Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Truskawka w szampanie
Autor Wiadomość
AiD 


Dołączyła: 09 Gru 2005
Posty: 123
Skąd: łódzkie
  Wysłany: Czw Gru 15, 2005 12:46 pm   Truskawka w szampanie

a co sadzicie o czymś takim...

mozna by w kazdy kieliszek wlazyc truskawke :) bylby nie tylke sliczny efekt dekoracyjny ale i smak :D mniam ... tylko to raczej dla czerwcowych panien mlodych :)

mozna tez truskawke nabić na kieliszek... ale to juz nie ten smak :)
_________________
 
 
szczako 

Wiek: 37
Dołączyła: 11 Lis 2005
Posty: 2216
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 12:56 pm   

pomysl ciekawy.
fajna sorawa.
tylko, zeby nie powpadaly do srodka :)
_________________
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3535
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 1:36 pm   

Ja myślałam właśnie o wrzuceniu truskaweczki do środka - i chyba tak zrobimy, ślub w czerwcu, więc przeszkód nie widzę :D
_________________
chez alma |
 
 
szczako 

Wiek: 37
Dołączyła: 11 Lis 2005
Posty: 2216
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 1:40 pm   

Alma_ napisał/a:
Ja myślałam właśnie o wrzuceniu truskaweczki do środka - i chyba tak zrobimy, ślub w czerwcu, więc przeszkód nie widzę :D


czyli jak sie przechyli kieliszek i wypije szampana, to zostaje truskawka ... ?

ja mysle, ze za bardzo bym sie skupiala na tym, zeby mi ta truskawka wczesniej do gardla nie wpadla. :D

ale pewnie to jakies moje niesluszne wyobrazenia o truskawkowym zagrozeniu.
_________________
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3535
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 1:49 pm   

Przechylasz i łykasz szampana z truskaweczką, trzeba tylko uważać, żeby się nie zakrztusić ;)
_________________
chez alma |
 
 
Kot 


Wiek: 38
Dołączyła: 27 Kwi 2005
Posty: 1423
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 2:36 pm   

Alma_ sprawdź najpierw czy nikt z gości nie ma uczulenia na truskawki :wink:
_________________
... pamiętasz była jesień....

 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3535
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 2:40 pm   

Kot, myśląc w ten sposób musiałabym dowiedzieć się, na co w ogóle uczulony jest kazdy z gości :roll: Chyba są na tyle świadomi, że jak zobaczą truskawkę w szmpanie to zorientują się - i zastanowią czy są czy nie są uczuleni ;) A jak będą to się im naleje samego szmpana i z głowy :)
_________________
chez alma |
 
 
Kot 


Wiek: 38
Dołączyła: 27 Kwi 2005
Posty: 1423
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 2:58 pm   

Alma_ ale toast szampanem, zwykle rozpoczynający uroczystość weselną, jest toastem zbiorowym, w którym uczestniczą wszyscy i dlatego ja bym ostrożnie pochodziła do takich wynalasków. Oczywiście w trose o wygodę i dobre samompoczucie moich gości. Bo później to już jedzenie stoi na stołach i wtedy każdy sam sobie wybiera czego i w jakich ilościach zamierza skosztować i nie sięga po rzeczy dla siebie szkodliwe.
_________________
... pamiętasz była jesień....

 
 
AiD 


Dołączyła: 09 Gru 2005
Posty: 123
Skąd: łódzkie
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 3:11 pm   

mi sie ten pomysł podoba :) wiadomo mam kilka zastrzzeni... bo np. moze byc to niezbyt wygodne podczes picie szampana moze sie truskaweczka warlac w kielisku albo nie daj boze wyskoczyc ;)
na szczescie ja mam problem rozwiazany bo pod koniec wrzesnia nie ma naszych truskawek :D jakbym byla czerwcoweczka to bym sie chyba pokusila :)
_________________
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 4:26 pm   

Ładnie to wygląda :graba:
_________________

 
 
 
Marti 

Wiek: 38
Dołączyła: 13 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 7:13 pm   

Ja miałam ślub w lipcu i akurat skończyły się te najfajniejsze truskawki. Miałam więc w kieliszkach maliny, a goście byli zachwyceni.
 
 
Żaneta 
Jestem mamusią

Wiek: 33
Dołączyła: 17 Lip 2005
Posty: 925
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 7:35 pm   

Myślę,że z tymi truskawkami to jeszcze moglaby być niezla zabawa,ale i dla niektórych zabawa :wink: .

To wyjmowanie truskawki z wąskiego kieliszka :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3535
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 8:49 pm   

Hmm, maliny podobają mi się chyba nawet bardziej (no i są mniejsze, więc łątwiej je wyjąć) :D
_________________
chez alma |
 
 
Żaneta 
Jestem mamusią

Wiek: 33
Dołączyła: 17 Lip 2005
Posty: 925
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 9:40 pm   

Alma_ napisał/a:
Hmm, maliny podobają mi się chyba nawet bardziej (no i są mniejsze, więc łątwiej je wyjąć) :D


Niby tak,ale latwiej też mogą wpaść w gardlo razem z szampanem :wink:
_________________
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3535
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 10:46 pm   

Oj, dziewczyny, dość już tego czarnowidztwa :roll:

Wierzę, że moi goście będą w stanie wypiś szampana z kieliszka z truskawką / maliną nie ksztusząc się przy tym ;)
_________________
chez alma |
 
 
AiD 


Dołączyła: 09 Gru 2005
Posty: 123
Skąd: łódzkie
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 11:21 pm   

Alma_ masz racje :D trzeba byc dobrej mysli :D

jedna trzeba przyznać... bardzo smakowicie to wygląda :D



_________________
 
 
słonko 
projektant - amator


Wiek: 35
Dołączyła: 19 Kwi 2007
Posty: 2226
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 7:47 pm   

ja mam pomysł troszkę inny, ale jeszcze słodszy :razz: Na stoliku obok kieliszków z szampanem będą stały miseczki: jedne z truskawkami, a drugie z bitą śmietaną. Kto będzie miał ochotę zanurzy truskawę w śmietanie, popije szampanem...prawdziwie po burżujsku :wink:
_________________
 
 
 
Katarzyna. 


Dołączyła: 12 Maj 2007
Posty: 66
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Cze 10, 2007 6:27 pm   

Myślę, że to dobry pomysł. A wiecie, że chyba sobie pójdę do sklepu po małego szampana i po truskawki ;)
_________________
Kasia i Radek
Powiedzieliśmy sobie "TAK" w dniu 9.9.06
 
 
aggna 

Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 319
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 1:33 pm   

U mojego brata byly truskaweczki w szampanie:)
 
 
dominiqsz 

Wiek: 34
Dołączyła: 21 Sty 2007
Posty: 1225
Skąd: Aleksandrów Ł.
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 2:56 pm   

moim zdaniem to zwykła przesada, ale ja sie komus podoba... to czemu nie!
_________________
 
 
kochecka 
żona i mama


Dołączyła: 16 Mar 2007
Posty: 1652
Skąd: z daleka
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 7:20 pm   

jestem podobnego zdania jak dominiqsz
_________________
 
 
!gosia! 

Wiek: 35
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 67
Skąd: Kutno
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 11:01 pm   

Sam pomysl wydaje sie fajny ale mi juz by sie chyba nie chcialo z tym bawic.
 
 
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 2:47 pm   

Gosia, przeciez tym sie zajmuje obsluga w lokalu, w ktorym robisz wesele..
mnie sie tez ostatnio ten pomysl coraz bardziej podoba, tylko nie wiem, jak bedzie z truskawkami za miesiac..
_________________
 
 
!gosia! 

Wiek: 35
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 67
Skąd: Kutno
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 4:23 pm   

Wiem wiem 555. Mialam na mysli to, ze to kolejna rzecz to zalatwienia/ustalenia. Ja nie mam jeszcze nawet wyznaczonej daty a juz czuje sie znuzona wirtualnym planowaniem mojego slubu i wesela. Mam nadzieje, ze w realu odzyskam energie i checi :)
 
 
tofee 
zakochana w M.


Wiek: 37
Dołączyła: 15 Sty 2008
Posty: 569
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 8:31 pm   

Moim zdaniem truskawki na tacach obok kieliszków to bardzo fajny pomysł. Każdy kto będzie chciał sobie skosztować truskawkę w takcie toastu z szampanem będzie miał okazję ... :D kolejny pomysł dodany listy DZI?KI !!
_________________
Nasz dzień 23.05.2008r. ...
Jestem szczęśliwą żoną mojego męża :-)
 
 
 
IGRASZKA 
Firma

Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Kwi 30, 2008 1:13 pm   

szampana można podawać w srodku z maliną.
truskawki lepiej ułozyć świeże obok i do zagryzania naszykowac...
_________________
Z serdecznymi pozdrowieniami,

Joanna Kobalczyk
 
 
mona83 

Wiek: 34
Dołączyła: 25 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: Łódź/Edynburg
Wysłany: Czw Maj 08, 2008 6:26 pm   

Moim zdaniem super pomysł,tylko jaj mam wesele w październiku i z truskawkami kiepsko ale maliny chyba znajdę. Następny pomysł do listy:) Dzięki
_________________
monis
 
 
mrowcia 

Wiek: 30
Dołączyła: 24 Kwi 2008
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 15, 2008 11:44 am   :):)

ja miałam takowy pomysł zrealizowany na swoich imieninach, gdy oznajmiliśmy rodzince nasze zaręczyny i powiem Wam, że każdemu pomysl sie podobał...i nawet prosili o dokladke truskaweczek:) wrzycalam takie cwiarteczki wtedy lepiej przechodziły smakiem szampanka... a jeszcze w połączeniu z dobrym szampanem (zdecydowanie polecam Martini Asti- chociaz na wesele za drogi:( )po prostu miodzio:)
_________________



 
 
marta_s3 

Wiek: 35
Dołączyła: 08 Gru 2007
Posty: 185
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 15, 2008 1:45 pm   

A u nas będzie szampan podany z maliną. Nigdy nie piłam szmapana z malinami ale myślę, że będzie smaczny.
 
 
 
Niebieskooka 

Wiek: 33
Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 1983
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 6:47 pm   

Truskawka w szampanie jak najbardziej, już bardzo dawno temu się z tym spotkalam i uwazam to za super sprawe, i smak i wyglad super. :cool:
_________________

 
 
doni_iza 

Wiek: 35
Dołączyła: 29 Paź 2007
Posty: 1974
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 18, 2008 9:50 am   

Dla mnie to tez super pomysł, ostatnio na urodzinach koleżanki tak właśnie się raczyłyśmy i było przepysznie :razz: . Na weselu też chce tak podać szampana.
_________________
 
 
suzarek 


Wiek: 35
Dołączyła: 26 Cze 2008
Posty: 248
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 11:29 am   

A u mnie dla odmiany zamiast truskawek czy malin w kieliszkach z szampanem będzie winogrono ;) - owoc dostępny przez cały rok. Zresztą myślę, że goście są na tyle świadomi rozmiarów truskawki czy winogrona, że nikt się nie zaksztusi (chyba trzeba być kretynem żeby te owoce łykać w całości :? )
 
 
słonko 
projektant - amator


Wiek: 35
Dołączyła: 19 Kwi 2007
Posty: 2226
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 12:39 pm   

U nas były truskawki w szampanie - jest tylko jeden szkopuł. Do kieliszka wkłada się truskawkę z szypułką i po wypiciu szampana trzeba albo zjeść całą albo wyjąć z buzi szypułkę - niezbyt eleganckie zwłaszcza w przypadku Młodej Pary, która wszyscy obserwują, a kamera rejestruje wszystko :kwasny: Ja dyskretnie swoją wyjęłam z buzi, a mój małż zjadł wszystko :]
_________________
 
 
 
Audiolka 


Wiek: 33
Dołączyła: 25 Kwi 2008
Posty: 2582
Skąd: Uć
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 12:50 pm   

ja sie zastanawiam nad truskawkami ,a wisienkami deserowymi ;)
 
 
owieczka_foto 
Firma


Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 452
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lip 26, 2008 4:49 pm   

Miałam ochotę na maliny w szampanie, ale skończyło się na truskawkach i było bardzo dobrze.
_________________
mynewborn... fotografia od dnia narodzin, ciążowa, noworodkowa, niemowlęca, na chrzest i komunię
 
 
izka80 

Wiek: 37
Dołączyła: 17 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 12:05 pm   

Z malinek mogły zrobic sie niezły shake :smile:
_________________

...szczęśliwa.
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 35
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 1:45 pm   

pomysl truskawki bardzo mi sie podoba :) my mamy miec w czerwcu to truskawki tanie wiec trzeba ten pomysl przemyslec :)
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
Magdzik 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Cze 2010
Posty: 1652
Skąd: Łódzkie
Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 5:24 pm   

Muszę z ciekawości kupić kiedyś do domku szampan i spróbować z truskawkami i malinami.Narobiłyście mi chęci.Zobaczę jak to będzie wyglądało i smakowało.Ale nie przemawia do mnie ta szypułka zanurzona w kieliszku :x
_________________

 
 
Ewelina caterin 
Firma

Wiek: 35
Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 312
Skąd: Pabianice
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 7:35 pm   

Zamiast truskawek czy malin można użyć wisienek koktajlowych, są w różnych kolorach i też fajnie wygląda :D
_________________
Zapraszam do mojego dzienniczka
http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=13829
 
 
Magdzik 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Cze 2010
Posty: 1652
Skąd: Łódzkie
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 7:58 pm   

A np czereśnia by też mogła fajnie wyglądać ale ciekawe czy by nie zrobiła się brzydka po wrzuceniu do szampana :roll:
_________________

 
 
Malena 
dziennikarzynka:)


Wiek: 32
Dołączyła: 12 Maj 2009
Posty: 4130
Skąd: Lódź
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 3:29 pm   

uwielbiam smak szampana w połączeniu z truskawkami i malinami - bardzo fajne urozmaicenie toastu.
 
 
 
sloneczkoo 


Wiek: 29
Dołączyła: 21 Sie 2008
Posty: 972
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 11:19 pm   

Ja mam wesele w czerwcu... może się skuszę na toast z truskawką :D jednak wcześniej zapytam Panią z sali co ona o tym sądzi i jak to się sprawdza :)
_________________


Dzienniczek -> http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=11584 :D
 
 
 
anuszkaa 


Wiek: 34
Dołączyła: 23 Lis 2009
Posty: 777
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 7:55 am   

Ja wolałabym w szampanie malinki, są trochę mniejsze niż truskawki i łatwiej gościom "wejdą" do buzi ;)
_________________
 
 
gosista 


Wiek: 31
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 8:34 am   

No i w malinkach nie trzeba się martwić szypułkami. Też chyba o tym pomyślimy bo wesele w sierpniu, więc chyba już powinny być :)
_________________

 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 10:05 am   

My mieliśmy malinki w szampanie; po jednej w każdym kieliszku. Były pycha, polecam wszystkim :)
_________________

 
 
Adamuso 

Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sob Paź 02, 2010 9:14 am   

Musze przyznać że pomysł ciekawy i dość niespotykany na weselach :)
 
 
Dosia_Zosia 


Wiek: 37
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 931
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 10:46 pm   

Na ostatnim weselu,na którym byłam szampan był z wisienką koktajlową na dnie kieliszka, bardzo fajnie to wyglądało :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Dosia_Zosia Pią Wrz 02, 2011 10:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ewa.krzys 


Dołączyła: 17 Lut 2011
Posty: 2643
Skąd: z niedaleka
Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 11:05 am   

Fajny pomysł, na pewno wygląda to elegancko i niespotykanie :) Chętnie "zastosuję" to u siebie.
_________________


 
 
Malena 
dziennikarzynka:)


Wiek: 32
Dołączyła: 12 Maj 2009
Posty: 4130
Skąd: Lódź
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 11:59 am   

U nas były truskawki, wyglądało to tak:



bardzo wygodna forma, bo truskawka nie pływa i łatwo ją zjeść, a przy tym efektownie wygląda.
 
 
 
Magdzik 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Cze 2010
Posty: 1652
Skąd: Łódzkie
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 12:00 pm   

Malena napisał/a:
a przy tym efektownie wygląda.

Oj tak świetnie to wygląda :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
fotograf wesele łódź

wesela sala taneczna Łódź

www.quatro.biz.pl

torty weselne łódź

dekoracja światłem łódź

www.foto-sobieraj.com.pl