Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Ślub cywilny poza USC
Autor Wiadomość
Abudabi 
żona swojego męża


Wiek: 40
Dołączyła: 18 Kwi 2007
Posty: 434
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 9:19 pm   

eliska, świetny pomysł :)

dzięki ( ja mam ostatnio takie zawieszki - zupełnie nie ogarniam rzeczywistości :oops: ).
Przejdziemy się tam w którąś sobotę - daleko nie mamy :)
_________________

16.08.08
 
 
 
pinia_pinia 

Dołączyła: 19 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 10:53 am   

W związku z kilkima wiadomościami jakie dostałam w związku, że ślubem poza USC.Oto co moge napisać po Naszym ślubie w Pałacu Poznańskiego. To był rewelacyjny pomysł. Goście byli oczarowani miejscem .Wielu łodzian nigdy tam jeszcze nie było.

Dzięki temu miejscu, zwykły, krótki i z reguły "suchy" ślub cywilny zyskał nową oprawę i będziemy go cudowanie wspominać. Choć przyznać należy, że był, jak każdy inny cywilny, krótki :-?

Od strony organizacyjnej wszystkim zajęli się pracownicy Muzeum, a że pogoda dopisała to życzenia gości przyjęliśmy na dziedzińcu :buja w oblokach: Poza wnętrzami zadbaliśmy o dobór muzyki do uroczystości. Grała nam cała orkiestra symofniczna 8-) ... z płyty. Na wejście gości był polonez z "Pana Tadeusza" i walc z "Ziemi Obiecanej", na nasze wejście na salę- Ave Maria. Potem delikatne takty podczas podpisana Aktu i Marsz Mendelsona na wyjściu (no wiadomo :lol: )


Wklejam kilka fotek:











 
 
elisa69 

Wiek: 54
Dołączyła: 15 Sty 2008
Posty: 191
Skąd: z Bałut
Wysłany: Pon Kwi 28, 2008 9:21 am   

Piniu, to ja - miedzy innymi pewnie - do Ciebie pisalam. Dzieki, ze sie odezwalas. Slub w Palacu okazal sie w naszym przypadku niemozliwy, poniewaz narzucili nam godzine 11.30, a to bylo zdecydowanie za wczesnie dla nas. Ale potwierdzam - da sie to zorganizowac i na pewno warto, chociaz kosztuje.
Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze wszystkiego dobrego :)
_________________
Pozdrawiam - Ela
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Czw Maj 01, 2008 11:04 am   

elisa69 napisał/a:
da sie to zorganizowac i na pewno warto, chociaz kosztuje.

obejrzałam zdjęcia wklejone przez Pinię i są przepiękne. Wnętrza robią ogromne wrażenie. Może nawet to one są na pierwszym planie a dopiero potem zwraca się uwagę na Państwa MŁodych i reszta gości.

Wydaje mi się, że jeśli miaŁabym brać tylko ślub cywilny to mogŁabym przeboleć tą wysoką cenę
 
 
elisa69 

Wiek: 54
Dołączyła: 15 Sty 2008
Posty: 191
Skąd: z Bałut
Wysłany: Pią Maj 02, 2008 8:43 am   

Sajonaro - my tez bysmy przeboleli cene, w naszym przypadku zaporowa okazala sie godzina uroczystosci. Bo przy okazji Palacu trzba wziac pod uwage, ze oni narzucaja jednak rozne ograniczenia, poniewaz sa Muzeum, to nie jest tak, ze przyjdziesz, zgodzisz sie na ich cene i juz wszystko gra - pisalam juz o tym na Forum.
_________________
Pozdrawiam - Ela
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 05, 2008 8:44 pm   

Wow, świetnie to wyglądało pinia-pinia. Super, że wszystko wam się udało załatwić tak jak chcieliście. :D
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
madzialenka 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Mar 2009
Posty: 735
Skąd: Pabianice
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 12:37 pm   

Mam nowe wiadomości do tego wątku :) początkowo wymyśliłam sobie ślub w ogrodzie przy restauracji gdzie będzie się odbywało wesele, ale pani urzędniczka powiedziała że nie w końcu trafiliśmy do USC Pabianice na pół roku przed datą ślubu i tam złożyliśmy papiery sala niebrzydka zamówiliśmy muzykę i szampana, ale wczoraj dowiedziałam się że można brać ślub na zamku w Pabianicach i udzielają tam ślubów i nie odmawiają :D taka impreza oprócz opłaty w USC 84 zł kosztuje 200 zł za wynajęcie sali czyli nie tak drogo(jest zarezerwowana godzina biorąc ekspresowe tempo ślubu cywilnego to akurat) dzisiaj byłam w zamku obejrzałam salkę nie powala wielkością ale ma swój urok :) kustosz mówił że jest tam 60 miejsc siedzących i tyle samo kieliszków na szampana a resztę gości się upchnie u mnie będzie ok 90 :smile:
_________________
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 7:00 pm   

Madzialenko- jestem "nowa" na forum ale zainteresowana tematami związanymi ze ślubem, a zwłaszcza cywilnym poza USC.
Czy mogłabyś podać nieco więcej informacji o zamku w Pabianicach?
Gdzie on się znajduje? Przyznam szczerze, że właściwie nie znam tego miasta...
Bardzo proszę o wskazówki.________________




edit: usunęłam powtórzoną część wypowiedzi
kryszka
Ostatnio zmieniony przez kryszka Pon Mar 16, 2009 9:55 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madzialenka 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Mar 2009
Posty: 735
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 1:39 am   

Witam Cię lineczko!!!
Dla wszystkich zainteresowanych zamek w Pabianicach jest na ulicy Stary Rynek 1 od to jest nasza główna ulica w Pabianicach od tego miejsca zaczyna się ulica Zamkowa, a sam zamek znajduje się na przeciwko kościoła Św. Mateusza w pobliżu wielu zabytków chociażby domy fabrykantów, fabryka Krushea-Engera itp i naszej rzeczki Dobrzynki, przy zamku jest park gdzie można zrobić zdjęcia :) zamek jest obok muzeum Pabianic
Co ważne najpierw trzeba załatwić formalności w USC w Pabianicach który znajduje się 3 min drogi od zamku na ul. św. Jana zaklepujemy datę i godzinę mówimy że chcemy ślubu w zamku, następnie idziemy do muzeum Pabianickiego i załatwiamy resztę formalności z wynajęciem sali i następnie wracamy do USC żeby złożyć wniosek o udzielenie ślubu w zamku(podobno nie ma odmów w przypadku takich próśb :) ) i złożyć umowę.

Wskazówka dojazdu z Łodzi od strony Rzgowa jak wjedziemy na ulicę wiodącą do Pabianic to jedziemy cały czas prosto wjeżdzamy do miasta trzymając się głównej drogi(gdzie jeżdżą tramwaje) najpierw zobaczymy rynek z pomnikem a następnie po prawej stronie jasno-beżowo-szary zamek :) a z obwodnicy na pierwszych światłach po wjeździe do Pabianic skręcamy w lewo a następniena pierwszym skrzyżowaniu w prawo i dalej prosto trzymając się szyn tramwajowych dotrzemy do zamku :)

uff napisałam się :)
_________________
 
 
koh-lanta 


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lis 2006
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 1:23 pm   

Szczerze mówiąc ja chętnie pominęłabym ślub kościelny na rzecz cywilnego. Zawsze marzył mi się ślub w stylu amerykańskim - najlepiej we własnym ogrodzie. Ale cóż niestety mój F. się uparł na kościelny i to na Katedrę (kolejny hipermarket ślubny). No ale co zrobić, muszę ustąpić tym bardziej, że za F. wstawiła się moja Mama, która prawie upadła jak Jej powiedziałam, e nie chcę mieszać kościoła z moim ślubem.
 
 
temidaaa 
w ciągłym biegu...


Dołączyła: 29 Maj 2008
Posty: 541
Skąd: :)
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 3:12 pm   

koh-lanta napisał/a:
moja Mama, która prawie upadła jak Jej powiedziałam, e nie chcę mieszać kościoła z moim ślubem.

no właśnie :-? Dla mnie to trochę dziwne. Wiem, że rodzice mają jakieś tam wyobrażenie o ślubie dzieci, ale ja wolałabym zrobić po swojemu. Po co męczyć się w kościele (niech nikt nie poczuje się urażony) skoro ma się takie podejście do tematu?
W kwestii ślubu gdzie indziej niż USC, to jest to świetny pomysł dla tych co mają dużo gości, bo nie wyobrażam sobie, żeby moi goście np mieli stać na korytarzu, bo nie zmieścili się do sali ślubów...
 
 
madzialenka 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Mar 2009
Posty: 735
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sro Cze 10, 2009 12:44 pm   

i dlatego ja robię po swojemu a nie żeby komuś było lepiej, że wzięłam ślub kościelny, cywil to cywil zgodnie z prawem najważniejsze :)
_________________
 
 
Betsi 

Wiek: 42
Dołączyła: 23 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 10:18 am   

My też będziemy mieli ślub cywilny poza USC. Formalności załatwialiśmy w USC Centrum, z Panią Anetą Papis, która jest bardzo serdeczną i otwartą osobą. Pierwsze rozmowy jednak mieliśmy z zastępcami pani kierownik i nie było zbyt miło:/ Dlatego polecam zwrócić się od razu do niej.
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 10:47 am   

Betsi napisał/a:
My też będziemy mieli ślub cywilny poza USC
a gdzie? tak z ciekawości :P
_________________

 
 
 
Betsi 

Wiek: 42
Dołączyła: 23 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 3:58 pm   

Kati napisał/a:
Betsi napisał/a:
My też będziemy mieli ślub cywilny poza USC
a gdzie? tak z ciekawości :P


W Instytucie Europejskim na Piotrkowskiej 262/264. Śluby odbywają się tam w holu pałacu, który ma piękne schody i antresolę.
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 4:11 pm   

Tu?






śliczny :)
_________________

 
 
 
Betsi 

Wiek: 42
Dołączyła: 23 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 11:15 am   

tak :) tu
 
 
Vion 


Wiek: 43
Dołączyła: 07 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: Łódź/Liversedge
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 12:40 pm   

ja tez mam tylko cywilny poza urzedem ale u mnie to inna historia...
_________________
 
 
temidaaa 
w ciągłym biegu...


Dołączyła: 29 Maj 2008
Posty: 541
Skąd: :)
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 2:56 pm   

Vion napisał/a:
ale u mnie to inna historia...

tzn? Można wiedzieć jaka? jeśli to nie tajemnica oczywiście ;-)
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 2:06 pm   

Wiemy już, że cywilny w Pałacu Poznańskiego to wydatek 2 000 zł, w pabianickim zameczku 200 zł, ciekawe jaki koszt imprezy jest w Instytucie.. Czy ktoś posiada informację na ten temat? Będę wdzięczna :lol:
 
 
Betsi 

Wiek: 42
Dołączyła: 23 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 10:03 am   

lineczka napisał/a:
Wiemy już, że cywilny w Pałacu Poznańskiego to wydatek 2 000 zł, w pabianickim zameczku 200 zł, ciekawe jaki koszt imprezy jest w Instytucie.. Czy ktoś posiada informację na ten temat? Będę wdzięczna :lol:



Ślub w Instytucie kosztuje 800 pln (300 przy podpisaniu umowy, reszta po ślubie).
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 12:49 pm   

dziękuję za tę informację, pozdrawiam
 
 
chaberek 


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź/Dublin
Wysłany: Wto Lis 03, 2009 9:32 pm   

Dziewczyny a macie może jeszcze jakieś sgestie, gdzie można zorganizować ślub poza USC? Mam na myśli jakieś inne zabytkowe budynki poza wspomnianym Poznańskim, Instytutem i tym pałacykiem w Pabianicach?

Jakoś nic mi nie przychodzi na myśl :?:
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Lis 04, 2009 2:36 pm   

Ponad to, co wymieniłaś, w grę wchodzi jeszcze Muzeum Kinematografii. Nie wiem jednak, jaki jest koszt ślubu w tym budynku.
 
 
chaberek 


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź/Dublin
Wysłany: Sro Lis 04, 2009 7:28 pm   

Muszę przyznać że nie mamy w Łodzi zbyt wiekliego wyboru jeśli chodzi o organizację ślubu cywilnego... A to wielka szkoda bo teraz chyba coaz więcej par decyduje się tylko na ślub cywilny :-?
U mnie to może bardziej wynika z konieczności niż świadomej decyzji ale niemniej jednak nie mogę znaleźć żadnego ciekawego obiektu, który pomieści 150 osób...
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Lis 04, 2009 9:38 pm   

Mam podobne zmartwienie. Nie mam może tak wielu gości jak Ty, jednak zdecydowanie zbyt wiele, by pomieścili się w USC (ok 80 - 90). Ostatecznie okaże się jednak, że koniecznością będzie wybór jedynego USC w Łodzi, który nie straszy w świetle dziennym, czyli Ł-Górna w parku przy Uniwersalu. Pabianice i zameczek odpadają, ponieważ powyżej 60 osób- wg przepisów- należy zapewnić ochronę gościom, co wiąże się z poważnym nakładem finansowym. Dalej - Pałac Poznańskiego to droga impreza, ponadto ślub w wakacje to raczej niemożliwe biorąc pod uwagę przerwę sezonową w pracy placówki; Instytut podobnie - z resztą nie mam przekonania...

Zal i zgroza, że w tak wielkim mieście Łodzi nie ma stosownego Pałacu Ślubów. Wszystko to niezadbana, zapadająca się, zapomniana przez boga ruina!
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 9:02 am   

Dziewczyny, a może nie ma sensu się spinać, wydawać kupę pieniędzy na opłacenie miejsca, w którym spędzicie ok. 10 minut (chodzi mi o sam ślub).
W sierpniu miałam ślub cywilny w USC Bałuty, jest on w gruncie rzeczy najbrzydszym USC w Łodzi, ale za to największym. Wszyscy i tak nie usiedli, stali przy drzwiach ale od nich do nas była duża wolna przestrzeń, która nie sprawiała wrażenia, że jest bardzo tłoczno. Ślubu udzielała nam przesympatyczna pani, po ślubie powiedziała nam tak wiele miłych słów, że prawie się rozczuliłam, złożyła nam piękne życzenia i wcale nie mieliśmy wrażenia, że udzielają tam ślubu taśmowo.
Atmosferę tworzą ludzie, a nie budynek i ja zawsze bardziej będę pamiętała tych wszystkich życzliwych ludzi, którzy byli z nami w tym dniu, a nie ściany, firanki i krzesła :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez aggar Czw Lis 05, 2009 9:04 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
chaberek 


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź/Dublin
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 2:29 pm   

aggar, powiem Ci szczerze że mnie nawet tak bardzo nie zależy na tym żeby to miejsce było cudowne, bo masz całkowitą rację, że to w gruncie rzeczy tylko 15 minut i chodzi w tym wszystkim o ludzi nie o budynek... ale u mnie powstaje problem ilości gości

Ilu gości było u Ciebe??
 
 
aggar 


Dołączyła: 07 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 4:05 pm   

chaberek napisał/a:


Ilu gości było u Ciebe??


Na weselu było 85 osób, więc na pewno te 85 i jeszcze jakieś 25 moim zdaniem - nie zmieścili się, ale na Bałutach i tak najlepiej to wyglądało w porównaniu z pozostałymi USC.
Jak chcesz to mogę Ci na meila przesłać kilka zdjęć tylko podaj mi namiary na priv.

Źle napisałam, zmieścili się, ale trochę osób stało pod drzwiami, ale na pewno mniej niż w USC Centrum, bądź Górna.
_________________

Ostatnio zmieniony przez aggar Czw Lis 05, 2009 4:06 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
chaberek 


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź/Dublin
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 6:40 pm   

My planujemy około 150 osób na samo wesele... a myślałam że da rade jeszcze parę innych tylko na ślub zaprosić ale w takim wypadku chyba powinnam przestać się łudzić :(
 
 
vessna 

Dołączyła: 06 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 2:43 pm   

Po przeczytaniu wątku nieco zmalał mój entuzjazm do organizacji ślubu poza USC, na który się mocno nastawiłam. Szczególnie po relacji z cywilnego ślubu mojej siostry mieszkającej w Australii....Tam mają zawód celebranta, który odprawi ceremonię gdzie się komu zamarzy. Mojej siostrze zamarzył się na plaży ech...
Może kiedyś nasze urzędy wpadną na genialny pomysł, że to mógłby być całkiem niezły biznes z dużym polem do popisu.
 
 
skrzypaczka 
Firma


Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Łódź i okolice
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 4:29 pm   

chaberek napisał/a:
My planujemy około 150 osób na samo wesele... a myślałam że da rade jeszcze parę innych tylko na ślub zaprosić ale w takim wypadku chyba powinnam przestać się łudzić :(

chaberek, ja grałam w tym roku na ślubie w Teatrze Jaracza, było bardzo dużo ludzi, może nawet więcej niż 150 osób i wszyscy spokojnie się zmieścili a jest tam uroczo:)
Ślubu udzielała kierownik USC Górnej, więc podejrzewam, że młoda para załatwiała z nią formalności. Dużo ślubów odbywa się też w Instytucie Europejskim, ale wydaje mi się, że tam akurat 150 osób w holu się nie zmieści. Powodzenia:)
 
 
owieczka_foto 
Firma


Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 452
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 4:24 pm   

Artykuł o planowanych zmianach mających ułatwić śluby poza USC.
 
 
habibati 

Wiek: 39
Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 11:22 am   

Dziewczyny, mam ogromna prosbe, czy ma ktos moze jakies fotki z wnetrza zameczku w Pabianicach i info czy pomiesci sie tak ok 130 gosci? Bede wdzieczna za odpowiedz :)
 
 
Misiak87 
Misiakomamusia:)


Wiek: 36
Dołączyła: 13 Lis 2007
Posty: 1983
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 11:35 am   

Madzialena miała tam ślub.

http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=10221
_________________
 
 
habibati 

Wiek: 39
Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Mar 06, 2010 9:23 am   

Misiak87 dziekuje :)

[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 12:43 pm ]
Hej dziewczyny, zdam realcje na gorąco, moze komuś się jeszcze przyda.

W weekend z moim A zaliczylismy kilka miejsc, wiec tak:
-w Pabianicach na zameczku koszt wynajecia sali to juz teraz 500 zł
-w Instytucie Europejskim na Piotrkowskiej 800 zł, 300 zl zaliczki + 500 zl po ceremonii.
W cenie niestety nie ma zadnych dekoracji ani oprawy muzycznej.

Bylismy tez w muzem Kinematografi, ale niestety nie bylo kierownika i nie udalo nam sie zapytac o cene. Sala bardzo ładna, bogato zdobiona, ale niestety troszke mala. My planujemy ok 150 osob wiec mysle ze dosc ciezko byloby sie tak pomiescic. Tak samo w Pabianicach, mysle ze wielkosciowo podobnie. Dlatego zdecydowalismy sie na Instytut, dodatkowym atutem tego miejsca jest piekny ogród i taras na którym mogą być np składane życzenia młodym.
Teraz czeka nas tylko przeprawa prze USC :) mam nadzieje ze jakos nam sie uda.
Powodzenia wszystkim.
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Mar 10, 2010 7:30 pm   

Dobry wybór. My także wybraliśmy Instytut :]
 
 
kropka. 

Wiek: 40
Dołączyła: 29 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 9:00 pm   

My zdecydowaliśmy się na zamek w Pabianicach. Fakt, zdrożał od ubiegłego roku, ale ten klimat, historia... Też trochę martwimy się o to jak goście się pomieszczą, bo na ślub wychodzi nam ponad 90 osób...miejsc siedzących jest teoretycznie 60, ale rozmawialiśmy z panią na Zamku, powiedziała, że najwyżej ustawi się mniej krzeseł i wszyscy powinni się zmieścić.
 
 
habibati 

Wiek: 39
Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 1:32 pm   

kropka myślę, że jakos dacie rade :) na zameczku jest faktycznie fajny klimat, a w porównaniu z innymi miejscami to cena nie jest wysoka. W miedzyczasie dzwonilam tez do Muzeum Kinematografii i tam wynajecie sali na godzine kosztuje 1300zl...
_________________
 
 
.mari. 

Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 11:06 am   

To mnie podbudował ten temat, bo wszyscy mi wmawiają, że ślub w plenerze nie jest możliwy :)
My się wahamy między cywilnym a kościelnym. Wesele będzie w Jaśminówce w Białej i tam najlepiej by było wziąć cywilny. Tylko teraz który jest najbliższy USC? Nie jest z Łodzi, nie mam bladego pojęcia gdzie jest jakikolwiek USC :] ale zostawie to chyba mojemu lubemu :] a wahamy sie jescze bo niedaleko JAsminówki jest kościółek w Białej. Z tym że ja jestem ateistką, a mój mężczyzna nie ma nawet bierzmowania i dla mnie to będzie tylko szopka :/ ale to jest najwygodniejsza szopka... tylko ja nie wierze w te zabobony! i stąd moje rozterki, bo rodzice nas namawiają na kościół :/ i denrwują mnie jak mówią, że cała rodzina chodzi do kościoła i "co sobie pomyślą" :/
 
 
skrzypaczka 
Firma


Dołączyła: 16 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Łódź i okolice
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 3:09 pm   

.mari. napisał/a:
Wesele będzie w Jaśminówce w Białej i tam najlepiej by było wziąć cywilny. Tylko teraz który jest najbliższy USC? Nie jest z Łodzi, nie mam bladego pojęcia gdzie jest jakikolwiek USC :]


.mari najbliższy USC jest w Zgierzu i jest naprawdę ładny, bez porównania ze wszystkimi łódzkimi. Grałam w maju na ślubie pary młodej która wymarzyła sobie ślub w plenerze, a wesele mieli właśnie w Jaśminówce. Panna młoda marzyła nawet o ślubie na wysepce, na co zgodził się właściciel. Oni brali ślub cywilny i pomimo wielkich starań na śmierć i życie nic nie zdziałali, wszyscy urzędnicy odmawiali im ze względu na "miejsce niegodne Godła".Skończyło się tym, że ślub odbył się w USC w Łodzi bo w Zgierzu akurat był remont...
Oni opowiadali mi, że byli we wszystkich urzędach, nawet poza Łodzią i nikt nie chciał się zgodzić na przyjazd do Jaśminówki. Z tego co wiem, również z księżmi jest ogromny problem, żeby ktokolwiek się zgodził na ślub w plenerze i wiem, że dla większości z nich wcale nie jest to "kwestia ceny" tylko nie i koniec.
Jedyne co mi przychodzi do głowy jeżeli bardzo zależy Wam na plenerze, to ślub, na którym również grałam w Jaśminówce w zeszłym roku. Ślub odbył się pod eleganckim baldachimem, tuż obok wejścia na salę w Jaśminowce, udzielił go ksiądz z wiary polskokatolickiej-jego kościół znajduje się na Lutomierskiej w Łodzi.
Powodzenia :smile:
_________________
 
 
.mari. 

Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 11:26 pm   

Z księżmi rzymsko katolickimi jest taki problem, ze oni nie mogęudzielać ślubu poza domem bożym czyli kościołem :]
Właściciel nam opowiadał o tym ślubie z polsko katolickiego kościoła i nawet bylśmy w stanie to zrobić, ale mamy problem, że mieszkamy w zielonej Górze na stałe :] a po drugie... obydwoje jesteśmy ateistami, a kościelny byśmy brali z wygody i ze względu na rodzine... co mi nie odpowiada za bardzo.
U nas jest taki problem, że w sumie cała moja rodzina będzie po raz pierwszy w Łodzi, będą musieli tam dojechac do tego USC i jakoś sobie nie wyobrażam kawalkiady samochodów ze 120 osobami z Łodzi do JAśminówki. Spróbujemy w Zgierzu wiec, skoro mówisz, że jest ładniej, a bliżej... i mimo wszystko spróbujemy postarać sięo ten plener. Nie rozumiem co jest niegodnego w Jaśminówce? jest gdzie powiesić godło...
Zależy mi na tym z wygody, żeby każdy gość zobaczył ten moment zaślubin, a nie wyobrażam sobie sali w USC na tyle osób ;) no i żeby mi się nie pogubili po drodze ;D
 
 
lineczka 

Dołączyła: 13 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lis 11, 2010 9:40 pm   IU

Witam.
Mój wymarzony ślub odbył się w Instytucie Europejskim w Łodzi.
Niezapomniane przeżycie nie tylko dla Nas, ale i dla naszych gości.
To prawda, że wszystko kosztuje. Płaciliśmy 800 zł za salę i 600 za wystrój oraz dodatkowo 200 za skrzypaczkę, ale było cudnie!!! Ustawiliśmy 50 krzeseł a ponadto zostało dużo miejsca na holu i cała andresola na 1szym piętrze gdzie wszystko można było oglądać z góry. Nie zamieniłabym tego miejsca na żadne inne! Urzędnik z USC Centrum, zwana przez nas Pani Ksiądz mówiła przepięknie, wzruszająco i zupełnie nieformalnie. Ujęła nas swoją życzliwością i urokiem. Było tak, jak miało być. Do dzisiaj to wspominamy.
10 lipiec 2010 w IU. :)
Polecam z całego serca. Pracownicy IU spisali się na medal. Pomagali we wszystkim!

[ Dodano: Czw Lis 11, 2010 9:45 pm ]
Powiem jeszcze, że mieliśmy śliczne dekoracje z kwiatów i trzy łuki z biało-różowych róż od Andrzejewskiej; podaliśmy szampana na tarasie z pięknym widokiem na park po ceremonii; obstawa motocykli ujęła każdego, a nas w szczególność, skrzypaczka grała wzruszająco... Było nawet ładniej niż w kościele:))
 
 
Bananowa 

Wiek: 39
Dołączyła: 24 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Łódź/Poznań
Wysłany: Wto Gru 07, 2010 2:38 pm   formalności

Dziewczyny,

jak wygląda załatwianie ślubu cywilnego poza USC z urzędnikami?
Założmy, że już wybraliśmy miejsce i teraz chcemy aby któryś z urzędników zgodził się udzielić takiego ślubu - jak to załatwić? Do kogo się udać? Czy znacie kogoś kto nie robi problemów, do którego z urzędów iść najlepiej? Dziewczyny wczesniej pisały o pni z USC Centrum i Górna...czy one są przychylne takim ślubom?

Czekam z niecierpliwością na jakieś wskazówki.

Pozdrawiam
_________________
 
 
skorpionka27 

Dołączyła: 23 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 23, 2010 11:59 am   

Witajcie,

my z Narzeczonym planujemy ślub w 2011 roku, choć jeszcze niczego nie załatwiamy i nie mamy zarezerwowanego żadnego terminu, ale mamy nadzieje, że wszystko się uda :-D
a jeśli nie to będzie w 2012 ( nawet chyba bym wola w 2012 ... ) :-)
Jeśli wiecie, kiedy trzeba zacząć przygotowania do ślubu cywilnego poza USC, to bardzo proszę o jakieś info.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.
Wesołych Swiąt!
 
 
ola88 
Żona ;)


Dołączyła: 20 Lip 2009
Posty: 2026
Skąd: Tu i tam ;)
Wysłany: Czw Gru 23, 2010 12:02 pm   

skorpionka27 napisał/a:
Jeśli wiecie, kiedy trzeba zacząć przygotowania do ślubu cywilnego poza USC, to bardzo proszę o jakieś info.
Zależy czy chcecie mieć duże wesele, czy tylko przyjęcie. Bo na ślub cywilny to nie powinno się jakoś długo czekać. Więc myślę, że jak małe przyjęcie, no to pół roku przed i na pewno ze wszystkim się zdąży.
_________________
 
 
skorpionka27 

Dołączyła: 23 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 23, 2010 12:21 pm   

Dzięki ola88 za informację :-)

Nie jesteśmy zwolennikami, wielkich wesel z poprawinami, na których są ciocie, których się nie widziało od komunii. Oboje mamy bardzo małe rodziny, ale chcemy zaprosić sporo znajomych, bo przede wszystkim chcemy się dobrze bawić, więc ogólnie wesele będzie :-)
Najprawdopodobniej będzie do 60 osób.
Mój Narzeczony chce orkiestrę, ja skłaniałabym się ku DJ-owi, ale ogólnie orkiestra mi też nie przeszkadza ;-)
Zależy nam przede wszystkim, by ślub nie był w USC i obawiamy się, że formalności z tym związane, będą długo trwały.
 
 
Dea 

Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 10:24 am   

skorpionka27, my z Narzeczonym właśnie staramy się załatwić formalności tego typu :) gdzieś w połowie grudnia złożyliśmy podanie do Pałacu Poznańskiego o z wyrażenie zgody na udzielenie tam ślubu przez Urzędnika (w niedziele). Do tej pory czekamy na odp, bo to niby "gorący" okres;) potem zrobimy nalot na USC i też będziemy prosić o zgodę :) sama jestem ciekawa ile nam zejdzie czasu, bo czasu coraz mniej :smile:
 
 
Madeleine84 

Wiek: 39
Dołączyła: 07 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 12:36 pm   

Widzę, że od dawna nikt nie wypowiadał się w temacie... a nam udało się wszystko załatwić i będziemy mieli ślub poza budynkiem USC :)

Może zmieniło się coś w podejściu urzędników (od czasu pierwszych wpisów w tym temacie), ale przynajmniej my nie mieliśmy większych problemów z organizacją takiego ślubu. Zarówno USC Łódź-Centrum, jak i USC Łódź-Bałuty umożliwia taki ślub... Trzeba pamiętać o rejonizacji... jeśli chcecie ślub w Muzeum Kinematografii albo w Instytucie Europejskim trzeba iść do Centrum, natomiast Pałac Poznańskich to Bałuty...

Generalnie jedyny problem może stanowić dogranie godziny i terminu w urzędzie i wybranym miejscu... ale jeśli zabierzemy się do tego odpowiednio wcześnie na pewno wszystko się uda :)

Pozdrawiam i służę pomocą jak coś :)
 
 
Bananowa 

Wiek: 39
Dołączyła: 24 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Łódź/Poznań
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 12:55 pm   

Cześć,

ja też nie miałam wiekszych problemów oprócz ustalenia godziny ślubu.
Ślub mam w Muzeum Kinematografii - w USC Centrum nie robili żadnych problemów, nawet Pani z-ca kierownika powiedziała co trzeba napisac w podaniu (duzo ludzi na slubie itp.) Niestety w dniu naszego ślubu jest również drugi w Instytucje więc Panie mają objazdówke - dwa sluby w jeden dzien w przeciągu godziny.

W razie pytań służe pomocą :)

Pozdrawiam!
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl