Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
ile to kosztuje?
Autor Wiadomość
aapsik 

Dołączyła: 08 Mar 2006
Posty: 39
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lis 20, 2008 6:34 pm   

ppola uważam, że 1400zł za takie zdjęcia jak podałas to na warunki np. Warszawy, Poznania, Wrocławia czy innego " normalnego" miasta to cena normalna, ale jak na Łódź to drogo i można znaleźć dobrego i tańszego fotografa.
 
 
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 20, 2008 9:44 pm   

ppola napisał/a:
( 8h do dyspozycji, jak je w czasie rozlozymy zalezy tylko od nas)

no to moze czesc przeznaczcie na plener..?
_________________
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 41
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Czw Lis 20, 2008 10:09 pm   

ale nie bedziemy mieli kamery i zamiast niej chcielismy reportaz ze slubu i wesela az do oczepin i tortu, slub na 18 wiec juz to jest 6-7 h, no i chyba raczej sie nie wyrobimy w godzinke z plenerem, chyba ;)
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
makunia81 


Wiek: 43
Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 36
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 21, 2008 7:17 am   

A my będziemy mieli bardzo nietypowo - zdjęcia analogowe w studiu fotograficznym u pani, która ręcznie retuszuje zdjęcia. Takie zdjęcia mają niesamowitą "duszę"! Wiem, bo wykonywałam tam zdjęcia do dyplomu. I cena jest niska - 45 zł za pozę (po 3 zdjęcia w pozie). Pani zajmuje się fotografią od 35 lat.
_________________
Nasz ŚLUB odbył się 27 grudnia 2008 r.
 
 
 
agunia84 


Wiek: 39
Dołączyła: 12 Lip 2007
Posty: 3627
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 21, 2008 9:47 am   

My będziemy płacić za pozę 50 zł + 10 zł odbitka.
 
 
aapsik 

Dołączyła: 08 Mar 2006
Posty: 39
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Lis 21, 2008 3:45 pm   

My płacilismy za reprtaż 900 zł. Fotograf zrobił od błogosławieństwa do toru ok 800 zdjęć z czego obrobionych dostaliśmy 100 w albumie a wszystkie jake zrobił na płycie. Tez nie mieliśmy filmu. Nasze zdjęcia oglada się lepiej niż film. Natomiast w tygodniu po ślubie mielismy zrobiony przez tego samego fotografa i jego zonę, ktora tez jest fotografem plener. Na plenerze bylismy prawie trzy godziny z ogrmnej ilości wybralismy 30 szt do albumu i to naskosztowało 890zł. A zdjęcia są piękne ;)
 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Gru 21, 2008 11:23 am   

my za zdjęcia reportażowe ze ślubu i z wesela oraz za plener zapłaciliśmy bardzo mało, bo tylko 650 zł, a fotki robiła nam żona kamerzysty, w każdym razie dostaliśmy ok 30 fotek z pleneru i ślubu wywołanych w formacie 13x18 cm w dwóch albumach a resztę czyli łącznie ok 1000 fotek na płycie ale te zdjęcia wywołane są niestety kiepsko, na słabym papierze, więc prawie jakby ich nie było :(
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
kasia_m85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Paź 2008
Posty: 1343
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 19, 2009 7:23 pm   

Nas reportaż przygotowania+ślub+2 h wesela+ plener+ pięęęękny album wyniesie z naszych obliczeń 4100-4200.Ale dla nas warto.
 
 
Pozytywna Fotografia 
Firma

Wiek: 42
Dołączyła: 28 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sro Sty 28, 2009 9:33 pm   

Ceny w zależności od pakietów u NAs kosztują od 1300 do 3500 , sam plener autorski to koszt w granicach 850 zł.
To są chyba przeciętne ceny.





Usunęłam link z podpisu i odsyłam do zapoznania się z regulaminem forum - moderatorka Asiek
Ostatnio zmieniony przez Asiek Sro Sty 28, 2009 10:01 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fotografialodz 
Firma


Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 248
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 30, 2009 9:35 pm   

justinaa napisał/a:
my za zdjęcia reportażowe ze ślubu i z wesela oraz za plener zapłaciliśmy bardzo mało, bo tylko 650 zł, a fotki robiła nam żona kamerzysty, w każdym razie dostaliśmy ok 30 fotek z pleneru i ślubu wywołanych w formacie 13x18 cm w dwóch albumach a resztę czyli łącznie ok 1000 fotek na płycie ale te zdjęcia wywołane są niestety kiepsko, na słabym papierze, więc prawie jakby ich nie było :(


bo o takie rzeczy jak papier , album jest zawsze dobrze zapytac przed podpisaniem umow, zeby potem nie bylo niejasnosci

tak z ciekawosci mozna by bylo gdzies zobaczyc zdjecia "zony" kamerzysty, bo to tak troche dziwnie zabrzmialo :)
 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 31, 2009 11:38 am   

hehe no może rzeczywiście :) w każdym razie chciałam chyba podkreślić, że kamerzysta i fotograf to rodzina :D

a parę fotek proszę bardzo:







Resize of Wesele (191).JPG
Pobierz Plik ściągnięto 518 raz(y) 68.01 KB

Resize of Ślub (89).jpg
Pobierz Plik ściągnięto 478 raz(y) 41.59 KB

Resize of Plener (155).jpg
Pobierz Plik ściągnięto 497 raz(y) 78.36 KB

_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
Martuś i Jaruś 


Dołączyła: 30 Sty 2008
Posty: 531
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 3:56 pm   

Justinaa to niedużo Was wyszło, super :)
_________________


 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 8:07 pm   

no, też tak sądzę :)
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
martitka 


Wiek: 38
Dołączyła: 12 Gru 2008
Posty: 441
Skąd: :-)
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 10:10 pm   

My płacimy 1500zł, w tym mamy:
100 szt. zdjęć w formacie 15x21cm (kościół, plener)
150 szt. zdjęć w formacie 10x15 cm (zdjęcia sytuacyjne na sali) do oczepin
Wszystkie ujęcia na płycie DVD.
Zapłaciłam na razie zaliczkę i czekam na ślub :)
 
 
 
marcia331 
Szczesliwa zona


Dołączyła: 13 Maj 2008
Posty: 397
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 12:57 pm   

My placimy 1250zl za przygotowania, ceremonie, poczatek wesela i plener. Z tego dostaniemy wszystkie zdjecia na plycie, fotoalbum z pleneru i jeszcze cos tam (nie pamietam dokladnie a P. ma umowe u siebie)
_________________
Ostatnio zmieniony przez marcia331 Sro Lut 11, 2009 12:58 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marysia 


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Sty 2008
Posty: 492
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 4:12 pm   

marcia331, wybraliście tą ofertę standard czy premium co są w niej albumy dla rodziców??
_________________
 
 
marcia331 
Szczesliwa zona


Dołączyła: 13 Maj 2008
Posty: 397
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 10:03 pm   

W sumie to wybralismy opcje indywidualna :) bo my nie chcielismy zdjec z wesela ale Milosz nas przekonal do tego zeby chociaz z wejscia na sale zrobic zdjecia. Ale jak teraz patrze na ta oferte to raczej jest to bardziej oferta standard czyli ze fotoalbum bedzie tylko jeden dla nas. Fotoalbum to naprawde fajna sprawa. Zdecydowanie lepszy niz fotoksiazka. No i jeszcze bedziemy mieli te dwa powiekszenia 30x45 :D
_________________
 
 
marysia 


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Sty 2008
Posty: 492
Skąd: Pabianice
Wysłany: Czw Lut 19, 2009 9:17 am   

My płacimy 1300zł a w tym jest:
- plener
- 3 x fotoalbum z pleneru
- płyta dvd ze wszystkimi zdjęciami
_________________
 
 
Ambrozja 


Dołączyła: 06 Lis 2008
Posty: 1434
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Lut 19, 2009 10:26 pm   

My płacimy 1700 zł. W tym mamy:
- reportaż ze ślubu i wesela do tortu (czyli u nas do ok 18-19)
- plener
- fotoksiążka
- wszystkie zdjęcia na płytce

to chyba wszystko :)
_________________
Kobiety są niewolnicami tylko tych, którzy potrafią je mocno trzymać i dogadzać ich kaprysom - Bolesław Prus
 
 
 
rajeczka 

Dołączyła: 05 Sty 2008
Posty: 309
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 20, 2009 10:17 am   

My za zdjecia reportazowe(dom,slub,wesele) ,plener i film 4 godz bedziemy placili 1600zl
_________________
 
 
 
milijka24 


Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 23
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 12:37 pm   

marysia czy fotograf jest kontaktowy i otwarty na sugestie. Nas interesuje tylko plener i narazie jesteśmy na etapie poszukiwań. Nie ukrywam że zamierzamy kierować się także opiniami o samym fotografie.
_________________

Ostatnio zmieniony przez milijka24 Sob Kwi 25, 2009 12:42 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pszczoła 

Dołączyła: 15 Mar 2009
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 11, 2009 2:18 pm   

a my, ponieważ zdecydowaliśmy się na profesjonalnego kamerzystę, zdjęcia mamy tylko studyjne (60zł od pozy + portret gratis), w tej samej firmie, co wideofilmowanie zresztą. Kiedyś chciałam profesjonalne zdjęcia plenerowe, ale zmieniłam zdanie, chcąc zamknąć wszystkie sprawy w jednym dniu. Sesję plenerową radzono nam wykonać w zupełnie innym dniu, a takową wykonamy we własnym zakresie w jakimś uroczym miejscu:)
_________________


8.08.2009
 
 
 
sando 

Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 11, 2009 4:59 pm   

pszczoła napisał/a:
a my, ponieważ zdecydowaliśmy się na profesjonalnego kamerzystę, zdjęcia mamy tylko studyjne

Nie rozumiem co ma wspólnego profesjonalny kamerzysta z brakiem fotografa? Przecież chyba by się nie pozagryzali :) A rezygnujecie tylko z fotografowania pleneru, czy również z fotografowania ślubu?
 
 
agunia84 


Wiek: 39
Dołączyła: 12 Lip 2007
Posty: 3627
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Maj 31, 2009 4:13 pm   

My za zdjęcia zapłaciliśmy 1400 zł (bez odbitek), w tej cenie jest 21 póz fotoksiążka i wielkie zdjęcie portretowe (60x80).
 
 
Pusiak 
- Dyktator


Wiek: 43
Dołączyła: 15 Lut 2005
Posty: 3311
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 2:13 pm   

Przenosze wypowiedź z innego wątku:

Master napisał/a:
Ja płąciłam za : przygotowania, reportaż, plener 3000 zł. Fotoalbum; 500 zł. ( w tamtym roku)



edit: poprawiłam cytat
kryszka
_________________

Ostatnio zmieniony przez kryszka Pią Cze 05, 2009 7:49 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Karolka_23 


Wiek: 43
Dołączyła: 28 Kwi 2008
Posty: 162
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 6:55 pm   

My za zdjęcia płacimy 1900 złotych, 950zł za zdjęcia reportażowe i tyle samo za zdjęcia plenerowe.
W cenie mamy dwa albumy, w których będą zdjęcia wybrane przez nas i wszystkie zdjęcia na płycie.
_________________
 
 
France 

Dołączyła: 27 Sty 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 11:11 am   

1500-to w tym roku przecietna cena za fotoreportaz ze slubu i wesela oraz plener mozna taniej i drozej, cena nie odzwierciedla klasy fotografa,gdyz jest wielu bardzo zdolnych fotografow,ktorzy dopiero wchodza na rynek.Mysle,ze max w Łodzi bierze Z.Kruk,ktory jest bardzo cenoionym fotografem
_________________
 
 
Alinka 


Wiek: 41
Dołączyła: 10 Lis 2008
Posty: 11
Skąd: LDZ
Wysłany: Czw Sie 13, 2009 12:14 am   

Oj myślę, ze są na naszym rynku drożsi fotografowie niż ZK a i lepsi może nawet?
1500zł za komplet to wydaje mi się bardzo dobra cena - jeśli fotki odzwierciedlają odpowiednią jakość)
Ostatnio zmieniony przez Alinka Czw Sie 13, 2009 12:18 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mjmj2010 

Dołączyła: 17 Sie 2009
Posty: 253
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 11:15 am   

HELP ! CZY TO DROGO?? i jeśli chodzi o ilość zdjęć mało czy dużo?

sam reportaż z kościoła -(40fot.) 950pln
sam plener -(40fot.) 1100pln

reportaż z kościoła + plener -(80fot.) 1800pln
sala do oczepin włącznie -(30fot.) 300pln

zdjęcia w 15x21 na papierze matowym (wszystkie przygotowane i obrobione kadry na płycie w oryginalnej rozdzielczości - możliwość powielania odbitek
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 11:30 am   

cena ok , zakladajac foto na poziomie , jak dla mnie z pleneru duzo zdjec , z kosciola wystarczy , co do sali jakos tanio i zdjec malo
 
 
mjmj2010 

Dołączyła: 17 Sie 2009
Posty: 253
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 2:10 pm   

1. Ile zdjęć się powinno mieć (na papierze) z:
- kościoła,
- sali ( albo ok 2h albo do oczepin),
- w plenerze ,
żeby było ich w sam raz?
w jakiej formie dostajemy zdjęcia ? jest to jakis album czy coś w tym stylu?
2. Czy zamawiać fotoksiążki lub fotoalbumy ?
3. Czy wszystkie zdjęcia dostanę na płytce obrobione ? (ile zdjęć jest na płycie mniej więcej)
4. Jakie są koszty?

Przepraszam, że tak chaotycznie ale jestem kompletnie zielona w tych sprawach :)
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 8:52 pm   

To ja ci napisze z mojego punkt widzenia , czyli fotografa co jak co ;] .
Oczywiscie wszystko zalezy od ceny - czasem placi sie sporo a dostaje malo fot , ale jakich , generalnie to.

1. Ile na papierze , tego nie da sie ustalic , w mojej opini najlepiej placic za usluge i za jak najmniej zdjec na papierze - tzn np 50 zdjec dostajesz od fotograf przy rozliczeniu uslugi jako pogladowki , aby kota w worku nie dostac ;] , a odbitki zamawiac albo u niego albo samemu tyle ile sie chce i jakie sie chce.

2.Jestem zdania ze duzo frajdy jest z wklejania samemu zdjec do albumu ( plus np zaproszenia , kartki z zyczeniami itp rzeczy ) , co nieco sie przypomina , samemu wybiera sie zdjecia. Nie jest w koncu trudna praca ;] . A jesli juz to wolal bym album , jakos odbitek jest chyba lepsza.

3.Niektorzy daja foto prosto z aparatu , inni obrabiaja wszystkie - to zalezy od fotografa i tego co jest w umowie , nie ma reguly , ja bym w zyciu nie oddal zdjec prosto z karty , w takich warunkach jakie sa na slubie , posproces i obrobka to wazna rzecz , zdjecia z karty to tylko material do dalszej pracy.

Co do ilosci zdjec wedlug mnie z calego slubu ( ceremonia/wesele/plener ) racjonalna ilosc to 150-200 zdjec obrobionych.

4.Koszta rozne , od 600 zl za "fotoziutka" do 6000-7000 zl za hmm nie potrafie okeslic :razz: , ale gorna polka , srednia cena 2000-3000 zl za dobrego foto , tzn z glowa a nie handlarza/rzemieslnika , cena wacha sie od dodatkow , jakosci fot i samego portfolio. Owszem mozna taniej i tez dobrze , gusta i potrzeby sa rozne w koncu.

Sporo kosztuje sam album , 100 odbitek 15x21 + album + robocizna to czasem okolice 600 zl i wiecej

uff sie naplodzilem ;]
 
 
mjmj2010 

Dołączyła: 17 Sie 2009
Posty: 253
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 9:42 pm   

dzięki serdeczne :)
 
 
fotografialodz 
Firma


Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 248
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 12:53 am   

dodam jeszcze ze ilosc zdjec z wesela jest uzalezniona od ilosci gosci, przynajmniej u mnie

wesele na 200 osob rozni sie troche od wesela na 40 :)
 
 
Sorc 

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 11:11 am   

Co do ilosci zdjec to moim zdaniem 150-200 to troche malo jezeli chodzi o slub/wesele/plener.

Dla mnie rozsadny prog to ~400 zdjec
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 12:34 pm   

Ale wtedy nie licz na to ze ktos obrobi porzadnie wszystkie te zdjecia ;] , cos za cos , dla mnie 400 fot to juz nuda , ile mozna ogladac tanczacych ludzi czy zdjec bez wyrazu z kosciola. Zreszta co kto lubi :P

Zapewniam nie latwo jest zrobic dobrych/ciekawych 400 zdjec z calego zakresu.
 
 
Sorc 

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 12:44 pm   

kwestia podejscia do tematu, tutaj pojawia sie temat poruszony przez fotografialodz, jezeli masz przyjecie na 50 osob to faktycznie na fotach z wesela pojawiaja sie ciagle ci sami ludzie, w przypadku gdy wesele jest na 150 osob mamy troche inna sytuacje.

Wiadomo, że foty to nie kamera i wszystkich cieżko jest uchwycić, ale Ci tanczący goście to znajomi bądz rodzina mlodych, dla fotografa ktory siedzi przy tych fotach to kolejny nudny kadr. I tym samym dochodzimy do stwierdzenia zalezy kto co lubi :) tylko troche na okrete :)

Reasumując myśle że dla większości mlodych np 200 dobrych fotek z wesela na ktorym było ok 100 osob to nie nuda, nie ma co się oszukiwać, że dzisiaj każdy ma aparat bo fotki z małpek na większości z sal można wsadzić... między bajki :)
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 1:14 pm   

no dla mnie jesli wesele jest wiekse to gora 50 wiecej zdjec , nie koniecznie odrauzu drugie tyle tzn 200 ;] , poki co jak rozmawiam z klientami przewaza opinia mniej ale lepiej po prostu

duzo fot to to samo co dlugi film - tendencja do pstrykniecia kazdemu foto zeby zobaczyc jak ubrany , czy byl , itd itp =]

tak czy owak kazdy sam wie co chce miec
 
 
OkO 
Firma

Dołączyła: 19 Wrz 2007
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 2:54 pm   

Ja sie nie zgodzę :) nie sztuką jest wybrać z 10 godzinnej pracy 100 fajnych zdjęć. Nie czarujmy się:)
Sztuką jest zrobić ciekawy reportaż :) pod wzgledem jakości i ilości pod gust i preferencje klientów to nie są prace na konkurs fotograficzny tylko pamiątka młodych ludzi na wiele , wiele lat:)
Reportaż jak sama nazwa wskazuje ma relacjonować wszystko co najważniejsze:) ale nie bez sensu okrojone :)
Ja spotkałam sie z ciekawą opinią , wychodzi co 40 zdjecie co 10 sie wybiera a jak jakaś wieksza " zwała " to podciaga sie pod artyzm i jest czarnobiałe;) To jest opinia jaka znalazłam na forach fotograficznych:)
W moim mniemaniu reportaż ma zawierać dużo ciekawych zdjęć pary młodej i ich bliskich Ilosć nie ma nic wspólnego z jakoscią !! !!
Ostatnio zmieniony przez OkO Czw Paź 15, 2009 3:19 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gklm 

Dołączyła: 14 Paź 2008
Posty: 51
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 5:38 pm   

witam.cena zalezy od różnych rzeczy...u nas pan fotograf był na całej imprezie i robił taki foto-reportaż...zrobił w sumie ponad 1000 fajnych zdjęć w cenie 1800zł...pozdrawiam

 
 
Sorc 

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 9:51 pm   

i z tematu ile to kosztuje zrobił sie temat ile zdjec :)

Oko wiec mamy podobne spostrzezenia :)

1000 zdjec to juz lekka przesada, moim zdaniem z fotek po przesianiu zostaje jakies 30 % :)
 
 
sando 

Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 10:42 pm   

Wow 1000 zdjęć. Ciekawe ile czasu zajmuje oglądanie? Licząc szybko po 5 sekund na zdjęcie daje to 5000 sekund = 1 godzina i 23 minuty! :? Toż to umrzeć znajomi mogą jak ich tyle będziemy męczyli albumem :razz:
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 10:53 pm   

coz , poniewaz robie zdjecia , to niestety nie wyobrazam sobie 1000 ciekawych zdjec

OkO , masz po prostu inne podejscie , nie jest sztuka wybrac ? owszem nie , sztuka jest zrobic chociaz 100 takich naprawde dobrych zdjec ... a dobra selekacja zdjec , przedstawia w calosci zgrabnie cale wesele , no chyba ze ktos lubi jak ma zrobione 100 zdjec przy oltarzu i co chwile fotografa walacego lampa na wprost , klient nasz pan , ja wole zrobic tyle ile trzeba i dac mlodym czas dla siebie samych. Co pozniej zreszta przyznaja , i ciesza sie ze ciagle nie latalem wokol nich

nie reguly ile zdjec ma byc z czego , ma byc tyle zeby mlodzi byli zadowoleni
 
 
fotografialodz 
Firma


Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 248
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 1:19 am   

koledzy po fachu po pierwsze zaraz dostaniemy od admina po dupie za ta prywate :)
po drugie Mazurowicz.com tez mam takie podejscie ze wybieramy perelki jednak czesto spotykalem sie z pytaniem mlodych czy nie mam moze zdjecia cioci z wujkiem, bo tanczyli a ja robilem im zdjecie a tego nie ma w materiale, no i pozniej musialem szperac w rawach i odszukiwac, dlatego zwiekszylem ilosc z wesela do tego stopnia zeby byly tye perelki a zarazem staram sie w miare mozliwosci wszystkich sfotografowac w jak najciekawszych ujeciach. Oprocz reportazu z wesela dla par mlodych jest to rowniez pamiatka rodzinna i mysle ze o tym rowniez trzeba pamietac
 
 
OkO 
Firma

Dołączyła: 19 Wrz 2007
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 2:42 am   

Fotografialodz zgadzam sie z Tobą w każdym calu po pierwsze zaraz dostaniemy po dupskach za te nasze wywody heheeh (odkryłam jednak dział dla firm i możemy sie tam przenieść:) :) )
Po drugie jeden katalog to perełki , drugi tzw szał ciał . Dla weselników to frajda ktoś zrobił im fajne zdjęcie oni pozują wygłupiaja się a potem ślad po tym ginie ja również stosuje taką metodę;) aby zadowoleni byli wszyscy . Ostatecznie guziczek delete kazdy umie wcisnąć i jak się tylko nie podoba np mina można rozstać się z fotką na wieki:).

Panie Mazurowicz.com nie popadajmy w skrajności ja nie mówię o fotografach którzy wykonuję seryjne zdjecia w kościele :) Msza jest na tyle krótka ,że zeby wejść na chór wrócić i dotrzeć na przysiegę trochę mija hehe Z racji videofilmowania czasem słyszę klekot jak z karabinu maszynowego na filmie i mam wyobrazenie .

Zapewne zgodzę sie z Panem , że mam inne podejście i nie pisałabym swojego zdania gdyby nie potępianie np 500 zdjęć z reportażu może być nawet 3 x więcej jak forograf ma wizje albo chwilowe ADHD.
Byle były to rózne zdjecia ( każde inne) , dobre technicznie poza tym wszystko to ustalenie ze zleceniodawcą hmm no nie wiem mnie jak Para młda prosi o zdjecia sali i jakis tam potraw to ostatecznie to ich zdjecia a skoro płacą to wymmagają . Pisze na umowie życzenia specjalnie Pracujemy na dane konkretne zlecenie . Każdy z nas omawia reportaż z klientem jeden chce 100 ,drugi chce 500 a jeszcze trzeci 1000 i sam sobie robi przesiew;)
Bogu dzieki , ze nikt mnie nie rozlicza póki co z ilości zaczne chyba obserwować licznik;problem będzie jak sie akurat przekręci heheheheh)

Poza tym nie rozumiem podejścia jak zdjecia mogą byc nudne ? zależy dla kogo
Wywołujesz 100 reszta jest w plikach i jesli te w plikach są fajne to juz jakiś masochizm żeby je wywalać dla samej ideii;)
.... dpbra idę pracowac dalej bo zaraz świt ... literówki poprawię jutro
Pozdrawiam
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 9:35 am   

Ale ten dzial dla firm cos nie dziala ;]

Wywalanie nie znaczy kasowanie , po prostu ich nie oddaje. Tak czy owak , jak juz wszyscy chorkiem stwierdzlismy , od kazdy ma swoja teorie ;] .

Wiesz czemu napisalem nudne ? Nie mowie o samym foto , bo dla kogos dajmy na krawata na zdjeciu nudny nie bedzie bo wie co sie z tym wiaze tak , ale rozmawiam z klientami i tez jak jeden brat wszyscy powtarzaja ze oni nie chca 500 zdjec bo im ostatnio ktos pokazywal i po 200 znudzilo im sie ogladac , moze akurat ja trafiam na osoby ktore chca mniej ale ciekawiej.

mamy na rynku tylko fotografow ze kazdy dobierze sobie takiego jakiego chce ;]

ps. owszem jak mlodzi chca zdjec z rodzina , detali itd to je robie , oddaje dodatkowo , nigdy nie trzymam sie kurczowo ustalonej ilosci zdjec czy zakresu , zawsze cos w "gratisie" sie znajdzie ;]
 
 
fotografialodz 
Firma


Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 248
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 10:49 am   

"mamy na rynku tylko fotografow ze kazdy dobierze sobie takiego jakiego chce ;] "

i mysle ze to jest sedno sprawy :)


rowniez uwazam ze 500 czy 1000 zdjec to jakas paranoja
dla mnie wesele to okolo 150-170 zdjec, polaczenie perelek z pamiatka rodzinna.

z ciekawosci nigdy mlodzi nie pytaja Cie o kogos kogo wogole nie ma na zdjeciach ?
 
 
OkO 
Firma

Dołączyła: 19 Wrz 2007
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 3:28 pm   

Jest zakładka - dział tylko dla firm widoczna jest po zalogowaniu:)
 
 
mazurowicz.com 
Firma

Wiek: 38
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 133
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 8:08 pm   

a ten dzial hmm no nic , mysle ze ta nasza dyskusja i tak nieco samym "mlodym" rozjasnila i moze pomogla nawet :]
 
 
OkO 
Firma

Dołączyła: 19 Wrz 2007
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 12:23 am   

Mam taką nadzieję;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl