Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
"AGAT"
Autor Wiadomość
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 31, 2011 8:57 pm   

justine81 napisał/a:
asia7 napisał/a:
(mam nadzieję, że to nie problem) :)
żaden problem :)
Relację obszerną zdam na pewno ale na początku lipca, bo zaraz po ślubie wyjeżdżamy


no jasne ze na spokojnie po wszystkim :) poki co nie zawracam glowy bo termin sie zbliza i stres pewnie niezly :)
spokojnych przygotowan zatem zycze :mrgreen:
_________________
 
 
Justyss 

Wiek: 33
Dołączyła: 15 Wrz 2010
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 9:19 pm   

Nasze wesele odbyło się w sali restauracyjnej i mogę powiedzieć, że nie mogliśmy trafić lepiej.
Do wyboru skłonił nas wygląd sali oraz właścicielka, z którą rozmawialiśmy będąc tam pierwszy raz.
Zacznę od wyglądu. Sala prześliczna. Ważnienie robią piękne żyrandole i podświetlany sufit (na dowolnie wybrany kolor lub przechodzące kolory), salę jadalną od tanecznej dzielą filary. Parkiet w ogóle nie śliski (wyłożony, jeśli dobrze pamiętam, panelami). Stoły były dekorowane żywymi kwiatami i organzą, również krzesła były ozdobione kokardami z organzy (tak jak sobie życzyliśmy fioletową). Ogród bajkowy, mnóstwo roślin, było gdzie odpocząć od szaleństwa na parkiecie.
Obsługa: kelnerzy i kelnerki przemili. Dbali o wszystko (a jeżeli zdarzyło się jakieś przeoczenie pustych butelek to wystarczyło zwrócić uwagę i od razu były zastępowane pełnymi). Kierownik (który też pełnił rolę kelnera - więc podczas wesela bywał praktycznie cały czas na sali) jest bardzo sympatyczny, konkretny i wszystko z nim można ustalić. Podczas wesela dość dużo razy podchodził do mnie, do męża, do rodziców i pytał czy wszystko ok, jak się podoba itp.
Kiedy para naszych znajomych spóźniła się na wesele (przybyli troszkę czasu po I i II daniu) bardzo szybko zadbano o nich podano im jedzenie.
Dla obsługi (fotografa, kamerzysty, dj itd.) zorganizowano osobny stolik.
Co ważne - kiedy dzień wcześniej przywieźliśmy wódkę była od razu wstawiona do lodówki i do chłodni więc była mocno schłodzona.
Jedzenie: przepyszne! na pierwsze danie wybraliśmy rosół (był bardzo dobry) i polędwiczki w sosie grzybowym z pieczonymi ziemniaczkami i warzywami ( pychota :smile: mięso samo się rozpływało się w ustach, sos super, czuć było, że jest na bazie grzybów, a nie sztuczny z papierka i na dodatek te ziemniaki :lol: porcja była podana na talerzach dla każdego gościa niby mała, ale taka nie pozorna, bo nie dałam rady zjeść całej). Kolejny był deser lody waniliowe w ciepłym musie truskawkowym - boski :smile: Na kolejne danie wybraliśmy półmisek mięs ze schabowym, devolay`em i karczkiem (nie dałam rady już nic zjeść, ale próbowałam w domu to co dostaliśmy po weselu; również pyszne). Ostatnim daniem był barszczyk czerwony z krokietem (krokiet był chyba pieczony chwilkę przed podaniem, ponieważ był ciepły i bardzo chrupiący). Z tego co słyszałam przystawki były bardzo dobre (niestety chyba z wrażenia ścisnęło mi żołądek i nie miałam miejsca gdzie je upchnąć :roll: ). Stół rybny, który wybraliśmy zamiast stołu wiejskiego, okazał się strzałem w dziesiątkę goście byli zachwyceni i zajadali, aż im się uszy trzęsły).
W cenie dostaliśmy pokój (niestety był nad kuchnią, ale otworzyliśmy okno i szybko wywietrzał zapach jedzenia).
Sala również wydaje jedzenie, które zostaje po weselu (nie trzeba kupować pojemników).
Podczas naszego wesela równocześnie odbywało się wesele na sali grillowej, ale nie było problemu z tym. Goście nie mieszali się, ani nie zauważyliśmy problemu np. z obsługą. Wszystko było bardzo dobrze zorganizowane.
Mogę z czystym sumieniem polecić Agat. :D
_________________
 
 
Mariczek 

Wiek: 33
Dołączyła: 05 Wrz 2011
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 11:48 am   

Mnie tylko niepokoi muzyka z wesela w grill-barze. Czy faktycznie jej nie słychać na sali w restauracji? Narzeczony mieszka 400m dalej i w sobote przy przymkniętych oknach słyszeliśmy każde słowo wyśpiewane przez zespół :)
 
 
Justyss 

Wiek: 33
Dołączyła: 15 Wrz 2010
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 10:05 am   

W sali restauracyjnej ani razu nie słyszałam odgłosów z sali grillowej. Jedynie w ogrodzie było słychać, ale to chyba wiadome.
_________________
 
 
Mariczek 

Wiek: 33
Dołączyła: 05 Wrz 2011
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 7:13 pm   

Już wszystko jasne :) To nie był Agat. Mam nadzieję, że nie namieszałam :oops:
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 20, 2011 9:08 am   

Justyss a jak reakcja gości na porcjowane pierwsze danie? Bo cały czas się zastanawiam czy jednak nie podać 2 rodzaji mięs do wyboru na wstępie i 2 kolejnych rodzaji na drugi obiad...
wiem, że każdemu się nie dogodzi, ale chyba jedyną rzeczą nad którą się mocno zastanawiam w Agacie to właśnie jedzenie...

btw. jaki kolor miałaś dekoracji? Stoły okrągłe czy normlane?
_________________
 
 
Justyss 

Wiek: 33
Dołączyła: 15 Wrz 2010
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 12:36 pm   

Nie wiem jak reakcja, bo nikogo nie pytałam, ani nikt nic nie mówił. Na pierwsze danie u nas był rosół, który każdy mógł nalać sobie sam (podawany był w wazach), a później kelnerzy wnosili dania na talerzach (bardzo niepozornie wyglądało, ale ja nie zjadłam nawet połowy). Zresztą uważam, że jeżeli pierwsze danie nie byłoby porcjowane to goście, głodni po kościele "rzucą' się na jedzenie i później nie zjedzą ani przystawek, ani ciast, ani kolejnego dania po 3-4h.
Jedzenie tej sali to ich bardzo mocna strona, było przepyszne. Polecam też stół rybny (ja nie przepadam za rybami więc nie jadłam, ale goście bardzo chwalili).

Kolor organzy na krzesłach i oświetlenie sali było fioletowe, a kwiaty białe z elementami czerwonych (niestety nie powiedziałam wcześniej, że chciałabym kwiaty fioletowe i białe, więc zrobili po swojemu - ale to moje niedopatrzenie)
_________________
 
 
Mariczek 

Wiek: 33
Dołączyła: 05 Wrz 2011
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 06, 2011 10:34 am   

Czy ktoś z was miał barmana na weselu, którego można wynająć w Agacie? Jestem ciekawa jak Wyglądają i Smakują drinki robione przez tego pana. Warto?
 
 
Justyss 

Wiek: 33
Dołączyła: 15 Wrz 2010
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 11:35 am   

Podejrzewam, że nie wiele osób skorzystało z ich barmana, bo jest on chyba stosunkowo od nie dawna w ofercie Agatu (my podpisywaliśmy umowę w maju 2010 to jeszcze nie mieli i zamówiliśmy barmana z innej firmy).
_________________
 
 
Zadziorek 

Wiek: 41
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 503
Skąd: Z krainy Oz
Wysłany: Sro Paź 19, 2011 4:14 pm   

I znowu trafiam do watku Agat. Jestesmy na poczatku naszej drogi slubno-weselnej i choc wynioslam bardzo mile wspomnienia z wesela, na ktorym bylam gosciem, z przykroscia stwierdzam, ze sama wesela raczej miec tam nie bede.
Wlasciciel bardzo mily w pierwszej rozmowie poinformowal nas ze przyjecie okolo 6 godzinne w piatek to bedzie koszt okolo 120zl od osoby (oczywiscie bez zadnych wymyslnych dan), za dwa posilki i deser. Przy kolejnej rozmowie powiedzial ze on woli wszystko ustalac osobiscie - jest to zrozumiale, ale nie kazdy ma taka mozliwosc. Gdy wyszlo, ze nie mieszkamy w Lodzi (a wlasciciel slusznie domyslil sie ze w Polsce tez nas nie ma), cena sie zmienila do 140zl i wszelkie detale mialy byc omawiane podczas spotkania - mimo ze dostalismy karte dan i wybralismy interesujace nas pozycje. Na koniec wlasciciel dodal ze cena moze ulec zmianie, ze wzgledu na wybrane dania...
Nie wiem jaki wplyw na cene mial fakt ze nie mieszkamy w Polsce, mam nadzieje ze zaden. Jest to jednak dla nas wazne by moc zalatwiac sprawy za posrednictwem telefonu lub maila - nie bede przeciez ciagle wysylac kogos. Piatkowe calonocne przyjecie to koszt okolo 170zl od osoby, wiec roznica miedzy 6-godzinnym a calonocnym jest niewielka.
Sale wciaz polecam bo jest bardzo ladna, ale jesli musicie zalatwiac cos za posrednictwem poczty mailowej lub telefonu, to moze byc problem.

[ Dodano: Sro Paź 19, 2011 3:16 pm ]
ceny, ktore podalam dotycza oczywiscie roku 2012
_________________

http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=14803
 
 
Justyss 

Wiek: 33
Dołączyła: 15 Wrz 2010
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 2:27 pm   

Wstawiam zdjęcia z sali z naszego wesela:



Droga na salę:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---

Wejście na salę:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---

Wesele:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
_________________
 
 
olivka_ja
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 2:43 pm   

śliczne zdjęcia :)
fajnie że je wstawiłaś, przez to sama nie mogę doczekać się naszego wesela :)
 
 
cotumka 


Wiek: 34
Dołączyła: 01 Kwi 2010
Posty: 1142
Skąd: Beauty Bałuty
Wysłany: Wto Sty 10, 2012 12:46 pm   

Agat. Hmm, to było pierwsze stoisko, na które zwróciłam uwagę na Targach Ślubnych :-) Jest pięknie i właściwie ta sala spełnia wszystkie moje wymagania :)
Ale cena na 2013 rok- od 220zł/os lekko zwaliła mnie z nóg...
_________________
 
 
eterna 

Dołączyła: 04 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 3:46 pm   

Witam Wszystkich.

My mamy wesele w Agacie w maju tego roku. Jeżeli ktoś mógłby przesłać więcej zdjęć, byłoby super.

Czy wiecie ile maksymalnie osób może zmieścić się przy okrągłych stołach, bo nam udzielono informacji, że tylko 90, ale może mieliście więcej?

Czy pokój dla nowożeńców był remontowany?

Może macie jeszcze jakieś uwagi czy spostrzeżenia, które pomogą nam w ustalaniu szczegółów naszego wesela?

Pozdrawiamy,
 
 
emdeem 

Dołączyła: 16 Sty 2012
Posty: 4
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pon Sty 16, 2012 1:00 pm   

ja tez mam wesele w agacie. juz nie moge sie docz :mrgreen: ekac!!!!!!!!!!!!

Dodano: Pon Sty 16, 2012 1:06 pm
[b]Justyss[/b], na ile osob mialas wesele? parkiet nie był za mały?:)) śliczne masz te zdjecia!!!
 
 
Justyss 

Wiek: 33
Dołączyła: 15 Wrz 2010
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 6:50 pm   

eterna przeczytaj temat to znajdziesz odpowiedzi na część pytań :)
emdeem my mieliśmy wesele na 70 osób, ponieważ bardzo dużo nie dopisało niestety, uważam, że na te 100 osób parkiet jest jak najbardziej odpowiedni (myśle, że więcej to już ścisk - ale to też zależy od gości ile tańczą, u nas parkiet był cały czas pełny :smile: )
co do zdjęć to dziękuję i serdecznie polecam fotografa :smile:
_________________
 
 
All-me 


Wiek: 38
Dołączyła: 23 Kwi 2011
Posty: 1018
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 7:06 pm   

W Agacie jest bardzo elegancko.
_________________

Nasz Skarbeczek
 
 
aś84 

Dołączyła: 23 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 9:21 pm   

A czy któraś z Was drogie forumowiczki, które mają wesele w Agacie w sezonie letnim 2012 mogłaby napisac jaki jest koszt od osoby? Oraz czy ktoś wie ile osób maksymalnie może tam wejśc przy tradycyjnym ustawieniu stołów?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
 
 
wamaba 


Dołączyła: 10 Sie 2010
Posty: 318
Skąd: Lodz/Warszawa
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 10:39 pm   

My też zastanawiamy się nad Agatem. Czekam na opinię. Może są chętni żeby podzielić się wrażeniami?
 
 
angela1983 


Wiek: 40
Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 27, 2012 10:13 am   

Planujemy przyjęcie na ok 40 osób. Po wczorajszej wizycie w Agacie zapadła decyzja, że nasze przyjęcie odbędzie się właśnie tam :) Zarezerwowaliśmy termin na grudzień 2012.
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 27, 2012 10:42 am   

aś84 my mamy wesele w lipcu 2012, cena to 200 zł (może wzrosnąć o 10%) w tym ciasta, tort, szampan na powitanie i napoje (bez gazowanych). Osobno stół wiejsko -rybny chyba 1500 zł (ale nie pamiętam dokładnie)

My mamy wesele na min. 90 osób z tradycyjnymi stołami, z tego co kojarzę maksymalnie robią na 120 (ale wg mnie po wizualnej ocenie sali optymalna ilość na sali to tak ok 100 -maks 110)
_________________
 
 
odstapie_sale 

Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 6:28 pm   

Witam wszytkich...

ja troszeczke inaczej, ponieważ zmuszony jestem odstąpić termin przyjęcia zarezerwowanego w pensjonacie Agat.

Termin to : 18 sierpień 2012

Gdybyście słyszeli o kimś kto potrzebuje, proszę o kontakt mailowy : sala.agat(małpa)gmail(kropka)com

Zarezerwowany również zespół muzyczny PRESTIGE- 4 osoby ( w składzie: saksofon, perkusja, gitara, klawisze, oraz wokalistka śpiewająca w Teatrze Muzycznym w Łodzi

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez odstapie_sale Pią Kwi 20, 2012 6:28 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ewunia83 

Dołączyła: 28 Kwi 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 10:37 pm   

Ja też będę miała wesele w Agacie. Mam 5 osobowy zespół i nie wiem czy się zmieszczą. Ktoś miał jakieś doświadczenia w tej kwestii?
 
 
M4rcysi4 


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Wrz 2008
Posty: 4350
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 9:59 am   

Mnie się ta sala bardzo podoba. Gdyby nie to, że z Bełchatowa do niej to "kawałek" drogi to byłaby jedną z faworytek. Pięknie prezentuje się na zdjęciach. Oświetlenie dodaje uroku. Zazdroszczę co niektórym :wink:
_________________
 
 
skowronek2323 

Wiek: 37
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 05, 2012 11:37 pm   

Byłam w tej sali jako gość i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 09, 2012 10:54 am   

Jako świeżo upieczona mężatka postaram się ocenić salę obiektywnie:

Na plus:
+ ładna dekoracja
+ dużo jedzenia, większość naprawdę bardzo smaczna (polędwiczki w podgrzybkach strzał w 10, stół rybny tak samo - wszystko poszło :) )
+ fajna i uczciwa obsługa, zero problemów z donoszeniem zimnych napoi i schłodzonej wódki
+ czyste i ładne łazienki
+ taras na którym można było odetchnąć
+ bardzo smaczny tort
+ parkiet nie był zupełnie śliski
+ pokoje dla gości na miejscu i świetne poranne śniadanie :)

Na minus:
- niestety klimatyzacja nie dała rady przy takiej pogodzie i pierwsze 2 godziny był horror (sytuację ratował taras)
_________________
 
 
olivka_ja
[Usunięty]

Wysłany: Pon Lip 09, 2012 9:43 pm   

asia7 dzięki za opinię czekałam na nią,
niestety przy takich temperaturach trudno wytrzymać, mamy nadzieje że u nas nie będzie tak gorącą,
a powiedz jak wyglądał taras czy był jakoś ozdobiony, były parasole chroniące od słońca?
 
 
Oli 83 

Dołączyła: 05 Lip 2012
Posty: 9
Skąd: Łódź Złotno
Wysłany: Wto Lip 10, 2012 12:44 pm   

Miałam przyjemność gościć w tym roku w czerwcu na weselu u kuzynki w Agacie.Powiem że sala po remoncie robi wrażenie,wszystko elegancko wygląda a i stoły też pięknie udekorowane i zastawione.Jedzonko bardzo dobre,obsługa sprawna i bez zarzutów fakt było trochę gorąco ale wiadomo że jak wejdzie ze 100 osób i zacznie jeść obiad to trochę trzeba czasu żeby klima wyrównała poziom temperatury.Sala jak dla mnie godna polecenia.
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 10, 2012 1:20 pm   

hmmm taras (ten z boku sali przez który wchodzą młodzi) nie był dekorowany, ale on jest zadaszony, więc spokojnie chronił przed słońcem i deszczem (ok 22 była całkiem niezła burza)... właściwie większość gości, którzy wychodzili, siedziała tam (bardzo chwalili sobie te miękkie kanapy ogrodowe) a to, że wyjście na taras jest zaraz obok parkietu było ok, bo słyszeli/ widzieli co się dzieje na sali i nie było problemu z ich zebraniem na oczepiny itp.
Generalnie wnętrze, dekoracja i styl rozłożenia jedzenia jest z klasą i robi dobre wrażenie na gościach :)
Obsługa też okazała się naprawdę uczciwa, zaraz po weselu przynieśli nam do pokoju aparat jednego z gości (lustrzankę), który został na sali... więc spory plus dla nich (w końcu zawsze mogli powiedzieć, że go tam nie było - każdy z gości mógł go wynieść itp.)
Podobnie z alkoholami - oddano nam oczywiście wszystkie nienapoczęte kartony, plus kartony napoczęte z zamkniętymi butelkami plus wystawiono wszystkie otwarte już butelki win i wódki (łącznie z tymi wypitymi do połowy itp)

No i stół rybny strzał w 10-tkę - ja nawet nie zdążyłam go zobaczyć szczerze powiedziawszy, bo jak podeszłam do niego ok 2-3 to już nic tam nie było - poszło wszystko!

No z klimatyzacją było naprawdę kiepsko, ale to spore, dość otwarte wnętrze i nie ma się co dziwić, że nie wyrabiała, szczególnie, że drzwi na taras były cały czas otwarte, bo stale ktoś się kręcił :)

Aha i jak coś to taki malutki minusik przy torcie (który jak wspominałam był pyszny - o smaku owoców leśnych), to że obsługa nie roznosiła go gościom, tylko każdy musiał sobie podejść i wziąć (ale my tego z nimi nie omawialiśmy, więc jak chcecie inaczej to pewnie kwestia dogadania)

Jak jeszcze coś mi się przypomni to napiszę, ew. jak są jakieś pytania to dajcie znać (myślę, że pomimo iż było to moje wesele to patrzę na wszystko mocno obiektywnie)
_________________
Ostatnio zmieniony przez asia7 Wto Lip 10, 2012 1:23 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
olivka_ja
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lip 10, 2012 11:53 pm   

dzięki za informacje,
w piątek jedziemy ustalać ostanie szczegóły więc na pewno zapytamy się jak z totem
 
 
ewunia83 

Dołączyła: 28 Kwi 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 9:43 am   

asia: miałaś zespół czy dj-a? jak zespół to jak on się tam zmieścił?
olivka: stoły masz okrągłe czy tradycyjne. my jesteśmy "prawie" zdecydowani na okrągłe ale chcielibyśmy wcześniej zobaczyć jak to wygląda.
Ostatnio zmieniony przez ewunia83 Sro Lip 11, 2012 9:43 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 11:29 am   

ewunia83 mieliśmy 4 osobowy zespół, z perkusją włącznie - zmieścili się bez problemu (na ścianie gdzie jest wyjście na taras, od strony restauracji)
jak chcecie zobaczyć jak wyglądają okrągłe stoły do najlepiej zadzwonić do menagera i dowiedzieć się kiedy będzie wesele z takim ustawieniem...
my przed naszym weselem byliśmy na sali z 3 razy, raz na ok godzinę przed czyimś weselem, więc mogliśmy spokojnie zobaczyć ustawienie stołów, dekorację i jedzenie :D
_________________
 
 
kami_la 

Dołączyła: 11 Lip 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 12:27 pm   

my wesele w AGACIE mamy we wrzesniu, była to jedyna sala którą widziałam i od razu byłam pewna że tylko ta ! 8)
asia7, a Wy mieliście okrągłe stoliki? tort zamawialiście przez AGAT'a czy na własną rękę?

ja też już byłam kilka razy by obejrzeć wystrój, super że pozwalają na to ;)
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 1:14 pm   

kami_la my mieliśmy tradycyjne, bo było ponad 100 osób, a okrągłe z tego co kojarzę chyba na mniejszą ilość gości są
tort był zamawiany przez Agat, mieliśmy 4 piętra, dekoracja normalna, ale naprawdę był przepyszny i sporo osób brało dokładkę :)
_________________
 
 
kami_la 

Dołączyła: 11 Lip 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 1:16 pm   

asia7, oo no to może skorzystam z ich tortu :)

my właśnie ze względu na okrągłe stoliki chcemy się w 100 zamknąć
Ostatnio zmieniony przez kami_la Sro Lip 11, 2012 1:17 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 35
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5060
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 7:57 pm   

Sala prezentuje się pięknie...
_________________


 
 
olivka_ja
[Usunięty]

Wysłany: Sro Lip 11, 2012 10:27 pm   

ewunia83 napisał/a:
olivka: stoły masz okrągłe czy tradycyjne. my jesteśmy "prawie" zdecydowani na okrągłe ale chcielibyśmy wcześniej zobaczyć jak to wygląda.

stoły będą tradycyjne, najlepiej jeśli zadzwonisz i zapytasz się kiedy będzie wesele z okrągłymi stołami, my też byliśmy kilka razy przed innymi weselami i nigdy nie było problemu
 
 
zbdob 

Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 31, 2012 12:41 am   

Zacznę od tego, że wesele, które mieliśmy 28.07.2012 uznajemy za wspaniałe i udane w dużej mierze dzięki organizacji i obsłudze jakiej doświadczyliśmy w restauracji AGAT w Łodzi. Trafiliśmy do niej przypadkiem, nie z polecenia. Poczytaliśmy trochę na forum i wybraliśmy. Warto było!

Wesele było na 90 osób. Zdecydowaliśmy się na okrągłe stoły i zimne zakąski w formie bufetu ustawione w wyznaczonym do tego miejscu. I był to strzał w dziesiątkę - rozwiązanie, które z pełną odpowiedzialnością możemy polecić! Stoły były elegancko i ze smakiem ozdobione świeżymi kwiatami i nie było na nich "natłoku". Posiłki ciepłe były donoszone do stolików przez kelnerów, natomiast zimnymi zakąskami goście częstowali się przy przygotowanym do tego bufecie.

Wspomniałem o kelnerach - OBSŁUGA W RESTAURACJI AGAT JEST W PEŁNI PROFESJONALNA!!! W tym ważnym dniu, który jest dla każdej młodej pary stresujące i budzący emocje, KAŻDY, DOSŁOWNIE KAŻDY Z OBSŁUGI DBA O TO, BY NICZEGO NIE BRAKOWAŁO WAM I WASZYM GOŚCIOM, A EWENTUALNE DROBNE PROBLEMY BYŁY ROZWIĄZYWANE MOŻLIWIE JAK NAJSZYBCIEJ. UŚMIECHEM I ŻYCZLIWOŚCIĄ REAGUJĄ NA KAŻDĄ PROŚBĘ I DOKŁADAJĄ WSZELKICH STARAŃ, ŻEBY KAŻDĄ Z NICH SPEŁNIĆ. Uwierzcie mi, że jest to bardzo ważne, kiedy dbając o udane wesele nie musicie przejmować się, że coś jest niedoniesione, coś nieposprzątane itp. OBSŁUGA STANOWI ZGRANY ZESPÓŁ, KTÓRY DBA O WASZE WESELE I SWOIM ZACHOWANIEM SZCZERZE POKAZUJE, ŻE ZALEŻY MU na Waszym zadowoleniu.

W tym miejscu muszę wspomnieć o p. Łukaszu Bieleckim - to "człowiek-orkiestra" - manager restauracji, który od początku do końca przeprowadzi Was przez wszystkie szczegóły organizacyjne wesela i sprawi, że "nie taki diabeł straszny". Pan Łukasz traktuje Wasze wesele bardzo indywidualnie, starając się możliwie najlepiej dopasować menu i wszelkie "dodatkowe atrakcje" do Waszych potrzeb i oczekiwań. I - co bardzo ważne - DORADZA Z KORZYŚCIĄ DLA WAS, A NIE DBA TYLKO O "INTERES" RESTAURACJI. My uwierzyliśmy jego doświadczeniu w doradzeniu ilości ciepłych i zimnych posiłków i wyszliśmy na tym na dobre! Jak każdy, mieliśmy dylemat, czy aby nie zamówiliśmy za mało jedzenia, czy wystarczająca jest liczba ciepłych posiłków itd. ZDALIŚMY SIĘ NA PORADY MANAGERA RESTAURACJI I DZIĘKI TEMU GOŚCIE BYLI ZADOWOLENI, A NAM NIE ZOSTAŁY TONY JEDZENIA! DZIĘKUJEMY - SUKCES NASZEGO WESELA I ZADOWOLENIE GOŚCI TO RÓWNIEŻ PAŃSKA ZASŁUGA!!!

Pierwszy ciepły posiłek to rosół i drugie danie w formie porcjowanej - bardzo się sprawdziło to rozwiązanie. Elegancko i, co bardzo istotne, SZYBKO PODANE. Przy 9 okrągłych stołach goście otrzymali ciepły posiłek prawie w tym samym momencie dzięki bardzo sprawnej organizacji pracy kelnerów.

Drugi ciepły posiłek, ok. 22:30, również podany był do stołów - był to zestaw kilku rodzajów mięs, ziemniaki, frytki, surówki itd. Wszystko na półmiskach, żeby móc sobie nakładać.

Trzecim ciepłym posiłkiem był czerwony barszcz z krokietem około godziny 3 rano. I ta kilkugodzinna przerwa jest jak najbardziej optymalna - goście byli najedzeni!!! a nad ranem delikatna zupa zdecydowanie wystarczy - nie warto "bawić się" w kolejne dania obiadowe bądź kilka zup do wyboru.

W międzyczasie goście mogli korzystać z zimnych przekąsek - tych, które wybraliśmy za namową p. Łukasza Bieleckiego. I okazało się, że przekąski w formie bufetu szwedzkiego są "strzałem w dziesiątkę". Każdy mógł w dowolnej chwili podejść, wziąć co chce i zjeść przy stoliku. ZA KAŻDYM RAZEM, KIEDY GOŚĆ ODCHODZIŁ OD STOLIKA PO JEDZENIU, OBSŁUGA SPRZĄTAŁA JEGO TALERZ. Daje to niesamowity efekt - na sali weselnej jest jednakowo czysto i schludnie na początku wesela, o godzinie 23, jak i nad ranem. ŚWIADCZY TO O WYSOKIEJ KULTURZE I CIĄGŁEJ DBAŁOŚCI O PORZĄDEK I WYGLĄD SALI WESELNEJ, co goście podkreślali jako duży atut.

A propos zimnych przekąsek - na początku chcieliśmy zrobić wiejski stół. Ale zdecydowaliśmy ograniczyć się do całej wiejskiej szynki (kilkukilogramowy udziec podany z ogórkami małosolnymi, smalcem i wiejskim chlebem) i ZROBIĆ STÓŁ RYBNY. EFEKT NIESAMOWITY! Pyszne, świeże ryby, bardzo elegancko podane, mogą być jednym z wyróżników Waszego wesela. Nasi goście na tyle chętnie degustowali ryby, że...my nie zdążyliśmy ich spróbować:) sprawiło nam to dużą radość, bo do dziś stół rybny jest wspominany bardzo pozytywnie przez gości. Przyznam, że gdyby nie porady obsługi restauracji - sami na ten stół byśmy się nie zdecydowali. I teraz byśmy żałowali.

Dużo miejsca poświęciłem jedzeniu, ale to jest tu naprawdę pyszne, różnorodne, świetnie przyrządzone i podane - SPEŁNIA OCZEKIWANIA NAJBARDZIEJ WYBREDNYCH GOŚCI :)

O samej sali - jej przygotowaniu, ozdbieniu, wystroju itp. mógłbym pisać co najmniej drugie tyle, co o jedzeniu. Ale na to mam inny pomysł - po prostu umówcie się z managerem restauracji, podjedźcie i sami zobaczcie salę. Może nawet około południa w dniu wesela? wtedy na własne oczy przekonacie się, czy Wam ona odpowiada i stwierdzicie, jak byście chcieli ją przygotować na swoje wesele (dobór kwiatów, kolorów podświetleń itp.).

To, co chciałbym podkreślić przy sali, to miejsce do odpoczynku na zewnątrz - są 2 duże niezależne tarasy, na których są wygodne krzesła i parasole. Oba tarasy w otoczeniu zieleni dają przyjazny klimat i sprzyjają odpoczynkowi tym, którzy zmęczyli się tańcem:) Naszym gościom bardzo one pasowały i praktycznie cały czas był tam ruch.

Na koniec wspomnę o okrągłym barze, który można wykorzystać na weselu. Koszty jego uruchomienia są niewielkie, a efekt bardzo dobry - dla gości, którzy nie gustują w czystej wódce (a nawet na weselach jest ich coraz więcej), przygotowaliśmy zestaw kilku drinków, które barman robił dla gości.

Podsumowując - po weselu zaczęliśmy się zastanawiać, jaką kolejną imprezę możemy zorganizować w restauracji AGAT :) nowoczesna sala, gustowny wystrój przygotowany z wyczuciem i smakiem, bardzo dobre jedzenie, uśmiechnięta i przyjazna obsługa, szczerość i zaangażowanie managera, brak tajemnic i ukrytych kosztów - to wszystko w znakomity sposób pomaga, żeby ta impreza była faktycznie najważniejsza w Waszym dotychczasowym życiu. A przy tym relacja ceny do jakości jest naprawdę zadowalająca.

SZCZERZE POLECAM ZORGANIZOWANIE WESELA W RESTAURACJI AGAT !! !!
 
 
paulettka 

Wiek: 38
Dołączyła: 11 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 8:05 pm   

Bardzo serdecznie polecamy "Pensjonat Agat" na organizacje wesela. Nie mogę powiedzieć ani jednego złego słowa, mimo iż należę do czepialskich;) .Jedzenie przepyszne, świeże i z najwyżej półki. Wszystko pięknie i elegancko podane. Mimo upału stulecia wódka i napoje bardzo dobrze schłodzone. Polecam także stół rybny - goście do dziś wspominają przepyszne rybki oraz smalec i ogórki ze stołu wiejskiego. Obsługa pierwsza klasa, uprzejma,pomocna i wyrozumiała. Menadżer sali był bardzo pomocny i doradził nam w wielu kwestiach na duży plus. Bardzo Bardzo serdecznie dziękujemy. Gdybyśmy mogli jeszcze raz to wszystko przeżyć, wybralibyśmy na 100% znów Agat!
 
 
 
chocomotion 

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 21, 2012 1:18 pm   

Hej, witam wszystkich, zastanawiam się nad wyborem sali AGAT i tu pytanie do zaślubionych już :) czy przy ilości osób ok. 90 parkiet nie jest za ciasny? (będzie DJ więc odpada problem kilkuosobowego zespołu). I pytanie nr 2 - jak wygląda stół rybny? czy tych ryb jest dużo, w jakiej formie jest to zrobione? tzn. jakieś koreczki, całe ryby? wędzone? może ma ktoś zdjęci? Będę bardzo wdzięczna! Czy któraś z Was ma zarezerwowaną salę na 2013r. i może podać cenę za os.?

:)
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 2:16 pm   

chocomotion
co do ilości osób na parkiecie, to 90 spokojnie się zmieści, u nas było 100 osób i nie było jakoś ciasno (wiadomo, nie tańczyli wszyscy na raz)... jednak na 120 osób ta sala wydaje mi się już za mała
jeśli chodzi o stół rybny, to my wybraliśmy opcję stołu wiejsko- rybnego... z tego co wiem, ryby leżały tam w całości (tzn były pokrojone) ale szczerze powiedziawszy sama go nie widziałam :roll: , podeszłam dopiero pod koniec wesela, ale wtedy nie było tam już żadnej ryby, bo wszystkie zjedzono :o Zdjęć też niestety nie mam :/ (jedynie ciastek jak coś :) )
_________________
 
 
chocomotion 

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 3:53 pm   

oo tak pewnie, poproszę o zdjęcia ciastek :) czy można ew. ustalić możliwość dowiezienia też ciasta samemu? bo tam chyba są w ofercie tylko tzw. 'ciastka bankietowe'?
 
 
justine81 


Wiek: 42
Dołączyła: 19 Lis 2009
Posty: 595
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 3:54 pm   

chocomotion, my mieliśmy ciasta i ciastka od Sowy, także myślę, że jak najbardziej :)
_________________

Maciusiowy dzienniczek: http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=14968
 
 
asia7 


Wiek: 38
Dołączyła: 28 Maj 2011
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 5:00 pm   

chocomotion napisał/a:
oo tak pewnie, poproszę o zdjęcia ciastek :) czy można ew. ustalić możliwość dowiezienia też ciasta samemu? bo tam chyba są w ofercie tylko tzw. 'ciastka bankietowe'?


My mieliśmy opcję tych ciastek bankietowych właśnie, ale bez problemu można dostarczyć "swoje" :)

_________________
 
 
kaska3011 


Wiek: 37
Dołączyła: 05 Lis 2012
Posty: 36
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 7:20 pm   

a czy ktoś wie jaki są ceny na 2013, 2014 rok ??
 
 
chocomotion 

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 12:05 am   

Panny Młode 2013r. AGAT (oczywiście wszystkie inne jak najbardziej też!) zapraszam do rozmów :)
 
 
asior71 

Dołączyła: 19 Lip 2012
Posty: 246
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 11:29 am   

bardzo ładna sala też ja brałam pod uwagę;)
_________________


 
 
kolebolek 


Dołączyła: 12 Cze 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Gru 18, 2012 6:40 pm   

Witam, też bardzo jestem ciekawa ceny za talerzyk na 2014 rok, są zniżki dla dzieci? i może wiecie czy jest jakaś minimalna liczba gości?
 
 
mmeg87 


Dołączyła: 04 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Gru 28, 2012 9:07 pm   

My też zdecydowaliśmy się na AGAT, umowę podpisaliśmy już ok. marca tego roku, a ślub mamy w październiku 2013, początkowo chcieliśmy mieć ślub we wrześniu, ale nie było już wolnego terminu..... ciekawe jak będzie :-) :-) :-) sala jest bardzo ładna i jedzenie też jest super :-) :-) :-) :-) :-) Łukasz Bielecki służy radą i sam podpowiada co jest "modne" i co jest potrzebne :-) :-) :-)
 
 
kolebolek 


Dołączyła: 12 Cze 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 03, 2013 4:20 pm   

Może ma Ktoś:D aktualne informacje co do cen na 2014, co jest w cenie(tort?, pokrowce na krzesła?, ile jest posiłków? itp), jaka jest minimalna liczba gości.
:) :):)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl