Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki USC?
Autor Wiadomość
Rusałka_Maja 


Dołączyła: 12 Kwi 2012
Posty: 3448
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 7:25 pm   Jaki USC?

Tak nieśmiało zapytam bo jestem zupełnie zielona w temacie dopiero zaczynam drogę przygotowań.. Czy jeśli zameldowani jesteśmy na Widzewie to możemy wziąć ślub np w USC Górna? (mówię na przykład bo jeszcze nie jesteśmy zdecydowani, myślimy też o plenerku)
Ostatnio zmieniony przez Rusałka_Maja Pon Cze 18, 2012 7:26 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aniulka_lp 

Wiek: 34
Dołączyła: 29 Mar 2011
Posty: 42
Skąd: lodz
Wysłany: Pon Cze 25, 2012 10:17 am   

Teraz ślub cywilny możesz brać w każdym urzędzie, nie ma już rejonizacji.
_________________
[/img][/url]
 
 
paspas 

Wiek: 34
Dołączyła: 28 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 28, 2014 12:06 am   

Cześć, mam pytanie zarówno do osób, które organizują swój ślub cywilny, jak i do osób, które ostatnio były na jakimś ślubie cywilnym w Łodzi. ;)

Czy orientujecie się może, w którym urzędzie jest najmilsza i najfajniejsza pani udzielająca ślubów? ;) Taka, która uczyni z tego fajną i ciepłą uroczystość.

Pozdrawiam!
_________________
20.09.2014 <3
 
 
emiiskaa 


Dołączyła: 20 Gru 2013
Posty: 459
Skąd: EZG
Wysłany: Sob Mar 29, 2014 9:16 pm   

ja bym sie chyba na Zgierz zdecydowala, wydaje mi sie jakos najmilej i najladniej :)
 
 
paspas 

Wiek: 34
Dołączyła: 28 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Łódź