Filmy te dobre i te przereklamowane |
Autor |
Wiadomość |
Misiamo
Wiek: 47 Dołączyła: 13 Cze 2005 Posty: 241 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:11 am
|
|
|
Wczoraj, z okazji naszej miesiecznicy, poszliśmy na film "7 krasnoludków". Powiem krótko: żenada. Odradzam wszystkim. Szkoda czasu i pieniędzy. |
|
|
|
|
dzarusia
Wiek: 41 Dołączyła: 05 Sie 2006 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:39 am
|
|
|
odnośnie "Władcy pierścienia" ... czytałam i oglądałam ... i nadal mogłabym to czytać i oglądać ... w kółko ... ciągle ... chyba mnie się nigdy nie znudzi |
_________________ Buziaczki dla Ciebie Gość
Moje przygotowania http://forum.wesele-lodz.pl/viewtopic.php?t=17528 |
|
|
|
|
Pusiak
- Dyktator
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Lut 2005 Posty: 3311 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:57 am
|
|
|
Odradzam szczerze film Szybcy i wściekli: Tokyo Drift.... Wyścigi niespecjalne, samochodów mało, fabuła miała być, ale nie wyszło, no i aktorzy do kitu.... ?mialyśmy się ze szwagierką przez 4/5 filmu z jego idiotyczności A przez pozostałą 1/5 oglądałyśmy zegarki czekając kiedy to się wreszcie skończy |
_________________
|
|
|
|
|
FifthAvenue
Wiek: 46 Dołączyła: 23 Lut 2006 Posty: 1028 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 12:08 pm
|
|
|
Wczoraj po raz kolejny zrobilismy sobei z L maraton - Ocean's 11 & Ocen's 12.
Uwielbiam.
Polecam wszystkim fankom Brada Pitta i Georgea Clooneya
Dla zazdrosnych panow jest Julia Robetrs i Catherine Zeta-Jones |
_________________ DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !
[/url] |
|
|
|
|
Kot
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Kwi 2005 Posty: 1423 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Wrz 03, 2006 9:43 pm
|
|
|
Byliśmy dziś w kinie na filmie Michaela Manna Miami Vice. Gorąco polecam
Nie doszliśmy jedynie z mężem do porozumienia co do Colina Farrella. Według K był najsłabszym ogniwem filmu, ja sie z tym zgodzić nie mogę |
_________________ ... pamiętasz była jesień....
|
|
|
|
|
Misiamo
Wiek: 47 Dołączyła: 13 Cze 2005 Posty: 241 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Wrz 04, 2006 10:08 am
|
|
|
W piątek byliśmy w kinie na filmie "Zabójczy numer". Bardzo podobał mi się scenariusz tego filmu. No moze było w nim za dużo krwi, ale myślę, że to dobre sensacyjne kino. Oceniam na 8/10.
Wczoraj byliśmy na "Step up - taniec zmysłów". To w mojej ocenie też dobry film. Zupełnie inny od tego pierwszego, ale mi też się podobał. 8/10. |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Pon Wrz 04, 2006 10:15 am
|
|
|
Widzieliśmy "Zabójczy numer" wczoraj, nie jest to może kino najwyższej klasy (porównanie do Tarrantino jest IMHO trochę naciągane), ale całkiem chwytliwa akcja, z ciekawym zwrotem na końcu co lubię, no i mój ukochany Bruce w pełnej krasie |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
Nemek
Dołączył: 17 Maj 2006 Posty: 24 Skąd: Z daleka ;-)
|
Wysłany: Pon Wrz 04, 2006 10:17 am
|
|
|
Ja moge polecic film po czesci chyba biograficzny World Trade Center. Jest to opowiesc od dwoch strazakach ktorzy pospieszyli na pomoc ludziom z wiezy polnocnej i zostali w niej uwiezieni kiedy sie zawalila. Wtedy wspominaja cale swoje zycie... |
|
|
|
|
szczako
Wiek: 44 Dołączyła: 11 Lis 2005 Posty: 2216 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 11:52 am
|
|
|
z serii "nie polecam".
- Cold Mountain - tak dłużącego się filmu, dawno nie oglądałam. i dlaczego w filmie o wojnie secesyjnej gra Australijka i Brytyjczyk?
- Memories of a geisha - hmm ... nic ten film w moje życie nowego nie wniósł. stracony czas.
i właśnie słyszę z drugiego pokoju, że "koniecznie na to idziemy". To Michał oglądając trailer'a nowego Bonda |
_________________
|
|
|
|
|
Filomena
Dołączyła: 31 Sie 2004 Posty: 365 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 12:26 pm
|
|
|
Na Bonda też chcę iść. Chociaż dobór Bonda nie zachecał. Może to taki chwyt marketingowy, żeby obniżyć poziom oczekiwań. Potem łatwiej miło rozczarować .
Nie polecam Przysięgi. Za to Bankiet jest niezły, chociaż trochę inny, niż pozostałe chińskie megaprodukcje. |
|
|
|
|
strawberrytea
Wiek: 42 Dołączyła: 19 Lip 2005 Posty: 667 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 12:40 pm
|
|
|
my jakis czas temu bylismy na Volver. Polecam |
_________________ W naszej zielonej kuchni |
|
|
|
|
Agati
Wiek: 43 Dołączyła: 12 Kwi 2006 Posty: 278 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 2:05 pm
|
|
|
szczako napisał/a: | z serii "nie polecam".
- Memories of a geisha - hmm ... nic ten film w moje życie nowego nie wniósł. stracony czas. |
Mnie podobał się film. Nie szukałam w nim głębszych przesłanek, ale zaciekawił mnie i fajnie mi się go oglądało
Za to UWIELBIAM filmy Tarrantino No może poza ostatnio oglądanym Jakoś strasznie mną wstrząsnął i nikomu go nie polecam |
_________________
Ach... 16.06.2007. |
|
|
|
|
mls
Wiek: 40 Dołączyła: 04 Paź 2006 Posty: 112 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 2:23 pm
|
|
|
szczako napisał/a: |
- Memories of a geisha - hmm ... nic ten film w moje życie nowego nie wniósł. stracony czas. |
No właśnie. Nic nowego nie wniósł. Mój K. był zachwycony. Chyba nigdy nie widziała filmu o gejszach
Nie polecam filmu:
Przysięga
Długi i nudny
Ze swojes strony mogę polecić:
Karol - Papież, który pozostał człowiekiem
United 93
?ycie ukryte w słowach |
Ostatnio zmieniony przez mls Nie Lis 12, 2006 2:23 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Filomena
Dołączyła: 31 Sie 2004 Posty: 365 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Lis 18, 2006 12:28 am
|
|
|
No to polecam Casino Royale. Bond o twarzy kierowcy ciężarówki jest całkiem, całkiem... taki nie metroseksualny . I akcja też bez dłużyzn. Dobra rozrywka i świetna graficznie czołówka w dobrym, starym stylu. |
|
|
|
|
misimisia
Wiek: 39 Dołączyła: 16 Paź 2006 Posty: 93 Skąd: polska
|
Wysłany: Sob Lis 18, 2006 8:28 am
|
|
|
Ja ostatnio wypożyczyłam dwa horrory "Zejście"9/10, "Wzgórza mają oczy"8/10. Jak dla mnie dobre horrory trzymające w napięciu. (nie polecam osobą o słabych nerwach)
Dobra komedia ostatnio obejrzana przezemnie to "50 pierwszych randek" momentami płakałam ze śmiechu, film o miłości dwojga ludzi, końcówka wzruszająca. Naprawdę polecam! 10/10
W kinie ostatnio byłam na bajce z młodszymi siostrami "Sezon na misia" szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego 7/10. |
|
|
|
|
Edi
Wiek: 40 Dołączyła: 24 Cze 2005 Posty: 430 Skąd: sprzed komputera
|
Wysłany: Sob Lis 18, 2006 4:36 pm
|
|
|
Filmy, które mi sie podobały:
1. Wyznania gejszy,
2. Diabeł u biera się u prady - daje mu 10/10, ciekawy i przyjemny w oglądaniu film,
3. Karol - papież który pozostał człowiekiem,
4. Wedding crashers - 10/10,
5. Sposób na teściową - niektórzy krytykuja ale dla mnie to fajna komedia.
Nie podobały mi się:
1. Tristan i Izolda,
2. Samotność w sieci,
3. Pręgi - nudny i nieciekawy, myślałam że będzie tam więcej ?ebrowskiego i Grochowskiej,
4. Wzgórza maja oczy - masa krwi i trupów bez konkretnego zakończenia. |
_________________ Ja chce powtórki z 23 września 2006 !
|
|
|
|
|
Kot
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Kwi 2005 Posty: 1423 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Lis 18, 2006 11:57 pm
|
|
|
Casino Royale szczerze warte polecenia. Choć przyznam, że trudno mi sie przekonać do Daniela Craiga Wszystkiemu winien jest Moore....
Dodam jeszcze, że już dawno nie widziałam tak zatłoczonego kina. Silver Screen przeżywał dziś prawdziwe oblężenie, wprost pękał w szwach.Co dało sie wyraźnie odczuć. zanim udało nam sie przedostać do sali kinowej omal nie zostałam stratowana przez niewiastę z gigantycznym popkornem w dłoni. Czy ludzie nie wiedzą, że w kinie zasada kto pierwszy dopadnie siedzenia ten lepszy nie działa, bo decydująca rozgrywka odbywa się podczas zakupu biletów |
_________________ ... pamiętasz była jesień....
|
Ostatnio zmieniony przez Kot Sob Lis 18, 2006 11:57 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Nie Lis 19, 2006 10:27 pm
|
|
|
Polecam Infiltrację - już sama obsada głównych ról (Leonardo DiCaprio, Matt Damon i Jack Nicholson - zwłaszcza on! ) sprawia, że warto. Wciągająca akcja i doskonała gra aktorska. Film naprawdę chwyta
Nie polecam Casino Royale.
Poszłam dziś na to przypadkiem (znjomi wybrali) i tak, jak się obawiałam - za dużo, za szybko, za ostro... Choć nowy Bond - całkiem, całkiem...
I tylko trzy damskie kreacje wieczorowe, w tym jedna ciekawa (ta fioletowa ofkors ) - to ma być Bond? |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
szczako
Wiek: 44 Dołączyła: 11 Lis 2005 Posty: 2216 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 3:24 pm
|
|
|
mnie na Bonda końmi nie zaciągniecie. byłam na jednym, w którym Bond bezbłędnie trafił do lecącego samolotu (sam skoczył z jakiejś skarpy czy coś takiego) i po tym stwierdziłam, że szkoda czasu. Michał się oczywiście wybiera. z kolegami
Pingwiny zarobiły więcej niż Bond |
_________________
|
|
|
|
|
Nikulec
Wiek: 42 Dołączyła: 07 Lis 2006 Posty: 171 Skąd: łódź
|
Wysłany: Wto Lis 21, 2006 6:21 pm
|
|
|
Dla mnie nieśmiertelne filmy to:
"Całkowite zaćmienie" Agnieszki Holland
"Medea" i "Tańcząc w ciemnościach" Larsa von Triera
"Trainspotting"
"A.I"
"Gattaca"
"Rekwiem dla snu"
"Charlie i fabryka czekolady"
"Dogma"
"Diuna"
"Battle royale"
"Casanova" z Donaldem Sutherlandem
"Arizona dream"
"Clockwork orange"
"Pulp fiction"
wszystkie animki z serii "Wallace & Gromit" Nicka Parka
"Władca pierścieni"
no i oczywiście "Robin Hood - faceci w rajtuzach"
I wiele wieeeeeeeeele innych |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 7:31 pm
|
|
|
Czy ktoś z Was oglądał może film "Tożsamość" ("Identity")?
Mam możliwość obejrzenia, zachwalany jako świetny, tylko opis (morderstwa...) zastanawia mnie czy nie jest zbyt makabryczny. Wiem, że każdy ma inną wrażliwość i co innego rozumie pod słowem brutalny, ale czy "Tożsamość" jest filmem w stylu "mózgi na ścianie" czy raczej straszak, ale bez zbyt dosłownego okrucieństwa? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Asiek Wto Kwi 10, 2007 7:32 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
@Mac-erson
Administrator forum.wesele-lodz.pl
Wiek: 51 Dołączył: 10 Lis 2006 Posty: 323 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 8:43 pm
|
|
|
Z ostatnich nowości polecam:
The prestige
Apocalypto
Perfume - the story of the murder
?wiadek koronny
nie przypadły mi do gustu:
JOB, Noc w muzeum |
|
|
|
|
Kati
Dołączyła: 23 Lut 2004 Posty: 3262 Skąd: :)
|
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 8:23 am
|
|
|
Z dziwnych/niefajnych
Labirynt fauna
Cesarzowa
Eragon
Powyższe są do niczego
Królowa - może być |
_________________
|
|
|
|
|
Maja_Kris
Wiek: 40 Dołączyła: 05 Mar 2007 Posty: 1020 Skąd: Łódż/Kanzas
|
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 10:28 am
|
|
|
W poniedzialek bylismy na " 300" wszystko fajnie ale zastanawia mnie scena- Król stoi na cialach pomordowanych persów, jego podwladni sprzataja ciala, a ona tak stoi...i je JABŁKO!!!!! dookola same gory i morze! skad je ma??? ja tam nie widzialam zeby mieli plecaki z jedzeniem |
_________________ najszczęśliwsza żona na świecie
|
|
|
|
|
Spontana
Dołączyła: 11 Paź 2006 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 10:13 pm
|
|
|
Asiek napisał/a: | Czy ktoś z Was oglądał może film "Tożsamość" ("Identity")?
Mam możliwość obejrzenia, zachwalany jako świetny, tylko opis (morderstwa...) zastanawia mnie czy nie jest zbyt makabryczny. Wiem, że każdy ma inną wrażliwość i co innego rozumie pod słowem brutalny, ale czy "Tożsamość" jest filmem w stylu "mózgi na ścianie" czy raczej straszak, ale bez zbyt dosłownego okrucieństwa? |
Miałam okazję oglądać ten film i wg mnie jest wart zobaczenia. Kilka scen których widok nie jest przyjemny nie sprawia, że chce się wyjśc.
Ogólnie polecam |
_________________
|
|
|
|
|
klarysa
Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 895 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 10:08 pm
|
|
|
tez nie chcialam ogladac nowego bonda. wczesniejsze fragmentami widzialam, to i bez tego bym sie obyla. ale: film mi sie podobal! taka bajka, ladne kobiety. i bond bardzo fajny. dla mnie sir sean byl idealnym ale ten jest teraz zaraz za nim.
300 tez fajne, kolejna bajka. ja sie zastanwiam skad w ogole tam mieli jedzenie i picie tyle dni (bo jablko to moze w kieszeni skads przyniosl;)))
adrift - historia glupia, choc prawdziwa, ale fajine pokazana. warto
moje wielkie greckie wesele i bridget jones - codziennie na zmiane:)
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 10:18 pm ]
i jeszcze filmy, ktore dostalismy od znajomych, mielismy sie zrelaksowac, a skonczylo sie na przeplakanej nocy... ale dobre sa:
za wszelka cene/million dollar baby
if only (z jennifer love hewitt)
plac zbawiciela
[ Dodano: Pią Kwi 13, 2007 8:39 pm ]
i jeszcze
crash (z 2005r. matt damon, sandra bullock) ciezki, ale dobry |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 9:58 am
|
|
|
Byłam wczoraj w kinie na "Mamma mia!" - uśmiałam się!
Widzę, że w Polsce premiera za jakiś czas - ale już teraz polecam, pod warunkiem, że lubi się musikale i nie ma się alergii na Abbę. Niezdecydowanych niech zachęci obsada , m.in.: Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth - śpiewają tańczą i świetnie bawią się konwencją filmu - tak z przymrużeniem oka, nie trzeba go brać na serio! |
_________________
|
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 11:05 am
|
|
|
Już od dawna ostrzę sobie zęby na ten film. Po Twojej recenzji widzę, że na pewno się wybiorę obejrzeć. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 11:46 am
|
|
|
Kryszka, myślałam, że jest przewidywalny aż do bólu (3 samotne kobiety, 3 samotnych mężczyzn...), a potrafił mnie w dwóch sprawach zaskoczyć (jakich to Ci zdradzę jak obejrzysz), więc nawet w kwestii fabuły jest w porządku.
Meryl Streep ma super głos, podobnie jak aktorka grająca jej córkę. Brosnan, odstaje od reszty wokalnie, ale nadrabia innymi walorami. Colin Firth - ma piękny wysoki głos! Mam sporo sympatii do tego aktora (m.in. za rolę pana Darcy w brawurowej ekranizacji z 1995r) i tu odkryłam jego nowe talenta (śpiew, taniec i gra na gitarze).
Acha, i nie wychodźcie z kina przed napisami końcowymi - czekajcie na piosenkę na bis ("Waterloo") - nie zawiedziecie się. Mnie pewien moment rozłożył na łopatki.
I jeśli Wasz facet nie jest sztywniakiem i nie uznaje jedynie jakiejś nawalanki w kinie to spokojnie może iść na ten film. Ja z moim mężem naprawdę dobrze się bawiłam - tak jak aktorzy grający w tym filmie. Trzeba tylko zaakceptować konwencję tego filmu. |
_________________
|
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 12:06 pm
|
|
|
Asiek napisał/a: | Acha, i nie wychodźcie z kina przed napisami końcowymi - czekajcie na piosenkę na bis ("Waterloo") - nie zawiedziecie się. |
To lubię.
A z mężem nie pójdę, bo ma właśnie alergię na ABB?. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 12:16 pm
|
|
|
kryszka napisał/a: |
A z mężem nie pójdę, bo ma właśnie alergię na ABB?. |
Ło matko, przecież to takie łatwo wpadające w ucho "evergreeny" , nogi same tańczą.
Nowe wersje piosenek fajne, zwłaszcza jak słyszy się je w wykonaniu męskich głosów - brzmią wtedy jak nowe. Acha a "Winner takes it all" zaśpiewała Streep chyba lepiej niż oryginał Abby. Ten kto wymyślił ten musical powinien dostać Oscara za świetne dopasowanie gotowych przecież pioenek do sytuacji - wygląda jakby piosenki tworzone były do musicalu a nie odwrotnie.
Kryszka, przekonaj męża. Niech poogląda sobie Grecję, ładne roznegliżowane panienki |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Asiek Czw Lip 31, 2008 12:16 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 12:53 pm
|
|
|
To nie typ do przekonywania. Pójdę z kumpelą i na pewno będę się lepiej bawiła niż z własnym mężem.
Robisz mi coraz większego smaka... |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
Hatifnatka
Wiek: 40 Dołączyła: 10 Mar 2007 Posty: 948 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 1:56 pm
|
|
|
z ostatnio obejrzanych polecam:
kochanice króla
wall-e (GENIALNA animacja pixarowska)
juno
horton słyszy ktosia
p.s. i love you
ty ja i wszyscy których znamy
nie polecam:
cache (ukryte) - nudne jak flaki z olejem...
funny games (brrr, budzi we mnie agresję. brutalny.) |
_________________
|
|
|
|
|
sistermonn
:)
Wiek: 42 Dołączyła: 17 Lip 2007 Posty: 905 Skąd: Łódź - Górna
|
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 1:59 pm
|
|
|
A ja polecam z ostatnio obejrzanych " Sex w Wielkim Mieście". Pośmiałam się, wzruszyłam i wyciągnęłam wnioski. warto obejrzeć. Zwłaszcza jak są to osoby, które dopiero rozpoczynają przygotowania do ślubu |
|
|
|
|
veroni
Dołączyła: 03 Lip 2008 Posty: 42 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 2:16 pm
|
|
|
ja serdecznie polecam "opowieści z Narnii" nie dawałam się namówić dość długo na obejrzenie pierwszej części a tu niespodzianka.. film tak wciągnął że koniecznie musiałam obejrzeć drugą(jest jeszcze w kinach) polecam także "wanted" z Angeliną Jolie, - efekty są nierealistyczne ale fajnie się ogląda |
_________________ szczęśliwa mężatka:) Nasz dzień 9.08.2008r |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 4:39 pm
|
|
|
kryszka napisał/a: |
Robisz mi coraz większego smaka... |
Zastanawiam się, czy nie iść jeszcze raz Na razie słucham soundtrack (szkoda, że brakuje na nim kilku piosenek z filmu ) i podśpiewuję sobie piosenki. Ciekawe kiedy będzie to na DVD, mam nadzieję, że nie dopiero na Gwiazdkę. |
_________________
|
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sie 04, 2008 3:31 pm
|
|
|
U nas "Mamma mia" dopiero za miesiąc. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 5:52 pm
|
|
|
kryszka napisał/a: | U nas "Mamma mia" dopiero za miesiąc. |
Widziałaś już?
Jeśli chodzi o ciekawe filmy widziane ostatnio to polecam "Kontrolerów" (2003). Dawno nie widziałam tak wieloznacznego, symbolicznego i surrealistycznego filmu. Reżyser zostawił furtkę do interpretacji, że każdy może sobie sam dopowiedzieć co się wydarzyło, kto był tak naprawdę kim, etc.
Kupiłam ten film chyba z 3 lata temu z jakąś gazetą i tak sobie leżał na półce i czekał.
Po pierwszej półgodzinie film mi się tak nie podobał, że miałam go wyłączyć, ale postanowiłam obejrzeć do końca - no i dobrze zrobiłam, film "chodzi za mną" od kilku dni , cały czas znajduję jakieś nowe symbole, metafory, itd. W internecie też pełno interpretacji, bardzo różnych - nie spotkałam się też z opinią, żeby ktoś pozostał na ten film obojętny. Na pewno obejrzę go jeszcze raz. Tylko tak jak piszę - film do przemyśleń i interpretacji.
Niektórzy porównują go do "Donnie Darko", "Fight Club" czy filmów Lyncha - dla mnie te dwa pierwsze nie zrobiły nawet w połowie takiego wrażenia jak "Kontrolerzy".
Widział ktoś z forum "Kontrolerów"? |
_________________
|
|
|
|
|
mietka
double trouble
Wiek: 46 Dołączyła: 28 Cze 2007 Posty: 1749 Skąd: Łódź/Żabiczki
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 6:28 pm
|
|
|
Mamma mia!
Mamma mia, jaki fajny film! Bylam z mama i bawilam sie swietnie, ona tez smialysmy sie jak glupie, a dobre humory utrzymywaly nam sie ze 2 dni. W samochodzie "leci" soundtrack, a ja sobie przypominam film.. bylo super Meryl Streep jest rewelacyjna, a Pierce Brosnan jak zwykle zabojczy.... i chociaz nie umie spiewac to sie stara |
_________________ |
|
|
|
|
klara76
Wiek: 47 Dołączyła: 06 Sie 2006 Posty: 538 Skąd: łódź-bałuty
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 7:24 pm
|
|
|
Asiek napisał/a: | Widział ktoś z forum "Kontrolerów"? |
ja widziałam; byłam w kinie i zrobił na mnie wrażenie, aż później z jakąś gazetą kupiłam płytę i stoi sobie w mojej dvdtece |
_________________ |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 7:44 pm
|
|
|
klara76 napisał/a: | Asiek napisał/a: | Widział ktoś z forum "Kontrolerów"? |
ja widziałam; byłam w kinie i zrobił na mnie wrażenie, aż później z jakąś gazetą kupiłam płytę i stoi sobie w mojej dvdtece |
To pewnie z tą samą co ja.
Jakoś nie mogłam się do niego zabrać, myślałam "eee, węgierski film", "pewnie będzie jakiś nudny, bardzo brutalny, itd." (a taki nie jest).
Kurcze, "najgorsze" jest to, że film nie jest jednoznaczny, a reżyser konsekwentnie odmawia wyjaśnienia "jak to naprawdę się skończyło". |
_________________
|
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 9:31 pm
|
|
|
To ja do puli filmów, które należy omijać szerokim łukiem dorzucę Archiwum X - I want to believe. Tragedia, prawie, że romansidło. Koleżanka - fanka Muldera - podsumowała film tymi słowami: "brakowało tylko żeby Scully na końcu filmu powiedziała do Muldera: "nie zapomnij obrać ziemniaków na obiad" |
_________________
|
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 10:47 pm
|
|
|
Asiek napisał/a: | kryszka napisał/a: | U nas "Mamma mia" dopiero za miesiąc. |
Widziałaś już? |
Niestety nie. Czekam na wolny dzień kumpeli, bo sama nie pójdę, a nikt inny się nie nadaje. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
niesia2708
Kociara :)
Wiek: 38 Dołączyła: 10 Cze 2008 Posty: 2700 Skąd: Piotrków/Tomaszów
|
Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 9:15 pm
|
|
|
Ostatnio obejrzałam "Mała wielka miłość" i bardzo mi się podobał."Juno" z resztą też.Natomiast przez "Ogród Luizy" przebrnąć nie mogłam |
_________________
|
|
|
|
|
Audiolka
Wiek: 39 Dołączyła: 25 Kwi 2008 Posty: 2581 Skąd: Uć
|
Wysłany: Czw Lis 27, 2008 1:08 pm
|
|
|
"Pieśń Kata"
"Zielona Mila"
Wczoraj obejrzałam "Podaj dalej"-rewelacyjny film.
I już się nie mogę doczekać świat i "Kevina.." |
Ostatnio zmieniony przez Audiolka Czw Lis 27, 2008 1:10 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
justinaa
Wiek: 40 Dołączyła: 10 Mar 2008 Posty: 1601 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Gru 06, 2008 9:20 pm
|
|
|
bardzo dobry, ale smutny film "Malowany Welon", który już pożyczyłam, komu mogłam
a przereklamowany jak dla mnie "W sieci kłamstw" z Crowe i DiCaprio
nie widziałam, ale słyszałam, że kiepski jest ten nowy polski film "Nieruchomy poruszyciel" |
_________________
www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Wto Gru 09, 2008 8:14 pm
|
|
|
justinaa napisał/a: | bardzo dobry, ale smutny film "Malowany Welon", który już pożyczyłam, komu mogłam |
Mnie ten film rozczarował. Po pozytywnych komentarzach oczekiwałam czegoś naprawdę wyjątkowego, kupiłam nawet ten film tak "w ciemno" (dobrze, że za jakieś 15 zł, a nie za 50) i mówiąc brutalnie - oprócz ładnych krajobrazów i malowniczych ujęć to film zupełnie mnie nie urzekł... |
_________________
|
|
|
|
|
yennefer
Dołączyła: 14 Wrz 2008 Posty: 641 Skąd: nowhere
|
Wysłany: Wto Gru 09, 2008 10:19 pm
|
|
|
Dla wielbicieli czegoś mocniejszego - Piła V. Odradzam. Pierwsza część niesamowita, zaskakująca, kolejne a tym bardziej 5 to już kiepski serial, nawet jak dla sadysty. |
|
|
|
|
justinaa
Wiek: 40 Dołączyła: 10 Mar 2008 Posty: 1601 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Gru 09, 2008 10:59 pm
|
|
|
a dla mnie te krajobrazy były jedynie bardzo milym dodatkiem, a historia mnie urzekła
no ale to tylko kolejny dowód na to, że gusta są różne |
_________________
www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Pon Gru 15, 2008 9:27 am
|
|
|
Po raz "setny" obejrzałam sobie "Love actually" ("To właśnie miłość").
Uwielbiam ten film! Zwłaszcza w okresie świątecznym ogląda się przyjemnie.
Rewelacyjna obsada! Super historie i niesamowity klimat!
http://to.wlasnie.milosc.filmweb.pl/
POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
_________________
|
|
|
|
|
|