Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
Paznokcie
Autor Wiadomość
Madlen_ 


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 515
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 02, 2004 2:02 pm   Paznokcie

Ja obgryzam...raczej skórki, ale na ślub wychodowałam sobie śliczne pazurki.

A Wy macie długie czy sztuczne?

Mi podobają się osobiście akryle.
 
 
Asia 

Wiek: 36
Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 551
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 02, 2004 4:19 pm   

Ja mam bardzo mocne paznokcie, które się nie łamią. Zawsze są wiec długie i zawsze umalowane (na co dzień jest to przeważnie lakier jasny, na wyjścia ciemny). Chyba przez to, że sa takie sztywne, lakier długo sie na nich trzyma. Moja mama ma miękkie paznokcie i gdy malujemy jednego dnia tym samym lakierem, to mamie odpryskuje szybko, a mnie nie.
Będąc w szkole podstawowej obgryzałam paznokcie i strrasznie sie starałam z tego wyleczyć. Na szczęście udało się.
_________________
Mój najpiekniejszy dzień - 25 września 2004 r.
 
 
*Asiek 
Moderator
Czarownica vel Anioł


Dołączyła: 05 Sty 2004
Posty: 2207
Skąd: Kiedyś Łódź
Wysłany: Pon Lut 02, 2004 4:29 pm   

Nigdy nie obgryzałam i ...nie obgryzam. :mrgreen:
Mam swoje, naturalne, zdrowe.
Czasem mam "napady", że maluję przez 1-2 miesiące, a później jakiś czas nie lub tylko odżywką.

Asiek Pazur :tonguegirl:
_________________
 
 
gosia 

Wiek: 40
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pon Lut 02, 2004 8:03 pm   

Ja nie obgryzuje paznokci, i mam swoje gługie pazurki :mrgreen:
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 02, 2004 8:43 pm   

Ja lubię mieć krótko obcięte, do długich nie jestem przyzwyczajona i mi przeszkadzają.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Edyta 


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 04, 2004 10:33 pm   

ja mam swoje naturalne i takze nie obgryzalam i nie obgryzam

zazwyczaj mam dlugie paznokcie

ale gdy czeka mnie jakas ciezsza praca np. na dzialce to wtedy obcinam

rzadko kiedy maluje je na jakis kolor (zazwyczaj maluje odzywka badz bezbarwnym)
_________________

 
 
Mi 


Wiek: 43
Dołączyła: 11 Gru 2003
Posty: 193
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 9:42 pm   

Ja mam króciutkie paznokcie ale w czerwcu zaszaleję :jumpingmrgreen:
_________________
Szczęśliwy dzień: 26 czerwiec 2004r.
 
 
Akacja 

Wiek: 36
Dołączyła: 29 Lut 2004
Posty: 199
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Czw Mar 04, 2004 12:40 am   

Jak bylam mała to nie można mnie było namówić bym przestała obgryzać paznokcie, ale jak już urołsam to sama chciałam mieć długi i ladne, ale nie mogłam uchodowac co mi sie zachaczyl to go obgryzlam. Korzystałam z wielu srodków by zaprzestac, ale nic nie skutkowalo. Pewnego razu siostra zabrała mnie od kolezaki-kosmetyczki i ona zalozyla mi akrylowe paznokcie co bylo naprawde trudne poniewaz ja ich praktycznie nie mialam... kilka tygodni pozniej zdjelam akrylowe i odkrylam swoje dlugie, ale bardzo slabe jak listki na wietrze. Poniewaz sie odzwyczilam od wkladania rak do buzi zaczelam brac witaminy na paznokcie i juz nie dlugo po tem byly twarde i dlugie, az do dziasiaj. Pewnie dlatego dzis mam fiola na ich punkcie i zawsze je ladnie maluje, albo z cyrkoniami albo frecz lub jakies wzorki. Uwielbiam to robic i nie jednej kolezance upiekszam pazurki to fajna zabawa i dlon wyglada wyjatkowo.
PS/Lubie miec dlugie paznokcie :)
 
 
gosia 

Wiek: 40
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Czw Mar 04, 2004 7:05 pm   

Akacja napisał/a:
Jak bylam mała to nie można mnie było namówić bym przestała obgryzać paznokcie, ale jak już urołsam to sama chciałam mieć długi i ladne, ale nie mogłam uchodowac co mi sie zachaczyl to go obgryzlam. Korzystałam z wielu srodków by zaprzestac, ale nic nie skutkowalo. Pewnego razu siostra zabrała mnie od kolezaki-kosmetyczki i ona zalozyla mi akrylowe paznokcie co bylo naprawde trudne poniewaz ja ich praktycznie nie mialam... kilka tygodni pozniej zdjelam akrylowe i odkrylam swoje dlugie, ale bardzo slabe jak listki na wietrze. Poniewaz sie odzwyczilam od wkladania rak do buzi zaczelam brac witaminy na paznokcie i juz nie dlugo po tem byly twarde i dlugie, az do dziasiaj. Pewnie dlatego dzis mam fiola na ich punkcie i zawsze je ladnie maluje, albo z cyrkoniami albo frecz lub jakies wzorki. Uwielbiam to robic i nie jednej kolezance upiekszam pazurki to fajna zabawa i dlon wyglada wyjatkowo.
PS/Lubie miec dlugie paznokcie :)



Akacjo :graba: ja tez mam fioła na punkcie paznokci, teraz mam zrobione wzorki na paznokciach super sprawa :mrgreen:
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
Edyta 


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 05, 2004 9:23 am   

Gosiu a nie przeszkadzają Ci paznokcie w obowiązkach domowych???

mam na myśli np. zmywanie, gdzie pod wpływem wody lakier odpryskuje
_________________

 
 
Akacja 

Wiek: 36
Dołączyła: 29 Lut 2004
Posty: 199
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Pią Mar 05, 2004 5:28 pm   

Jeśli mogę wtrącić słówko to ja przy pracach domowych używam rekawiczek, nie do wszytskich oczywiscie czynności, ale jesli chodzi o zmywanie lub inny kontakt z woda naprawde polecam dłonie inaczej sa bardzo wysuszone, a rekawiczki to tylko kwestia przyzwyczajenia :)
 
 
Edyta 


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 05, 2004 5:46 pm   

Akacja napisał/a:
Jeśli mogę wtrącić słówko to ja przy pracach domowych używam rekawiczek, nie do wszytskich oczywiscie czynności, ale jesli chodzi o zmywanie lub inny kontakt z woda naprawde polecam dłonie inaczej sa bardzo wysuszone, a rekawiczki to tylko kwestia przyzwyczajenia :)



też o tym myslałam

poza tym strasznie niszczą sie paznokcie

wiesz Akacjo chyba wezme przykład z Ciebie i kupię sobie takie rękawiczki
(nigdy ich nie używałam, ale do wszystkiego mozna przywyknąć) :graba:
_________________

 
 
gosia 

Wiek: 40
Dołączyła: 11 Paź 2003
Posty: 1008
Skąd: własnego M.
Wysłany: Pią Mar 05, 2004 9:06 pm   

Używam rękawiczek i paznokcie mi sie nie łamia przez to i lakier nie odpryskuje tak szybko kwestia tylko przyzwyczajenia, ale głównym powodem uzywania rekawiczek jest to że mam uczulenie na detergenty: proszki do prania, płyny do mycia naczyn, jak nawet nie moge dotknac sie do torby z proszkeim do prania do zaraz mnie swędza i pieką dłonie :( jest to bardzo uciążliwe
_________________
31 sierpnia 2002
9 stycznia 2006 - Mati
 
 
strawberrytea 


Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lip 2005
Posty: 667
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 03, 2006 9:53 pm   

jakie rekawiczki sa najlepsze-tzn które sa wygodne?
I mam jeszcze jedno pytanie: czy uzywała któraś z was serii Avonu Nail Experts? Jakie "wrażenia"? Pomogło? Właśnie mam w domku krem do skórek (kiedys ktos pisał że pomaga :) ), odżywkę i krem do rąk i paznokci.
Jakby co to też za trochę sie wypowiem czy pomaga :) [/scroll]
_________________
W naszej zielonej kuchni
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pon Kwi 03, 2006 11:48 pm   

Używam rękawiczek do wszelkich prac domowych, takich najzwyklejszych, żółtych w rozmiarze M ;)
Nie wyobrażam sobie prac domowych bez nich :?
_________________
chez alma |
 
 
szczako 

Wiek: 38
Dołączyła: 11 Lis 2005
Posty: 2216
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 04, 2006 9:24 am   

podpisuje sie pod tym, co napisala Alma.
czasem kupuje takie ze wzmocnionymi palcami.

nie uzywaj takich zwyklych laboratoryjnych, bo sie strasznie kleja i sa po prostu niemile w uzyciu :)
_________________
 
 
strawberrytea 


Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lip 2005
Posty: 667
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 04, 2006 12:09 pm   

no ja sobie w ogóle za bardzo nie wyobrażam robienia czegokolwiek w takich gumowych. Jejku, to przecieze jest okropne :( Ale fakt, dłonie to mam ciągle zniszczone, skóra sucha :( A ostatnio jak myję włosy codziennie to od szamponu mi lakier zaraz odpryskuje i potem jest jeszcze gorzej bo dobry lakier jak już odłazi to często z płytka paznokcia!!!! :evil: Efekt - paznokcie popękane jakoś dziwnie Straszne! No ale włosy myć w rękawiczkach to przesada. No i nie wiem co mam zrobić. znów chodze w króciutkich paznokciach i się ich wstydze bo sa w kiepskim stanie :(
_________________
W naszej zielonej kuchni
 
 
misia-misia 
Working Mom :)


Wiek: 37
Dołączyła: 04 Sty 2006
Posty: 1643
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 04, 2006 3:24 pm   

Ja mam raczej słabe paznokcie.Jak noszę długie to po pewnym czasie rozdwajają mi się.
Normalnie mam swoje paznokcie.Albo długie albo krótkie...Jak mam krótkie a wychodze gdzieś lub mam "specjalne"wyjście, kupuję tipsy firmy AnnCo. Mają różne wzory ale ja preferuję w odcieniu różowo-kremowym z frenchem. Wyglądają szalenie naturalnie, dają efekt taki jak paznokcie akrylowe a są przy tym dużo tańsze. Jedyny minus to to, że sa nie tak trwałe jak akrylowe. Klej też jest stosunkowo trwały, trwalszy niż przy innych sztucznych paznokciach.
A jeśli mam naturalne paznokcie, swoje długie, to przekonałam się do super lakieru.
Ostatnio stae używam zestawu Margaret Astor. Jest to Lakier Astor Lycra Flex French Manicure, dodatkowo stosuję podkład pod lakier Astor Lycra Care Power 3. Ostatnio w sklepach można było kupić takie zestawy... Polecam wszystkim, lakier naprawdę długoi się trzyma, nie odpryskuje.

A na sierpnia, jak nie wychoduję swoich pazurków to kupię sobie tipsy AnnCo, bo rewelacyjnie wyglądają. a jeśli wychoduje swoje pazurki to zrobię sobie tradycyjnie już French Manicure :hyhy:
_________________
 
 
 
strawberrytea 


Wiek: 37
Dołączyła: 19 Lip 2005
Posty: 667
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 04, 2006 4:50 pm   

misia-misia napisał/a:
A na sierpnia, jak nie wychoduję swoich pazurków to kupię sobie tipsy AnnCo, bo rewelacyjnie wyglądają. a jeśli wychoduje swoje pazurki to zrobię sobie tradycyjnie już French Manicure :hyhy:
misia-misia, ja sie bałam że przy moich łamliwych i słabych paznokciach nie zdołam wychodowac dłuższych ale udało się. Miałam frencha - do niego nawet nie powinno się mieć zbyt długich. Zresztą ostatnio na jakiejś chyba okładce magazynu przeczytałam że już długie szpony nie sa modne tylko dośc krótkie, zaokrąglone ;) Także na pewno ci się uda. Mi się dzień przed slubem odłamał kawałek jednego i na ten jeden paznokieć miałam tipsa. Nic nie było widac :)

Ktos mi odpowie na pytanie o tę serią Avonu? Nikt nie uzywał? :(
_________________
W naszej zielonej kuchni
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 04, 2006 6:18 pm   

Nie używam rękawiczek, bo mi tylko przeszkadzają i nie mam w nich wyczucia.

strawberrytea napisał/a:
I mam jeszcze jedno pytanie: czy uzywała któraś z was serii Avonu Nail Experts? Jakie "wrażenia"? Pomogło?

Używałam lakierów i odżywek - poprawa była widoczna: paznokcie szybciej rosły i się przestały rozdwajać, a tym samym i łamać. Przestałam używać, bo na regularność używania mam alergię. :roll: Ale chyba muszę wrócić do nich, bo znowu moje pazurki są w tragicznym stanie. :evil:
A krem do skórek to się nadaje tylko na jednorazową poprawę wyglądu skórek, bo długofalowo to na mnie nie działało.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
bajeczka 


Wiek: 38
Dołączyła: 04 Mar 2005
Posty: 940
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 04, 2006 8:28 pm   

strawberrytea napisał/a:
no ja sobie w ogóle za bardzo nie wyobrażam robienia czegokolwiek w takich gumowych. Jejku, to przecieze jest okropne :( Ale fakt, dłonie to mam ciągle zniszczone, skóra sucha :( A ostatnio jak myję włosy codziennie to od szamponu mi lakier zaraz odpryskuje i potem jest jeszcze gorzej bo dobry lakier jak już odłazi to często z płytka paznokcia!!!! :evil: Efekt - paznokcie popękane jakoś dziwnie Straszne! No ale włosy myć w rękawiczkach to przesada. No i nie wiem co mam zrobić. znów chodze w króciutkich paznokciach i się ich wstydze bo sa w kiepskim stanie :(


Podpisuje się pod tym obiema rekoma (bez rekawiczek ;) )
_________________


Życzę miłego dnia i pozdrawiam Cię gorąco Gość :)
 
 
 
Dotka 


Wiek: 37
Dołączyła: 12 Mar 2005
Posty: 562
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Kwi 05, 2006 8:39 am   

Strawberrytea wiem, że Linka stosowała krem do skórek z Avonu i była zadowolona, ale jak długo to sama zapytaj 8)
_________________
 
 
 
dorota20w 


Wiek: 35
Dołączyła: 12 Sie 2005
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 2:09 pm   

ciekawy artykuł Co nowego w manikiurze
_________________



http://lemontea.blox.pl/html
 
 
Olusia 


Wiek: 36
Dołączyła: 18 Kwi 2006
Posty: 264
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 3:33 pm   

Ja wole obcinać moje paznokcie na kórtko, wtedy mniej się niszczą, a na specjalne okazje to je hoduje.
_________________
 
 
AiD 


Dołączyła: 09 Gru 2005
Posty: 123
Skąd: łódzkie
Wysłany: Nie Maj 14, 2006 10:07 pm   

ehhh ostatnio strasznie mi sie pogorszyl stan panokci :znudzony: ... kiedys mialam zdrowe dlugi i mocne... odkąd zaczelismy remont w mieszkaniu ... koszmar poprostu... juz dbam jak moge ale są tak łamliwie i niemiłosiernie się rozdwajają... buuuuu mam ktociutkie i chyba na ślub zostają mi tipsy :cry: ... chyba ze macie jakis sprawdzony sposob na regeneracje paznokci??
_________________
 
 
adriannaaa 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Lut 2006
Posty: 659
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Maj 14, 2006 10:23 pm   

bardzo fajna jest odzywka z rosmana - lovely chyab - z jedwabiem, i teraz zajadam preparat witaminowy - a do tego wsystkie prace domowe w rękawiczkach - ter emontwe także - trzeba przecierpieć.
_________________



typ kobiety, co spala kotlety;)
 
 
FifthAvenue 


Wiek: 41
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Pon Maj 15, 2006 10:38 am   

AiD napisał/a:
... chyba ze macie jakis sprawdzony sposob na regeneracje paznokci??


Ja nie wiem czy juz o tym gdzies nie pisalam..... Wszelkie kosmetyki do pielegnacji paznokci firmy Sally Hansen.... jest tego sporo, tzeba wybrac co najbardziej pasuje. Sa dosyc drogie, ale dzialaja. ja mam teraz taka odzywke w zlotej buteleczce, nazywa sie chyba TEFLON, bardzo wzmacnia paznokcie i sprawia (nie wiem jak hihi), ze naprawde duzo szybciej rosna !
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
hanusia 

Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2006
Posty: 271
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Maj 23, 2006 11:07 am   

a ja mam problem bo od dziecka obgryzam pazurki. Bardzo chciałam zapuścic na ślub ale chyba mi sie to nie uda, bedą sztuczne trudno
_________________
Hanusia



 
 
FifthAvenue 


Wiek: 41
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Wto Maj 23, 2006 12:01 pm   

hanusia, a probowalas malowac paznokcie tym lakierem specjalnym ? Nie wiem czy to dziala czy nie, kiedys kupilysmy z mama dla brata, ale nie dal sobie malowac....
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
hanusia 

Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2006
Posty: 271
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Maj 24, 2006 9:53 am   

tak próbowałam, ale to nic nie daje bo jak sie umyje kilka razy ręce to się ten niemiły smak ściera po poewnym czasie a poza tym w pewnym momencie to sie nawet do niego przezwyacziłam i nie bardzo mi przeszkaszał, fuj wiem okropnie to brzmi. Muszę mieć wiecej samozaparcia i mniej sie denerwować to może nie bede ich tak obgryzać
_________________
Hanusia



 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Sro Maj 24, 2006 9:57 am   

To może podejdź do tego psychologicznie - wyobraź sobie te miliardy bakterii i zarazków , które zjadasz i na co możesz zachorować ...
Mnie to pomogło i już od liceum nie obgryzam ;)
 
 
hanusia 

Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2006
Posty: 271
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Maj 24, 2006 9:58 am   

no to nie takie proste, to tak jak z Twoim jedzeniem, najtrudniej walczyć z sobą :oops:
_________________
Hanusia



 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Sro Maj 24, 2006 9:59 am   

No właśnie i jedno, i drugie szkodzi.
No to walcz jak lwica !!
 
 
jpuasz 


Dołączyła: 17 Maj 2006
Posty: 1210
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Maj 24, 2006 11:43 am   

Hmmm kiedyś w Avonie był taki lakier, ale on sie tak łatwo nie ścierał :P trzeba było zmywaczem potraktować, żeby go nie było :) No i przyzwyczaić sie do tego smaku nie dało rady :twisted: Więc to by Ci chyba pomogło, tylko że teraz juz go chyba w ogóle nie mają :] Jakbym się w najbliższym czasie natkneła na lakier tego typu, to dam znac ;)

No a ja na szczęście nie mam takich problemów :) Nawet nie pamiętam w jaki sposób, ale jakos się odzwyczaiłam :) No a teraz moje pazurki mają coś około 2 cm :P A akryli ani nic z tych rzeczy nigdy nie miałam, bo po prostu tego nie potrzebuję :) Mam mocne i niełamiące się paznokcie :) No chyba, że juz przekroczą 2 cm to wtedy różnie bywa :D

Pozdrawiam
Paulina
 
 
gabi1980 

Wiek: 38
Dołączyła: 12 Kwi 2006
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 25, 2006 1:55 pm   

Hej dziewczyny!
Muszę wam sie przyznać, że problem obgryzania paznokci miałam zawsze.Jako dziecko obgryzałam strasznie, potem w liceum przestałam ale nigdy już nie miałam ładnego kształtu.
Ostatnio mój tata bardzo zachorował i nawet nie zauważyłam jak obgryzłam wszystkie.
postanowiłam założyć akryle, ale co tydzień musiałam biegać bo jakiś mi padł.A potem te akryle obgryzłam!!!!Ponieważ jestem przedszkolanką to wstyd mi było przed dzieciakami, bo pytały się dlaczego nie maluje paznokci.No i moj ślub jak ja będę wygladać!Teraz od 3 tygodni noszę tipsy zalane akrylem , są krótkie nie przeszkadzają mi w pracy i robię wszystko w domu bez rękawiczek.?aden mi się nie złamał.Jutro idę na dopełnienie.Polecam dla obgryzaczek!!!
Są za twarde do jedzenia! :mrgreen:


Gabi :oops:
_________________
pozdrawiam wszystkich użytkowników forum
GABI
 
 
Kamyk 


Wiek: 38
Dołączyła: 26 Cze 2005
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 25, 2006 3:29 pm   

A ja w środę 31 maja idę założyć tipsy, pierwszy raz w życiu :) musze sie juz powoli do nich przyzwyczaić... :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kamyk Sro Sie 30, 2006 3:22 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
dzarusia 


Wiek: 36
Dołączyła: 05 Sie 2006
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 3:15 pm   

ja bardzo długo obgrzyałam .. od 5 lat tego nie robię ale paznokcie tak czy siak mam słabe, lamliwe i w ogóle okropieństwo :cry:
_________________
Buziaczki dla Ciebie Gość




Moje przygotowania :) http://forum.wesele-lodz.pl/viewtopic.php?t=17528
 
 
 
Kamyk 


Wiek: 38
Dołączyła: 26 Cze 2005
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 3:22 pm   

Wiecie co ? Założyłam te paznokcie - i jestem baardzo zadowolona, są delikatne, cieniutkie :) Nie wiem, jak sie odzwyczaję, są cudne :)
_________________
 
 
ancia19 

Wiek: 38
Dołączyła: 24 Lip 2006
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 08, 2006 1:59 pm   

Ja mam naturalne paznokcie, średniej długości, tzn zapuszczam biaą część na max. 2,5-3 mm. Zawsze maluję - najkczęściej na naturalne jasne kolory. Często przejrzyste lekko opalizujące lub mleczne - jak do frencza (który bardzo lubię, ale rzadko mi się chce go wykonywać :roll: )
_________________
Nasz najpiękniejszy dzień: 25.08.2007
 
 
 
Ińska 


Wiek: 37
Dołączyła: 16 Lip 2006
Posty: 72
Skąd: Rawa Maz./Warszawa
Wysłany: Sro Paź 11, 2006 10:52 am   

Mocne, gładkie i dosyć ładny regularny kształt mają moje paznokcie i tylko jeden "minus" - bardzo szybko rosną a ja okropnie nie lubię piłować (ciarki mnie przechodzą przy ścieraniu i czuję piasek między zębami). Maluję najcześciej bezbarwnym lub jasnym beżem.

Raz na ruski rok jakaś czerwień lub ciemny braz lub kwiatuszka przykleje, ale to juz musi być mega okazja. :D
 
 
mischelle22 


Wiek: 36
Dołączyła: 27 Gru 2003
Posty: 1211
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 11, 2006 4:55 pm   

Mam lichutkie, cieniutkie pazurki, bo długo obgryzałam, ale wyleczyłam się z tego.
Teraz staram się mieć cały czas króciutkie - bo wygodniej przy dziecku.
_________________

 
 
 
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 16, 2006 9:47 pm   

ja mam raczej krotkie niz dlugie, ale kilka mm maja..
z serii Avonu to odzywke uwielbiam i stosuje ja praktycznie codzinnie wieczorem.. efekt - swietny, nigdy nie wycinam skorek..
a zauwazylam, ze bardzo mi sie poprawila kondycja paznokci kiedy przestalam je malowac i kupilam papierowy pilniczek (szklane tez sa bardzo dobre)..
a co do prac domowych i pracy z chemikaliami (pracuje w laboratorium), to ZAWSZE rekawiczki, w domu gumowe zolte, w pracy lateksowe beztalkowe..

ps. a na slub wymyslilam sobie delikatnie zloto-kremowy manicure z jakimis ozdobkami, moze dzecikami..?
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Nie Gru 17, 2006 11:19 am   

A ja wczoraj sprzątając doprowadziłam właśnei moje dłonie i paznokcie do stanu :cry:



p.s. a na swoich paznokciach ten manicure czy na tipsach (żel, akryl)?
_________________

 
 
 
555 


Dołączyła: 02 Lis 2006
Posty: 1486
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Gru 17, 2006 4:41 pm   

na moich wlasnych :))
 
 
*kasandra* 

Dołączyła: 05 Sty 2007
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Wysłany: Pią Sty 05, 2007 10:36 am   

cześć, ja swoje paznokcie mam krótkie więc sie nie łamią ale za to raz na 3 tyg odwiedzam moją najlepszą koleżankę i robimy odnowe moich krótkich pazurków ;-)

pozdr.
_________________
 
 
efina 


Wiek: 33
Dołączyła: 18 Mar 2006
Posty: 138
Skąd: lodz
Wysłany: Wto Lut 13, 2007 12:47 pm   :)

Ja praktycznie cały czas mam pazurki żelowe i jestem z nich bardzo zadowolona-tym bardziej ze jesli cos niedobrego stanie mi sie z jakims pazurkiem to moge sobie go sama naprawic i nie muszę leciec do kosmetyczki,bo sama nia jestem :razz: A w tej chwili nie mam za bardzo czasu na robienie czego kolwiek przy pazurkach,wiec je sobie skróciłam do minimum..sa jednak pokryte wastwa zelu-dla wzmocnienia i lepszego utrzymywania sie lakieru na pazurkach :razz: :razz: A pazurki żelowe założe sobie chyba dopiero na swój ślub :razz: :razz:

_________________
Jesteśmy małżeństwem od 27.10.2007 :)
Ostatnio zmieniony przez efina Wto Lut 13, 2007 12:48 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
karolina 

Wiek: 33
Dołączyła: 27 Sie 2006
Posty: 140
Skąd: śląsk
Wysłany: Sro Lut 14, 2007 9:03 pm   

Od zawsze obgryzalam pazurki; w tamtym roku zafundowalam sopbie zelki i bylam baaaaaaaaardzo z nich zadowolona :) ale teraz jak narazie ich nie zakladam bo praca mi na to nie pozwala ale na slub napewno je sobie "zamontuje" bo slicznie sie prezentuja i juz nie moge sie ich doczekac :lol:

Tak szczerze mowiac to jeszcze nigdy nie widzialam akrylowych paznokci :? jesli gdzies macie takowe to wklejcie fotke :P
_________________


13.09.2008 :D
Ostatnio zmieniony przez karolina Sro Lut 14, 2007 9:04 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
efina 


Wiek: 33
Dołączyła: 18 Mar 2006
Posty: 138
Skąd: lodz
Wysłany: Czw Lut 15, 2007 10:42 am   :)kocha misia:)

To sa akurat pazurki akrylowe..http://paznokcie-marty-c.blog.onet.pl/ w sumie nie rozna sie za bardzo od zeli..no chyba ze zapachem i wieksza wytrzymałoscią..ale i tak jestem wieksza zwolenniczka pazurkow zelowych :D :D :D dla mnie sa po prostu ladniejsze i delikatniejsze..http://galeria-aleksandry-r.blog.onet.pl/..
_________________
Jesteśmy małżeństwem od 27.10.2007 :)
 
 
karolina 

Wiek: 33
Dołączyła: 27 Sie 2006
Posty: 140
Skąd: śląsk
Wysłany: Pią Lut 16, 2007 9:26 pm   

efina dzieki za stronki :) ja tez jestem zwoleniczka zeli i juz nie moge sie doczekac kiedy je znowu bede miala :lol:
_________________


13.09.2008 :D
 
 
Agatka_P 


Wiek: 36
Dołączyła: 07 Wrz 2005
Posty: 1093
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 16, 2007 9:43 pm   

Dziewczyny a ile płacicie za żeliki?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

wesela sala taneczna Łódź

sala weselna łódź

dekoracja światłem łódź

videofilmowanie łódź

www.foto-sobieraj.com.pl