Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Asiek
Sro Lut 17, 2016 7:24 pm
SPISANIE UMOWY Z WŁAŚCICIELEM SALI
Autor Wiadomość
annette88888 

Wiek: 36
Dołączyła: 26 Maj 2014
Posty: 91
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 10:22 am   SPISANIE UMOWY Z WŁAŚCICIELEM SALI

Witam dziewczyny :)

W najbliższych dniach będziemy podpisywać umowę z salą weselną.
Spisałam najważniejsze rzeczy o które należy spytać i o których należy pamiętać :

1. termin
2. godziny udostępnienia sali (żeby nie okazało się, że goście chcą jeszcze a właściciel przegoni ich np. o 4)
3. godziny ew. poprawin - no my akurat zrezygnowaliśmy z poprawin
4. dania zimne, dania gorące, napoje etc - co zapewnia sala (na razie ilość)
5. do kiedy należy przedstawić menu i jego ew. zmiany - kto udostępnia menu i czy można je modyfikować
6. do kiedy masz podać ostateczną listę gości (bardzo się to przydaje - dobrze begocjować, żeby jak najpóźniej)
7. ilość obsługi na sali (najczęściej zależna od liczby gości)
8. kiedy można zrobić dekoracje (bo czasami sala jest wykorzystywana do ostatniej chwili więc lepiej sobie zagwarantować) - chyba ze dekoracje są w cenie jak u nas
9. osoby do kontaktu - ktoś od spraw kuchni i ktoś od obsługi, żeby to było wyraźnie napisane bo później będziecie szukać!
i bardzo ważne:
ceny! ile za osobę dorosła, ile za dziecko (i wiek), do jakiego wieku dzieci bezpłatne, odpłatność za obsługę wesela - fotograf, kamerzysta, orkiestra/DJ. Ceny z roku na rok się zmieniają i koniecznie trzeba to mieć na piśmie.
10. Jaki procent całej sumy stanowi zadatek (nie więcej niż 20%), kiedy trzeba zapłacić resztę (za zwyczaj 50% przed weselem, resztę po).
11. Menu powinno stanowić załącznik do umowy, ustala się je na ok. 1 miesiąc przed weselem.
6. No i najważniejsze! Czy istnieje ewentualność rezygnacji z usługi, czy zostanie nam zwrócony zadatek i na ile przed weselem możemy to zrobić (w moim wypadku 60 dni).

JEŚLI O CZYMŚ ZAPOMNIAŁAM TO PROSZĘ O UWAGI :)
_________________


Aneta
 
 
Catylyn89 


Wiek: 34
Dołączyła: 03 Kwi 2013
Posty: 1836
Skąd: Krk
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 10:01 pm   

Uczulam o opłatę ZAiKS... Sala weselna musi mieć licencję :wink:
_________________
 
 
alekul89 


Wiek: 35
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1360
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 8:27 am   

annette88888 napisał/a:
A jak to jest z tą opłata ZAiKS?


Tak naprawdę to tego chyba nie wie nikt. Moja sala na pytanie o zaiks odpowiedziała, że opłata należy do organizatora czyli Pary Młodej lub zespołu a nie do sali. Nasz dj powiedział, że sala powinna opłacać raz na rok jakąś kwotę. Każdy próbuje zrzucić na kogoś innego.
_________________


 
 
herbatnik 


Wiek: 34
Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 651
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 10:48 am   

O ZAiKSie jest osobny wątek na forum i jest tam sporo wypowiedzi ;)
Lista chyba już jest wyczerpująca, najważniejsze kwestie na sali to: co jest w cenie, terminy ustaleń i płatności. Od siebie dodałabym jeszcze-co ogólnie zapewnia sala(u nas to były np.: pomieszczenie z lodówkami na alkohol, naczynia i wystrój wiejskiego stołu).
_________________

 
 
annette88888 

Wiek: 36
Dołączyła: 26 Maj 2014
Posty: 91
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 1:58 pm   

No właśnie znalazłam temat o ZAIKS. DZIĘKUJE :)
_________________


Aneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl