Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mac-erson
Pią Lis 21, 2014 10:05 am
"U FABRYKANTA"
Autor Wiadomość
!gosia! 

Wiek: 41
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 67
Skąd: Kutno
Wysłany: Pon Lip 23, 2007 1:11 pm   

Strasznie mnie ciekawi co kryje sie pod naza polewka fabrykancka :)
 
 
anka 

Dołączyła: 03 Mar 2007
Posty: 1
Skąd: /łódź
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 9:50 pm   

polewka fabrykancka: rosół z drobnymi kluskami ( jak ryż) z warzywami i z kawałkami mięsa; bezpieczniejsza od tradycyjnego rosołu ponieważ nie trzeba uwazać na pluskające kluchy( moim zdaniem). :)
 
 
!gosia! 

Wiek: 41
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 67
Skąd: Kutno
Wysłany: Czw Lip 26, 2007 2:43 pm   

Dzieki za wyjasnienie. Rzeczywiscie fajne rozwiazanie - mozna jesc spokojnie bez obaw o plamy :)
 
 
bruni 

Wiek: 45
Dołączyła: 09 Wrz 2006
Posty: 88
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 9:21 pm   

my (tzn ja +nowożency) też na samym poczatku bralismy te sale pod uwagę, ale młodzi zdedcydowali się na Igraszke...
_________________
Pozdrawiam
Bruni
 
 
juliazuk 


Wiek: 42
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 336
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 04, 2007 12:06 pm   

Mam już zaklepaną tę salę, ale interesuje mnie bardzo kwestia szwedzkiego bufetu.
Nie wiecie, czy można z niego zrezygnować i poprosić, zeby wszystko ustawili na stołach?
U mnie będzie dużo gości przyzwyczajonych do tradycyjnej formy wesel i boję się, że ten szwedzki bufet ich mocno skrępuje i nie będą za bardzo wiedzieli, co z tym zrobić... :zalamany:
_________________




9.08.2008 r.
 
 
Andrea 

Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 6
Skąd: wonderlandia
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 9:35 pm   

Jedna z lepszych sal w Lodzi o ile nie najlepsza.Gdyby nie fakt ze interesowalao nas cos w okolicy Zgierza (mieszkamy na skraju Lodzi lub za Zgierzem),to bralibysme te sale bez zadnego ale.Fajne klimaty z klasa.
 
 
Mo_niczka 


Wiek: 39
Dołączyła: 27 Wrz 2007
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 01, 2007 1:12 pm   

Mam pytanie, czy wiecie może ile osób może się bawić na weselu "U Fabrykanta" najwięcej? Najbardziej by mi odpowiadały okrągłe stoły. Bardzo podoba mi się ta sala i opcja okrągłych stołów, ale własnie nie wiem ile osób tam może się bawić...
_________________
 
 
 
*lmyszka 
Moderator
EL jak elmyszka :P


Wiek: 40
Dołączyła: 26 Lis 2006
Posty: 2328
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 01, 2007 2:28 pm   

nie wiem czy to jest maksymalna liczba gości ale moja znajoma zarezerwowała tą sale a robi wesele na około 80 osób
_________________
 
 
 
Duchna 

Dołączyła: 23 Paź 2007
Posty: 20
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lis 08, 2007 7:27 pm   

Dzisiaj zarezerwowaliśmy tę restaurację, zrobiła na mnie duże wrażenie, wystrój przytulny, taki jaki szukaliśmy :) My wesele robimy na ok 80 osób tak plus/minus 10 osób, a z tego co wiem zajmiemy 2 sale, a są 3 także spokojnie większą ilość osób też pomieszczą :)
Ostatnio zmieniony przez Duchna Czw Lis 08, 2007 7:29 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miza4 

Wiek: 44
Dołączyła: 31 Paź 2005
Posty: 95
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 11:41 am   

a czy ktoś wie coś na temat "korkowego", bo podobno za odkręcenie każdej butelki trzeba zapłacić 3 zl.
 
 
Emi 


Wiek: 39
Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 524
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 12:11 pm   

Faktycznie istnieje coś takiego jak korkowe. Trzeba zapłacić 3 zł za każdą OTWART? butelkę alkoholu. Nie wiem czy wino liczy się tak samo jak wódkę.

My również zarezerwowaliśmy tą salę. Jest naprawdę bardzo ładna no i ma swój klimat. Niestety terminy są nieciekawe. Chcieliśmy ślub we wrześniu 2008 roku, a pierwszy wolny termin był dopiero 18 X. (załatwialiśmy ślub w lipcu 2007r). No i zdecydowaliśmy się na ten październik :)

A czy ktoś był może na weselu U Fabrykanta? Jak wrażenia?
_________________

 
 
 
Duchna 

Dołączyła: 23 Paź 2007
Posty: 20
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 4:02 pm   

Tak, korkowe jest 3zl za butelkę jeśli ma się własny alkohol. My akurat bierzemy od nich Sobieskiego więc wtedy nie ma korkowego i szampana mamy w prezencie na powitanie. My mamy zarezerwowany termin 3 październik 2008, byłam tam na przyjęciu firmowym i bardzo bardzo mi się spodobało :) Ale terminy mają naprawdę już kiepskie, z tego co wiem chyba im listopad został wolny lub niektóre piątki.
 
 
dalenka 


Wiek: 41
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Gru 30, 2007 8:47 pm   

Moja mama dzwoniła przed chwilą do Właścicielki i zostały tylko najwcześniej dwi ostatnie soboty listopada 2008 i marzec 2009...:(
_________________
 
 
Emi 


Wiek: 39
Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 524
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 6:21 pm   

No tak, terminy są nie za ciekawe :(
_________________

 
 
 
owieczka_foto 
Firma


Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 452
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 6:47 pm   

My rezerwowaliśmy termin pod koniec grudnia i nie było problemów z czerwcem, ale tylko i wyłącznie dlatego, bo nietypowo bierzemy ślub w niedzielę.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez owieczka_foto Pon Sty 28, 2008 8:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Emi 


Wiek: 39
Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 524
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 6:51 pm   

Cytat:
bierzemy ślub w niedzielę.

dziwne, pierwszy raz się spotykam z czymś takim :) nie wiedziałam, ze ślubów udzielają również w niedzielę
_________________

 
 
 
owieczka_foto 
Firma


Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 452
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 7:05 pm   

Emi napisał/a:
dziwne, pierwszy raz się spotykam z czymś takim :) nie wiedziałam, ze ślubów udzielają również w niedzielę


Zaraz dostanę po palcach za off topic.

Nie ma problemu z udzieleniem ślubu prawie w każdy dzień. Proboszcz w parafii, w której bierzemy ślub jest przemiłym człowiekiem i bardzo konkretnym. Uważam, że jest to duże udogodnienie jeśli chodzi o kwestie organizacyjne. Zresztą ważne było dla nas żeby był to określony dzień czerwca, a na sobotę musielibyśmy trochę poczekać.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez owieczka_foto Pon Sty 28, 2008 8:47 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
shi-ann 

Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 14, 2008 9:53 pm   Witam serdecznie

Witam serdecznie po raz pierwsy na tym forum.
Salę U Fabrukanta znalazłam w internecie i ze zdjęć tam umieszczonych jestem zachwycona.
Mam co prawda kilka wątpliwości: głównie kilka sal... no i te przystawki jako bufet szwedzki. Czy wiecie czy mogą się jednak znaleźć na stołach?

Postaram się po niedzieli tam podjechać. Obiecuję dać relację ;-)
_________________
Lepiej brać drzewo do lasu, niż zbierać chrust.
 
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 11:00 pm   Re: Witam serdecznie

shi-ann napisał/a:
Postaram się po niedzieli tam podjechać. Obiecuję dać relację ;-)

czekamy więc z niecierpliwością a tymczasem zapraszam do dziaŁu powitań :)
Ostatnio zmieniony przez gosc Czw Lut 14, 2008 11:00 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
owieczka_foto 
Firma


Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 452
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 6:52 am   Re: Witam serdecznie

shi-ann napisał/a:
Postaram się po niedzieli tam podjechać. Obiecuję dać relację ;-)


Umów się wcześniej telefonicznie. My organizujemy tam obiad i z doświadczenia wiemy, że w tygodniu ciężko tam kogokolwiek zastać. Bardzo częśto oprócz weekendów lokal jest zamknięty.
_________________
mynewborn... fotografia od dnia narodzin, ciążowa, noworodkowa, niemowlęca, na chrzest i komunię
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 11:11 am   

Jesteśmy świeżo po podpisaniu umowy z Fabrykantem, oglądaliśmy około 10 sal, ale ta nas urzekła. Wg mnie ta sala ma wiele atutów, a mianowicie:
- minimalna liczba osób to 70, a nie jak w większości 80 (dla nas to ważne);
- niepowtarzalny klimat, nie odpustowy, ale stylowy;
- cena od osoby na 2009r. to 150 zł i w umowie nie ma klauzuli, że to się może zmienić (w innych salach ceny dochodziły do 185 za osobę)
- można zrobić wesele na wiele sposobów, są trzy sale, które możemy wykorzystać, można ustawić stoliki okrągłe (wtedy klenerzy podają do stolików tylko ciepłe posiłki, a przystawki są na bufecie szwedzkim), bądź standardowo w literę U bądź E i wtedy całe jedzenie jest przy gościach,
- przy w/w cenie jest 5 ciepłych posiłków,
- na podłodze jest parkiet, co dla niektórych ma duże znaczenie
Minusem jest korkowe, o któym już pisałyście, ale 3 zł jest do przeżycia, i opłata za pokrowce 5 zł od jednego (ponoć muszą bo ich pranie jest bardzo drogie) ale nie jest to obowiązkowe. Mimo wszystko uważamy, że zorganizowanie wesela u fabrykanta jest warte swojej ceny i chyba nie tylko my tak uważamy - na wczoraj był zarezerwowany już praktycznie cały czerwiec 2009 (bez 13 czerwca) i 22 (nasz), 29 sierpnia 2009r.
 
 
shi-ann 

Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 9:41 pm   

Dziś już cały czerwiec był zarezerwowany. Gdyby ktoś chciał odstąpić termin chętnie przyjmę ;-)
Mimo wszystko jutro tam zajadę, jeśli zakochanie w tej sali mi nie przejdzie, możliwe, że będę zmieniać termin ślubu...
_________________
Lepiej brać drzewo do lasu, niż zbierać chrust.
 
 
 
owieczka_foto 
Firma


Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 452
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 22, 2008 8:49 am   

shi-ann napisał/a:
Mimo wszystko jutro tam zajadę, jeśli zakochanie w tej sali mi nie przejdzie, możliwe, że będę zmieniać termin ślubu...


Dobrze Cię rozumiem, my na Fabrykancie zaczęlismy i... skończyliśmy poszukiwania. Nie było sensu ogladać innych lokali.
_________________
mynewborn... fotografia od dnia narodzin, ciążowa, noworodkowa, niemowlęca, na chrzest i komunię
 
 
rozalka78 


Wiek: 46
Dołączyła: 16 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Lut 22, 2008 2:53 pm   

Długo zastanawialiśmy się pomiędzy dwiema salami 1.u Boryny 2.U Fabrykanta,jednak fabrykancki klimat zwyciężył i mamy termin na 29.08.2009.Właściciele są przemili i swoboda w podejmowaniu dezyzji co do naszego wyjątkowego dnia jest wspaniała.Jednak mała poprawka U Fabrykanta na podłodze nie ma parkietu tylko panele podłogowe w ciemnym kolorze brązu.Pozdrawiam
_________________
rozalka78
 
 
Mufinka 

Dołączyła: 23 Lut 2008
Posty: 0
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 9:19 pm   klimatyzacja

witam, mam pytanie, czy "U fabrykanta" jest klimatyzacja ? słyszałam od znajomej, która była w tamtym roku w lipcu tam na weselu, że było strasznie duszno i gorąco :( i to był jeden z minusów! ( drugi - to brak ogrodu). Zastanawiam się, czy popsuła im sie klima, czy w ogóle jej może nie mają? Jesli macie jakies info w tym temacie dajcie proszę znać.

Pozdrawiam
M.
 
 
shi-ann 

Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lut 24, 2008 6:33 pm   Zdjęcia

Czy znaleźliście gdzieś w sieci zdjęcia U fabrykanta oprócz ich strony internetowej? A może są w galerii na forum? Proszę o pomoc, bo sama znaleźć nie potrafię...

W 99% zdecydowałam się już na Fabrykanta :-)
_________________
Lepiej brać drzewo do lasu, niż zbierać chrust.
 
 
 
rozalka78 


Wiek: 46
Dołączyła: 16 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 9:33 pm   Re: klimatyzacja

Mufinka napisał/a:
czy "U fabrykanta" jest klimatyzacja ? słyszałam od znajomej, która była w tamtym roku w lipcu tam na weselu, że było strasznie duszno i gorąco :(

Witam....niestety U Fabrykanta nie ma klimatyzacji,mówią że może do następnego roku będzie.Jednak nie wiem jak tam mogło być duszno,zawsze latem było tam najchłodniej jak chodziliśmy ze znajomymi.Jest cień i grubość murów sprawiała wychłodzenie,mam nadzieje że na moim weselu nikt się nie uwędzi :-) )

edit: usunęŁam zbędny cytat. Proszę nie kopiować caŁych wypowiedzi.
Sajonara6
_________________
rozalka78
Ostatnio zmieniony przez Czw Mar 13, 2008 7:37 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 9:25 am   

Mam pytanie do tych, którzy wesele U Fabrykanta mają już za sobą - napiszcie proszę jak rozlokowaliście gości na tych trzech salach ? Wciąż się spieramy z narzeczonym co do tego gdzie będzie się jadło, a gdzie tańczyło; będziemy mieli ok 70-80 gości. Ja chciałabym, żeby ta ostatnia różowa sala była zamknięta, jedzenie przy okrągłych stolikach na tej środkowej z estradą, a przy oknach żeby były tańce, wg mojego narzeczonego problemem będzie ulokowanie tam orkiestry, więc on by chciał żeby w sali z estradą się tańczyło, a jadło na różowej. Boję się, że to będzie za duża przestrzeń do tańca dla tej liczby gości no i mamy dylemat.
 
 
shi-ann 

Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 12:35 pm   

Wesele mam dopiero za ponad rok, ale narazie planuję do jedzenia (okrągłe stoły) umieścić w różowej sali (jest najładniejsza). Tańce chciałabym zrobić koło sceny, na scenie orkietra. Marzy mi się orkiestra 5. osobowa z perkusją więc nie zginie na tej scenie.
W tej częsci sali przy wejściu chciałabym też umieścić jakieś stoliki, krzesełka tak żeby tam można było usiąść na papierosa.

Liczbę gości mam podobną, przyznam, że nie brałam pod uwagę tego, że do tańca może być za dużo miejsca...
Różowa sala wydaje mi się być najwidniejsza. Do jedzenia to dość istotne.

Pozdrawiam
_________________
Lepiej brać drzewo do lasu, niż zbierać chrust.
 
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 1:19 pm   

Niestety wydaje mi się, że zorganizowanie w sali z oknami palarni może się okazać niemożliwe, właścicielka (czy też menadżerka) w rozmowie z nami jasno stwierdziła, że nasi goście będą mogli palić koło szatni, bądź na zewnątrz przy ustawionych stolikach z parasolami; nawet powiedziała, że przy niepogodzie te parasole są tak rozłożyste, że bez obawy o zmoczenie będzie można tam przysiąść.
Jeżeli jednak Tobie powiedziała inaczej to będziemy musieli się nad tym zastanowić, bo to nie jest zły pomysł.
A kiedy wypada Twoje wesele "U Fabrykanta" ?
Ostatnio zmieniony przez aggar Czw Lut 28, 2008 1:26 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rozalka78 


Wiek: 46
Dołączyła: 16 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 1:55 pm   

Widze , że naprawde rozważacie palarnie" na sali".Ja osobiście nie wyobrażam sobie by palić w jakiej kolwiek części lokalu,byłam na wielu weselach i zawsze wychodziliśmy na zewnątrz nie zależnie czy to była restauracje ,czy też remiza.Dym papierosowy strasznie śmierdzi,a przecież będą zapewnie goście którzy nie palą i moga się źle czuć pośród takiej woni.Zreszta nie chciała bym by na sali zamiast kwiatami pachniało fajkami.Zastanówcie sie,wypalenie trwa ok 2-4 minut ,to nawet zima nikt nie zamarznie.pozdrawiam
_________________
rozalka78
Ostatnio zmieniony przez rozalka78 Czw Lut 28, 2008 1:57 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
shi-ann 

Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 3:52 pm   

Do urządzenia palarni nie przywiązuje wagi. Albo będzie, albo nie. Z właścicielką nie rozmawiałam na ten temat, ale kiedy oglądałam salę zauważyłam że, klienci siedzący przy barku palili...
W tej części sali o której mówimy, może też stanąć stół z ciastami czy przaśny stół.

Moje wesele odbędzie się w maju 2009.
_________________
Lepiej brać drzewo do lasu, niż zbierać chrust.
 
 
 
FABRYKANTKA 
Firma

Dołączyła: 17 Mar 2008
Posty: 0
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 12:32 pm   

Witam!

Mogę Was zapewnić, że najlepszym rozwiązaniem jest palarnia przy szatni i na zewnątrz. do tej pory palacze się nie skarżyli a urządzanie palarni na sali - to może przeszkadzać niepalącym.

Jeżeli chodzi o rozlokowanie gośći, to największym powodzeniem cieszy się układ: stoliki - sala ze sceną (jest tam wtedy spokojnie i zdala od szatni w której "palarnia"), parkiet taneczny - sala z oknami. Orkiestra rozstawia się przy barze więc nie ma problemu.

pozdrawiam
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 12:56 pm   

A wiesz to bo sama miałaś tam wesele i w takim układzie? A jeśli tak to na ile osób? Napisz jeszcze coś o swoich wrażeniach.
 
 
FABRYKANTKA 
Firma

Dołączyła: 17 Mar 2008
Posty: 0
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 7:17 pm   

Przykro mi, ale nie miałam tam wesela.
Ja tam po prostu pracuję. :)

Przy takim układzie i okrągłych stolikach mieści się 90 osób. po 10 osób przy stole.

Ogólnie restauracja mieści ok 190 osób naraz ale w rozbiciu na sale, co na wesele chyba nie jest idealnym rozwiązaniem.
Ostatnio zmieniony przez FABRYKANTKA Wto Mar 18, 2008 11:02 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
  Wysłany: Sro Mar 19, 2008 9:18 am   

?wietnie, że się ujawniłaś i nie udajesz przyszłej panny młodej wychwalającej pod niebiosa sale weselną, bo ponoć tacy się zdarzają i chcą w ten sposób przyciągnąć klientów. :smile:
Napisz proszę czy jeżeli jest 90 gości, to przy tańcach na sali z oknami nie jest im ciasno? Toczymy spór na ten temat z narzeczonym, on uważa że nasze ok. 70 osób nie będzie miało możliwości się tam wytańczyć, ja z kolei myślę sobie, że na środkowej sali ci ludzie nam zginą, tam po prostu jest za duża przestrzeń. A i jaki jest kontakt orkiestry z bawiącymi się, jeżeli ona stoi przy barze?
A może Fabrykant dysponuje jakimiś zdjęciami z wesel, bo jak byliśmy podpisać umowę to o to nie zapytaliśmy.
Będę wdzięczna za wszystkie wyjaśnienia, pozdrawiam :lol:
 
 
ssysia 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 10:20 am   

ja również bym prosiła aby FABRYKANTKA wypowiedziała się się na ten temat bo mamy ten sam problem co prawda z mężem a nie z narzeczonym (bo jesteśmy po cywilnym) tylko mamy orkiestrę 5 osobową i obawiam się że ona się w ogóle nie zmieści tam przy barze i wygodniej jej bedzie przy scenie, gości będzie około 80 więc też obawiamy się że w tej sali przy oknach bedzie za ciasno :( dlatego myślimy o opcji tańce w sali przy scenie a jedzenie w tej różowej tylko czy jak są osobne sale to czy jest kontakt orkiestry z gościem
proszę o jakąś opinię
 
 
FABRYKANTKA 
Firma

Dołączyła: 17 Mar 2008
Posty: 0
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 12:00 pm   

Sala ze sceną zmieściła 190 tańczących na ostatnim sylwestrze. 70 czy 80 gości może powiać chłodem tymbardziej, że nie oszukujmy się, nie będzie tak że wszyscy naraz będą cały czas tańczyć, więc jak ci zejdzie 30-tka?
Poza tym wyobraź sobie ile zajmuje 80 osób tańczących a ile 8 dużych stołów. Duże okrągłe stoły na sali z okami i jeszcze bufet szwedzki pod okanami to będzie ciasno. o ile wejdzie, bo nie przypominam sobie takiego układu? :/
Orkiestra i kontakt z gośćmi: no cóż po pierwsze zależy czy dobra orkiestra ;) . a serio orkiestra gra dla tańczących z którymi ma kontakt bezpośredni. Ci którzy siedzą przy stolikach chcą porozmawiać lub zjeść więc mają spokój. ale zarówno na dużej jak i na różowej słychać orkiestrę (tylko na różowej nie widać tańczących). w momentach zabawy przy stołach (sto lat, gorzko-gorzko, biesiada) każda orkiestra wchodzi w stoliki z gitarą czy akordeonem.
5-cio osobowa jest sprawdzona że mieszczą się prz barze, ale radzę dogadać się z orkiestrą, bo zależy ile sprzętu mają. Niech sprawdzą lokal z Tobą i doradzą :) .

Np w zeszłym miesiącu: wesele na 86 gości. układ: sala ze sceną - 9 okrągłych stołów, bufet pod ścianą. Przy scenie stolik z owocami i ciastami. Sala z oknami - parkiet dla tańczących i 4-osobowa orkiestra. Bawili się super. Młodzi byli zadowoleni.

Obawiam się, że ze zdjęciami będzie kłopot... Ale postaram się coś wykombinować

pozdrawiam
 
 
ssysia 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 3:00 pm   

wielkie dzięki :)

jeszcze mamy troche czasu więc pewnie wpadniemu do Was na jakieś weselicho żeby zobaczyć jak wyglądają poszczególne układy, jesli będzie taka możliwośc oczywiście :)

nasza orkiestra gra u Was w tym roku więc jak będą po to sie ich zapytamy jaki układ by im odpowiadał :)
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 3:17 pm   

Dziękujemy bardzo za szybką odpowiedź :)
Napisz proszę jeszcze, czy właściciele dopuszczają możliwość obejrzenia sali tuż przed jakimś weselem; nie dojdziemy do porozumienia z moim facetem, on utrzymuje, że to bez sensu jak scena będzie pusta (bo on chce, żeby na scenie stała nasza 3-osobowa orkiestra, ona to tam dopiero zginie, na tej wielkiej scenie). Myśli, że nasi goście nie będą mieli miejsca do tańczenia na sali z oknami.W sumie to nie dziwota, faceci nie mają wyobraźni :razz: i mój men nie może sobie tego wszystkiego zwizualizować. Chętnie byśmy w takim razie wszystko obejrzeli tuż przed weselichem, o ile właściciele nie robią z tym problemów, bo w końcu to się chyba zakradniemy w jakiś wieczór żeby podejrzeć bawiących się, mam nadzieję że nie macie czujnej ochrony :D HELP!!!

[ Dodano: Sro Mar 19, 2008 3:24 pm ]
Ssysia, kiedy wypada Twoje wesele U Fabrykanta ? Bo jeśli masz przede mną, to może zechcesz mi coś poradzić po? :) Na razie to jestem w totalnej kropce jeśli chodzi o ten cały układ na sali.
Pozdrawiam, Aga
 
 
FABRYKANTKA 
Firma

Dołączyła: 17 Mar 2008
Posty: 0
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 4:19 pm   

jak bedzie jakieś wesele w tym układzie na ok tyle osób to postaram się dać wam cynk ;)

pozdrawiam
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 7:21 pm   

wielkie dzięki, stawimy się na 100%, polecamy się Twojej pamięci :)

[ Dodano: Sro Mar 19, 2008 7:27 pm ]
Wpadłam dziś na pomysł, jak można wykorzystać scenę nie tylko na potrzeby orkiestry - pomyślałam, że na scenie można by było kroić tort, na takim podwyższeniu to mogłoby ładnie wyglądać - goście widzą nas ze stolików , my schodzimy i podajemy, tak sobie wymyśliłam :roll: Ciekawe czy ktoś tak próbował, a jeśli tak, to jak to wypada?
 
 
ssysia 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 10:17 am   

aggar moje weselicho będzie dopiero w lipcu 2009 więc nie wiem czy to Ty nie bedziesz pierwsza :)

a z tym tortem to całkiem niezły pomysł jeśli pod sceną nie będą stały stoły z ciastami żeby był jakiś dostep do niej. ja mysląłam u ustawieniu tam kwiatów od gości w kilku rzędach, te bardziej z tyłu na jakimś podwyższeniu.

pozdrawiam ssysia
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 10:34 am   

Ssysia, jednak Ty będziesz pierwsza, bo ja mam jeszcze później - 22 sierpnia 2009r. :)
Co do kwiatów, to obawiam się, że u nas nie będzie aż tyle żeby zrobił się z tego jakiś rządek, więc pewnie ustawimy w jakiś dwóch, trzech wazonach z boku sceny. Ja się zapaliłam do tego pomysłu z tortem, a gdzieś już czytałam na tym forum, że właściciele dają młodym dużą swobodę w decydowaniu, więc może wyjdą na przeciw naszym oczekiwaniom i doradzą coś z tym słodkim stołem. Może mógłby stać gdzieś z boku, pomyślimy.Mam wrażenie, że z tym rozdawaniem tortu z podwyższenia to będzie bardziej uroczyście :lol:
 
 
ssysia 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 12:52 pm   

ciesze się że nie tylko ja tak szybko myśle o tych wszystkich ustawieniach na sali bo już sie obawiałam że coś ze mną nie tak ;)

ten tort fajna sprawa mysle że sie dogadasz z właścicielką bo nam też mówiła że wszystko możemy sobie sami ustawić jak chcemy, tylko może być problem żeby ten tort po tych schodkach jakoś wnieść bo te piętrowe są troche mało stabilne, żeby się przypadkiem nie wywrócił :(

a co do kwiatów to u nas po cywilnym gdzie było napewno mniej osób niż będzie na kościelnym i prosiłam żeby zamiast kwiatów kupować czekaladki to i tak mieliśmy cały pokój w kwiatach więc myśle że troche sie tego uzbiera :)
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 2:03 pm   

Mam jeszcze pytanie do Fabrykantki bądź do kogoś kto już tam miał wesele.
Pomysł usadzenie gości przy okrągłych stołach bardzo nam się podoba i na pewno zdecydujemy się na taki układ, zastanawiam się jedynie czy młodzi wówczas również siedzą przy okrągłym stole, takim samym jak dla gości, mieszczącym 10 osób, czy siedzą przy długim, bądź mniejszym okrągłym?
Ssysia, ja totalnie zbzikowałam na punkcie organizacji tego wesela, już mi się nawet śni po nocach, a to jeszcze tyle czasu zostało :smile:
 
 
tomek_w 

Wiek: 47
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 2:43 pm   

Witam wszystkich "fabrykantów" :smile: , tak się składa że mam swoje wesele już prawie za miesiąc, dokładnie 26 kwietnia 2008. Salę załatwiliśmy z moją lubą prawie dokładnie rok temu. Zależało nam na czymś klimatycznym, najpierw szukaliśmy czegoś w pobliżu Łagiewnik (tam mamy ślub), najlepsze wrażenie zrobił dworek Zielińskich, bardzo miłe wnętrze i otoczenie, ale stwierdziliśmy że będzie ciasno i szukaliśmy dalej. Na "Fabrykanta" trafiłem w internecie, przejechaliśmy się tam, porozmawialiśmy z właścicielami i na tyle nas urzekła sala, że tydzień czy 2 potem podpisaliśmy umowę :smile:

Imprezkę mamy na ok. 70 osób, na razie plan jest taki, żeby jedzenie było w różowej sali (wariant tradycyjny -stół w kształcie "U"), tańce w sali ze sceną (mamy dj'a, który stałby na scenie) a w części pod oknami byłby bufet z ciastami itp. , natomiast w pobliżu wyjścia przy szatni kącik dla palących.
Wódkę bierzemy od lokalu - Sobieski za chyba 23 zł/butelka, skorzystamy również z opcji pokrowców na krzesła. Szczegóły dopniemy zresztą na spotkaniu gdzieś ok. 2 tyg. przed imprezą, a po weselu postaram się zdać relację jak było :cool:
Fabrykantko, gdbyś miała jakieś rady czy sugestie, to śmiało -chętnie przeczytam i z góry dziękuję :-)
To już niedługo i cholera zaczynam powoli odczuwać ciśnienie :mrgreen:
 
 
 
sauvignon_blanc 


Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sty 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 3:02 pm   

tomek_w napisał/a:
Witam wszystkich "fabrykantów" :smile: , tak się składa że mam swoje wesele już prawie za miesiąc, dokładnie 26 kwietnia 2008. :


cześć Tomek, ja mam wesele nidługo po Tobie, bo w maju więc z niecierpliwościa będę czekać na opinię nt układu jaki macie. Tzn jedzenie w sali różowej a tańce w tej ze sceną-my planujemy taki sam tylko że na ok 100 osób.
_________________
Szczęśliwa mężatka.
 
 
FABRYKANTKA 
Firma

Dołączyła: 17 Mar 2008
Posty: 0
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 4:20 pm   

aggar napisał/a:

czy młodzi wówczas również siedzą przy okrągłym stole, takim samym jak dla gości, mieszczącym 10 osób, czy siedzą przy długim, bądź mniejszym okrągłym?


hej
Młodzi siędzą w centralnym miejscu, przy takim samym stole ale:
w szóstkę - tzn z świadkami i ich os.towarzyszącymi
możesz poprosić o inny kolor obrusu czy pokrowców na krzesła
no i oczywiście są obsługiwani jako pierwsi ;)

Co do tortu: pomysł ciekawy ale byś nam niezłą zagadkę zrobiła jak to technicznie wykonać. tort jest lodowy i dwu piętrowy więc ciężki i chybotliwy. Wjeżdżamy nim zazwyczaj na przystrojonym wózku kelnerskim zazwyczaj na salę. nie wiem jak go wniesiemy na scenę po tych wąskich schodkach i czy ty w sukience sie na nich nie zabijesz jak bedziesz go roznosić ;) ale jak to mówią nasz klient... skoro szefowa sie zgodzi....

jezeli tance są na sali z oknami to na scenie stoi fortepian, świeczki i kwiaty.

A stół z łakociami nie stoi przy samej scenie także dojście jest.

Tomek - co tu radzić? Wydaje się że wszystko masz dopięte na ostatni guzik ;) . Pozostaje mi tylko rada: Wyluzuj się i... pamiętaj o oddychaniu :D
Do zobaczenia 26 kwietnia!!! :D
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 21, 2008 9:47 am   

Kurcze, to mnie zastrzeliłaś z tym tortem, byłam pewna, że to jest taki rewelacyjny pomysł :zalamany: Nie przyjrzałam się dobrze tej scenie, ale nie wydawało mi się, że te schodki są takie wąskie... A tortu nie można przetransportować na scene od drugiej strony?-jak byliśmy podpisać umowę i wchodziliśmy do biura to było tam przejście na scenę jakby od zaplecza. Sorry, że przynudzam, ale jestem zachwycona takim rozwiazaniem, a tu mi się utrąca moją inicjatywę :wink:
tomek_w i sauvignon_blanc - życzymy udanego weselicha i czekamy na relację, bo po wszystkim będziecie nieocenioną skarbnicą wiedzy, nie umniejszając oczywiście roli Fabrykantki, ale wówczas będziemy mieli dwa spojrzenia - ze strony pracujących tam osób i ich gości, :) pozdrawiamy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl