Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
alkohol i jedzenie dla orkiestry i kamerzystów
Autor Wiadomość
edys_lu 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lut 2007
Posty: 328
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 3:11 pm   

Jak podpisywalismy umowe z orkiestra to sie spytalismy czy pija alkohol...powiedzieli ze oni nie chca zeby im stawiac butelke...jednak zadecydowalismy ze na stolik (6 os) postawimy jedna butelke, niech sie troche odstersuja a taka garstka im nie zaszkodzi
_________________


Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość
 
 
Marti 

Wiek: 44
Dołączyła: 13 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 9:36 am   

U nas kamerzysta i zespól, czyli w sumie raptem 3 osoby mieli oddzielny stolik na sali. Nie wyobrażam sobie innej opcji jak posiłek taki jak dla gości. Cudowania są dla mnie po prostu niegrzeczne. Taka jest uroda wesela i już. O alkoholu nawet nie przyszło mi do głowy żeby z nimi rozmawiać. Dokładnie nie pamięam, ale chyba wino i flaszkę mieli na stoliku. Flaszki nawet nie ruszyli. Trzeba po prostu decydować się na sprawdzonych i poleconych ludzi. Martwić się czy sie nie upiją? To co to za fachowcy?
 
 
Gabro 

Dołączyła: 15 Mar 2007
Posty: 699
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 10:53 am   

Na naszym weselu zespół i kamerzysta mieli osobny stolik. Alkoholu nie pili. Symboliczną "flaszkę" daliśmy zespołowi po poprawinach.
 
 
magda26 
Żona i mama :)


Wiek: 43
Dołączyła: 26 Lut 2007
Posty: 338
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 11:30 am   

U nas orkiestra też miała osobny stolik. Zapłaciliśmy za niego osobno (60 zł od osoby). W sumie nie musieliśmy zamawiać takiego stolika, po prostu zapytano nas czy chcemy. No ale jak tu nie zamówić??
A jeśli chodzi o alkohol to daliśmy im jedną butelkę na początek - tak symbolicznie. A kamerzysty nie mieliśmy.
_________________


 
 
 
aness 

Dołączyła: 15 Sie 2007
Posty: 81
Skąd: łódź
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 12:21 pm   

my zamawiamy osobny stolik dla orkiestry i kamerzysty , niestety płacimy pełną stawke tak jak za gosci
 
 
=MiLi= 


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 897
Skąd: Rtk, ale z Bałut
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 1:03 pm   

My mieliśmy podobnie :) stolik osobny i płaciliśmy jak za normalnych gości :)
_________________
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Pon Paź 01, 2007 9:35 pm   

u nas stawka za orkiestrę i fotografa byŁa uzależniona od ilości serwowanego im jedzenia. Uznaliśmy, że nie ma co rozdzielać jedzenia na poszczególnych stoŁach i że oni mogliby się poczuć urażeni, że ich stóŁ jest pusty a trafiają na niego tylko ciepŁe posiŁki więc zapŁaciliśmy za nich jak za gości. I nie żaŁujemy - nie zbiednieliśmy od tego
 
 
Olala 
Pani Zona :)


Wiek: 44
Dołączyła: 30 Kwi 2007
Posty: 1410
Skąd: moje miasto
Wysłany: Pon Paź 01, 2007 9:47 pm   

u nas fotograf jest naszym znajomym wiec nie wyobrazam sobie oddzielnego stolu i innego jedzenia. za orkiestre lub DJ tez zaplacimy normalna stawke, w koncu dla nas graja, nie?
_________________


 
 
 
pauluska 


Wiek: 40
Dołączyła: 02 Sty 2008
Posty: 183
Skąd: łódź manchester
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 11:03 pm   jak to jest z ta orkiestra??

Mam pytanko które mnie intryguje??
napewno wiekszość z Was zna na nie odpowiedz wiec proszę o pomoc.

jak to jest?
czy jak zamówie orkiestre to musze (załóżmy tym 4-6 osobom) wykupic talerzyk, czy poprostu one są jakgdyby za free. Tzn właściciel sali stawia im coś na ich stoliku i to jest po prostu z puli gości??

zastanawiam sie ponieważ orkiestra w przerwach też coś je i pije. Jak to u Was wyglądało??
Z jednej strony są w pracy i przy dodatkowych talerzykach rośnie koszt takiej orkiestry, a z drugiej jak możnaby było nic nie postawić??
_________________
Nasz dzień: 02.08.2008

 
 
cosola 
full-time mum


Wiek: 40
Dołączyła: 04 Sty 2007
Posty: 730
Skąd: Łódź/Leicester, UK
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 11:11 pm   

Wydaje mi się że w większości sal płaci się za orkiestrę, kamerzystę i fotografa jak za normalnych gości, ewentualnie połowę stawki. Na pewno nie są za free, bo niby dlaczego sala ma płacić za ich jedzenie a raczej nie zostawia się ich przy pustym stole, bo mogli by kiepsko pracować :)
Dla płacących za wesele nie jest to oczywiście korzystne :kwasny:
_________________
 
 
*lmyszka 
Moderator
EL jak elmyszka :P


Wiek: 40
Dołączyła: 26 Lis 2006
Posty: 2328
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 11:17 pm   

gdzieś taki temat jest ale nie mogę go znaleźć :)

a cenę i czy płaci się wyznacza tylko i wyłącznie sala
_________________
 
 
 
pauluska 


Wiek: 40
Dołączyła: 02 Sty 2008
Posty: 183
Skąd: łódź manchester
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 11:24 pm   

Aha.. kurcze nie zapytałam się jak to jest na mojej sali:(
mam nadzieje że połowa.. inaczej trzeba będzie 4 os zamiast 6os orkiestre:)

ps. wogole o tym kamerzyście to nawet nie pomyślałam..
dzięki za przypomnienie.
_________________
Nasz dzień: 02.08.2008

 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 07, 2008 2:55 pm   

pauluska - przeniosłam Twój wątek do już istniejącego.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Kamil_umed 


Wiek: 39
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 07, 2008 11:22 pm   

W sumie to my też nie wiemy jak to będzie z zapłatą za orkiestrę i kamerzystę ... musimy to jeszcze ustalić! ale jedno jest pewne 3orkiestrantów i 1kamerzysta i wszyscy będą własnymi samochodami - tak nawet mamy w umowie - więc myśle że pić za dużo nie będą - tzn. myślę ze wcale...
 
 
 
Plebuska 


Wiek: 43
Dołączyła: 15 Maj 2008
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 9:26 pm   stolik dla kamerzysty itd

My zrobilismy osobny stolik, na balkonie dla kamerzysty, fotografa, barmana i DJ. Nikt z nich nie chciał alkoholu. Profesjonalisci, są w pracy:) My płaciliśmy połowę stawki za obsługujących wesele ludzi. W kuchni dalismy kelnerom i szefowi kuchni kilka 0,5 Wyborowej. Kwestia dogadania się i kultury tych osób.
 
 
 
anna1984 


Wiek: 40
Dołączyła: 04 Wrz 2006
Posty: 178
Skąd: Pabianice/Łódź
Wysłany: Wto Sie 12, 2008 3:26 pm   

Nasz zespół i fotograf będą mieli osobny stolik. Fotograf na 100% nie będzie pił alkoholu, natomiast nasz zespół powiedział, że pić nie musi, ewentualnie 2 kieliszki na rozluźnienie języka. Tak więc będzie. Na stoliku postawimy im jedną butelkę wódki i jedną wina i ani jednej więcej. To rodzice się uparli, żeby w ogóle dawać muzykom alkohol. My byliśmy zdania, że w końcu oni są w pracy... ale nasze zdanie nie przeszło w tej kwestii.
_________________
Zakochana żona :D


 
 
 
Pamcia 


Wiek: 39
Dołączyła: 13 Lis 2007
Posty: 481
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 13, 2008 9:52 am   

Nasz zespol i kamerzysta mieli alkohol, wodke i wino, ale nawet nie wiem ile...nikt z nich sie napewno nie spil, wszystko poszlo im sprawnie :P mysle ze powinno sie im dawac chociaz jedna butelke, ale wiecej moze byc juz niebezpiecznie...
za to po weselu dostali od nas spora ilosc alkoholu ;)
_________________


Nasza data: 08.08.2008!!
 
 
JacekSz 

Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 14
Skąd: Ozorków
Wysłany: Czw Sie 14, 2008 11:41 am   

Jakieś dziwne podejście mają niektórzy. Gdybym ja nie postawił orkiestrze alkoholu na weselu to bym się chyba ze wstydu spalił. Orkiestra to też ludzie, postawicie wszystkim, a u orkiestry będzie goły stół? Już widzę reakcje gości - chyba sami by wódkę zanieśli orkiestrze. Jeżeli boicie że wam się orkiestra spije - to weźcie taką której jesteście pewni. Myślę że kazdy przyzwoity zespół zna swój umiar pod tym względem...

Co do tematu płatności za orkiestrę i kamerzystę to niestety obawiam się że, trzeba w lokalach płacić za nich - przynajmniej tak było na moim weselu mojego brata
 
 
izunia_82 

Wiek: 41
Dołączyła: 07 Lis 2007
Posty: 1376
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 14, 2008 6:56 pm   

U nas orkiestra będzie miała alkohol na stole, ale też bez przesady, chociaż nie sądzę, żeby się spili. A co do jedzenia dostają wszystko to samo co my, nie zamierzamy na nich szczędzić. Trzymamy się przysłowia "Jak nakarmisz i napoisz orkiestrę tak Wam zagra".
_________________


 
 
styczniówka 

Dołączyła: 03 Cze 2008
Posty: 98
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 5:16 pm   

Nasza orkiestra już przy podpisywaniu umowy powiedziała, że nie pije w pracy. I faktycznie tak jest w praktyce, bo bawiłam się już na dwóch weselach na których grali.
Oczywiście jedzonko dostaną dokładnie takie samo jak reszta gości. A na wynos wódeczkę weselną :]
_________________



 
 
nina82 
Firma

Dołączyła: 16 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Zgierz
Ostrzeżeń:
 2/3/7
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 6:04 am   

U nas zarówno dla orkiestry, fotografa jak i kamerzysty przewidujemy oddzielny stolik. Do jedzonka będą mieli to co my :) no i skoro u nas na stole wódeczka to u nich też :)
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 6:15 am   

Nasz zespół siedział razem z fotografem i kamerzystą. Alkohol był podany, zle wcale nie żałuję :lol:
 
 
mroowi 


Wiek: 41
Dołączyła: 13 Lis 2008
Posty: 24
Skąd: Racibórz/Warszawa
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 5:08 pm   

ja myślę, że kieliszek czy dwa (na obie nogi żeby nie kuleli) w zupełności wystarczy i nie wyobrażam sobie pijanej orkiestry czy kamerzysty !! ! jak to napisały niektóre przedmówczynie: nie dla alkoholu w pracy !! !
_________________
 
 
Sorc 

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Gru 10, 2008 11:21 am   

mysle ze na mojej sali dla orkiesty kamerzysty i fotografa stawka jest taka sama jak i za gosci

flaszeczka tez na pewno sie znajdzie, nie uwazam ze jesli sa w pracy to nie powinni w ogole pic, a na tyle im ufam ze nie martwie sie o to zeby sie spili :)
 
 
Ambrozja 


Dołączyła: 06 Lis 2008
Posty: 1434
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro Gru 10, 2008 6:26 pm   

A u mnie orkiestra będzie oczywiście jadła to samo co my, ale alkoholu zero. Dla mnie w pracy się nie pije. Po skończonym weselu dostaną po butelce weselnej. Co do brania sprawdzonej orkiestry ja niestety takiej nie mam:/ Wzieliśmy tych, którzy nam sie najbardziej spodobali. A z alkoholem wolę dmuchać na zimne;)
_________________
Kobiety są niewolnicami tylko tych, którzy potrafią je mocno trzymać i dogadzać ich kaprysom - Bolesław Prus
 
 
 
kattop 

Dołączyła: 02 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Lodz/ UK
  Wysłany: Pią Gru 11, 2009 8:39 pm   Jedzenie dla obslugi

Dziewczyny,

mam dylemat czy musimy wykupic talerzyk dla kazdej osoby z obslugi?

Tak sobie mysle,ze nikt mi nie daje jesc jak ide do pracy, no ale moze tradycja i obyczaje nakazuja ze sie powinno?

nie wiem czego sie spodziewa np. kamerzysta, Dj, fotograf.

napiszcie jak Wy sobie z tym radzicie?
_________________
 
 
 
szaraczarownica 
zgryźliwy tetryk


Wiek: 39
Dołączyła: 15 Mar 2008
Posty: 1429
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 8:50 pm   

U mnie fotograf i orkiestra byli liczeni jak normalni goście.
Obsługa nie, bo byli razem z salą. Nie wiem jak wygląda sytuacja jak wynajmuje się obsługę osobno.
_________________

 
 
Ambrozja 


Dołączyła: 06 Lis 2008
Posty: 1434
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 9:01 pm   

kattop, nasza orkiestra, kamerzysta i fotografka dostali do jedzenia dokładnie to samo co goście. Nie dostali natomiast ani kropli alkoholu, uważam, że w pracy się nie pije.
_________________
Kobiety są niewolnicami tylko tych, którzy potrafią je mocno trzymać i dogadzać ich kaprysom - Bolesław Prus
 
 
 
martitka 


Wiek: 38
Dołączyła: 12 Gru 2008
Posty: 441
Skąd: :-)
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 9:15 pm   

kattop, obsługę, tak jak szara miałam "z sali", natomiast fotograf i zespół byli liczeni jako "stół techniczny" i płaciliśmy za niego mniej (za gości 160zł/os, za stół techniczny 100zł/os) Nie dostali alkoholu, bo popieram w 100% Ambrozję, natomiast jedzenie mieli normalnie podane - w tym tak samo 4 posiłki ciepłe i tort, jak pozostali goście. Zespół dostał flaszkę na oczepinach (bo sobie wyśpiewali), ale nikt z obsługi nie tknął na weselu alkoholu :)

Mam nadzieję, że to Ci pomogło.

PS. Masz takie samo podejście do żywienia "pracowników", jak mój mąż - on też twierdził, że jemu nikt jeść w pracy nie daje. Mimo wszystko uważam, że wesele to nie jest typowe miejsce pracy :)
 
 
 
kattop 

Dołączyła: 02 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Lodz/ UK
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 10:56 pm   

Hej dziewczyny,

no to razem z moim narzeczonym mnie przeglosowalyscie,

dziekuje bardzo za szybka odowiedz, pewnie ze mi pomoglo!

ale niestety trzeba doliczyc dodatkowe 1000 zl... :? do calego kosztu, moze uda nam sie wynegocjowac 'stol techniczny' z wlascicielami, to fajny pomysl

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzieki.
_________________
 
 
 
Bella 
misiowa żona

Wiek: 40
Dołączyła: 04 Maj 2008
Posty: 849
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 12:47 am   Re: Jedzenie dla obslugi

kattop napisał/a:
Dziewczyny,

mam dylemat czy musimy wykupic talerzyk dla kazdej osoby z obslugi?

Tak sobie mysle,ze nikt mi nie daje jesc jak ide do pracy, no ale moze tradycja i obyczaje nakazuja ze sie powinno?

nie wiem czego sie spodziewa np. kamerzysta, Dj, fotograf.

napiszcie jak Wy sobie z tym radzicie?

powiem szczerze jakoś nie wyobrażam sobie nie zapewnić np kamerzyście, fotografowi czy orkiestrze miejsca przy stole (tzw technicznym) :o Ci ludzie całą noc pracują i starają się na uświetnić nasz wielki dzień i mają przyjść z kanapkami? i zjeść je na stojąco, bo nie będą mieć miejsca przy stole? Myślę, że trzeba się liczyć z takim wydatkiem planując wesele, można ew postarać się wynegocjować z właścicielem sali niższą stawkę, w zamian za np mniejszą ilość przystawek na ich stole.
U nas tzw funkcyjni, mają zapewnione wszystkie posiłki jak normalni goście :wink:
_________________
 
 
kasia_m85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Paź 2008
Posty: 1343
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 10:49 am   

Bella napisał/a:
powiem szczerze jakoś nie wyobrażam sobie nie zapewnić np kamerzyście, fotografowi czy orkiestrze miejsca przy stole (tzw technicznym) :o Ci ludzie całą noc pracują i starają się na uświetnić nasz wielki dzień i mają przyjść z kanapkami? i zjeść je na stojąco, bo nie będą mieć miejsca przy stole? Myślę, że trzeba się liczyć z takim wydatkiem planując wesele, można ew postarać się wynegocjować z właścicielem sali niższą stawkę, w zamian za np mniejszą ilość przystawek na ich stole.
U nas tzw funkcyjni, mają zapewnione wszystkie posiłki jak normalni goście :wink:

Mam identyczne zdanie na ten temat i u nas też tak będzie.
_________________
 
 
agulka1989 


Wiek: 34
Dołączyła: 06 Paź 2009
Posty: 2973
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 6:50 pm   

Bella napisał/a:
nie wyobrażam sobie nie zapewnić np kamerzyście, fotografowi czy orkiestrze miejsca przy stole (tzw technicznym)

mam dokładnie takie samo zdanie. U nas niestety za zespół, kamerzystę i fotografa płaci się pełną stawkę (zespół liczy 5 osób+kamerzysta+ewentualnie fotograf) czyli 7 osób po ok 280 złotych za osobę (wesele z poprawinami)... wychodzi sporo, ale nie potrafiłabym nie dać im jedzenia i picia...Będą mieć na stole dokładnie to samo co inni goście.
_________________
Ostatnio zmieniony przez agulka1989 Sob Gru 12, 2009 6:52 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Gru 16, 2009 7:25 pm   

chyba zreszta bez sensu byloby ryzykowac .... wiecie Polak glodny to Polak zly :P
u nas zespol, kamerzysta i fotograf mieli osobny stolik i normalne dania, teraz nie pamietam, czy placilismy za nich normalna stawke, czy nie, ale mysle, ze zawsze mozna sie dogadac z wlascicielem sali
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Gru 16, 2009 7:40 pm   Re: Jedzenie dla obslugi

kattop napisał/a:
Dziewczyny,

mam dylemat czy musimy wykupic talerzyk dla kazdej osoby z obslugi?[...]

napiszcie jak Wy sobie z tym radzicie?

Kattop - przeniosłam Twój wątek do już istniejącego, przeczytaj proszę wątek od początku.
 
 
Debussy 
pedagog specjalny


Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 1712
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Gru 16, 2009 7:56 pm   

Masz na myśli zespół i kamerzystę?
No pewnie, że kupuję się dla każdego osobno.
Wyobrażasz sobie żeby przez te dziesięć godzin jedli z jednego talerza, albo wcale? :)
_________________
Są tajemnice, które tylko niebo może ostatecznie odkryć...
 
 
Agnieszka19 


Dołączyła: 27 Paź 2006
Posty: 1715
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 10:44 am   

Ja też uważam że zespól i kamerzysta powinni byc traktowanie jak normalnie goście. U nas mieli swoj osobny stolik i dostawali wszystko to co pozostali. My jako młodzi postawilismy im butelke wódki bo uważam że za szczęście młodych trzeba się napić, a a 7 osób jedną flaszką raczej się nie upije :)
_________________


Nasz dzień 26.04.2008
 
 
 
tulipan87 
w pełni rozkwitu...


Wiek: 36
Dołączyła: 29 Sty 2009
Posty: 827
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 5:44 pm   

U nas tez bedzie osobny stolik dla zespolu, kamerzysty oraz fofografa. Zaserwujemy im to co wszystkim gosciom. I flaszeczke tez dostana a jak....A co z nia zrobia to ich problem...
_________________
 
 
aneta0901987 

Wiek: 36
Dołączyła: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Pabianice
Wysłany: Wto Cze 22, 2010 4:25 am   

U mnie też orkiestra zapowiedziała że w pracy nie piją alkoholu.Co mnie bardzo cieszy:)
 
 
chudzielec7 

Wiek: 36
Dołączyła: 06 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Cze 23, 2010 7:05 am   

Muszę przyłączyć się do was, bo również moja orkiestra powiedziała iż alkoholu w pracy nie piją, dobrze to o nich świadczy. Bo w większości przypadkach nie chcą grać bez alkoholu a wtedy niewiadomo co się może wydarzyć
_________________


 
 
martula_87 

Wiek: 36
Dołączyła: 06 Maj 2010
Posty: 833
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 6:56 pm   

U nas będzie oddzielny stolik dla orkiestry,kamerzysty i fotografa.Dostaną wszystkie posiłki tak jak wszyscy goście.A co do wódki na stole technicznym to musimy jeszcze się zastanowic.
_________________

 
 
M4rcysi4 


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Wrz 2008
Posty: 4350
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 2:35 pm   

Cóż u nas bedzie 8 osób przy stoliku osobnym. Uważam ,że jedną flaszkę na cały wieczór można im postawić, jednak moje podejście jest takie ,że kamerzysta pić nie powinien (nie mówię o symbolicznym kieliszku), bo to może źle wpłynąć na jakość filmu. O fotografa się nie martwię teraz są takie stabilizatory obrazu ,że hoho :D A zespół? Ze 3 kielonki na rozluźnienie i wyczucie gości ;)
_________________
 
 
sloneczkoo 


Wiek: 35
Dołączyła: 21 Sie 2008
Posty: 972
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 11:40 pm   

U nas również będzie osobny stolik dla 5 osób... za jedzenie orkiestry, kamerzysty i fotografa nie płacimy ;) mają do jedzenia to co inni goście... wszystkie posiłki łącznie z tortem + flaszeczka na stół i na odchodne ;)

1000zł w kieszonce, że nie trzeba za nich płacić :)
_________________


Dzienniczek -> http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=11584 :D
 
 
 
mikado 

Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 05, 2010 11:01 pm   

w polskiej tradycji biesiadnej utarło się tak, że orkiestra, kamerzysta, i cała ekipa biesiaduje razem z gośćmi weselnymi. Tak to trzeba nazwać. Przecież oni są w pracy!!! I mają za nią płacone. Można im przygotować poczęstunek, bo praca twa kilka godzin, ale nie od razu stawiać im wszystko, łącznie z alko. Może nie będę popularna z takim podejściem, ale tak właśnie myślę.
_________________
 
 
gosista 


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 06, 2010 9:03 am   

Nam właściciel sali powiedział, że dla zespołu, kamerzysty i fotografa zamawia się tylko ciepłe posiłki i ew. jakiś podstawowy talerz przystawek czyli wędlin. Przecież w jakbyśmy mieli gościć ich tak samo jak wszystkich na weselu to tak samo powinniśmy potraktować kelnerów, kucharzy itp oni są przecież w takiej samej pracy jak tamci.
Co do alko to myślę że jedną flaszkę można im postawić co by za nasze zdrowie wypić mogli, w końcu jedną flaszką na całą noc i 5 osób się nie upiją :razz:
_________________

 
 
Kasjopeja 
Firma


Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 06, 2010 10:22 am   

Widzę tu sporo ciekawych opinii.
Osobiście nie grałem jeszcze na weselu, gdzie nie byłoby ciepłych posiłków i zakąsek dla nas (czyli zespołu). Alkoholu może nie być na stole przez całą noc, ale grać 10 - 12 godzin bez normalnego posiłku to niełatwe zadanie.
_________________
Zespół Weselny Kasjopeja
 
 
anooleczka 
Szczęśliwa Żona


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Mar 2010
Posty: 1040
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 12:52 pm   

U nas bedzie osobny stoliczek dla zespolu, kamerzysty, fotografow.
Placimy pelna stawke, bo nie wyobrazam sobie zeby przy tak ciezkiej pracy zjesc np. tylko obiadek i pare zakasek. Oni musza miec sile- zebysmy mogli byc z ich pracy bardzo zadowoleni.
Co do butelki to jeszcze nie wiemy- tu decyzja nalzey do nas. Na pewno dostana w prezencie :)
_________________
 
 
merry 

Wiek: 40
Dołączyła: 16 Sty 2011
Posty: 10
Skąd: łask
Wysłany: Nie Sty 16, 2011 11:57 pm   

na naszym weselu zarówno orkiestra i kamerzysta mieli swój stolik i byli traktowani przez wszystkich jak nasi goście. natomiast na weselu mojej kuzynki orkiestra jak i kamerzysta siedzieli przy pustym stoliku bo uznała ona że towarzystwo jest w pracy i nie musi mieć zastawionego stołu. Więc panowie z orkiestry wyszli do monopolowego i dokładnie pamietam kupili sobie 3 wody Arctic bo nic dziwnego zaschło im w gardle. Na miejscu mojej kuzynki zapadłabym się pod ziemię...
 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 17, 2011 5:30 pm   

U Nas dla orkiestry,fotografa i kamerzysty jest osobny stolik i posiłki normalnie jak i wszyscy goscie dostana.Bylismy na kilku weselach i zawsze byl stolik osobny dla tych osób.To chyba oczywistosc.
 
 
paulinkaaMU 


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Sie 2009
Posty: 1509
Skąd: Pabianice/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 17, 2011 11:53 pm   

CoctailZone napisał/a:
U Nas dla orkiestry,fotografa i kamerzysty jest osobny stolik i posiłki normalnie jak i wszyscy goscie dostana

u nas tak samo
_________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl