Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Poradnia
Autor Wiadomość
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Pią Paź 10, 2003 10:38 pm   Poradnia

Na czym polega w zasadzie jej istota? Czego należy się spodziewać, czy tylko porad w kwestii planowania rodziny?
_________________
 
 
Majaa 


Wiek: 42
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Paź 11, 2003 11:31 am   

Ja nie chodziłam do żadnej poradni. Nie wiem tak szczerze mówiąc po co ona jest.
 
 
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Sob Paź 11, 2003 11:32 am   

Majaa napisał/a:
Ja nie chodziłam do żadnej poradni. Nie wiem tak szczerze mówiąc po co ona jest.


:D a jak to się robi :?:
_________________
 
 
Madlen_ 


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 515
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 13, 2003 9:38 am   

Ja nic takiego nie miałam...kto wysyła na te nauki? :shock:
 
 
Majaa 


Wiek: 42
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 13, 2003 9:43 am   

Generalnie ta poradnia to chyba jakiś mit. Galionka Ty też nie miałaś czegoś takiego?
Po prostu jak się chodzi na nauki to tam jest jedno spotkanie z kimś w stylu pani/pana z poradni.
To tylko Warszawianki mają ......i muszą mieć zaliczoną poradnię.
I tu widzimy wyższość Łodzi nad warszawą :lol:
 
 
nei 


Wiek: 41
Dołączyła: 15 Paź 2003
Posty: 83
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 16, 2003 12:05 pm   

Majus, poradnia nie jest mitem, to zalezy od kosciola.

My najpierw poszlismy do naszej parafii i ksiadz powiedzial, ze skoro mamy zaswiadczenia o naukach to jeszcze zostaja nam trzy "spotkania w poradni"!!!

Na szczescie zdecydowalismy sie na inny kosciol i tam juz nie chcieli nas tam posylac UFFFF
_________________
pozdrawiam
oluś
 
 
Majaa 


Wiek: 42
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 16, 2003 8:56 pm   

A gdzie taka poradnia w Łodzi się mieści?
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4847
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 16, 2003 11:20 pm   

Na pewno jedna poradnia przedmałżeńska jest przy Parafii św. Teresy na Kopcińskiego 1/3 (ten kościół na rondzie). Są 3 spotkania po 1,5 godziny, koszt: 70 zł. Podobno jest spoko :lol: . Ale nie byłam osobiście, tylko ktoś kiedyś pisał o niej na forum.

Zresztą tę poradnię poleca też kościół w Łagiewnikach, chociaż nie wymagają tam jej zaliczenia. :D
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Majaa 


Wiek: 42
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 17, 2003 9:33 am   

To jeszcze za to trzeba płacić :shock:
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Czw Mar 11, 2004 8:10 pm   

Przy kościele, gdzie ja biorę ślub jest poradnia otwarta w poniedziałek co tydzień, dla wszystkich, którzy tam zawierają związek małżeński. T pojedyncza, darmowa wizyta, po której otrzymuje się zaświadczenie. Hmmm to chyba nie jest dużo 1 raz?? Trzeba tam wysłuchać na temat planowania rodziny, naturalnych metod regulacji urodzeń itp. bla bla bla - trzeba odfajkować i już
 
 
 
marchefka 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Lut 2004
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Mar 11, 2004 10:15 pm   

Czy jestes pewna, ze to dokladnie tak jest? Bo z tego, na ile sie orientuje, to nauki sa oddzielnie, a poradnia oddzielnie. I zeby zebrac caly komplet dokumentow musisz miec stempelki i stad, i stad.
Radze, zebys sie dokladnie dowiedziala, bo potem moze sie okazac, ze bedziesz miala problem
pozdrawiam
marchefka
_________________
Pomarańczowa alternatywa :) a od 1 maja już całkiem mężatka
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Czw Mar 11, 2004 10:26 pm   

marchefka ma racje


Ja na same nauki nie chodziłam bo miałam załatwione, ale do poradni chodziłam 2 razy i najpierw trzeba mieć nauki, potem poradnia, a na samym koncu skupienie przedmałżenskie. Chyba że w każdym mieście jest troszke inaczej :?
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
marchefka 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Lut 2004
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Mar 12, 2004 1:21 am   

W Wawie jest dokładnie tak, jak to opisałaś. Podejrzewam, że wszędzie jest tak samo, wszelkie odstępstwa zawdzięczamy mniej ortodoksyjnym księżom :)
Aha, jeszcze jedno: W Wawie się nie płaci za poradnię rodzinną (więc czasami jednak Warszawa górą :christmas: )
marchefka
_________________
Pomarańczowa alternatywa :) a od 1 maja już całkiem mężatka
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4847
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 12, 2004 4:26 am   

Z tego co czytam na różnych forach to tylko w Warszawie trzeba spełnić te 3 warunki: poradnia, nauki i skupienie. U nas tak nie ma, przynajmniej nic o tym nie wiem, a o skupieniu to już w ogóle. :roll: Zresztą nie słyszałam też o możliwości chodzenia u nas na nauki do różnych parafii.
Jak zwykle co parafia to inaczej.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pią Mar 12, 2004 8:57 am   

My jak poszlismy na skupienie to siedzielismy w kosciele 2,5 godziny :roll: jak przynajmniej sie posmialismy


Marchefko w ktorym kościele będziesz brała slub koscielny :?:
Bo My braliśmy u Sw. Augustyna na Nowolipkach :D
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pią Mar 12, 2004 8:58 am   

Marchefko w ktorym kościele będziesz brała slub koscielny :?:
Bo My braliśmy u Sw. Augustyna na Nowolipkach :D
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
marchefka 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Lut 2004
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 14, 2004 11:21 pm   

Gosiu, my bedziemy brali slub koscielny pod Warszawa, w Borzecinie Duzym. To jest kosciol w mojej parafii i bardzo lubimy tego ksiedza (ostatnio jak u niego bylismy, to Marcin probowal sie dowiedziec, czy ksiadz kiedys robil jakis kabaret, co ksiadz skomentowal, ze nie musi, bo tutaj ma kabaret na co dzien ;)
Sama rozumiesz, ze jak sie ma takiego ksiedza, to nie szuka sie nigdzie indziej :)
pozdrawiam - marchefka
_________________
Pomarańczowa alternatywa :) a od 1 maja już całkiem mężatka
 
 
tweety 


Wiek: 33
Dołączyła: 31 Sty 2004
Posty: 258
Skąd: łódź/londyn
Wysłany: Sro Mar 17, 2004 9:29 pm   

Ja tak troszke z ni z gruchy ni z pietruchy ale co to jest wlasciwie to skupienie czy jak to tam sie nazywa??
_________________

Zeby Tobie Gość slonko ciagle swiecilo :)
 
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Sro Mar 17, 2004 9:43 pm   

:hmm : jak by Ci to powiedzieć, w kosciele spotyka sie kilkanascie par, i ksiądz mówi własnie na temat slubu, ja siedziałam na takim skupieniu 2,5 godziny, spowiedz jest jeszcze, posmiac sie jeszcze można było :) dodam jeszcze że mój Mąż powiedziała że to skupienie to sie tak tylko nazywa, i nic pozatym, skupiac sie nie trzeba przez ten czas
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
lesia 

Wiek: 41
Dołączyła: 26 Lut 2004
Posty: 154
Skąd: lodz
Wysłany: Czw Mar 18, 2004 6:25 pm   

Polecam nauki u jezuitów, poradnia jest tam wkalkulowana w nauki, na naszych swiadectwach, bedzie zapis ,ze poradnictwo bylo w programie nauk... wiec wash and go , bylismy juz na jednych zajeciach i chyba bedzie ok.
:)
_________________
lesia
wedding day 19 06 2004
 
 
Edyta 


Wiek: 36
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 18, 2004 10:55 pm   

lesia napisał/a:
Polecam nauki u jezuitów, poradnia jest tam wkalkulowana w nauki, na naszych swiadectwach, bedzie zapis ,ze poradnictwo bylo w programie nauk... wiec wash and go , bylismy juz na jednych zajeciach i chyba bedzie ok.
:)


napewno skorzystam

dzieki za radę
_________________

 
 
tweety 


Wiek: 33
Dołączyła: 31 Sty 2004
Posty: 258
Skąd: łódź/londyn
Wysłany: Pią Mar 19, 2004 6:56 pm   

gosia napisał/a:
:hmm: jak by Ci to powiedzieć, w kosciele spotyka sie kilkanascie par, i ksiądz mówi własnie na temat slubu, ja siedziałam na takim skupieniu 2,5 godziny, spowiedz jest jeszcze, posmiac sie jeszcze można było :) dodam jeszcze że mój Mąż powiedziała że to skupienie to sie tak tylko nazywa, i nic pozatym, skupiac sie nie trzeba przez ten czas


Hmm. Niewiem gdzie sie podzial moj post z podziekowaniem, za informacje. Ale nie zaszkodzi podziękować raz jeszcze.... Dziękuję ;) )
_________________

Zeby Tobie Gość slonko ciagle swiecilo :)
 
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pią Mar 19, 2004 8:08 pm   

tweety napisał/a:
gosia napisał/a:
:hmm: jak by Ci to powiedzieć, w kosciele spotyka sie kilkanascie par, i ksiądz mówi własnie na temat slubu, ja siedziałam na takim skupieniu 2,5 godziny, spowiedz jest jeszcze, posmiac sie jeszcze można było :) dodam jeszcze że mój Mąż powiedziała że to skupienie to sie tak tylko nazywa, i nic pozatym, skupiac sie nie trzeba przez ten czas


Hmm. Niewiem gdzie sie podzial moj post z podziekowaniem, za informacje. Ale nie zaszkodzi podziękować raz jeszcze.... Dziękuję ;) )



Bardzo prosze :D
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
Mi 


Wiek: 42
Dołączyła: 11 Gru 2003
Posty: 193
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 10, 2004 1:16 pm   

My już jesteśmy po spotkaniu w poradni. Było bardzo fajnie.
Sędziliśmy 2.5 godziny na rozmowie o naturalnym planowaniu rodziny.
_________________
Szczęśliwy dzień: 26 czerwiec 2004r.
 
 
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Sob Cze 12, 2004 10:53 am   

Poradnia przed nami :smut: , zaliczyli nam nauki, ale poradni nie odpuścili, czego mam sie spodziewać? Czy pani każe mi opowiadać jej o moim sluzie? :shock: :dead:
_________________
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Sob Cze 12, 2004 3:51 pm   

Sisi nikt Ci nie będzie zadawał takich pytan :lol:
Pani bedzie sama o wszystkim opowiadała, a potem ewentualnie spyta sie Was. Tak u mnie było w poradni, i musze powiedzieć ze bardzo miło to wspominam, i oczywiscie zależy na kogo (osoba prowadząca) sie tez trafi z jakim podejsciem do życia.
Sisi takie spotkanie trwa 45 min. i są tylko 2 spotkania :)
Przeżyjecie to oboje
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
tweety 


Wiek: 33
Dołączyła: 31 Sty 2004
Posty: 258
Skąd: łódź/londyn
Wysłany: Nie Cze 13, 2004 6:33 pm   

A gdzie w łodzi akie poradnie się znajdują i czy one sa jakoś rejonami poprzydzielane??
_________________

Zeby Tobie Gość slonko ciagle swiecilo :)
 
 
 
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Nie Cze 13, 2004 7:35 pm   

tweety napisał/a:
A gdzie w łodzi akie poradnie się znajdują i czy one sa jakoś rejonami poprzydzielane??

My będziemy chodzić do św. Anny. Wiem też, że jest poradnia w kościele akademickim. Słyszłayście coś o niej? I o kosciele w ogóle?
_________________
 
 
olenka 


Wiek: 40
Dołączyła: 13 Gru 2003
Posty: 457
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 16, 2004 9:48 pm   

Podobno mozna tez cos wskórac w Centrum Pomocy Rodzinie prz kościele p.w. Pzremienienia Pańskiego tzw. biały kościół
_________________
--------------------------------------------------
--##@@ ślubuję 18 września 2004 @@##--
 
 
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Pią Cze 18, 2004 12:19 am   

A my byliśmy dziś na pierwszym spotkaniu w poradni :) , za tydzień drugie i ostatnie spotkanie. Dzisiejsze trwało poł godziny, bez bólu 8) . Musimy tylko kupić 2 cegiełki na witraże w kościele.
_________________
 
 
gosia 

Wiek: 39
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pią Cze 18, 2004 7:51 am   

Sisi, czyli juz po bólu :D
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
joi 

Dołączyła: 02 Cze 2004
Posty: 1
Skąd: zgierz
Wysłany: Pią Cze 18, 2004 8:44 am   

no tak - po bólu... ;)
Ja właśnie tuż "po" - spotkaniach w Poradni przy ?.Teresy - na szczęście "w expressowym tempie" - bo raz we wtorek, i trochę dłużej - w czwartek;
za - fakt ciekawe wiadomoście - ale MOCNO TENEDENCYJNE! - 100 zł (!)
> 15 zł/osX3 spotkania + 10pln "podręcznik"

Przyznaję rację, że "metody naturalnego planowania rodziny" - bo tym się poradnia zajmuje, warte są "propagowania" - wszyscy powinniśmy mieć dostęp do tych informacji, tak jak bobardowani jesteśmy (chociażby u ginekooga) zaletami antykoncepcji "sztucznej".
No i SAMI podejmować decyzję, co wybieramy.

Boli trochę, że "Kościół" - tzn Poradnia przy Kosciele, robi trochę z tego "biznes" - cena hmmm... zaskoczyła nie tylko mnie;
a krtykowanie są lekarze, ktrórzy z przepisywania pigułek robią "interes"
poza tym człowiek, który prowadził - zero zrozumienia, życzliwości, kto może myśleć inaczej; no te chwyty retoryczne - cała jego wypowiedź, to "naginanie" informacji....
gładkie zwroty, formułki;
ale. ale.... wracając do PORADNI - POLECAM!
mimo wszystko jest okazja do zdobycia CENNEJ wiedzy o swoim ciele, organizmie
i UWAGA! uświadomienia swego "Pana"!
(Panowie sporządzają wykres naszego cyklu :) i wyznaczają dni płodne i nie :)
SŁOWA UZNANIA DLA PORADNI ZA POSZANOWANIE KOBIET!
DZIEWCZYNY - polecam :)
 
 
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Pią Cze 18, 2004 10:30 am   

My też jesteśmy zaskoczeni, że poszło nam tak gładko. Było trochę tendencyjnych informacji, ale złego słowa nie mogę powiedzieć. Najmniejsza cegiełka kosztuje 20zł, więc zapłacimy za poradnię 40 zł, choć ja się prawie NIC nowego nie dowiedziałam, oprócz tego, że ślina kobiety w dni płodne wygląda pod mikroskopem jak liść paproci :roll: . Mój S. też był w większości zagadnień zorientowany. Cieszę się, że oszczędzono nam rysowanie wykresów. To zbyt intymna sprawa, by dzielić się nią z innymi parami i panią z poradni.
Za tydzień ma być o miłości małżeńskiej i czymś jeszcze :roll: .
_________________
 
 
pipi 


Wiek: 40
Dołączyła: 11 Lut 2004
Posty: 904
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 18, 2004 10:57 am   

No to ja miałam super tanio, bo za poradnię nic nie płaciliśmy.
A są to spotkania w sześć oczu, nie przy wszystkich 8)
 
 
becia 


Wiek: 36
Dołączyła: 19 Maj 2004
Posty: 103
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 12, 2004 3:57 pm   

Ja tez muszę sie wybrać do poradni, tylko nie chciałabym płacic 100 zł za trochę gadaniny.
Czy znacie może coś taniego i szybkiego(nauki juz mam).





ślubuje 25.09.2004r
 
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 12, 2004 5:00 pm   

becia napisał/a:
Ja tez muszę sie wybrać do poradni, tylko nie chciałabym płacic 100 zł za trochę gadaniny.
Czy znacie może coś taniego i szybkiego(nauki juz mam).





ślubuje 25.09.2004r


Z tego co Sisi pisała wyżej wynika, że w kościele św. Anny trzeba kupić cegiełki na witraże. Najtańsze są po 20 zł. My w tym własnie kosciele umówiliśmy się na 5 sierpnia. W lipcu poradnia nieczynna.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
becia 


Wiek: 36
Dołączyła: 19 Maj 2004
Posty: 103
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 12, 2004 5:20 pm   

A gdzie się mieści ten kościół, bo mi ksiądz polecił na Kopcińskiego ale 100 zł nie mam zamiaru wydać.
A w sierpniu mam urlop, żeby gości poprosic i tez za mocno mi niepasuje
Dzieki za informacje
 
 
 
Asia 

Wiek: 35
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 12, 2004 5:45 pm   

becia napisał/a:
A gdzie się mieści ten kościół, bo mi ksiądz polecił na Kopcińskiego ale 100 zł nie mam zamiaru wydać.
A w sierpniu mam urlop, żeby gości poprosic i tez za mocno mi niepasuje
Dzieki za informacje


Kościół św. Anny jest przy Al. ?miegłego - Rydza 24/26 (przy Przybyszewskiego). Podobno spotkania w poradni są tylko dwa, chyba o 17 w czwartki.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
Sisi 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 278
Skąd: Nijmegen
Wysłany: Wto Lip 13, 2004 8:51 am   

Tak jak pisze Asia, my poradnię odbyliśmu w ?w. Annie i jesteśmy zadowoleni. Po 2 spotkaniach pani wypisała nam karteczki (za 3 spotkania). Łącznie siedzieliśmy u niej 45 minut, za pierwszym razem pół godz., za drugim 15 minut. Nie jest źle :graba: , a mojemu S. nawet się podobało :shock: , a o to trochę się bałam :roll: . Kupiliśmy 2 cegiełki na witraże, za łączną sumę 40 zł. Pani pytała, czy chcemy kupić książki, ale dziewczyna z innej pary powiedziała, że nie i na tym się skończyło.
_________________
 
 
Ania 


Wiek: 37
Dołączyła: 18 Lis 2003
Posty: 416
Wysłany: Wto Lip 13, 2004 12:55 pm   

Ja chodze na kurs przedmałżeński bo nie mam zaswiadczenia ze szkoły. Kurs od razu obejmuje poradnię rodzinną więc wszystko robię za jednym zamachem, chociaż on bardzo długo trwa bo aż 10 spotkań. Ale bardzo mi się podoba i ciesze się jak mój Misieq równiez w tym uczestniczy bo kilka rzeczy mu tam powiedzieli o których on doskonale wie ale jak mówi o tym facet to do faceta lepiej coś dociera niż jak ja mu próbuje wyjasnić. :lol:
 
 
suhotnikowa 


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Cze 2004
Posty: 97
Skąd: Lubin
Wysłany: Sro Paź 06, 2004 9:56 am   

U Nas obowiązkowe są dwa spotkania w Poradni Rodzinnej. Jeszcze się tam nie wybraliśmy,bo jest czynna od 16-18 dwa razy w tygodniu, a ja ostatnio miałam dyżury i nie zdążylibyśmy :( Na szczęscie mamy jeszcze czas :wink: Aha, i poradnia jest bezpłatna :D
_________________
13.08.2005 :) :):)
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3263
Skąd: :)
Wysłany: Sob Sty 15, 2005 9:34 pm   

kryszka napisał/a:
Są 3 spotkania po 1,5 godziny, koszt: 70 zł.



?? ?????????? :shock:

Koszt ? - to za to się płaci?

Jej.... my tylko kupiliśmy małą broszurkę o planowaniu rodziny, ale z własnej woli. Kosztowała 3,5 zł...

U nas "poradnia" to pani psycholog katolicka, która przychodzi raz w tyg do parafii MB Różańcowej (W-wa) i tyle... :shock:

Są to spotkania indywidualne, tylko my i ta babka...
_________________

 
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4847
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 16, 2005 12:58 am   

Kati - my do poradni nie chodziliśmy. :) Info miałam od dziewczyny która chodziła, zresztą chyba ksiądz też tak mówił.
I to też poradnia katolicka, bo mieści się w dobudówce do kościoła. Zależy kto się na ile ceni. 8)
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
PIT 


Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 115
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 04, 2005 2:18 pm   

Z powyższego wynika, że o poradni decyduje parafia, zatem:

1) czy u św. Wacława (chyba Wacława ten kościół vis-a-vis Ambasadora) jes wymagana przedmiotowa wizyta

2) jeżeli jest wymagana to czy ktoś próbował odbyć taką wizytę :roll: zaocznie
_________________
Coć dla Ambasadorów
"Wyznawcy" św. Wojciecha
 
 
Ewela 

Wiek: 36
Dołączyła: 17 Sie 2004
Posty: 159
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 04, 2005 5:06 pm   

Przy Ambasadorze jest kosciół św.Wojciecha
_________________
``1.10.2005.``
 
 
 
joa 

Dołączyła: 02 Wrz 2004
Posty: 161
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pią Lut 04, 2005 5:13 pm   

...albo taki drugi , na ul. Jutrzenki, nie wiem pod jakim wezwaniem, Just_Kate wie na pewno :) )
 
 
 
just_Kate 

Wiek: 40
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 722
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 04, 2005 5:26 pm   

U św. Wojciecha księża to (nie obrażając nikogo) zaściankowe klechy i służbiści, więc wszystko trzeba mieć tam zapięte na ostatni guzik. Co do kościoła na Jutrzenki :D - tam proboszcz jest w porządku i pewnie się nie będzie domagał tej wizyty w poradni (ale pewna nie jestem). A ten na Jutrzenki jest pod wezwaniem NMP Matki Odkupiciela. :lol:
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
joa 

Dołączyła: 02 Wrz 2004
Posty: 161
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pią Lut 04, 2005 7:37 pm   

Ja tylko dodam, ze Kosciół na Jutrzenki jest ładny, mimo, ze nowoczesny, ale ma w sobie chyba jakies dobre fluidy. A ksiadz na slubie just_Kate był bardzo miły.!!!
 
 
 
just_Kate 

Wiek: 40
Dołączyła: 26 Mar 2004
Posty: 722
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 04, 2005 10:41 pm   

joa napisał/a:
Ja tylko dodam, ze Kosciół na Jutrzenki jest ładny, mimo, ze nowoczesny, ale ma w sobie chyba jakies dobre fluidy. A ksiadz na slubie just_Kate był bardzo miły.!!!


Dzięki Joa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie wypada mi się nie zgodzić :oops: :lol:
_________________
Życzę miłego dnia Gość ;)
 
 
Ewela 

Wiek: 36
Dołączyła: 17 Sie 2004
Posty: 159
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 07, 2005 9:41 am   

Bardzo się ucieszyłam,że tak miło wypowiadacie się o kościółku w którym będę ślubować
(przy ul.Jutrzenki).
Już się cieszę na fakt, że nie będę mieć większyvh problemów z załatwieniem formalności.
_________________
``1.10.2005.``
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

fotograf wesele łódź

wwesela sala taneczna Łódź

www.quatro.biz.pl

torty weselne łódź

dekoracja światłem łódź

videofilmowanie łódź

sala weselna łódź

www.foto-sobieraj.com.pl