Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
[Wydzielone]Wolny termin/rezerwacja/potwierdzenie
Autor Wiadomość
WIDEOFILM 
Firma


Wiek: 65
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 135
Skąd: LUBLIN
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sob Cze 07, 2008 1:10 pm   

*Motylek* napisał/a:
W takim razie nie znacie zasad rynku. Każdy inny kamerzysta ( i nie tylko) dzwonił do nas i pytał, czy potwierdzamy, bo ma klienta na to miejsce...

Przepraszam, ale czegoś tu nie rozumiem. Czy nos dla tabakiery, czy tabakiera dla nosa.
To ja mam jeszcze tracić kasę na telefony / przeważnie komórki/ i się pytać czy klient łaskawie przyjdzie do mnie czy nie?W końcu chyba jak klient jest poważny to sam zabiega za firmą.Ja np lubię mieć zawsze jasną sytuację a nie mieć typu ,,to my jeszcze zadzwonimy, to my się jeszcze zastanowimy'' czy co tam jeszcze.
_________________
Trzymaj fason do końca
 
 
truskawka_ja 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 781
Skąd: ...
Wysłany: Sob Cze 07, 2008 2:12 pm   

W dobie wolnego rynku to zazwyczaj firmy zabiegaja "O" klienta, a nie klient "O" firme... Ale branza slubna jest raczej pod tym wzgledem "rozpuszczona"...
Ostatnio zmieniony przez truskawka_ja Sob Cze 07, 2008 2:14 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
*Motylek* 


Wiek: 39
Dołączyła: 06 Lis 2007
Posty: 1546
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 8:27 am   

Dziękuję Ci truskaweczko, dokładnie o to chodzi. Ale nie wdawaj się w dyskusje, bo nie warto i moderatorzy się zdenerwują :P
_________________
Nasz dzień to: 16 maja 2009 !! !

 
 
 
Olala 
Pani Zona :)


Wiek: 44
Dołączyła: 30 Kwi 2007
Posty: 1410
Skąd: moje miasto
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 9:25 am   

WIDEOFILM napisał/a:

Przepraszam, ale czegoś tu nie rozumiem. Czy nos dla tabakiery, czy tabakiera dla nosa.
To ja mam jeszcze tracić kasę na telefony / przeważnie komórki/ i się pytać czy klient łaskawie przyjdzie do mnie czy nie?W końcu chyba jak klient jest poważny to sam zabiega za firmą.


heheheh dobre, bardzo dobre!!! kon by sie usmial!

To ja moze wyjasnie: dobra i powazna firma sama powinna zabiegac o klienta, tego potencjalnego tez, a nie klient o firme, zwlaszcza, ze na rynku konkurencja jest spora.

No coz, niektore polskie zasciankowe firmy jeszcze nie zrozumialy zasad rynku. Ale spoko, kij ma dwa konce i wszystko, co dobre szybko sie konczy. Z takim traktowaniem potencjalnych klientow nie wroze niczego dobrego! Ja od razu skreslam z listy takie firmy! :D
_________________


 
 
 
MalaJu 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 2628
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 12:49 pm   

jako właścicielka firmy usługowej, kompletnie jednak nie związanej z branżą ślubną, mogę powiedzieć, ze nie poczuwam sie w obowiązku dopytywania klientów, czy chcą korzystać z moich usług. Dotyczy to tych, którzy wychodzą ze słowami "to my sie jeszcze zastanowimy". W końcu, jak idziecie na rozmowę kwalifikacyjną o pracę i padają te słowa na odchodnym, to raczej nic z tego nie będzie :wink: Co innego, gdy klient jest bardzo zainteresowany i podaje uzasadnienie, dlaczego jeszcze teraz nie wie. I prosi o konkretny czas do namysłu, zostawia numer i umawia się "na telefon", gdyby ktoś chciał wskoczyć na ten termin. wtedy sprawa jest jasna.
Obie strony muszą zrozumieć, że to jest business i każdy myśli o sobie.
 
 
Trismegista 

Wiek: 40
Dołączyła: 06 Maj 2008
Posty: 2405
Skąd: to tu, to tam
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 1:32 pm   

a tak na marginesie, to robia piekne filmy :)
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 6:06 pm   

A ja myślę, że prawda leży po środku.

Z jednej strony na pewno na naszym łódzkim rynku (jak i na każdym zresztą) są firmy, które w mniejszym lub większym stopniu kantują klientów. Nieuczciwość jest naganna i oczywiście np. w przypadku złamania umowy powinna być ukarana.

Z drugiej strony gros par na etapie wybierania czy to kamerzysty, czy fotografa, czy jakiegokolwiek innego usługodawcy tak naprawdę ma zbyt wielkie wyobrażenie o swojej roli w tym wszystkim. Oczywiście jako przyszła panna młoda także uważam, że to NASZ dzień i wszystko powinno być dobrze zorganizowane, ale nie popadam w przesadę i SZANUJ? tych, którzy oprawę będą tworzyć. Tak samo szanowaliśmy wszystkich podczas dokonowania wyborów. Na pewno jest dużo ludzi, którzy zaklepawszy termin u jednej firmy - resztę olewają MIMO słownego zaklepania terminu. I to zniechęca usługodawców do takiej formy załatwiania spraw. Szczerze powiedziawszy - wcale im się nie dziwię ! My zawsze oddzwanialiśmy i grzecznie dziękowaliśmy za ofertę.

Więc bardzo proszę o umiarkowanie w temacie, bo łatwo jest kogoś obsmarować i robić wykład na temat zasad wolnego rynku. Warto jednak zmienić punkt spojrzenia na sprawę.
Ostatnio zmieniony przez fiona83 Nie Cze 08, 2008 6:39 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Olala 
Pani Zona :)


Wiek: 44
Dołączyła: 30 Kwi 2007
Posty: 1410
Skąd: moje miasto
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 7:08 pm   

fiona83 napisał/a:
Na pewno jest dużo ludzi, którzy zaklepawszy termin u jednej firmy - resztę olewają MIMO słownego zaklepania terminu. I to zniechęca usługodawców do takiej formy załatwiania spraw. Szczerze powiedziawszy - wcale im się nie dziwię !


Fionko, tak, masz racje, prawda lezy po srodku, ja mowie tu o firmach, z ktorymi sie umawiasz, idziesz za dwa dni wplacic zaliczke, a tu ci mowia ze juz kogos wlasnie wzieli, i "przykro nam, ale ci panstwo wplacili szybciej zaliczke" (doswiadczylam tego!!!).

Co do nieslownych klientow, to odrebny temat. Takiego zachowania nie popieram. My tez nigdy tak nie zrobilismy, ze zaklepalismy kilka terminow a potem guzik: odmawianie. Szanujemy osoby, ktore dla nas beda pracowac - w koncu to miedzy innymi dzieki nim ten nasz dzien ma byc perfekcyjny. Ten szacunek powinien byc obustronny, tak mysle.
_________________


 
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 7:42 pm   

Cytat:
Ten szacunek powinien byc obustronny


Absolutnie się zgadzam !

Cytat:
mowie tu o firmach, z ktorymi sie umawiasz, idziesz za dwa dni wplacic zaliczke, a tu ci mowia ze juz kogos wlasnie wzieli, i "przykro nam, ale ci panstwo wplacili szybciej zaliczke"


Tak, to przykre :(
Nam zawsze mówiono, że "słownie nie zaklepujemy; kto wpłaci szybciej - jego jest termin". Szczere do bólu, ale zdecydowanie lepsze niż mydlenie oczu klientom.
 
 
WIDEOFILM 
Firma


Wiek: 65
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 135
Skąd: LUBLIN
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 9:01 pm   

Olala napisał/a:
Z takim traktowaniem potencjalnych klientow nie wroze niczego dobrego! Ja od razu skreslam z listy takie firmy! :D

I wicewersa, ja z takimi klientami nie chcę mieć doczynienia.Trzeba się szanować ze swoimi usługami a nie partaczyć.
Olal i Fiona: nic dodać i nic ująć- bardzo ładnie napisałyście to.
_________________
Trzymaj fason do końca
 
 
Marzenna 


Dołączyła: 14 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: lodz
Wysłany: Wto Sty 05, 2010 9:05 pm   

Jeśli klienci są w firmie i mówią że muszą się zastanowić / są umuwieni jeszcze z inną firmą - wtedy nie trzeba trzymać żadnego terminu. Jeśli jednak para prosi o przetrzymanie terminu np tydzień, wtedy firma powinna zrobić wsępną rezerwację. Często czytam krzywdzące opinie dla firm - ludzie piszą że firma nie zatrzymała im terminu, ktoś się zjawił z zaliczką i go zajął. Niektórzy kleinci mają się za świete krowy -myślą że wszystkie fimry uszą o nich zabiegać. Branża slubna jest jednak inna - to klient musi zabiegać o firmy ponieważ: firm jest mało / duża cześć to kicz. Zawodowców jest jak na lekarstwo. Jesli chcesz miec super wesele to musisz sama pochodzic i sie nastarać. Gwarantuję że zadna firma nie będzie zabiegać o to by zrobić Ci zdjęcia, nakręcić film, czy wynająć salę. Jeśli ktoś tego nie wie, to niech zleci organizajcę wesela firmie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl