Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
alkohol i jedzenie dla orkiestry i kamerzystów
Autor Wiadomość
cammillka 

Dołączyła: 12 Paź 2011
Posty: 95
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 4:59 pm   

Dla mnie to też oczywistość. Osobny stolik, wszystkie posiłki jak u gości. Jedna butelka 0,5l wódki na cały stolik.
 
 
 
ewa.krzys 


Dołączyła: 17 Lut 2011
Posty: 2643
Skąd: z niedaleka
Wysłany: Sro Paź 19, 2011 7:36 am   

Oczywiście, że obsługa, tj. kamerzysta, fotograf i zespół, mają podane takie same posiłki jak pozostali goście, ale wódki na stół stawiać nie chcę - przecież oni są w pracy. Po weselu dostaną alkohol, ale nie w trakcie.
_________________


 
 
kasia8713 

Dołączyła: 09 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Pabianice
Wysłany: Pią Lis 04, 2011 6:21 pm   

I bardzo słusznie, u mnie orkiestra nie piła natomiast kamerzysta pokazał na co go stać, więcej czasu spędził na paleniu papierosów na tarasie niż kręceniu. Więc lepiej nie dawać im alkoholu.
 
 
 
paulalinka 


Dołączyła: 08 Kwi 2010
Posty: 39
Skąd: łódzkie
Wysłany: Pią Lis 18, 2011 7:45 am   

Byłam na takim weselu, gdzie kamerzysta siedział przy stole i tylko czasem coś nagrał. Kiedy dosiadłam się na chwilę do orkiestry żeby poprosić o dedykację, zasugerowałam kamerzyście żeby trochę więcej filmował. Odparł "że nic się ciekawego nie dzieje". Ehhh...
_________________
Pozdrawiam cieplutko Gość
 
 
cammillka 

Dołączyła: 12 Paź 2011
Posty: 95
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 03, 2011 10:45 pm   

paulalinka napisał/a:
Byłam na takim weselu, gdzie kamerzysta siedział przy stole i tylko czasem coś nagrał. Kiedy dosiadłam się na chwilę do orkiestry żeby poprosić o dedykację, zasugerowałam kamerzyście żeby trochę więcej filmował. Odparł "że nic się ciekawego nie dzieje". Ehhh...


omg... ale masakra.
 
 
 
Karolina1984 

Wiek: 33
Dołączyła: 21 Wrz 2011
Posty: 553
Skąd: Konstantynów
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 6:00 pm   

U mnie zespół dostaje normalnie jedzenie, jak wszyscy (zespół 6osobowy, ale na szczęście mamy kucharkę, więc koszty nie będą jakieś bardzo odczuwalne).
I zero wódki na stole. Grałam kiedyś w zespole, również wesela- wyznaję zasadę, że jednak w pracy sie NIE pije :twisted:
A znam z branży takie historie o nawalonych zespołach i tym, co wyrabiały, że nie zaryzykuję :P
_________________
 
 
Monika Maria 

Dołączyła: 27 Cze 2014
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 2:10 pm   

Nam zespół na wstępie zapowiedział że podczas wesela nie pije.
Sama nie miałabym śmiałości zapytać, nie podoba mi się również opcja żeby stawiać jedną butelkę na ich stoliku. Praca owszem specyficzna, ale wciąż praca, chyba każdy potrafi się powstrzymać od picia nawet na sali weselnej. Nie wyobrażam sobie żeby np. menadżerka albo kelnerzy chodzili pijani "bo wszyscy piją", to samo powinno dotyczyć orkiestry.

Mam jedno pytanie - czy zamawiając im same ciepłe posiłki nie wyjdziemy na sknery?
Na sali zaproponowano nam 3 opcje - 100%, 50% lub 0% dla stołu technicznego, wybraliśmy opcję środkową i teraz się zastanawiam czy zrobiliśmy dobrze. Na Waszych ślubach orkiestra miała w pełni zastawiony stół czy tylko jadła posiłki ciepłe?
 
 
emiiskaa 


Dołączyła: 20 Gru 2013
Posty: 461
Skąd: EZG
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 2:59 pm   

u nas beda mieli wszystkie cieple posilki, plus przystawki.
co do wodki to nie wiemy jeszcze, moze postawimy na stol, ale tylko jedną. Wolimy dać do domu.
_________________


 
 
ewa.krzys 


Dołączyła: 17 Lut 2011
Posty: 2643
Skąd: z niedaleka
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 3:33 pm   

Monika Maria, u nas orkiestra, fotograf i kamerzysta mieli takie samo jedzenie, jak wszyscy inni goście. Mimo to jakoś nie mieli czasu na jedzenie :wink: alkoholu nie stawialiśmy w ogóle, bo tak jak i u Was, zespół zapowiedział, że w pracy nie piją w ogóle.
_________________


 
 
Catylyn89 
Szczera forumka


Wiek: 28
Dołączyła: 03 Kwi 2013
Posty: 1837
Skąd: Krk
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 6:47 pm   

U nas stól techniczny (4 osoby) liczymy po 50% plus zimna płyta i napoje... Zero alkoholu. Właścicielka powiedziała, że to rozsądne, bo kamerzysta z fotografem i tak nie mają czasu na jedzenie, a DJ plus Wodzirej zawsze byli tak liczeni i nie przeszkadzało im to :)
_________________

Od Ciebie zależy jak będzie wyglądać Twoja przyszłość, więc zrób wszystko byś na starość niczego nie żałował.
Ostatnio zmieniony przez Catylyn89 Pią Lip 11, 2014 6:47 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
herbatnik 


Wiek: 28
Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 649
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 11:26 am   

przy podpisywaniu umowy z salą weselną zwróciłam na to uwagę-było tam zdanie o tym, że orkiestra, fotograf i kamerzysta będą mieli wspólny stół i cena za ich talerzyk to 50%. nie wiem,czy to się wiąże z tym, że będą mieli mniej jedzenia, raczej z tego co pamiętam(byłam już na tej sali na weselu) mieli dokładnie takie same zestawy i ciepłych posiłków i zimnej płyty, jak inni goście.
_________________

 
 
Sisska 


Wiek: 30
Dołączyła: 06 Kwi 2013
Posty: 1153
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 17, 2014 5:29 pm   

u nas bylo do wyboru: pelne menu lub ograniczone (3 cieple posilki zamiast 5 dla gosci). cena 100,00zł zamiast 170,00zł.
_________________
 
 
Paolina 


Dołączyła: 03 Cze 2012
Posty: 511
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 11:18 am   

Monika Maria napisał/a:
Nam zespół na wstępie zapowiedział że podczas wesela nie pije.


Nasz zespół również. Alkoholu na stole technicznym nie było, zresztą nie miałam zamiaru go stawiać. Przecież muzycy, fotografowie, kamerzysta są w pracy a nie na imprezie. Nie rozumiem, dlaczego mieliby w trakcie pracy pić alkohol :-?
_________________
Pozdrawiam słonecznie Gość! ;)


Ostatnio zmieniony przez Paolina Pon Sie 04, 2014 11:18 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ithanielle 


Wiek: 31
Dołączyła: 07 Wrz 2013
Posty: 1947
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 1:00 pm   

Paolina napisał/a:
Monika Maria napisał/a:
Nam zespół na wstępie zapowiedział że podczas wesela nie pije.


Nasz zespół również. Alkoholu na stole technicznym nie było, zresztą nie miałam zamiaru go stawiać. Przecież muzycy, fotografowie, kamerzysta są w pracy a nie na imprezie. Nie rozumiem, dlaczego mieliby w trakcie pracy pić alkohol :-?



U nas będzie tak samo.
_________________

 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 2:12 pm   

A ja zapomniałam o jedzenie zapytać :( Z zewnątrz, znaczy z obsługi będzie tylko DJ i się właśnie zastanawiałam jak to ma wyglądać
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
Catylyn89 
Szczera forumka


Wiek: 28
Dołączyła: 03 Kwi 2013
Posty: 1837
Skąd: Krk
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 2:16 pm   

Iru, My daliśmy dla obsługi tylko gorące dania, a i tak pozwoliliśmy im jakieś zakąski wziąć ze stołu wiejskiego :P
_________________

Od Ciebie zależy jak będzie wyglądać Twoja przyszłość, więc zrób wszystko byś na starość niczego nie żałował.
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1355
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 2:36 pm   

My rozmawiając z menadżerką sali dowiedzieliśmy się, że są trzy opcje na tzw. stół techniczny.
1) 100% czyli dania ciepłe, zimne zakąski, cista, kawa, herbata, napoje.
2) 50% czyli dania ciepłe, ciasta, kawa, herbata, napoje.
3) 0% czyli tylko ciasta oraz zimne i ciepłe napoje.

Wybraliśmy opcję drugą, ponoć najbardziej popularną i najczęściej wybieraną przez Pary Młode. W czasie ciepłych posiłków raczej nie robi się zdjęć, nie kręci ani nie gra więc będą mieli czas zjeść. A żeby nie było tak, że jak goście będą się bawić to kamerzysta czy fotograf będą siedzieć za stołem, pić i jesć. Alkoholu na stole technicznym nie będzie. Dostaną po weselu na wynos.
_________________


 
 
Catylyn89 
Szczera forumka


Wiek: 28
Dołączyła: 03 Kwi 2013
Posty: 1837
Skąd: Krk
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 3:17 pm   

alekul89, opcja druga najrozsądniejsza :)
_________________

Od Ciebie zależy jak będzie wyglądać Twoja przyszłość, więc zrób wszystko byś na starość niczego nie żałował.
 
 
karolina84 


Dołączyła: 10 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Łowicz
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 10:07 am   

U nas-osobny stolik, zero alkoholu (w końcu niektórzy są w pracy :wink: ),ale jedzenie było prawie takie jak na innych stołach. Kiedyś słyszałam o sytuacji,że orkiestra zgłodniała,bo o nią nie zadbali wystarczająco, wyszła z sali i pojechała do maka! :D Nie wyobrażałam sobie takiej sytuacji u nas :roll: a wiadomo,że nigdy nie zna się do końca ludzi z orkiestry i nawet czytając dużo opinii w necie, nie jest się w stanie przewidzieć ich zachowania.
_________________
 
 
emiiskaa 


Dołączyła: 20 Gru 2013
Posty: 461
Skąd: EZG
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 10:08 pm   

my wolimy dać opcję 1 - a niech się najedzą :) Polak glodny Polak zly :D
_________________


 
 
emi87 


Dołączyła: 16 Sie 2012
Posty: 693
Skąd: lodz
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 1:11 pm   

U nas na pewno też będzie osobny stolik, jedzenie też przewiduje jak na pozostałych stołach chce na pewno aby zespół, kamerzysta i fotograf mieli 5 posiłków ciepłych co do zakąsek się zastanawiam. Co do alkoholu nie chce żeby był na ich stole ponieważ też uważam że w pracy się nie pije za to każdemu po weselu oczywiście damy symboliczną połówkę mam nadzieję że ani zespół ani kamerzysta i fotograf nie obrażą się za taką postawę ;)
_________________

 
 
Julia_ja 


Dołączyła: 07 Kwi 2013
Posty: 782
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Wrz 13, 2014 2:58 pm   

emi87, oczywiście, że się nie obrażą, bo nie mają podstaw. My robimy w ten sam sposób, jedzenie jak najbardziej, bo dziwne, żeby mieli kanapki sobie przynosić, napoje i herbatę również im udostępnimy, ale alkohol?! No nie wiem, ja jeszcze w żadnej pracy nie piłam alkoholu, więc nie rozumiem, czemu oni by mieli? Zresztą już na wstępie zaznaczyli, że nie piją i kazdy z zespołu przyjeżdża swoim samochodem, więc wiem, że nie mają w zwyczaju ;-)
_________________

 
 
E-kwiaty 
Firma


Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 116
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sro Lis 19, 2014 4:15 pm   

Bardziej wyrozumiali powiedzą,że taka jest specyfika tej pracy i po części mają rację bo fajnie jeżeli orkiestra też czuje klimat wesela,ma więcej luzu. Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku tak aby nie przesadzić.
 
 
Edyta Masłoska 


Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 21, 2014 1:42 pm   

My też się nad tym zastanawiamy. Z jednej strony to oszczędność... z drugiej jeśli w zespole są 4 osoby, talerzyk kosztuje 200 zł to w sumie oszczędzmy 400 zł. Przy budżecie weselnym nie wydaje mi się to wiele... sama już nie wiem. :?
 
 
pomaranczowa1 

Dołączyła: 24 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: BEŁCHATÓW, KLESZCZÓW
Wysłany: Czw Sty 08, 2015 4:42 pm   

u mojej siostry sami zaznaczyli ze wystarcza im kawa i herbata przy ustalaniu ceny za granie ale jak przyszlo co do czego to w ostatnim momecie mieli zamowione normalne menu bo glupio wygladalo
 
 
pannastara 


Dołączyła: 27 Lip 2014
Posty: 82
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 09, 2015 6:13 pm   

pytanie za 100 punktów - co z posiłkami dla barmana?? czy mamy traktować go jak dja i fotografa czy też jak kelnerów np?
_________________
Mój dziennik przygotowań. Zajrzysz?
 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1355
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 09, 2015 7:31 pm   

Ja bym potraktowała tak jak fotografa, kamerzyste czy ortkiestrę.
_________________


 
 
M-Martusia 

Dołączyła: 16 Lut 2015
Posty: 213
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sob Maj 09, 2015 9:05 pm   

My mamy w umowie z barmanem zapisane, że musimy zapewnić barmanom miejsce siedzące oraz posiłki podczas trwania przyjęcia.
_________________
Zapraszam do mojego dzienniczka!

 
 
Terry 


Dołączyła: 04 Sie 2013
Posty: 1727
Skąd: łódzkie
Wysłany: Pon Maj 11, 2015 8:13 pm   

Kelner podje w kuchni, jak kucharka, a barman jest jak fotograf z innej firmy niż catering, więc musicie zapewnić mu miejsce do odpoczynku i jedzenie.
 
 
dorotka0603 


Wiek: 23
Dołączyła: 09 Sty 2015
Posty: 571
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 28, 2015 8:20 pm   

A ja mam takie pytanie, osobny mały stolik dla fotografa i orkiestry, gdzieś przy gościach, czy na uboczu? jak to ma wyglądać? :o
_________________


 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 30
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5059
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Czw Maj 28, 2015 8:48 pm   

Nasza ekipa miała oddzielny stół na podeście dla orkiestry.
_________________


 
 
Julia_ja 


Dołączyła: 07 Kwi 2013
Posty: 782
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 29, 2015 7:49 am   

Nasza będzie miała identycznie jak Dorotka_ :)
_________________

 
 
alekul89 


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1355
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 29, 2015 8:30 am   

Nasza trójka (fotograf, kamerzysta, dj) będzie miała swój stolik przy podeście dla dj'a.
_________________


 
 
kapatka 


Wiek: 30
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 900
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 29, 2015 10:01 am   

U nas też mieli stolik obok podestu dla orkiestry. Myślę, że zazwyczaj tak to jest robione.
_________________
 
 
Sycylijka 


Dołączyła: 18 Lut 2015
Posty: 437
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 2:28 pm   

najczęściej stół dla orkiestry jest albo na scenie, albo (z dala od stołów gości) niedaleko niej.
_________________
zajrzyj do mnie:) http://forum.wesele-lodz.pl/viewtopic.php?t=17548

 
 
dorotka0603 


Wiek: 23
Dołączyła: 09 Sty 2015
Posty: 571
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 5:37 pm   

Ok, dzięki dziewczyny ;* po prostu nigdy na weselu nie zwracalam na to uwagi szczerze mówiąc :) ogólnie do tej pory na weselach po prostu dobrze się bawiłam a coś czuję że jak będę teraz (w tym miesiącu) na weselu to wszystkiemu się przyjrze:p haha
_________________


 
 
Alzacja 

Wiek: 33
Dołączyła: 28 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 23, 2015 4:57 pm   

U nas był osobny stolik dla 7 osób (fotografka + zespół), płatne 50%. Nie wiem dokładnie, co mieli w cenie, ale głodni nie chodzili, bo pytałam. :)

Na tym stole nie było alkoholu, tak została podpisana umowa z zespołem.
 
 
Smerfetkaa 


Wiek: 27
Dołączyła: 28 Sie 2015
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 22, 2016 11:33 am   

Na naszym weselu był przygotowany stolik techniczny, gdzie było miejsce zarówno dla zespołu jak i dla fotografa (łącznie 6 osób). I na tym stole na tyle osób stała tylko jedna butelka wódki. W sumie dla każdego wyszło po kieliszku, a nawet zauważyłam, że butelka nie została opróżniona do końca.
Z racji tego że zostało na sporo wódki, a zespół spisał się bardzo dobrze, daliśmy każdemu jego członkowi po jednej butelce.
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
wesela sala taneczna Łódź

dekoracja światłem łódź

www.foto-sobieraj.com.pl