Seriale |
Autor |
Wiadomość |
koniczynka84
Wiek: 40 Dołączyła: 29 Wrz 2011 Posty: 1649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 1:05 pm
|
|
|
no ja namiętnie oglądam:
Greys Anatomy
Private Practice
Sons of Anarchy
Once upon a time
Dexter |
_________________
|
|
|
|
|
Bian
Wiek: 37 Dołączyła: 04 Maj 2010 Posty: 938 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 1:16 pm
|
|
|
Wciągnęło mnie jakoś podczas siódmego/ósmego sezonu i postanowiłam obejrzeć od początku, czyli na tapecie Ostry dyżur Właśnie przerabiam 1. sezon |
_________________
|
|
|
|
|
Elwirka1
Wiek: 42 Dołączyła: 22 Wrz 2008 Posty: 645 Skąd: Krk
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 3:27 pm
|
|
|
ja aktualnie oglądam "Lekarzy" i "Prawo Agaty" |
_________________ |
|
|
|
|
momo
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Sie 2011 Posty: 190 Skąd: pomnik historii
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 3:33 pm
|
|
|
Ooo, jak miło, że odświeżyłyście wątek, bo chciałam w samopomocy pytać. Otóż jak siedzę z dzieciakami w domu, to czasami potrzebuję, żeby mówił do mnie ktoś coś innego, niż "mama daj, mama kupa, mama pić" i do tej pory włączałam Przyjaciół. Ale ile można... Może polecicie mi jakiś serial, raczej o 'lekkiej' tematyce i z lektorem, który mógłby się nadać? Dzięki wielkie |
_________________
|
|
|
|
|
martitka
Wiek: 38 Dołączyła: 12 Gru 2008 Posty: 441 Skąd: :-)
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 5:49 pm
|
|
|
Ja się wciągnęłam w "Przyjaciółki" Polecam |
|
|
|
|
Fijołkowa
Wiek: 38 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 149 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 9:00 pm
|
|
|
Może komuś się spodoba- The IT Crowd ( w polskim tłumaczeniu Technicy- magicy), typowo angielski humor. Choć to serial o branży informatycznej ja zaśmiewałam się do łez, Mąż również a jest informatykiem |
_________________
|
|
|
|
|
gosiaczek
Dołączyła: 27 Sie 2004 Posty: 645 Skąd: stąd i z owąd
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 9:10 pm
|
|
|
"Downton Abbey"
Po chomiku już przesnuwają się odcinki trzeciego sezonu, z napisami nawet, ale nie będę kradła, cierpliwie poczekam, aż TVN Style zakupi. Bo zacna jest rzecz
W kółko mogę "Seks w wielkim mieście". Martwi mnie tylko, że kiedyś to były problemy starych ciotek, a teraz jestem ich rówieśnicą z coraz większym przechyłem w stronę Samanty. |
|
|
|
|
PaulinaPS
Dołączyła: 03 Wrz 2012 Posty: 443 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 10:17 pm
|
|
|
ja jestem maniakiem serialowym i aktualnie wałkuję Prawo Agaty, Lekarzy, Komisarza Alexa i 90210- tak głupie i naiwne, każdy z każdym, że aż wciąga no i Julke, choć po każdym odcinku mówię sobie dość |
|
|
|
|
Karola5
Wiek: 43 Dołączyła: 11 Maj 2010 Posty: 980 Skąd: Łódź/Wawa
|
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 11:35 pm
|
|
|
Fijołkowa, uwielbiam ten serial " fire ! Fire! " |
_________________
dzienniczek Basi |
|
|
|
|
momo
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Sie 2011 Posty: 190 Skąd: pomnik historii
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 9:18 am
|
|
|
Karola5 napisał/a: | uwielbiam ten serial |
dokładnie! widziałam wszystkie odcinki! mąż (informatyk) mi pokazał i się zakochałam! |
_________________
|
|
|
|
|
klarysa
Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 895 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 9:46 am
|
|
|
Też lubię TT Crowd Mogę też w kółko oglądać Scrubsów (Hoży Doktorzy) i ... Brygadę Ratunkową (nie wiem ile razy już oglądałam wszystkie serie).
Miałam nadzieję na coś ciekawego od tej jesieni, bo tyle jest nowych seriali. Ale nic mi się nie podoba, nuuuda (zwłaszcza Lekarze i Przyjaciółki). |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 3:57 pm
|
|
|
momo, Modern Family!!!! |
_________________
|
|
|
|
|
momo
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Sie 2011 Posty: 190 Skąd: pomnik historii
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 5:53 pm
|
|
|
słonko napisał/a: | Modern Family!!!! |
naprawdę jest dobre? Widziałam kiedyś zwiastun, chyba na tvp2 i jakoś nie zachęcił... ale jak polecasz, to spróbuję, bo Przyjaciółmi już rzy*am |
_________________
|
|
|
|
|
Audiolka
Wiek: 39 Dołączyła: 25 Kwi 2008 Posty: 2581 Skąd: Uć
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 6:01 pm
|
|
|
Przedwczoraj dowiedziałam się o serialu Revenge - w skali 10 daje 9 (za dużo imprez charytatywnych
No i kolejne Pamiętniki ruszają |
|
|
|
|
klarysa
Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 895 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 6:08 pm
|
|
|
Audiolka napisał/a: | No i kolejne Pamiętniki ruszają |
W pierwszej chwili pomyślałam o "Sekretny dziennik call girl" (taki serial na Fox Life) |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 7:57 pm
|
|
|
momo, bo jak dla mnie seriale komediowe tylko po angielsku - tłumaczenie zabija sens połowy dobrych tekstów. to samo tyczy się przyjaciół. Ale MF to serial, który oglądałam wiele razy na zmianę z Friendsami właśnie
a w temacie wampirowym, to True Blood polecam. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez słonko Czw Paź 11, 2012 7:58 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kinix21
Wiek: 34 Dołączyła: 07 Sty 2011 Posty: 474 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 10:43 pm
|
|
|
słonko napisał/a: | True Blood. |
uwielbiam
i Gra o Tron, w 3 dni obejrzałam wszystkie odcinki |
_________________
|
|
|
|
|
Elwirka1
Wiek: 42 Dołączyła: 22 Wrz 2008 Posty: 645 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 7:06 am
|
|
|
słonko napisał/a: | True Blood | jest już 5. seria |
_________________ |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 8:29 am
|
|
|
Grę o tron też oglądam. Mocna momentami. |
_________________
|
|
|
|
|
Audiolka
Wiek: 39 Dołączyła: 25 Kwi 2008 Posty: 2581 Skąd: Uć
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 8:38 am
|
|
|
Ja do True Blood jakoś się nie mogę przekonać.
słonko napisał/a: | Grę o tron |
Najlepszy z całej "Gry" jest Tyrion |
|
|
|
|
momo
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Sie 2011 Posty: 190 Skąd: pomnik historii
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 8:42 am
|
|
|
słonko napisał/a: | Grę o tron też oglądam. Mocna momentami. |
jak dla mnie na tyle mocna, że po 3 odcinkach 1. sezonu przestałam oglądać - mąż opowiadał mi każdy odcinek - powróciłam do "patrzenia" w sezonie 2., no i niecierpliwie czekam na 3.
Audiolka napisał/a: | Ja do True Blood jakoś się nie mogę przekonać. |
i wszystkich innych wampirowych - wystarczy, że obejrzałam trzy części Zmierzchu |
_________________
|
|
|
|
|
kakonka
Ptysia
Wiek: 38 Dołączyła: 18 Lut 2008 Posty: 1805 Skąd: Zgierz/Aleksandrów
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 8:42 am
|
|
|
Audiolka napisał/a: | Ja do True Blood jakoś się nie mogę przekonać.
|
jak na początku Cię nie wciągnęło to im dalej tym gorzej a tak lubiłam ten serial
ja póki co czasem obejrzę Plotkarę i Słodkie Kłamstewka. |
_________________
|
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 8:47 am
|
|
|
kakonka napisał/a: | im dalej tym gorzej a tak lubiłam ten serial |
To niestety prawda
Ja na chwilę obecną oglądam:
Grey`s anatomy
Modern Family
Mentalist
Często powracam do Przyjaciół (taks obie lecą w tle). Oglądałam też Fringe, ale tu jak z True Blood - im dalej, tym gorzej
AAA, no i zapomniałabym o najnowszym odkryciu męża - American Horror Story. Póki co oglądam, ale nie jestem przekonana dokąd zmierz ten serial i czy nie zrobi się też kicha totalna. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez słonko Pią Paź 12, 2012 8:49 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bian
Wiek: 37 Dołączyła: 04 Maj 2010 Posty: 938 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 11:47 am
|
|
|
Audiolka napisał/a: | Najlepszy z całej "Gry" jest Tyrion |
No baaaa Idol mojego męża |
_________________
|
|
|
|
|
klarysa
Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 895 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
PositiveAga
PozytywneInspiracje
Wiek: 37 Dołączyła: 21 Cze 2009 Posty: 1844 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 18, 2012 2:05 pm
|
|
|
aktualnie oglądam 3 sezon 'Walking Dead"
a z naszych polskich to "Lekarzy" i już z przyzwyczajenia "Na Wspólnej" |
_________________
Rafałek 09.04.2014 | 3200g | 55cm | 10pkt Apgar |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 18, 2012 6:43 pm
|
|
|
U mnie obecnie na tapecie (kolejność przypadkowa )
1. Lekarze
2. Prawo Agaty
3. Dexter
4. Pamiętniki wampirów
5. True blood (schodzi na psy )
6. Fringe (robi się coraz bardziej udziwniony )
7. The Borgias (odkrycie wakacji, kilka dni i wchłonęłam 2 serie)
8. Greys Anatomy (siłą rozpędu, bo coraz nudniejsze)
9. Private Practice (jw.) |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 8:36 pm
|
|
|
ze starszych seriali jeszcze mi się przypomniało Millenium. |
_________________
|
|
|
|
|
Aliana
Dołączyła: 05 Lis 2010 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 9:39 pm
|
|
|
No to my mamy na tapecie
1. Supernatural
2. Nowe odcinki 5 sezonu Przygód Merlina na BBC
3. Magia kłamstw
4. American Horror Story (pojechane na maksa, ale wciąga niesamowicie, mimo że zwykle nie oglądam horrorów bo łatwo mnie wystraszyć, to tutaj nie mogę się oderwać)
5. Dla wyluzowania: Teoria wielkiego podrywu
Zmęczyliśmy niedawno Prison Break, końcówka już była naciągana ale nie wypadało przerwać przed samym końcem |
_________________
|
|
|
|
|
vendi
Dołączyła: 23 Paź 2009 Posty: 126 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 9:49 pm
|
|
|
U mnie w sumie został tylko Dexter, oglądałam dużo różnych, ale tylko ten wciąga w kolejnych sezonach. Z polskich to Lekarze (średni), Prawo Agaty (też średni). A no i jeszcze w niedzielę przy obiedzie od niepamiętnych czasów (jeszcze u rodziców) - "Na dobre i na złe"
Polskie seriale, które bardzo lubiłam to:
- Kasia i Tomek
- Usta usta
- Brzydula |
_________________
Mój dzienniczek |
|
|
|
|
Iris
Wiek: 36 Dołączyła: 20 Mar 2012 Posty: 1904 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 10:20 pm
|
|
|
U mnie trochę tego jest
Pamiętniki wampirów
90210
Kości
Chirurdzy
Revenge
Piękna i bestia
Przygody Merlina
Misja Afganistan
Prawo Agaty
Przyjaciółki |
_________________
|
|
|
|
|
wiolancia
Wiek: 46 Dołączyła: 12 Lut 2011 Posty: 383 Skąd: Lutomiersk
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 10:56 pm
|
|
|
Pamiętniki Wampirów-mój numer 1
Lekarze
Przyjaciółki |
_________________
|
|
|
|
|
Blanka
Firma
Dołączyła: 24 Lis 2012 Posty: 14 Skąd: Rawa Maz
|
Wysłany: Sob Lis 24, 2012 12:55 pm
|
|
|
Polecam gotowe na wszystko pomimo, że są nie związane ze ślubem |
_________________ Blanka |
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Lis 24, 2012 8:22 pm
|
|
|
Ja oglądam tyle seriali, że byłaby bardzo długa lista Ale moje ulubione to:
True Blood
Gra o tron
The Mentalist
The Good Wife
Dexter
Castle
The Walking Dead
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez ZoltyTulipan Sob Lis 24, 2012 8:23 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 2:12 am
|
|
|
Ja aktualnie oglądam
- Dexter
- The Mentalist
- The Big Bang Theory
- Californication
- Spartacus
IT Crowd - rewelacja, właśnie się przymierzam do obejrzenia Garth Marenghi's Darkplace z Richard'em Ayoade który grał Maurice Moss w IT Crowd.
Ze trochę starszych kryminalnych polecam The Wire i The Shield |
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
Ostatnio zmieniony przez Haliśka Band Pon Sty 14, 2013 2:13 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
M4rcysi4
Wiek: 34 Dołączyła: 30 Wrz 2008 Posty: 4350 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 10:12 am
|
|
|
Ja oglądam Grimm. Z niecierpliwością oczekuję kolejnych odcinków... sezonów... |
_________________
|
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 10:24 am
|
|
|
M4rcysi4 napisał/a: | Ja oglądam Grimm. Z niecierpliwością oczekuję kolejnych odcinków... sezonów... | +
Grimm też oglądam, ale Nick i Hank trochę mnie irytują, za to Monroe jest świetny.
A z nudów jeszcze Once Upon a Time
No i zapomniałem jeszcze o rewelacyjnym Modern Family. |
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
Ostatnio zmieniony przez Haliśka Band Pon Sty 14, 2013 10:24 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
M4rcysi4
Wiek: 34 Dołączyła: 30 Wrz 2008 Posty: 4350 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 10:26 am
|
|
|
Cytat: | Monroe jest świetny |
Też uwielbiam jego postać |
_________________
|
|
|
|
|
gabi1986
Wiek: 37 Dołączyła: 03 Sie 2009 Posty: 63 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 14, 2013 11:36 am
|
|
|
A ja oczekuję z ciecierpliwością kontynuacji sezonu The Walking Dead
Już prawie cały mój dział zaraziłam tym serialem |
_________________
|
|
|
|
|
Ewa_Ewi
Dołączyła: 15 Cze 2011 Posty: 455 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 11:43 pm
|
|
|
Ja oglądam Revenge i wlasciwie na biezaco jestem teraz tylko z tym serialem. Poza tym co jakis czas wracam do Rozowych lat 70 (obecnie na Comedy Central) wg mnie najlepszy sitcom wszechczasów. Kiedys namietnie ogladalam Grey's Anatomy, ale porzucilam w 9 sezonie, chyba mi sie przejadl, podobnie jak Dwoch i pół po odejściu CH. Sheena. Dawniej oczywiscie byli Przyjaciele i Gotowe na wszystko. |
Ostatnio zmieniony przez Ewa_Ewi Wto Sty 29, 2013 11:46 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 1:50 pm
|
|
|
A ja właśnie trafiłem na starszy serial z 2001r The Guardian/ Obrońca z Simonem Bakerem, znanym jako Patrick Jane z The Mentalist. |
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
Ostatnio zmieniony przez Haliśka Band Nie Lut 24, 2013 1:51 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rusałka_Maja
Dołączyła: 12 Kwi 2012 Posty: 3448 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 2:00 pm
|
|
|
Ja natomiast co tydzień oczywiście wyczekuję
Grey's Anatomy i The Vampire Diaries, a już wkrótce nowe odcinki Game of Thrones |
_________________
|
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 6:24 pm
|
|
|
Rusałka_Maja napisał/a: | a już wkrótce nowe odcinki Game of Thrones |
Czekam z niecierpliwością!!! |
_________________
|
|
|
|
|
Rusałka_Maja
Dołączyła: 12 Kwi 2012 Posty: 3448 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 7:03 pm
|
|
|
ZoltyTulipan napisał/a: | Rusałka_Maja napisał/a: | a już wkrótce nowe odcinki Game of Thrones |
Czekam z niecierpliwością!!! |
1 kwietnia w sumie 31 marca, ale wiadomo.. opóźnienie |
_________________
|
|
|
|
|
Karola5
Wiek: 43 Dołączyła: 11 Maj 2010 Posty: 980 Skąd: Łódź/Wawa
|
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 11:19 pm
|
|
|
Kolejne odcinki "New Girl" oglądam |
_________________
dzienniczek Basi |
|
|
|
|
Ambrozja
Dołączyła: 06 Lis 2008 Posty: 1434 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 1:32 pm
|
|
|
A ja wróciłam do mojego ulubionego serialu i oglądam od początku Seks w wielkim mieście |
_________________ Kobiety są niewolnicami tylko tych, którzy potrafią je mocno trzymać i dogadzać ich kaprysom - Bolesław Prus |
|
|
|
|
Audiolka
Wiek: 39 Dołączyła: 25 Kwi 2008 Posty: 2581 Skąd: Uć
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 9:23 pm
|
|
|
Arrow - opowieść o współczesnym Robin Hoodzie. |
|
|
|
|
paulinkaaMU
Wiek: 37 Dołączyła: 15 Sie 2009 Posty: 1509 Skąd: Pabianice/Wrocław
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 9:23 am
|
|
|
Ambrozja napisał/a: | A ja wróciłam do mojego ulubionego serialu i oglądam od początku Seks w wielkim mieście |
też mój ulubiony od jakiegoś czasu oglądam powtórki na Vivie - bodajże 4 odcinki jeden po drugim późnym wieczorem w niedzielę
Oglądam też Suits - niestety skończył się 2 sezon, kolejny dopiero latem, przymierzamy się do (podobno hitowego, za 100 mln $, z Kevinem Spacey) House of Cards |
_________________
|
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 12:46 pm
|
|
|
Ambrozja napisał/a: | A ja wróciłam do mojego ulubionego serialu i oglądam od początku Seks w wielkim mieście |
Też niedawno obejrzałam wszystkie sezony Teraz mnie kusi Ally McBeal Uwielbiałam ten serial równie mocno |
_________________
|
|
|
|
|
Audiolka
Wiek: 39 Dołączyła: 25 Kwi 2008 Posty: 2581 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 11:48 pm
|
|
|
A mnie z powtórek ciągnie do Przyjaciół i Desperate Housewife |
|
|
|
|
|