 lat temu).poza tym bezprawnie nagrywa wesele i bezczelnie twierdzi, ze bedzie mail co pokazac potencjalnym klientom (chcial sobie zrobic reklame z naszego wesela bez naszej zgody!!!!, to jest niezgodne z prawem i karalne). podsumowujac-przyszedl kompletnie nieprzygotowany do pracy, ale przygotowal sie solidnie, aby zadbac o siebie.Nie polecam absolutnie, bo to ****** i klamca!!!! zaplacilismy mu normalnie- wszystko z umowa bo chceilismy, aby jak najszybciej zniknal nam z oczu!!!



edit: poprawiłam wyświetlanie cytatu
kryszka
Ostatnio zmieniony przez kryszka Czw Paź 02, 2008 11:58 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zwyklaszaramysz 

Wiek: 41
Dołączyła: 22 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 02, 2008 5:28 pm   

Mnie również interesuje jakiś normalny DJ ewentualnie wodzirej!I jeśli ktoś coś wie na temat DJ.Wodzirej Roland chętnie poczytam :)
_________________
kasia
 
 
pmp 

Dołączyła: 23 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pią Paź 03, 2008 7:00 am   Re: NIE POLECAM DJ BIZZY

12345 napisał/a:
pmp napisał/a:
My też poszukujemy DJ na wesele. Zastanawiamy się nad DJ BIZZY, ale brak opinii na forum na jego temat. Prosimy o namiary i opinie na sprawdzonych DJów.

pozdrawiam,


Odpusc sobie dj bizzy. mielismy go na weselu i bylismy bardzo rozczarowani.


Dzięki za odpowiedź. Kurcze jesteśmy w kropce! Wesele w lipcu a Dj-a jak nie było tak niema. Pomóżcie proszę... !! ! Polećcie nam kogoś :zalamany: oto mój nr gg. 5644711
pozdrawiam,



edit: usunęłam niepotrzebną część cytatu
kryszka
Ostatnio zmieniony przez kryszka Pią Paź 03, 2008 8:37 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 8:40 am   

Proponuję poczytać ten dział - znajdziecie tu wiele opinii o dj'ach.
Trzeba tylko włożyć minimum wysiłku, a nie czekać aż coś zostanie podane na tacy bezpośrednio do rączek.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
chomik 

Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 8:16 pm   

A co myslicie na temat Dj Dario czyli Dariusz Piekara z Łodzi albo Dariusza Skrzydłowskiego z Pabianic

[ Dodano: Pon Paź 06, 2008 11:42 am ]
djmikser z piotrkowa MIAL MOZE KTOS TEGO PANA u siebie na weselu?

[ Dodano: Wto Paź 07, 2008 8:43 pm ]
ponawiam pytanie czy ktos wie cos na temat pana dariusza skrzydłowskiego z pabianic gdzy niewiem czy sie na niego zdecydowac bierze 1700 zl wiec troche trzeba sie zastanowic bo przeciez pan kwiatkowski ktory pracuje w radio pogoda bierze 2000 zl prosze o pomoc

[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 12:03 pm ]
a czy Jarosław Skrabek mówi wam to cos pan jest z Piotrkowa Trybunalskiego bierze tylko 1000zl + 300-400 akordeonista i chyba fajna impreske zrobi byl moze ktos na impresce prowadzonej przez niego ?
 
 
 
Ola.P 

Wiek: 36
Dołączyła: 19 Sie 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź/UK
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 9:58 pm   

wioleta napisał/a:
Nie wyobrażam sobie na weselu dj-a, uważa że na weselu powinna grać orkiesta. Dj kojarzy mi się z dyskoteka, a nie ze ślube. Myślę, że starsze osoby nie będą się bawić dobrze, ale młodzież może bawić się świetnie.
Bez względu na to ja będę miała u siebie na weselu orkiestrę i zdania nie zmienię.
Pozdrawiam :D


Ja uważam,ze i przy DJu osoby starsze moga sie swietnie bawic. Przeciez DJ zagra wszystko o cokolwiek sie poprosi.

Tydzien temu oglądałam płytę własnie z DJem i musze przyznac ze wyszło to rewelacyjnie.
My tez przekonalismy sie do Dja. Po pierwsze wlasnie dlatego,ze zagra w sumie wszystko,co bedziemy chcieli. I DJ jest także wodzirejem. No i wiadomo,ze cena za DJa jest prawie o połowę tańsza niż w przypadku orkiestry.
 
 
asiam 

Dołączyła: 11 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Lodz
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 6:27 pm   

Czesc,
Poszukuje dobrego, sprawdzonego dj'a-wodzireja. Bardzo prosze o namiary.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i z gory dziekuje :)

asia.m13@op.pl
 
 
kasiunia83 

Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Paź 23, 2008 5:26 pm   

witam
poszukuje namiarow na dj Dariusza Siubdzia
bardzo pilne!!!
 
 
fragolotta 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: Lodz
Wysłany: Nie Lis 16, 2008 2:36 pm   

Czy ktos zna DJ, ktory moglby zabawic gosci po wlosku, albo po angielsku? U nas polowa rodziny i znajomych bedzie z Italii i nie znaja sie jeszcze z polska strona, wiec potrzebujemy kogos kto bylby w stanie tak poprowadzic impreze, aby sie choc troche zintegrowali...

Z gory dziekuje za odpowiedzi...
 
 
ajulka 


Wiek: 36
Dołączyła: 07 Lis 2008
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 16, 2008 9:08 pm   

Ja również poproszę o namiary na sprawdzonych DJ-ów na priv. Z góry dziękuję i pozdrawiam ciepło!
 
 
 
spuneremila 

Wiek: 32
Dołączyła: 22 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lis 22, 2008 10:08 pm   

witam :)
Poszukujemy jakiegoś sprawdzonego DJ na wesele na 1 sierpnia 2009.
Jeśli ktoś ma jakiś kontakt to proszę o info na priv... albo gg 6583815

z gory dziekuje za pomoc :)
_________________
emila
 
 
 
Aniołek 

Dołączyła: 30 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Gru 30, 2008 10:04 pm   

Ja również poszukuję DJ na weselicho już w czerwcu...

Będę bardzo wdzięczna za namiary

Aniołek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

wesela sala taneczna Łódź

sala weselna łódź

dekoracja światłem łódź

videofilmowanie łódź

www.foto-sobieraj.com.pl