Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA
nostalgia

Poprzedni temat «» Następny temat
CRAZY DANCE (dawniej Forte)
Autor Wiadomość
lukaszl 

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 2
Skąd: XXX
Wysłany: Sro Sty 09, 2008 8:03 pm   CRAZY DANCE (dawniej Forte)

Czy mial ktos przyjemnosc wspolpracowac z tym zespolem?
Crazy Dance ( lub kiedys Forte ) z Łodzi
Ostatnio zmieniony przez Mac-erson Nie Paź 27, 2013 5:45 pm, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
kamykk 

Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lip 26, 2008 12:41 pm   

Byłem kiedyś na sylwestrze gdzie grali. Wtedy byłem nimi zachwycony. Wziąłem od nich namiary. Repertuar mieli ciekawy i urozmaicony. Goście bawili się dobrze. Grali dużo i robili krótkie przerwy. Ale na dzień dzisiejszy jak oglądam demo z internetu, to stwierdzam, że ta pani wyje.
 
 
lukaszl 

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 2
Skąd: XXX
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 9:27 pm   

Czyli nie jest zle, jak sie podobalo na sylwestrze to znaczy ze beda OK.
Wiadomo ze kapele weselne inaczej graja na imprezie gdzie sie bawimy a inaczej na drugi dzien gdzie "emocje" zabawy opadna ;-)

Czy mozecie cos powiedziec wiecej o nich?

[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 8:06 am ]
No i po wszystkim.
Zespol dal rade wysmienicie. Staneli na wysokosci zadania i zagrali rewelacyjnie.
Nie bylo goscia ktory by ich nie pochwalil a co niektorzy w zapomnieniu bawili sie jak na koncercie a nie jak na weselu ;-)
Zespol Crazy Dance naprawde wart polecenia !! !!
 
 
justys 

Dołączyła: 04 Lut 2011
Posty: 53
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 8:02 pm   

Wznawiam temat:) czy ktoś jeszcze współpracował z tym zespołem? Byłabym wdzięczna za opinie
_________________

 
 
monia.p 

Wiek: 33
Dołączyła: 12 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 4:26 pm   

To jak już chwale to i tu nie może zabraknąć;-)...oglądałam płytkę z filmem od znajomych i uważam że zespół super, gitarzysta niepozorny ale dawał czadu, wokalistka wow glos powalający...ale co wazne strasznie podobało mi się ich podejście, do gości, do samych siebie, to jak bawią się swoja pracą...super!!!
_________________
monia
 
 
panna mia 

Dołączyła: 26 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: UĆ
Wysłany: Czw Paź 25, 2012 6:59 am   

podbijam - jakieś opinie nowe? mamy dziś spotkanie z nimi
 
 
zuziaczek 

Wiek: 32
Dołączyła: 29 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 8:03 am   

Był ktoś na weselu gdzie grało Crazy Dance? Znajoma mi ich poleca, demo mają fajne, ale wolałabym jakieś niezależne opinie uzyskać
 
 
panna mia 

Dołączyła: 26 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: UĆ
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 12:24 pm   

zuziaczek napisał/a:
Był ktoś na weselu gdzie grało Crazy Dance? Znajoma mi ich poleca, demo mają fajne, ale wolałabym jakieś niezależne opinie uzyskać


grają u nas 1.12 także za miesiąc dam jakieś info (jak komuś zależy to proszę się na PW w grudniu przypomnieć)
 
 
Bubbs 

Dołączyła: 08 Lis 2012
Posty: 1
Skąd: Zdunska Wola
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 12:35 am   

Witam,
Czy widzial ich ktos grajacych i mowiacych po angielsku? szukam zespolu ktory moze zabawiac w dwoch jezykach i rowniez sie bawic a nie tylko stac w miejscu/siedziec :)


Dzieki z gory za wszelkie informacje!
 
 
Wyderka85 

Dołączyła: 30 Gru 2012
Posty: 24
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 31, 2012 8:48 am   

Ja byłam na weselu w październiku, świetnie się zespół sprawił, niesamowity kontakt z publiką mają. Byłam pod takim wrażeniem, że od razu umówiliśmy się na podpisanie umowy i kwestię zespołu zamknęłam zaraz po kościele :) .

A jeśli chodzi o ludzi to widać po nich że się doskonale znają i że lubią swoją pracę. Kunszt na naprawdę wysokim poziomie, od razu widać że to zawodowi muzycy. Urozmaicone wokale, instrumenty różne i różniste... repertuar bogaty i ciekawy.
_________________
życie jest snem
 
 
zuziaczek 

Wiek: 32
Dołączyła: 29 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 9:57 pm   

no i podpisaliśmy umowę
 
 
mateosh 

Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 20
Skąd: okolice miasta Łodzi
Wysłany: Pon Lut 04, 2013 4:59 pm   

Znalazłem wątek zespołu, który wybraliśmy, na razie wszystko jest w najwyższym porządku, Pan Adam Zajdel jest komunikatywny, na bieżąco wyjaśnia sprawy repertuaru. Jak będzie po imprezie dam znać.
_________________
no problemo amigo
 
 
martinka 

Dołączyła: 15 Mar 2012
Posty: 21
Skąd: Modlna
Wysłany: Pon Lut 04, 2013 5:24 pm   

Wybór znakomity, bawiłam się przy tym zespole w 2011r u znajomych...jeśli ktoś lubi ciarki na plecach gdy słyszy fajne kawałki to i wokalistka i gitarzysta i skrzypce w danej chwili takowe wywołują:-)...Polecam warto.
_________________
Marti
 
 
zielony 

Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Cze 24, 2013 10:40 am   

Dopiszę się do listy zadowolonych klientów zespołu Crazy Dance.

Oni po prostu bardzo dobrze grają. Na pierwszy rzut ucha słychać, że to muzycy, którzy (z lekkim wspomaganiem z "dyskietek"/mp3) grają przede wszystkim na żywo, dzięki czemu brzmienie instrumentów jest naturalne, solówki gitarowe robią duże wrażenie, a wokal, który jest słabym punktem przerażającej większości zespołów weselnych - tutaj się wyróżnia. A każdy w zespole śpiewa. Oferują naprawdę bogaty repertuar, potrafią nawiązać kontakt z gośćmi, krótkie oczepiny ("na rockowo") wypadły naprawdę wesoło (przynajmniej z naszej perspektywy :P ).

Cena - faktycznie nie była niska, ale szczerze powiem, że zapłaciłbym nawet więcej i z pewnością wybrałbym ich ponownie i polecił każdemu, ponieważ jest to bez wątpienia najlepszy zespół weselny, jaki w życiu słyszałem (a trochę ich słyszałem :) ).
 
 
mateosh 

Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 20
Skąd: okolice miasta Łodzi
Wysłany: Wto Lip 02, 2013 5:21 pm   

No i po wszystkim... zgodnie z obietnicą piszę jak prawił się Zespół CD.

1. Muzycznie było bardzo dobrze, znać w pracy całej ekipy, że to zawodowcy.

2. Organizacyjnie, doskonale, dogadywali się z kuchnią i resztą organizatorów.

3. Komunikacyjnie, też nieźle, zagadali, pośmiali się, bezkonfliktowi i mili, nadużywania płynów wyskokowych nie stwierdziłem, grupa sprawna intelektualnie była aż do końca przyjęcia.

4. Wizualnie, też dobrze, jak grają to mruga i błyska, fajnie to później na zdjęciach wygląda.

5. Sam zespół też do najbrzydszych nie należy :) Pani Wokalistka wzbudza nagłobicie serca u wielu panów, zaś Panowie Muzycy żywiołowo i z przytupem zdobywają względy zaproszonych Pań :)

Tak na poważnie, polecam, bardzo nawet. Tak jak się od początku wydawało zespół jest świadom swej roli i dokłada starań żeby wesele udało się.
_________________
no problemo amigo
 
 
anula25 

Dołączyła: 19 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: polska
Wysłany: Pon Sie 19, 2013 12:17 pm   

Witam Wszystkich:) czy mógłby Ktoś z Was, u kogo grał ten zespół przesłać mi jakieś filmiki z wesela na meila? zastanawiamy się nad wyborem tego zespołu..ale chcielibyśmy go najpierw zobaczyć na jakims weselu..
za wszelka pomoc Dziękujemy! :)
Ostatnio zmieniony przez anula25 Pon Sie 19, 2013 12:22 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
waldek1 

Dołączyła: 27 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Łask
Wysłany: Nie Paź 27, 2013 12:12 pm   

Crazy Dance grał na Naszym weselu w tym roku, 2013. Poprosiliśmy o minimalną ilość disco polo, do czego się zastosowali i o dziwo, goście byli zachwyceni. Każdy pytał, skad ten zespół, że jest świetny, gra nietypowo i niestandardowo. Jeśli ktoś pragnie odmiany na weselu, innej muzyki, lubi rockowe kawałki, to zdecydowanie to najlepszy zespół. Bawili się przy nim Ci, co twierdzą, że "wesele bez disco polo jest nieudane" , Ci co są po 50 roku życia i Ci młodsi.

To, co tu wszyscy napisali o tym zespole to prawda, zgadzam się w 100 %, dlatego nie będę się powtarzać. Dla mnie jedynym minusem było to, że na 4 zaproponowane przez nas piosenki 2 puścili z płyty, gdyż uznali, że nie podołają w ich zaśpiewaniu. A jedną z nich była piosenka dla rodziców, więc ubolewam nad tym do tej pory. Zwłaszcza, że podałam im tę piosenkę miesiąc wcześniej, a zabrali się za nią tydzień przed naszym weselem, a dzień przed zadzwonili, że nie dadzą rady. Piszę o tym, poniewaz uważam, że jeśli komuś zależy na jakimś utworze to niech naciska na to, żeby przygotowali ją wcześniej i wcześniej się określili, że nie dadzą rady, bo to zrozumiałe że nie wszystko muszą potrafić zaśpiewać. Zwłaszcza, że była to piosenka reggae, więc rozumiem trudność jej odtworzenia. Mogli jednak poinformować o tym wcześniej. Tylko o to mi chodzi i na to uczulam. Reszta idealna.
Rozważamy teraz pójście na sylwestra z ich udziałem.
 
 
Ania2 

Dołączyła: 19 Mar 2014
Posty: 8
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sro Mar 26, 2014 10:15 am   

Czy ktoś mógł by mi udostępnić film z zespołem crazy chciała bym zobaczyć jak oni graj :)
 
 
Patka88 

Dołączyła: 05 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 12:56 pm   

podbijam temat - jakieś aktualne informacje o tym jak zespół rozkręca imprezę weselną? podzielcie się spostrzeżeniami, prooooszę <oczy kota ze "Shreka"> :) nie mamy za wiele czasu na oglądanie zespołów, a z tym podpisujemy umowę już w środę (za dwa dni)
 
 
Wyderka85 

Dołączyła: 30 Gru 2012
Posty: 24
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 18, 2014 10:41 am   

Widziałam ich ostatnio, są w formie :) jak dla mnie pierwsza liga kapel weselnych w Łodzi. Uśmiechnięci, dowcipni, repertuar wszelaki.
_________________
życie jest snem
 
 
Patka88 

Dołączyła: 05 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 9:33 pm   

dzięki za odzew, Wyderka85:-) uspokoiłaś nas
umowa już podpisana, klamka zapadła;-) a teraz czekamy do 23.05.2015:-)
 
 
jake 

Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 22, 2015 10:41 pm   

Hej!Jakieś nowe informacje o zespole Crazy Dance? Jak sie ukladala wspolpraca i jak wrazenia gosci po weselu;)Myślimy nad podpisaniem z nimi umowy, ale chcemy mieć absolutna pewność ze dobrze robimy ;-) czekam na info. Pozdrawiam
_________________
;)
 
 
Patka88 

Dołączyła: 05 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 09, 2015 11:18 am   polecam!

fajny zespół, na początku wesela mieliśmy trochę stres, że będzie nie tak, zespół miał problem z nagłośnieniem, dwa razy po 'sto lat' usłyszeliśmy takie wycie z głośników, nie umiem tego wytłumaczyć, ale ani to przyjemne, ani odstresowujące:P
ALE później, już przez całe wesele nie było żadnej wpadki - super muzyka, nieprzedłużane przerwy, zespół b. dobrze dogadywał się z obsługą sali w kwestii posiłków/tortu itp atrakcji;-)
goście zachwyceni, cały czas tłumy na parkiecie i wiele wiele pochwał po weselu - to chyba wystarczająca rekomendacja?:) no i jeszcze to, że gdybyśmy mieli przeżyć ten dzień jeszcze raz, to na pewno zespół zostałby ten sam;-)
i gdzieś przeczytałam, że Pani wokalistka wyje, nic z tych rzeczy. oni naprawdę się znają na muzyce, można podjechać na próbę (albo na wesele, na którym grają) i się przekonać, polecam.
 
 
Drag210 

Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 1
Skąd: Lodz
Wysłany: Nie Cze 10, 2018 7:41 am   

Cześć, zdecydowaliśmy się z narzeczoną na ten zespół. Wesele coraz bliżej jednak sen z powiek spedzaja mi filmy z internetu gdzie graja same starocie... Czy ktos mial ostatnio ten zespół u siebie na weselu/imprezie i może się wypowiedziec?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
Zdjęcia ślubne - FOTOJACEK.pl

sala weselna łódź

dekoracja światłem łódź

videofilmowanie łódź

www.foto-sobieraj.com.pl