Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka wódka na wesele?
Autor Wiadomość
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2004 8:42 pm   jaka wódka na wesele?

Jaką wódką planujecie zakupić lub już kupiliście na swoje wesele?
A może znacie jakieś aktualne promocje? Ja dziś pytałam w Selgrosie. Tam przy zakupie hurtowym można wystapić o zakup wódki w cenie koncesyjnej - 0,5 lok. 1 zł tańsza niż cena detaliczna.

Prosba do moderatorki: Jeśli taki temat już był (myślę, że nie, bo bezskutecznie szukałam), to usuń Asiek ten watek, proszę :)
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
Ostatnio zmieniony przez Asia Pon Sie 16, 2004 8:56 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Magdzia 


Wiek: 38
Dołączyła: 06 Maj 2004
Posty: 347
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2004 8:51 pm   

Ja miala trzy rodzaje:

:arrow: Wyborowa
:arrow: Polska
:arrow: Bols

Wyborowa kupilam bo dawali soki do kazdej butelki, Polska bo ladna butelka i nazwa patriotyczna, a Bols bo byla promacja taniej.
 
 
 
Joasia 


Wiek: 36
Dołączyła: 24 Lip 2004
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2004 9:44 pm   

Ja wlasnie chcialam Polską, Asia nie wiesz moze jaka jest jej cena w Selgrosie ?? ? Albo napisz o jakie sie dowiadywałaś.
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2004 9:49 pm   

Joasia napisał/a:
Ja wlasnie chcialam Polską, Asia nie wiesz moze jaka jest jej cena w Selgrosie ?? ? Albo napisz o jakie sie dowiadywałaś.


Polska - 17,26 zł bez koncesji; 16,40 z koncesją
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
Joasia 


Wiek: 36
Dołączyła: 24 Lip 2004
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2004 9:54 pm   

To sie opłaca bo gdzies w sklepie widziałam ponad 18 zł
Dlaczego to wszystko takie drogie :(
 
 
Megan 

Dołączyła: 12 Sie 2004
Posty: 52
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2004 12:20 am   

My kupilismy Bolsa moj znajomy mial mial znajomego itd. Tak wiec placilismy tylko 12zl za sztuke
 
 
olenka 


Wiek: 40
Dołączyła: 13 Gru 2003
Posty: 457
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2004 12:26 am   

My urzadziliśmy rodzinna degustacje:)

Przetestowane: Alaska, Pałącowa, Weselną, Luksusową, Sobieski

Wybraliśmy Sobieskiego na 98%. Cześc kupujemy po 0,7 czesc po 0,5l. Cos koło 16.70 zł 0,5l
_________________
--------------------------------------------------
--##@@ ślubuję 18 września 2004 @@##--
 
 
pipi 


Wiek: 40
Dołączyła: 11 Lut 2004
Posty: 904
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2004 9:27 am   

U mnie był Maximus kupiony za 20,60 zł w Makro
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2004 10:44 am   

olenka napisał/a:
My urzadziliśmy rodzinna degustacje:)

Przetestowane: Alaska, Pałącowa, Weselną, Luksusową, Sobieski

Wybraliśmy Sobieskiego na 98%. Cześc kupujemy po 0,7 czesc po 0,5l. Cos koło 16.70 zł 0,5l


Oleńko, w tej chwili w Selgrosie Sobieski ma podobną cenę: 16,80zł. Od tej sumy nie ma już zadnych upustów, jeśli kupuje się większą ilość. Czy tam gdzie widziałas po 16,70 są jeszcze jakieś upusty?
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2004 5:09 pm   Re: jaka wódka na wesele?

My mieliśmy Smirnoffa. Kupowaliśmy w sklepie firmowym. Wprawdzie to już ponad rok temu, ale oprócz jakiegoś tam upustu z ceny (nie pamiętam już dokładnie- ile :( ) do każdych 12-stu butelek 0,5 l dostawaliśmy jedną butelkę gratis oraz do każdej butelki kieliszek z logo Smirnoffa.
_________________

 
 
olenka 


Wiek: 40
Dołączyła: 13 Gru 2003
Posty: 457
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2004 11:42 pm   

Asiu wódke załatwia nam mój brat ( w hurtowni) wiec jakiś upuścik bedzie :) poza tym kupujemy tam tez napoje wiec bedzie jeszcze taniej. tak myśle:)
_________________
--------------------------------------------------
--##@@ ślubuję 18 września 2004 @@##--
 
 
leminka 


Wiek: 40
Dołączyła: 19 Cze 2004
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:25 pm   

My bedziemy mieli Finlandie, ale niestety nie pochwalę się ceną gdyż jej nie znam :( To ulubiona wódka mojego Misia [jesli wódka może być ulubiona...], więc nawet nie było zbyt długiej dyskusji nad wyborem... Będzie trochę zwykłej finlandii i trochę żurawinowej.

LEMINKA
_________________
Wielki Dzień 18.09.2004r

 
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:30 pm   

Powiem tylko że Finlandia to jedna z najdroższych ( jeśli nie najdroższa ;) ) z wódek... heh
Ale jakościowo - super. Wódka moim zdaniem "najładodniej przyswajalna"
_________________

 
 
 
leminka 


Wiek: 40
Dołączyła: 19 Cze 2004
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:35 pm   

Kati,
I pewnie dlatego mój Misiu tak się w niej zakochał. he he he Wybrał taką, żeby na drugi dzień nie chorować :)
Moja mama mu chyba za to podziękuje, bo Ona biedna choruje nawet po 1 kieliszku :(

Leminka
_________________
Wielki Dzień 18.09.2004r

 
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:36 pm   

Finlandia w Selgrosie kosztuje ok 30 zł za 0,5 l, natomiast w Eko jest po 36 zł.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:38 pm   

gdybyśmy mogli sobie na to pozwolić to też wzięlibyśmy finlandię...

niestety to za wysoka cena :?
_________________

 
 
 
Magdzia 


Wiek: 38
Dołączyła: 06 Maj 2004
Posty: 347
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:42 pm   

Jest wiele wodek jakosciowo podobnych do Finlandii, a zdecydowanie tanszych, po ktorych napewno sie nie choruje, wiec moim zdaniem nie ma sensu wydawac tyle pieniedzy.
 
 
 
leminka 


Wiek: 40
Dołączyła: 19 Cze 2004
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 4:43 pm   

Kati napisał/a:
gdybyśmy mogli sobie na to pozwolić to też wzięlibyśmy finlandię...

niestety to za wysoka cena :?


Gdybym ja miała za to płacić to też pewnie bysmy takiej nie mieli :( ale będzie to niby "prezent" od moich rodziców [wiem, ze to głupio może zostać odebrane, ale tak jest...] że kupują nam wódkę jaką sobie życzymy. Mój tato też jest smakoszem taj akurat wódki, więc zgodzili się na taki wydatek raczej bez problemowo.
Dodatkowo mój mąz wychodzi z założenia, że wesele ma się tylko raz w życiu i jak można [czyli jeśli mamy taką możlwiość finansową] to trzeba zrobić je na jak najwyższym poziomie. Ja się w to nie wtrącam bo mnie nie stac na takie decyzje :( Mam o tyle szczęscie, że stać na to mojego Misia....

LEMINKA
_________________
Wielki Dzień 18.09.2004r

 
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:00 pm   

Magdzia napisał/a:
Jest wiele wodek jakosciowo podobnych do Finlandii, a zdecydowanie tanszych, po ktorych napewno sie nie choruje, wiec moim zdaniem nie ma sensu wydawac tyle pieniedzy.


Z pewnością masz rację - ja jednak upieram się : nie piłam "lepszej" wódki :twisted:
_________________

 
 
 
just_Kate 

Wiek: 40
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 722
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:02 pm   

My na początku myśleliśmy o Bolsie, ale ostatnio nie najlepiej się po niej czujemy, więc wybraliśmy Pana Tadeusza - jest bardzo dobra i ma śliczną, oszronioną butelkę. Wina - Varna (białe i czerwone) też były w takich oszronionych butelkach więc wszystko bardzo fajnie wyglądało na stołach. :)
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
leminka 


Wiek: 40
Dołączyła: 19 Cze 2004
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:05 pm   

Just_kate,
Dobre okazało się to wino? poza tym, że ładnie wyglądą :)
Jeszcze właśnie zastanawiamy się nad winem i szampanem... i coś nie możemy się zdecydować :(

Ja niestety zbyt mało pijam wódki, więc się nie wypowiem co jest dobre a co nie dobre (nie rozróżniam smaku :( ). Moge tylko później stwierdzić czy umierałam na drugi dzień czy nie i tylko to jest dla mnie wyznacznikiem jakości...

LEMINKA
_________________
Wielki Dzień 18.09.2004r

 
 
 
just_Kate 

Wiek: 40
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 722
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:10 pm   

Leminko - wina były wyśmienite (i dość tanie), pół-słodkie. Po weselu kupiliśmy sobie takie samo winko, bo naprwadę dobre.
:D
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:28 pm   

leminka napisał/a:
Ja niestety zbyt mało pijam wódki, więc się nie wypowiem co jest dobre a co nie dobre (nie rozróżniam smaku :( ).

Ja też.
leminka napisał/a:
Moge tylko później stwierdzić czy umierałam na drugi dzień czy nie i tylko to jest dla mnie wyznacznikiem jakości...

A dla mnie nie - nigdy nie byłam pijana, nie miałam kaca, ani nie umierałam na drugi dzień.
Taki ze mnie "pijak-amator". :wink:
_________________

 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:36 pm   

Cóż dziewczyny... też się nigdy nie upiłam. Jednak moge stwierdzić jaka wódka "wchodzi" - śmiesznie to brzmi lepiej lub gorzej. Heh zaraz wyjdę na jakąś pijaczynę :roll:
Heh
_________________

 
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:52 pm   

Kati napisał/a:
Cóż dziewczyny... też się nigdy nie upiłam. Jednak moge stwierdzić jaka wódka "wchodzi" - śmiesznie to brzmi lepiej lub gorzej. Heh zaraz wyjdę na jakąś pijaczynę :roll:
Heh

Kati, wyszło szydło z worka. :lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 5:54 pm   

Wiedziałam że Asiek nie przepuści hihihi :twisted:
_________________

 
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 6:00 pm   

Kati napisał/a:
Wiedziałam że Asiek nie przepuści hihihi :twisted:

Kati, Tobie - nigdy!

Asiek
_________________

 
 
mmichalina 


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Kwi 2004
Posty: 98
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 6:16 pm   

ja bym chciała Siwuchę ale tez nie wiem ile kosztuje .... na wódkach sie raczej nie znam.... winka, a to co innego!
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 7:02 pm   

mmichalina napisał/a:
ja bym chciała Siwuchę ale tez nie wiem ile kosztuje .... na wódkach sie raczej nie znam.... winka, a to co innego!


Siwucha bardziej pasuje mi (wizualnie, bo smaku nie znam) do wiejskiego stołu - ma taki przaśny wygląd.

Mmichalino, jako znawczyni winek, poleć mi winko półsłodkie i słodkie w rozsądnej cenie :)
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
Megan 

Dołączyła: 12 Sie 2004
Posty: 52
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 7:12 pm   

just_Kate napisał/a:
My na początku myśleliśmy o Bolsie, ale ostatnio nie najlepiej się po niej czujemy, więc wybraliśmy Pana Tadeusza - jest bardzo dobra i ma śliczną, oszronioną butelkę. Wina - Varna (białe i czerwone) też były w takich oszronionych butelkach więc wszystko bardzo fajnie wyglądało na stołach. :)


A gdzie kupowaliscie to wino i ile kosztowalo jesli mozna spytac?
 
 
mmichalina 


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Kwi 2004
Posty: 98
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 8:08 pm   

Ja mam wesele w Soplicowie wiec może i Siwucha by pasowała....
Asia, winko dobre to na przykład Bongeronge. Sa białe i czerwone..... Ostatnio tylko tym sie zapijam.... Jak przypomne sobie inne nazwy to dam Ci znac....
 
 
leminka 


Wiek: 40
Dołączyła: 19 Cze 2004
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 8:25 pm   

Megan napisał/a:
A gdzie kupowaliscie to wino i ile kosztowalo jesli mozna spytac?


Ja tez sie dolaczam do pytania :)




Kati napisał/a:
Cóż dziewczyny... też się nigdy nie upiłam. Jednak moge stwierdzić jaka wódka "wchodzi" - śmiesznie to brzmi lepiej lub gorzej. Heh zaraz wyjdę na jakąś pijaczynę :roll:
Heh


Widze, ze dziewczyny ze mnie tez pijaka zrobily :( no ale co zrobic, zawsze prawda wyjdzie na jaw ;)

P.S.
Just_Kate, mimo wszystko nadal czekam na adres sklepu z tymi pysznymi winami :mrgreen:

LEMINKA
_________________
Wielki Dzień 18.09.2004r

 
 
 
just_Kate 

Wiek: 40
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 722
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:07 pm   

a więc dziewczyny, z tymi trunkami to u nas było tak, że kupiliśmy w sklepie patronackim, chyba to jest Polmosu sklep, na Retkini, na ul. Retkińskiej. I ceny nie były wcale dużo niższe, tylko trochę, i powyżej 700 zł (chyba) dawali 2,5% rabatu :lol: Wódka kosztowała ok. 23 zł/0,5l a wino ok. 15 zł/0,7 (tyle mają chyba wszystkie wina ;) )...
może nie najmniej, ale tyle już wcześniej ustaliliśmy że wydamy. Szampany też tam kupowaliśmy, ok. 10 zł/butelka, ale niestety nie pamiętam jakie...

to wsio... jak się komuś przyda, to super :)
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4845
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:16 pm   

Byłam dzisiaj w sklepie Polmosu na Piłsudskiego przy Kopcińskiego, ale z powodu "przystępności" pań nie zabawiłam tam długo. Pytałam się tylko o "Sobieskiego" i kosztuje 20,60 zł, natomiast mają taką swoją wódkę "Prezydent" robioną z tego samego spirytusu co "Sobieski" i kosztuje 16,60 zł.
Aha, i powiedziano mi że niezależnie od ilości nie udzielają rabatów.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:24 pm   

Kryszko, to znaczy, że "Polmos" jest sporo droższy niż Selgros, bo tam "Sobieski" jest po 16,80zł.
" Prezydent" równiez w innych sklepach nie jest drogi.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4845
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:29 pm   

Tak też mi się właśnie wydawało, że gdzie indziej było dużo taniej. Zapomniałam tylko napisać w tamtym poście o tym wrażeniu. :wink:
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:31 pm   

Dobrze, że napisałaś o cenach w "Polmosie", bo miałam się tam wybrać. Widzę jednak, że nie warto.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
olenka 


Wiek: 40
Dołączyła: 13 Gru 2003
Posty: 457
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:33 pm   

A ja powiem tak. byliśmy w polmosie i tam zakupiliśmy wódke do degustacji:) obsługa tragiczna. A choć dwie flaszki były z jednego spirytusu to smakowały inaczej co nie oznacza dobrze:)

Sobieski nie jest wódka Polmosu prdukowany jest w Starogardzie Gdańskim ze sprytusu sprowadzanego z Californi.

Wiec moze nie wazne sa składniki a receptura:)


ps. A ja se lubie od czasu do czasu strzelic kieliszek czystej 8)
_________________
--------------------------------------------------
--##@@ ślubuję 18 września 2004 @@##--
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4845
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:37 pm   

olenka napisał/a:
Sobieski nie jest wódka Polmosu prdukowany jest w Starogardzie Gdańskim ze sprytusu sprowadzanego z Californi.

Wiec moze nie wazne sa składniki a receptura:)


:roll: Ja się nie znam, ale to babki mi w sklepie powiedziały że jeden i ten sam spiryt.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:40 pm   

wot i probliem hihihi


Moi teściowie też mają z tym kłopot :roll:
Mój tata zastrzegł, że ma nie być Luksusowej bo kiedyś strasznie po niej chorował heh - reszta ujdzie :mrgreen:

Teściowa się upiera przy Maximusie... a ja nie mam zdania - nigdy tej wódki nie piłam
_________________

 
 
 
mmichalina 


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Kwi 2004
Posty: 98
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:50 pm   

Asia, kolejne dobre winko to Carlo Rosso czerwone.... jest mniamusne! Aha, no i winka kalifornijskie są wszytskie dobre ale nie wiem czy możne je u nas ot tak kupić,.....
 
 
olenka 


Wiek: 40
Dołączyła: 13 Gru 2003
Posty: 457
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:51 pm   

A ja z natury lubie wiedziec :D potem moge sie mądrowac 8)

z wódka jest straszna sprawa bo nigdy nie trafi sie w gusta wszystkich gości. Na "degustacji" juli siostra Łosia stwierdziła filozoficznie "Ło tam p trzeci kieliszku wszytkie smakuja jednakowo" Może cos w tym jest:)?
_________________
--------------------------------------------------
--##@@ ślubuję 18 września 2004 @@##--
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:52 pm   

Chyba tak Oleńko :graba:
tylko ten zespół dnia następnego.... :mrgreen:



mmichalina napisał/a:
Asia, kolejne dobre winko to Carlo Rosso czerwone.... jest mniamusne! Aha, no i winka kalifornijskie są wszytskie dobre ale nie wiem czy możne je u nas ot tak kupić,.....


Można - w takim fajnym sklepiku w Galerii Łódzkiej , ale także w prawie każdym hipermarkecie. Nie wiem jak z hurtowniami - gdzie i co...
_________________

 
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4845
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:56 pm   

olenka napisał/a:
A ja z natury lubie wiedziec :D potem moge sie mądrowac 8)

Taaa... tylko kto ma wiedzieć lepiej jeśli nie sprzedawca, jakby nie było powinien być specjalistą w tej dziedzinie. :roll: Widać tak nie jest.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:56 pm   

Kati napisał/a:
wot i probliem hihihi


Moi teściowie też mają z tym kłopot :roll:
Mój tata zastrzegł, że ma nie być Luksusowej bo kiedyś strasznie po niej chorował heh - reszta ujdzie :mrgreen:

Teściowa się upiera przy Maximusie... a ja nie mam zdania - nigdy tej wódki nie piłam


Ile ludzi tyle zdań :D Ostatnio na weselu znajomych była Luksusowa, podobno goście byli zadowoleni (mówił mi o tym gość anie gospodarz, opinia jest wiec obiektywna)

Maximus był na weselu brata mojego M. - też podobno dobry. I ładnie wygląda :D
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
Magdzia 


Wiek: 38
Dołączyła: 06 Maj 2004
Posty: 347
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:57 pm   

mmichalina napisał/a:
winka kalifornijskie są wszytskie dobre ale nie wiem czy możne je u nas ot tak kupić,.....


Mozna, w sklepach winiarskich, makro itp na polce wina swiata.
 
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:57 pm   

Sprzedawca - specjalista... mało takich niestety
_________________

 
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2004 11:58 pm   

mmichalina napisał/a:
Asia, kolejne dobre winko to Carlo Rosso czerwone.... jest mniamusne! Aha, no i winka kalifornijskie są wszytskie dobre ale nie wiem czy możne je u nas ot tak kupić,.....


Carlo kosztuje przeważnie ponad 20 zł - wolałabym trochę tańsze.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
olenka 


Wiek: 40
Dołączyła: 13 Gru 2003
Posty: 457
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 19, 2004 12:00 am   

Kiedys pracowałam w sklepie spozywczym i do szału doprowadzały mnie pytania" A dobre to jest" Boże gdyby taki sprzdawca z monopolowego musiał znac smak wszystkiego co na półkach.....
_________________
--------------------------------------------------
--##@@ ślubuję 18 września 2004 @@##--
 
 
Magdzia 


Wiek: 38
Dołączyła: 06 Maj 2004
Posty: 347
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 19, 2004 12:02 am   

Znac nie musi, ale powinien byc sympatyczny, uprzejmy, umiec doradzic, i nie wpadac w zlosc jak klient prosi o pokazanie juz dziesiatej rzeczy po czy wychodzi z niczym.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

fotograf wesele łódź

wesela sala taneczna Łódź

www.quatro.biz.pl

torty weselne łódź

dekoracja światłem łódź

videofilmowanie łódź

www.foto-sobieraj.com.pl